< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Iemand in behandeling in Genk ZOL?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Iemand in behandeling in Genk ZOL?
Gisteren @ 20:08

Online Status Bekijk profiel
Borg, hoe is het gegaan?? Heb je inmiddels 2 of 3 mooie emmies bij je?? Wanneer heb je de bloedname. Heel veel succes met wachten.

Nancy, op naar een mooie echo maandag! Hopelijk volgt de inseminatie snel.

X Veerle

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:18
nancy b

hey amanda, je moet maar denken dat je super veel geluk hebt gehad dat het zo snel gelukt is, misschien helpt dat een beetje om alle ongemakken nu te dragen, begrijp me niet verkeerd hé, het zal echt wel zwaar voor je zijn maar binnen een goei 8 maanden heb je er iets mooits voor in de plaats

Borg, hoe was het bij jouw vandaag, hebben ze er 3 teruggezet, nu weer wachten, vervelend hé

ben echt aan 't aftellen naar maandag, hopelijk krijgen we goed nieuws van Ombelet

iedereen een prettig weekend

Nancy
Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:45

pff zo zwaar
Hallo allemaal,
Het lukt niet zo goed met me Zie het effe niet meer zitten!
Ben zooo moe niet normaal meer, doe geen oog toe 's nachts ben super vroeg wakker en moet dan mijn hondjes ook de nodige aandacht geven, wat zoveel energie van me kost op het moment. Zo zwaar allemaal! Alles doet pijn, spieren, baarmoeder, hoofdpijn, verrekte tandpijn bijgekregen verschrikkelijk fel! Ben dan ook nog es aan het leren voor rijbewijs ben al een keer geweest maar niet gelukt! Zo opgejaagd door alles!
Moet dan ook nog gaan werken wel maar part time uren maar zelfs dat is me teveel op het moment. vandaag mijn vrije dag, dus dacht ik ga blijven liggen, gaat dus echt niet hoor! 6u 30 wakker en niet meer kunnen slapen, zo vervelend! Ben zo slechtgezind erbij, super emotioneel, mijn ventje merkt de nadelen hiervan toch wel hoor! Kan geen goed woord zeggen en alles wat hijd oet of niet doet is fout in mijn ogen. en op seksueel vlak al helemaal niets: heb er volledig geen zin meer in zo pijnlijk vind ik tijdens de seks zelf. Mijn borsten en klieren doen zo'n pijn dat ik er echt moet van gaan liggen om te bekomen. Sommige dagen als ik vb het huis ben aan't poetsen of zo moet ik echt 15-30 min gaan zitten omdat mijn lichaam gewoon niet meer meewilt.
heb het er uiteindelijk wel voor over maar op het moment is het me teveel aan het worden.
Borg en nancy, ik brand een kaarsje voor jullie beide
MOet dus nog tot en met vrijdag volgende week wachten voor mijn eerste echo.
groetjes
amanda
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 16:17
Nancy

Hey Borg, dat is wel goed nieuws hé. Ombelet is inderdaad geen voorstander van meerdere embryo's terug te zetten, tegen ons heeft hem eens gezegd dat we dat vooral moesten doen als we graag een kindje in't gesticht wilden hebben (viel toen wel heel koud op de maag, zo cru). Volgens hem verhoogt het risico op een miskraam en een misvormd kindje heel fel maar de slaagkans stijgt niet zo sterk. Toch zou ik het vragen als ik van jouw was, als je dat echt wilt zou ik het gewoon proberen. Wij hebben trouwens ook meerdere keren er twee laten terugzetten, maar moet wel zeggen dat het telkens wel geen topembryo's waren. Moeilijke beslissing wel hé.

Mijn hoofdpijn is nu wel verdwenen. Bij mijn cryopogingen heb ik telkens clomid gekregen en was ik daar zelfs wat draaierig van, dat heb ik nu gelukkig niet. Bij mijn tweede cryo poging heb ik na die 5 dagen opnieuw moeten beginnen met clomid en dan zels twee tabletten per dag omdat het niet echt vooruit ging. Hoop dat het nu anders is want dat wachten is inderdaad zwaar. Wil dat het gewoon vooruit gaat nu en dat we eindelijk eens goed nieuws krijgen binnen een paar weken. Ik wil nu echt wel een kindje, mijn geduld is op. Maar nu ben ik aan't zagen dus zal er maar mee ophouden

Wanneer moet je nu morgen voor de tp gaan? In ieder geval veel succes en ik duim voor je dat er nog 3 embryootjes op je wachten.

