Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/01/2008 @ 16:42 demi | Hallo meiden, Helaas zit ik hier onder hetzelfde kopje. Op 10 december bleek bij de echo na een paar druppeltjes bloedverlies dat het mis was. Was al met 6 weken en 3 dagen terwijl ik op dat moment 9 weken en 5 dagen zwanger was. Op 16 december ben ik het vruchtje verloren na veel weëige krampen en bloedverlies. Dit bloedverlies is nog tot oudjaarsdag door blijven gaan. Nu sinds gisteren weer bloedverlies. Zou dus mijn eerste menstruatie kunnen zijn? Ik word er echt naar van hoor zoveel dagen bloedverlies alles bij elkaar. Deze zwangerschap kwam toch wel een beetje als verrassing. Was niet aan de pil, maar hebben voor ons eerste kindje 1,5 jaar moeten klussen dus had niet verwacht dat het nu in 1 keer raak zou zijn. Sterker nog, ik was er ook nog niet volledig van overtuigd dat ik 2 kindjes ook aan zou kunnen. Even goed waren we hier na de schrik erg gelukkig mee. Mijn man wil even goed nu nog graag een tweede maar ik ben erg bang geworden. Ik heb al een traumatische bevalling gehad van de eerste en ik moet zeggen dat deze miskraam ook echt heel heftig is. Ik heb het nog geen plekje kunnen geven. Ookal weet ik dat het niet zo is, heb ik het gevoel gefaald te hebben. Ben erg boos op mijn lichaam. Herkent iemand dat? Ik ben gewoon weer aan het werk gegaan, maar dit hield ik niet vol en ik zit nu weer thuis. Wat heeft jullie geholpen om ermee om te gaan? Groetjes, Demi |
| 12/01/2008 @ 18:20 demi | Hallo dames, Wat vervelend uiteraard dat jullie in hetzelfde schuitje zitten.Ik wens iedereen heel veel sterkt om dit een plekje te kunnen geven. Ik lees veel dat vrouwen zich richten op een volgende zwangerschap en dat dat hen geholpen heeft. Ik lees eigenlijk niet dat er dames zijn die dat niet doen? Ik moet zeggen dat ik er voornamelijk geestelijk echt van ondersteboven ben en daar ben ik erg van geschrokken. Ik denk echt de komende maanden niet voor een volgende poging te durven gaan. Sijsje, je leest heel verschillende verhalen over hoe je het ervaart. Ik had verwacht veel krampen en het dan 'gewoon' te verliezen, maar zo heb ik het niet ervaren. Ik wil je zeker niet bang maken ofzo, maar als ik geweten had dat het zo zou lopen bij mij had ik lekker thuis gebleven. Toevallig gebeurde het bij mij op een zondag, maar ik had echt hevige weeën zoals ook precies bij de bevalling van mijn eerste kindje. Ik ben veel bloed verloren en vond het heel heftig allemaal. Ik hoop uiteraard voor jou dat het allemaal mee gaat vallen. Gelukkig heb je het vooruitzicht dat als het langer duurt dat ze het weghalen. Heel veel sterkte! Groetjes, Demi |
| 13/01/2008 @ 23:20 | Het is komende vrijdag bij mij 8 weken geleden dat ik ben gecurreteerd en ben nog steeds niet ongi. Heb vorige week na de sex(sorry voor de details ) heel veel pijn gehad!Liep er gewoon krom van en vandaag de hele dag weer een zeurderige pijn! Vind het nu wel erg lang duren en ga morgen de HA maar eens bellen! Hebben er meer van jullie deze klachten gehad? ![]() |
| 14/01/2008 @ 09:22 Britt ![]() | hey hendriette, ik heb gelezen dat het tot 10 weken kan duren eer de cyclus weer op gang komt... Bij mij waren de duiveltjes er weer na 39 dagen. veel sterkte! |
| 16/01/2008 @ 09:51 Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe ![]() | ja t is voor zot te worden he pfff Denk dat ik gewoon eerst ga ongi worden...... dan is t al vele simpeler he? Liefs Kim |
23/01/2008 @ 10:53 ![]() | Hey, Ik word gek van mijn cyclus! Ik loop nu al met buikpijn, net alof de al gaan doorkomen, maar dat is normaal pas tevroegste dit weekende of net erna. Ben eens benieuwd![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

cyclus na miskraam

) heel veel pijn gehad!
We zien wel! Op dit moment denken we vooral aan een volgende zwangerschap en hopen we dat het snel lukt, zoals bij de meesten waarschijnlijk.
al gaan doorkomen, maar dat is normaal pas tevroegste dit weekende of net erna. Ben eens benieuwd