volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 24/08/2008 @ 10:57 dieke ![]() ![]() | Hey Nele Bedankt hoor meis! Maar ik heb nog even 'respijt'. Ik ben nog in bevallingsverlof tot eind september. Hoe gaat het met jullie? Liefs! |
| 04/07/2008 @ 13:45 Sylvie | heb horen waaien dat Nele bevallen is van een meisje Liz. Proficiat! Dieke, hoe gaat het met jou? Ik denk hier heel vaak aan jouw kleine Gust ![]() |
| 18/06/2008 @ 21:16 Sylvie | Lieve Dieke...goh, ik weet echt niet wat ik moet schrijven om jou wat troost te kunnen bieden...Misschien helpt het een ietsiepietsie als je weet dat we hier allemaal aan jou, je 2 flinke zonen en je Gustje, je kleine sterretje, denken. En inderdaad, ooit zien jullie elkaar terug, ik ben daar ook rotsvast van overtuigd. Ik hoop echt dat je daar veel troost kunt uit putten. Als je je verdriet wil afschrijven, ook hier kan je dat zeker doen, je vindt hier een luisterend oor. ![]() Sylvie en kids |
| 17/06/2008 @ 22:11 dieke ![]() ![]() | Hey lieve meiden Een beetje meer info staat hier http://www.9maand.be/forum/reactions/82137 Lieve groetjes! |
| 17/06/2008 @ 20:55 Sylvie | Wat? Dieke...wat is er gebeurd? Vreselijk nieuws. Ik weet niet wat te schrijven, ik denk aan jullie allemaal. Heel veel sterkte. Sylvie ![]() |
| 17/06/2008 @ 20:20 Nele ![]() | Dieke, nee dat meen je niet.Oh ik vind het zo erg voor jullie.heel veel dikke knuffels... ![]() |
| 12/06/2008 @ 10:21 Patricia ![]() | amai Nele het aftellen kan haast beginnen of is al begonnen mss veel succes |
| 04/06/2008 @ 20:30 Nele ![]() | 'k Ben net naar onze gyn geweest, babietje weegt al 2.4kg. Het was gedraaid en lag netjes op zijn plaats , joepie dus niet meer in stuit!Binnen 3 weken weer een afspraak . |
volgende pagina >
[Reageer]

terug zwanger na miskraam