Groetjes,

Nancy
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 15:27

Hallo Nancy, en is jouw hoofdpijn al wat verdwenen?
Ik heb nooit iets gevoeld van nevenverschijnselen toen ik Clomid gebruikte.Dus misschien inderdaad de stress factor die meespeelt.

Heb wel slechts één keer dit moeten gebruiken, bij mijn tweede cryo poging, bij de eerste cryo poging moest ik alleen een spuit Pregnyl zetten, bij de tweede, eerst Clomid en dan nadien ook spuit Pregnyl.

Hoop dat de tijd voor jou wat vooruitgaat, wachten is best zwaar hé!

Ik heb hier vanmorgen ook goed nieuws gehoord, van de 4 eitjes zijn er drie héél mooi verder aan het delen.
Weet niet of ze er 3 gaan terugzetten.Zou jammer zijn dat overgebleven eitje na invriezen niet goed ontdooid, en dan helemaal verloren zou zijn.
Ben ondertussen 41 jaar en het is mijn vierde poging met vers embryo, dus wettelijk mogen er 3 terug gezet worden.
Maar weet dat ze in Genk daar geen voorstander van zijn.
Maar ja als ik per poging nog maar 5% kans heb, zou ik het wel graag willen.

Amanda hoe is het ondertussen met jou?
Lukt het om een beetje bijgeslapen te geraken?

Nog heel veel groetjes hier aan iedereen,
Borg
Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 08:04
nancy b

Borg, we blijven kaarsjes branden hé, maar van de vier gaan er zeker nog wel een paar goei overblijven.

Amanda, hoe is het met jouw, red je het nog een beetje?

Ik ben dus zelf gisteren begonnen met clomid, had 's avonds al een fikse hoofdpijn maar was eerder van de stress op 't werk denk ik. Ben zo aan het aftellen naar maandag, hoop dat de inseminatie dan vlug kan gebeuren.

Groetjes,

Nancy
Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 19:21

Hallo allemaal hier,

vanmorgen goed nieuws gehoord.
Van de 8 eitjes is de helft bevrucht.
Weet uit ervaring dat er altijd kunnen stoppen met delen of beginnen te fragmenteren, maar ik hoop dat er toch een 2 van goede kwaliteit overblijven, die ze dan kunnen terug plaatsen.
Ik moet nu de donderdag om 11u terug naar het lab bellen om de laatste stand van zaken te vragen, en het uur dat 's anderdaags de terugplaatsing gaat plaatshebben.
Hier blijft in elk geval weer een kaarsje branden!
Hoop echt dat het deze keer zal lukken.

Groetjes nog aan iedereen,
Borg
Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 16:13
nancy b

hey Borg, dat is alvast een mooi resultaat hé, met lege blaasjes ben je ook niets, alle energie is nu naar deze 8 gegaan, hopelijk toppertjes en morgen 8 bevruchtingen hé

Nancy
Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 14:19

Hallo Amanda je bent wel een piekeraartje, waarschijnlijk boet je daarom ook wel op nachtrust in.
Weet je iedere zwangerschap is anders, maar ik denk wel dat je tamelijk gerust mag zijn als je vanalles voelt, destemeer een teken dat er iets op kruissnelheid zit te werken in jouw buik.
Als je tijd hebt moet je anders eens naar de bib gaan en het boek 'Het grote wonder' van Lennart Nilsson lenen.
Ik heb het zelf in huis gehaald tijdens mijn zwangerschap, al zoveel jaar geleden (en toen was het al de 20ste druk) maar het boek wordt nog steeds herdrukt omdat het een geweldige leidraad is om te weten wat er bij jou gebeurd tijdens een zwangerschap.
Als je het wil gaan kopen het ISBN nummer is 90 2167000 3.
Eerst zie je in het boek met duidelijke foto's geen tekeningen wat er per uur gebeurd, nadien per dag en een beetje later per week, met foto's binnenin de baarmoeder.
Werkelijk facinerend, ik denk dat je je dan een beetje geruster voelt als je weet wat er in je buik gebeurt.
Dan kan je iedere dag erin volgen wat er met jou gebeurd en duurt de wachttijd voor jouw eerste echo wat minder lang.Was die niet binnen een dikke tien dagen?

