volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Vandaag @ 22:01 jenny | Leen, gaat het een beetje? Kris, veilig thuis gekomen? |
| Gisteren @ 21:53 jenny | Nouki, het zal inderdaad enorm aanpassen voor je worden, terug als single door het leven. Heb je nog stappen ondernomen voor BOM of ga je eerst een tijdje alles wat laten bezinken? |
| Gisteren @ 21:51 jenny | Leen ![]() . Ik had bij het lezen van je bericht ook direct de reflex om te schrijven wacht nog even af, want ook ik heb op fora al vrouwen tegengekomen waarbij het eerst in de urine negatief bleek en later in het bloedonderzoek positief, maar ik snap je helemaal. Jij kent je lichaam tegen nu natuurlijk door en door en op dit moment wil je geen mogelijks valse hoop. Dus ik wil je allemaal maar een dikke knuffel geven, zeggen dat we er voor je zijn en dat we je volledig begrijpen en in (ongeveer) hetzelfde schuitje zitten. Ik begrijp dat je er volledig doorzit nu, ik zou niet anders zijn. Het enige wat je kan doen is nu even aansterken, je verdriet proberen te verwerken en als je lichaam er klaar voor is voor een volgende poging gaan en hopen dat je dan bij de goeie 30% zit. Dit is helemaal waar ik ook bang voor ben. Dat de ivf mislukt en wat dan. Maar je hebt nog 4 kansen, dat is nog heel wat. Hadden ze nu eigenlijk icsi gedaan bij jou of ivf? Ik zou toch proberen te bellen voor de cryo's, ik vind het geen doens dat ze je daarover in het ongewisse laten en dat je moet wachten op een brief, hoe voorhistorisch is dat. Kris, goede reis en geniet van jullie weerzien straks ![]() |
| Gisteren @ 21:15 Kris | Leen, Waarom??? Ik denk dat we allemaal met die vragen zitten. En daar zullen we nooit een antwoord op krijgen. Maar toch ben ik er zeker van dat we ooit mama gaan worden. Wij gingen het opgeven na onze 2de beurt, maar we hebben door gebeten en gaan nu voor de derde poging. Ik hoop en zeg derde keer goeie keer, nieuw jaar nieuw begin. Het is moeilijk, ergens ben ik ook bang dat het mss nooit zal lukken, maar ergens geloof ik dat het wel kan. Telkens als ik iemand hoor die zwanger is via ivf of icsi geloof ik er weer in. Sorry van mijn vorig berichtje, maar ik ken toch een aantal mensen die niet zwanger bleken te zijn bij de test, maar wel bij een bloedonderzoek, vandaar dat ik dat schreef. Veel sterkte nog. Ik moet nu vertrekken. X |
| Gisteren @ 18:39 Kris | Leen, Het is een slechte baan, slechts een 2-vaks baan. Het laatste half uur (dublin) is autosnelweg. ![]() Ik begrijp je helemaal, maar je mag niet opgeven hoor. Het is moeilijk ik weet het, nu zit je met al die vragen waar je geen antwoord op hebt. Ik hoop dat je er snel boven op komt en je weet waar we zitten he![]() Maar misschien is het zwangerschapshormoon nog niet in u urine aanwezig. Misschien dat je bloedonderzoek wel nog goed is. Ik weet dat ik je het niet kan aanpraten, maar toch ... ik vind het erg voor u. Heb er ook geen woorden voor. Ik weet zelf waar ik gezeten heb en hoe moeilijk ik het gehad heb. nog een dikke ![]() |
| 20/11/2008 @ 22:03 Kris | Leen, Ben vandaag bij de dokter geweest en heb antibiotica gekregen, dus ga ik morgen maar thuis blijven van twerk. En we rijden 3u voor maar 170km te doen. Snachts en tijdens het weekend is het 2.20u - 2.30u. Het is normaal dat je gemengde gevoelens hebt. Zoals je zegt je hoopt nog altijd maar tergelijker tijd ben ook zo bang. En het is op die bange momenten dat je gaat zoeken naar mogelijke 'kwaaltjes'. Het begint nu wel te korten en ik hoop voor jou dat het positief is. Want zoals je zelf zegt zal het heel zwaar vallen als het neg is. Ik bedoel hier niks slecht mee en wil je niet kwetsen, maar je bent al een heel gevoelig persoon en ik denk een neg resultaat dat je dat er onderdoor gaat brengen. Ik hoop natuurlijk van niet, en we zijn er voor jou. Maar ik hoop ook zo voor jou dat nu je eens heel positief ingesteld bent dat je dat mag blijven. Weet je wat ik zal een laten branden dit weekend voor jou. Jenny, Hoe is het