volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 06/11/2008 @ 09:32 Ilsea ![]() | Hoi, Tine, veel beterschap!!! ![]() |
| 06/11/2008 @ 09:05 Tine ![]() | sorry dat ik even niet reageer maar ik ben ziek... Kom later antwoorden hoor. Tine |
| 24/10/2008 @ 13:14 | Hoi, Hier is het ook een beetje druk geweest. Ik zit al een paar weken met mijn nek en rug. 2 weken geleden ben ik eindelijk naar de dokter gegaan omdat het niet meer te houden was, ik had al enkele dagen achter elkaar brufen moeten nemen tegen de pijn. Ik heb dan een voorschrift voor de kine gekregen en nu is het toch veel beter. Levi heeft in die tijd dan ook enkele slechte nachten gehad. Ondertussen weet ik dat als hij een dag geen kaka heeft gedaan dat hij dus 's nachts krampen heeft en heel slecht slaapt. Ian begint morgen aan zijn plasvakantie. Daarvoor moeten we hem naar Rijmenam brengen en volgende week zaterdag mogen we hem gaan halen. Ik heb nog vanalles bij gehaald qua sokken enzo. Ik heb dan ook alles moeten naamtekenen. Maar de valies staat sinds gisteren klaar. Nu is het morgen nog Orry en Levi naar mijn moeder brengen. En om half 11 vertrekken we. Om 12 uur moeten we bij de dokter zijn. Daarom dat wij de andere kindjes weg brengen. Levi heeft toch al terug een paar dagen overdag bijna 2 uurtjes geslapen. En dat tanden knarsen, ken ik. Dat heeft hij ook een tijdje gedaan, ik kon er niet tegen. Sinds het weekend kan hij 2 stapjes alleen doen, dan laat hij zich zakken op de grond en kruipt voort. Hij vindt het nu ook leuk om dingen uit zijn parken te gooien. Gisterenavond was het ourderavond bij Orry. Alles was goed en rekenen was zelfs zeer goed. Hij is zo snel klaar in de klas dat hij andere kindjes mag helpen of moeilijkere oefeningen mag maken. Dus tot nu toe mogen we niet klagen. Tine, dan is Yannick ook niet op zijn mondje gevallen. Ik zou ook niet weten wat te antwoorden. Evi, als het mogelijk is, zou ik ook zo veel mogelijk naar België komen voor de dokter. De toetertesten zijn normaal toch maar om te kijken of de kindjes rijp zijn om naar het 1 ste leerjaar te gaan. Hier maken ze toch geen verschil tussen goede of minder goede kindjes. Ik ga er maar eens mee ophouden. Groetjes, Ilse |
volgende pagina >
[Reageer]

Geboren op 23-11-2007

. Het zal nog wel een tijdje duren voor hij droog zal zijn. Hij heeft een dubbel probleem. Zijn blaas is veel te klein, toen hij aan deze week begon had hij maar een blaascapasiteit van 60 ml en op het einde was het toch al 200 ml. Ze moet nog dubbel zo groot worden. Het andere probleem is dat zijn nieren 's nachts te hard werken en dus veel te veel urine aanmaken. Dit kan verholpen worden door medicatie. Hij moet nu ook heel veel drinken om de blaas groter te maken. En hij moet zo lang mogelijk wachten om te gaan plassen en oefeningen doen om de blaas sterker te maken. Dus dat word maandag naar de juf gaan om haar medewerking te vragen. En voor de rest moeten we naar een kinderuroloog om dit op te volgen. Hij heeft er zelfs een "liefje" aan overgehouden. Ze hebben mekaars adressen zelfs uitgewisseld. Ze zijn er gaan zwemmen, schaatsen en bowlingen, dus vervelen zal er niet bij geweest zijn. En voor de rest hebben ze ter plaatse veel spelletjes gedaan. Hij mag ook wel niet meer alles drinken. We hebben ook het telefoonnummer van de kinesiste gekregen voor als we vragen hebben of hijzelf het niet meer ziet zitten, dan kunnen we bellen om hem op te peppen. Ze waren er wel heel vriendelijk. Hij had het er moeilijk mee om afscheid te nemen van de monitors, ze hebben hem dan een groepsknuffel gegeven, de tranen stonden in zijn ogen. Bij mij ook maar dat was omdat ik zo blij was om hem te zien en te horen.
Ik weet niet wat hij mij gegeven heeft maar kom!!
Die extra energie is trouwens heel welkom want ik heb wel mijn handen vol met de kindjes tegenwoordig, maar dat kennen jullie ook zeker hé!! 

Ze kan ook zonder te vallen gaan zitten als ze staat zonder steun. Maar stappen is echt nog wel ver weg want ze kan het wel goed met 2 vingers maar je voelt wel dat ze totaal niet stevig stapt hoor.
Er waren hier 10 kindjes van 4 en 5 jaar oud!!!