Genieten is misschien moeilijk de eerste 3 maanden omdat je dan stikmoe en misschien binnenkort ook nog misselijk wordt, maar dit gebeurt juist omdat er binnenin jou zoveel gebeurt.Dus niet ongerust zijn, die vervelende signalen laten jou juist weten dat alles prima verloopt.
Want echt, wat er zich daar nu allemaal is aan het voltrekken dat is geen klein wonder, maar een mega-groot wonder op mini schaal (nu toch nog)

Nancy, hier brandt al een kaarsje voor jou en mij!
Hoop echt dat het dit keer lukt met jou, hou ons op de hoogte hé?

Met mij is het deze keer ook weer reuzegoed meegevallen, ze hebben 8 eitjes kunnen prikken.
Wel 4 minder dan de vorige keer, maar toen deed ik er twee weken op, en van die twaalf waren er 9 rijp.
Dus dat is ongeveer vergelijkbaar met nu.
Nu is het weer bang afwachten wat ik morgen om 11 uur ga horen.
Dan weet ik of er bevrucht zijn geraakt en hoeveel.(Daarom het kaarsje!)
De eventuele terugplaatsing is dan voor de donderdag of de vrijdag voorzien.

Heel veel groetjes nog,
Borg
Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 13:09

zo moe
dag borg en nancy

borg, hoe is het gegaan, je zult ondertussen wel al terug thuis zijn, niet al te veel last hoop ik.
Nancy, heel veel succes nog verder, hoop dat je snel goed nieuws zal krijgen.
met mij is het niet zo goed
Voel me super belabberd en heb nog zo'n zeurende buikpijn, niet echt heel pijnlijk maar super vervelend, ik vind het nogal lang wachten eer ik op eerste echo mag gaan, zeker omdat ik zo ongerust ben. Weet ook niet of het normaal is al die pijntjes te hebben in mijn baarmoeder en eierstokken dat verontrust me nogal wat. heb weer eens heel slecht geslapen, heel het weekend, rond 6u eruit voor naar toilet en niet meer kunnen slapen zo vervelend ben super moe en zie het n iet zitten om te gaan werken. Als het zo nog lang gaat blijven ga ik dit toch niet lang volhouden. Ik slaap amper 3-4uurtjes per nacht en is nogal zwaar vind ik.
Zal jullie zeker op de hoogte houden
Nancy en Borg, ik brand kaarsjes mee he
heeel veeel succes
Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 10:53
nancy b

Borg, je bent er ondertussen al van af maar toch nog veel succes vandaag, ik duim voor je dat er veel goede eitjes geplukt zijn, hopelijk valt de pijn ook wat mee want dat is altijd afwachten hé. Zal alvast duimen voor een goed resultaat morgen, super veel bevruchtingen.

Amanda, hoe is het ondertussen, een beetje kunnen uitrusten van 't weekend?

Ik heb zelf juist gebeld met de consulente en ik mag morgen beginnen met de clomid, moet tabletjes nemen tot zaterdag en dan maandag op controle. Ik veronderstel dat dan de inseminatie voor één van de volgende dagen zal zijn. We zijn eindelijk gestart. Nu maar veel branden.