met je hoofdpijn ondertussen? Zal mss toch van de zorgen en door je ms kunnen zijn. Ik nam iets met vitaminen en het andere weet ik niet meer, maar de vitaminen mocht ik blijven verder nemen van de gyne en de andere moest ik stoppen als ik aan de 2de poging begon. Ja dat waspoeder, dat was omdat ik haar dat ooit eens gegeven had en ik zou anders nie weten wat kopen. Nouki, Zo je hebt een definitieve beslissing genomen. Het zal in het begin inderdaad nog moeilijk zijn. Het is niet dat je die jaren zo maar kan uitwissen he, hoe goed of slecht die jaren ook geweest zijn. Maar na een tijdje zal je wel weten of je de goede beslissing genomen hebt. En je zult mss wel eenzaam zijn in het begin, maar je kan dan je vriendinnen lastig vallen of hier komen schrijven. En wat dat cadeautje betreft, nu heb je al een idee wat je kan vragen voor kerst of nieuwjaar. x |
| 20/11/2008 @ 20:07 jenny | Leen, dank je voor je steun. Hoe je het beschrijft van de eindejaarsperiode klopt als een bus voor me. Mijn ms zijn er net helemaal doorgekomen en daar kwamen weer wat traantjes bij, maar nu voel ik me al weer wat beter. Ik heb dan ineens maar terug de kruiden ingepakt. De hoofdpijn zal wel eerder van al het piekeren en slecht slapen komen dan van de kruidenmix. Wel gek eigenlijk, jij en ik en Kris klagen deze week precies alledrie van hoofdpijn en slecht slapen. We lijken mekaar wel aan te steken ![]() Nog 4 dagjes en je weet meer Leen. Ik kan begrijpen dat je ontzettend bang bent. We zijn er voor je te steunen en om mee blij met je te zijn als het gelukt is! |
| 20/11/2008 @ 09:58 jenny | , Kris, waspoeder, dat is wel een goeie. Goed dat je al wat beter geslapen hebt. Je man is weer bijna terug thuis. En zo'n weerzien na een paar daagjes apart is ook wel altijd leuk he. Leen, het begint te korten he. Voel je iets anders dan anders? Wat een zenuwslopende periode toch. Maar je klinkt nog steeds positief, dat is positief .Ik heb gisteren de kruiden al niet meer genomen. Heb de hele dag hoofdpijn gehad en ben er vanmorgen terug mee opgestaan. Heb mezelf dan weer gek gemaakt door heel het internet af te schuimen naar info over die kruiden en vond dan websites die zeiden zeker nooit kruiden te nemen zonder je arts daarvan op de hoogte te brengen . Dus nu was ik aan't denken om die kruiden dan toch maar eens eerst aan mijn huisarts te gaan laten zien. Ben er precies niet zo gerust meer in. Hadden jullie ooit neveneffecten? Hebben jullie je arts op de hoogte gebracht en zo ja wat zeiden die? Hoe noemden jullie kruiden, de mijne revival.Ppfff, gaat niet goed met me, denk de laatste dagen véél te veel na (en slaap dus ook slecht). Zal binnen een paar dagen hopelijk wel weer beter gaan. Is ook wat de periode van het jaar. Rond de gezellige periode van kerstmis verlang ik altijd nog harder naar een baby en het einde van 2008 is weer een mijlpaal die we niet gehaald hebben. |
| 19/11/2008 @ 18:08 Kris | Jenny, Spijtig dat de spotting er alweer door gekomen is. Maar misschien dat die kruiden daar nu ook een beetje bij helpen voor volgende maand. Maar 6x per dag is ook genoeg. Leen, Het is best moeilijk om er niet aan te denken. Nog 5 nachtjes slapen. Hoe voel je je nu eigenlijk? Ja ik ben nog aan het werk. Wat het winkelen betreft, ik weet nog niet wat ik voor wie ga kopen. Ik maak het mij meestal gemakkelijk, met kerstperiode zijn we in B en dan rijden we altijd naar het shopping centre in st niklaas en daar koop ik voor iedereen cadeaubons. Dan kunnen ze kopen wat ze willen. Alleen voor mijn ma doe ik dat nooit meer! Ik kreeg als antwoord, moet ik daar nu echt gaan rond lopen en ze heeft ze dan maar aan mijn broer gegeven want ze waren bijna overtijd . Tzal waspoeder worden voor haar.Elsje, Jij zit bijna aan de 12 weken. Dan mag je stoppen met de hormonen. Ja die bolletjes opsteken dat is ook iets wat me vlug tegen steekt, moet je dat nu ook nog 3x per dag doen? Ik weet niet hoeveel keer per dag het in B is maar hier moest ik er altijd 