Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2008 @ 18:40 ENGELMAMA ![]() | flairtje veel stertke morgen in antwerpen. ik hoop dat je toch nog een beetje goed nieuws krijgt. ik brand een ![]() |
| 02/07/2008 @ 20:54 Sarah | @ Flairtje hoe gaat het nu? @ Jelana gefeliciteerd. Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan. @ Mamzel dromen hoort er echt bij. Ik droom ook de raarste dingen. Heel apart. @ Kat @ Engelmama hoe gaat het met jou? @ Leentje balen zeg. Maar wie weet is het de volgende ronde bingo. @ Tigris ik ben druk voor je aan het duimen @ Heititike ook ik hoop voor je dat het wat wordt @ Thrallgi ik kan me goed voorstellen dat je zomers een hekel hebt aan nachtdiensten. Helemaal met dit warme weer. Hier alles oké. Heb alleen steeds last van bandenpijn. Maar goed dat hoort er nu eenmaal bij. Ook ben ik steeds heel moe, volgens mij komt dit door het weer want ik had hier eerder niet zo extreem last van. Ik hoef echt niets te doen of ik ben al moe. Maar ik klaag niet ik ben al super blij dat het allemaal goed mag gaan. Maar ik zal pas helemaal gerust zijn als het er eenmaal is. En dan kunnen we onze kleine nog verliezen. Maar goed, daar ga ik niet teveel bij stil staan. ![]() |
| 03/07/2008 @ 20:00 Tigris ![]() | Flairtje: Spijtig nieuws, ik hoop dat ze toch nog 1 baby kunnen redden, we duimen allemaal mee dat hij/zij gezond mag zijn. In ieder geval veel sterkte! Groetjes, T |
| 06/07/2008 @ 19:19 Tigris ![]() | Hey Heititike, neen hoor, ik ben er nog .Spijtig dat de job alle zaterdagen moet, nu moet je weer op zoek. In ieder geval veel succes met je verdere zoektocht.Groetjes, T |
| 07/07/2008 @ 14:51 Sarah | @ Mamzel MANNEN Wat denken ze wel niet. Ik kan me voorstellen dat je behoorlijk kwaad bent. Wat ontzettend achterlijk zeg. Leuke vrienden ook, beetje echo. Van je man is het ook wel erg lullig. Hij kan dan wel niet degene zijn die zwanger is (lekker makkelijk) maar het is wel zijn kind. Sterkte. Ik hoop dat je je man nog kunt overtuigen van zijn achterlijke gedrag (is ook nog maar de vraag bij sommige mannen). Op zulke momenten zou ik echt wraak willen nemen. Ik zou dan lekker gaan shoppen. Daar kan m'n mannetje soms zo om zeuren. @ Flairtje Ik hoop voor je dat het andere kindje wel mag blijven leven. Heel veel sterkte deze tijd ![]() @ Thrallgi balen zeg van je regels @ Heititike balen zeg dat het toch niet helemaal is wat je wilt. Ik hoop dat je snel weer een andere baan vindt Nog gefeliciteerd met je ventje.@ Engelmama super dat het zo goed met je gaat Ik kan me voorstellen dat je het nu toch ff weer wat moeilijker hebt. Sterkte ![]() @ Tigris voor jou wordt het nu ook echt spannend. Ik hoop echt voor je dat dit je lucky ronde is |
< vorige pagina | volgende pagina >

cyclus na miskraam
Jelana!!!! Fantastisch nieuws meid
Op naar de HA!
En tegen september zwanger moet lukken. Doen zoals Jelena: mijnheer kidnappen voor een snoepreiseje. Leentje, bij mijn kapper is er een 7 maanden zwanger die de eerste 4 maanden van haar zwangerschap gewoon haar maandtsonden heeft gehad... het kan echt wel 
Ik me dan soms echt verschrikkelijk egoïstisch. Hebben jullie dat ook soms?

) De sfeer is er wel goed, maar elke dag een volle dag werken is echt niks voor mij. 's Avonds ben ik doodop en mijn werk thuis blijft natuurlijk liggen
Hè, effe eruitgegooid, dat lucht op! Nu nog geluk hebben vrijdag 

.Ik wil dan eigenlijk vanalles doen in huis,en dan moet ik mezelf verplichten te slapen.Ik werk nu sinds vier maand op een psychiatrische dienst met mensen met angsten en depressies, ervoor werkte ik op een dienst kinderpsychiatrie, maar dat werd me mentaal te belastend dus vroeg ik een overplaatsing
.
doorkomen of niet.
. Wat die babyspullen betreft, ik had dat ook toen ik zwanger was, had zelfs al een paar kleertjes gekocht. Ze liggen nu goed opgeborgen in de kast en héél soms, als de heimwee me te groot wordt, haal ik ze eruit om nog eens goed te bekijken en vast te nemen. Als ik nu zwanger moest worden zal het toch wat langer duren voor ik spulletjes koop, gewoon uit schrik.
. We zullen moeten oefenen als de kindjes dodo doen 

1jaartje, maar toch proberen we positeif te blijven. (we moeten wel want normaal gezien is mijn eisprong dan)
brengt
want de bloedingen die ik blijf hebben, komen doordat mijn moederkoek voor de vaginaopening zit. Ze hebben ook gezien dat er nog een serieuze bloedklonter zit, dus die zou er nog moeten uitkomen.
Zielig he! 
Dus effe verderzoeken!
Wat denken ze wel niet. Ik kan me voorstellen dat je behoorlijk kwaad bent. Wat ontzettend achterlijk zeg. Leuke vrienden ook, beetje echo. Van je man is het ook wel erg lullig. Hij kan dan wel niet degene zijn die zwanger is (lekker makkelijk) maar het is wel zijn kind. Sterkte. Ik hoop dat je je man nog kunt overtuigen van zijn achterlijke gedrag (is ook nog maar de vraag bij sommige mannen). Op zulke momenten zou ik echt wraak willen nemen. Ik zou dan lekker gaan shoppen. Daar kan m'n mannetje soms zo om zeuren.