Groetjes,

Nancy
Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 21:32

Hallo iedereen hier,

nog snel even een berichtje voor dat ik hier alles wat op orde breng voor morgenvroeg en de rest van de week.
Want nu gaat de pick-up dan toch morgenvroeg door.
Zo snel is het nog nooit gegaan.
Het is de vierde poging en de derde poging dat ik Puregon gebruik met Orgalutran.
Anders ben ik een 2 weken aan het spuiten en wordt op het einde de dosis wat opgevoerd.
Nu niets van dit alles, een lage dosis, en juist na een week zijn mijn eitjes rijp.
Terwijl ik dus dacht dat ik volgende vrijdag een pick-up zou hebben is dit ettelijke dagen vroeger.
Eerst was Dr Ombelet al aan het zeggen dat het voor de maandag kon zijn, maar toen ik in de namiddag moest bellen voor bloeduitslag, moest ik toch nog een spuit Puregon omdat de waarde toch nog niet optimaal was in mijn bloed.En dan ga ik de zaterdagmorgen terug, en dan blijken ze toch een spurtje te hebben gemaakt, zodat ik gisterenavond om kwart na 8 mijn spuit Pregnyl kreeg.
Ben op dit moment heel vreemd niet bang voor pick-up, was vorige keer anders, de tweede poging was niet echt meegevallen, tamelijk wat pijn gehad nadien en anesthesist was te laat daar.
Gelukkig viel de derde poging heel goed mee ondanks het feit dat ik zo angstig was.En de pijn nadien viel reuze mee.
Weet uit ervaring dat het weer heel anders kan zijn, maar heb er ditmaal toch vertrouwen in.
Hoop dat er genoeg rijpe eitjes geoogst kunnen worden.
Kaarsje is hier in elk geval al aan het branden!

Groetjes en tot morgen, hopelijk heb ik dan goed nieuws,
Borg
Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 11:07
nancy b

hallo allemaal

Veerle, wij zijn nu ondertussen iets meer dan 3 jaar bezig dus er mag wel eens een einde aan komen, maar we geven nog niet op, nog even doorbijten en dan hopelijk de beloning

kan niet wachten tot morgen om de consulente te bellen, enkele maanden terug zag ik het helemaal niet meer zitten om nog een nieuwe poging te ondernemen en zeker dit jaar niet maar dit geeft me nu toch terug nieuwe moed

iedereen veel succes

groetjes,

Nancy
Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 16:22

Online Status Bekijk profiel
Amanda, die vermoeidheid hoort er toch wel een beetje bij. Ik voelde me zelf na de eerste echo al een heel stuk beter. Gewoon (psychisch) omdat je er dan wat geruster op kunt zijn dat het allemaal goed gaat met je uk. Veel succes moet aftellen. En misschien nog even ter geruststelling. Een eenmaaal ingenesteld en gezond groeiend vruchtje laat zich door niets of niemand weerhouden. Dus wat dat betreft hoef je het echt niet rustiger aan te doen. Alleen natuurlijk zelf zorgen dat je niet oververmoeid raakt.

Nancy, eindelijk een nieuwe start volgende week!! Ik ga heel hard duimen dat het nu de eerste poging raak is. Hoe lang zijn jullie nu in totaal al bezig??

Hier gaat alles prima. Ik geniet van elk schopje van onze kleine uk!! De kleine zwangerschapsongemakken die ik heb, doen daar niets aan af. Over het emotioneel zijn, kan ik ook meepraten. De tranen zitten wel erg los . Vanmiddag nog was ik met Sem naar de intocht van Sinterklaas gaan kijken in Maastricht. Als ik dan naar dat enthousiaste, blije en verwonderde gezichtje van hem kijk, schiet ik al helemaal vol, zo lief!! Hoe gek kan het worden.

X Veerle

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 21:51

nog 15 dagen tot eerste echo
dag borg en nancy b,

@borg: gaat allemaal in supersnel tempo ineens he. Wij hadden dat ook, eerst wat aanmodderen, bloed trekken, bloed waarden hormonen, echo's op een week heb ik er 5 gehad, dus 5 keer om half 8 naar het ziekenhuis voor echo en bloed, tussenin nog bellen voor uitslagen vond het allemaal zo vermoeiend en dan ineens gaat het super super snel, tot je wachtweek(en) dat gaat dan weer enorm traag. Ik heb toen een laatste echo gehad op zaterdag en de maandag daarop mijn pick up en vrijdag terugplaatsing al. Ging heel heel snel bij mij, geen tijd om erover na te denken eigenlijk, maar goed ook hoor, dan besef je niet goed wat er in je lichaam gebeurd. Ik heb wel wat last gehad van de pick up heb enorme buikpijn gehad, maar ik was blijkbaar een uitzondering op de regel door teveel aan eitjes en al dat bloed en vocht stapelde zich op achter mijn baarmoederwand. Dus zal voor jou wel reuze goed meevallen hoor. Allemaal spannend nu he!
Ben super hongerig, slaap enorm enorm weinig elke dag rond 6 - 7 u 's morgens wakker voor naar het toilet te gaan, nu zeiden ze dat ik 's avonds minder moest drinken maar dan pas krijg ik zo'n zoutsmaak in mijn mond en moet ik dus drinken maakt het allemaal moeilijker wel.
Superemotioneel heb ik ook hoor. Zelfs met zo sentimentele liedjes begin ik te janken als een klein kind, echt gek maar ja al die hormonen he.