3 opsteken. Wat de pregnyl betreft weet ik het ook niet of het hier standaard is of niet. De eerste keer heb ik 2x pregnyl moeten spuiten, had dan wel pos reultaat maar eindigde op 7 of 8 weken. Heb vorige nacht en deze nacht toch wat beter geslapen. Deze morgen werd ik om 5.30u wakker omdat mijn keel pijn deed, kon bijna niet slikken. Ben dan toch gaan werken maar heb hoofdpijn bij gekregen, ga zien hoe ik me morgen voel. Er zijn er momenteel wel veel ziek hier (virus). Maar als het vrijdag nog niet beter is zou ik thuis blijven, want ik moet vrijdag avond om 22.30u davy gaan halen in Dublin en dat is zo'n 3u rijden. Dus kan ik maar beter uitgerust zijn en me goed voelen. Zal mij een goed slaapmutske moeten nemen deze avond. En vandaag zijn mijn ms er dan nog eens door gekomen ook. Volgende maand moet ik de pil dan doornemen. Die maanden mogen voor mij een beetje vlugger gaan nu. Want die kerstperiode dat is niet echt voor mij. Weer een ganse uitleg over mezelf ![]() x |
| 18/11/2008 @ 20:53 Leen ![]() | Jenny,pff,weer niks dus.Niet leuk maar misschien geven die pilletjes en de acu je toch het gevoel dat je weer met iets bezig bent en terug meer kans hebt.Hopelijk boeken ze snel resultaat Het is inderdaad een heel angstaanjagende gedachte dat we in de laatste fase zitten,na dit is er geen uitweg meer en door dikke pech zijn we al één poging kwijt zonder een kans te maken.De slaagkans vermindert per poging en hangt af van je leeftijd(zie http://www.brusselsivf.be/user_docs/Grafiek_02.gif)maar het gemiddelde is inderdaad zo'n 30% kans op zwangerschap en 25% bevallingskans.Ik weet nog niet of ik zelf een testje ga doen,'k ben zo bang voor het resultaat,maandag moet ik gaan voor een bloedafname. Elsje,het zal idd wel schrikken geweest zijn want ja,tot dan had je helemaal niets aan die slaagkansen hé.Amaai,moet jij nog altijd utrogestan gebruiken?Dat zal wel dat het je de keel uithangt.Ik moet niet op bloedcontrole,mijn bmsv is ook zonder altijd van heel goeie dikte.Bij mijn eerste iui's moest ik het zelfs niet doen,het is pas sinds ik met menopur moest beginnen. Allé,nog 6 keer slapen ![]() |
| 18/11/2008 @ 09:41 jenny | De spotting is er gisteren doorgekomen, ppfff, dus ik ben gestart met de kruiden. Het zijn gewoon pilletjes waarvan ik er zes per dag moet innemen. Kris, ik slaap ook altijd enorm slecht als mijn man weg is. Een slaapmutsje zoals Leen zegt is een goed idee. Leen, ik begrijp heel goed dat je enorm bang bent voor een teleurstelling. Dat is één van de dingen die mij tegenhouden. Nu heb ik het gevoel van we hebben nog altijd een uitweg, ivf. Maar als die niet lukt, wat dan. Je hebt natuurlijk wel 6 pogingen, en aangezien de slaagkans 30% per poging is zou dat voldoende moeten zijn. Maar ik heb er goeie hoop op dat het zover niet zal komen bij jou. Wanneer ga je zelf een testje doen? |
volgende pagina >
[Reageer]

moeilijk zwanger worden

laten branden dit weekend voor jou.
Binnenkort ben ik terug alleen en zal mijn geld snel op zijn... Cadeautjes zoals waspoeder of euh, mascara of zo van die dingen zullen heel goe van pas komen voor mij, haha 
er nu helemaam doorgekomen zijn.'k Ben blij dat ik je kan steunen.Misschien kan je die kruiden nog een paar dagen uitproberen,blijft je hoofdpijn aanhouden dan zou ik toch eens informeren bij je acu.Misschien staan we alledrie wel onder serieuze druk of ja,we steken elkaar aan

, Kris, waspoeder, dat is wel een goeie. Goed dat je al wat beter geslapen hebt. Je man is weer bijna terug thuis. En zo'n weerzien na een paar daagjes apart is ook wel altijd leuk he.
. Dus nu was ik aan't denken om die kruiden dan toch maar eens eerst aan mijn huisarts te gaan laten zien. Ben er precies niet zo gerust meer in. Hadden jullie ooit neveneffecten? Hebben jullie je arts op de hoogte gebracht en zo ja wat zeiden die? Hoe noemden jullie kruiden, de mijne revival.
. Tzal waspoeder worden voor haar.
Ik moet geen pregnyl bijspuiten,enkel 3x per dag utrogestan opsteken.