@nancy b: ja pff wil mijn werk zo goed mogelijk uitvoeren maar is niet mogelijk meer! Mijn lichaam weigert te veel inspanningen zelfs enkele keren zitten en dan terug staan is me teveel op het moment. De hele dag nix doen is ook niet voor me weggelegd, kan mijn huishouden nog doen maar mijn werk is een ander. Ben toch aan het overwegen om oftewel wat minder hard te werken oftewel terug op ziekenverlof te vallen. Zie dit laatste niet zitten aangezien mijn contract in december afloopt maar ja weet het zelf ok niet goed. Zeker de eerste drie maanden toch en ben nu bijna 5 a 6 weken dus is nog 7 weken ongeveer. Na mijn eerste echo zal het wel beteren de schrik ook om iets mis te doen. Maar hoe ik me nu voel, put ik me volledig tot het uiterste (terwijl dit zelfde werk vroeger kinderspel voor me was). Ik ga met enorme tegenzin werken moet veel dingen heffen (zit aan kassa in carrefour) zoals pakken cola, fanta, water, aardappelen, alcohol,...) en kan dit simpelweg niet meer aan. Weet niet goed wat te doen, iemand raad?
Ik heb in totaal effe tellen had 30 spuiten van menopur en heb er nog 4 over is dus 26 spuiten opgebruikt en begonnen op een vrijdag, dus conclusie van vrijdag tot de week erop zaterdag heb ik gespoten dus intotaal 9 dagen toen waren mijn eitjes klaar. Niet echt veel nee is snel gegaan ja
Ga jullie laten wat augurkjes eten en wat tv kijken

tot snel

groetjes
amanda
Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 20:53
nancy b

hoi iedereen,

amaai, borg, dat gaat precies wel heel snel, jij bent toch nog niet zo heel lang bezig met de spuitjes hé, zijn super eitjes die aan het groeien zijn

amanda, snap wel dat je je werk ook goed wil doen maar jij en dat kleine prutsje zijn nu toch wel belangrijker hé dus er nie mee inzitten als het iets minder vlot allemaal gaat op het werk

mijn regels zijn vandaag eindelijk doorgekomen, heb wel een paar dagen misselijk gelopen van de hoofdpijn, denk dat het kwam door de stress omdat ik zo graag heel vlug men regels had, maar ze zijn er , maandag dus bellen naar de consulente en beginnen met clomid, wanneer de eerste echo komt zal ik dan maandag ook horen

prettig weekend allemaal

Nancy
Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 20:40

Hallo iedereen hier,weer zo'n drukke dagen achter de rug gehad.Maar weet dat ik volgende week na de punctie enige dagen niet ga werken, en vermits ik nog flink wat verlofdagen te goed heb die dit jaar opgebruikt moeten worden.Probeer ik zoveel mogelijk werk in korte tijd te verzetten.De woensdag en vandaag nog in Genk geweest voor een echo en bloedname en opeens gaat het razendsnel, ik dacht dat ik volgende week donderdag een pick-up zou hebben, dan waren er evenveel dagen om als bij de vorige behandelingen.En vermits er ooit eens iemand, maanden geleden tegen mij in Genk heeft gezegd dat er 's donderdags geen puncties plaatsvinden, dacht ik dat het de vrijdag zou zijn.Maar vandaag zei Dr. Ombelet dat het misschien al maandag kon zijn!!Zoveel dagen vroeger dan anders!Moest in de namiddag terug naar Genk bellen om uitslag bloedwaarde.Moest dus vandaag toch al niet stoppen met Puregon, maar gewoon de 250 blijven inspuiten, samen met Orgalutran.Dus maandag nog geen pick-up.Moet morgenvroeg al weer terug, en dan weet ik waarschijnlijk of pick-up voor dinsdag of woensdag gaat zijn. Hallo Amanda, dat moe zijn hoort er inderdaad bij.Hoort vooral bij de eerste 3 maanden.Weet dat ik tijdens mijn eerste zwangerschap in de tweede maand, een rondtrip met een reisbus door Luxemburg maakte.En gelukkig moesten we 2 keer uitstappen, zodat ik nog ietsie pietsie van Luxemburg heb gezien, want voor de rest heb ik totaal niets gezien!De bus startte nog maar of ik viel in slaap!Zonde van het geld en heel erg sneu voor mijn reisgezel, maar zefs plakband konden mijn oogjes niet openhouden! Dus probeer maar de eerste weken zoveel mogelijk te rusten en lekker vroeg te gaan slapen.En als je naar televisie kijkt leg dan al maar zakdoeken in het bereik, met normaal geen mee-snotter, maar als ik zwanger was, was ik super-emotioneel.Weet niet of dat met anderen ook zo is maar met mij was dat zo.Nog de groetjes aan iedereen,           Borg
Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 11:02

dag nancy

nu ben ikt och al wat 'geruster'. iets of wat tenminste.
Ben super emotioneel vandaag, slaap heel slecht 's nachts en ben 's morgens tussen 6 en 7 altijd wakker voor naar toilet te gaan, dus de trappen af, naar toilet, honden buiten laten en 'proberen" terug te slaap te vatten wat super moeilijk is voor mij! Dit is nu al vanaf de maandag dus ben echt stikop en moet vndg ook nog werken pfff, ik weet het niet hoor! Heb het toch zwaar, iedereen zegt dat dit normaal is, maar wil mijn werk ook naar behoren kunnen uitvoeren zonder stommiteiten te begaan. En dit is onmogelijk voor mij als ik zo moe en zo vervelend ben als nu. Ik kan niet eens meer vriendelijk zijn, zit constant te gapen (onbewust). super vervelend. Wil echt heel de dag slapen. ging dat maar!
Maar ja, ga jullie laten moet me klaar maken om te gaan werken
Tot snel
xxx amanda
Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 13:13
nancy b

Amanda, bij mij was het toch zo. Ik had bij de eerste bn een postieve test en de tweede keer ook nog maar toen waren mijn waarden dus al terug aan het zakken, een week later heb ik mijn regels gekregen. Als je een miskraam krijgt verdwijnt het zwangerschapshormoon in je lichaam en zakken dus je bloedwaarde. Mijn pijnlijke borsten verdwenen ook. Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap denk ik niet dat je hormoon daalt, maar volgens mij is het risico daarop wel heel klein.

Snap wel dat je ongerust bent hoor, ik was dat toen ook en natuurlijk kan er altijd is mis gaan maar dat is bij een gewone zwangerschap zo ook. Alleen is het voor ons misschien een iets wranger gevoel nog als het misgaat, zeker als je zoveel moeite hebt moeten doen. Daarmee wil ik absoluut niet zeggen dat het voor iemand die gewoon zwanger geworden is niet erg is hé, ik wil niemand hier op zijn tenen trappen.

Probeer maar genoeg te rusten en niet te hard te werken en dan komt dat wel goed.

Groetjes,

Nancy
Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 13:02

Beetje overongerust
hey nancy,

misschien maak ik me inderdaad onnodig zorgen. maar het is al een wonder dat het lukt bij ons en dan van de eerste keer! Ben super gelukkig begrijp me niet verkeerd hoor! Maar toch nog een gek vraagje:
als je dus een miskraam zou hebben dan zakken je hormoonwaarden dus altijd? En bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is dit hetzelfde?
Ga toch wat genieten hoor! Nog twee weekjes wachten en hopelijk horen we het hartje dan he.
bedankt alvast

groetjes,
Amanda
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]