< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » cyclus na miskraam

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
cyclus na miskraam
07/07/2008 @ 21:15

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,
hè! Leuk, weer wat meer om bij te lezen
Mamzel, ja mannen, echt van een compleet andere wereld! Met mijn ex was het ook een keertje zo met oudjaarsavond. Wij hadden vrienden uitgenodigd om te borrelen en het was gezellig,..., tot onze buurman besloot om samen met onze mannen besloot om in de buurt gaan nieuwjaar te wensen. Straalbezopen kwamen ze TWEE uur later weer terug! Omdat ik toen zwanger was van Maarten, was ik braaf thuis gebleven met de vrouwen. Tot mijn schaamte heb ik hem toen flink de huid vol gescholden dat dit echt niet kon om mij (eigenlijk ons de vrouwen) zolang alleen te laten en dan nog poepeloerezat terug thuis te komen. Dat heeft toen wel geholpen want het is niet meer gebeurd, hij is daarna zelfs niet meer dronken geweest zolang wij samen waren Dus eigenlijk had het wel geholpen dat ik eens flink de waarheid vertelde!
Thrallgi, met je verbouwingen in aantocht heb je niet meer zoveel tijd om je te fixeren op een zwangerschap en gebeurd het misschien vanzelf (bijna toch )
Ik baal er eigenlijk niet zo erg veel van dat ik niet bij de bakker ga beginnen, tot mijn verbazing eigenlijk. Gelukkig heb ik bij mijn voltijdse job leuke collega's tot nu toe, we maken er veel plezier, dus dat valt wel mee, alleen ben ik zo moe 's avonds dat ik soms om half 10 al in bed kruip 't is toch echt wel effe aanpassen maar het zal wel lukken en ondertussen kijk ik rustig uit voor een parttime jobke of stilletjes hoop ik snel zwanger te zijn en dan zoek ik niet meer verder en blijf ik dit doen zo lang ik het volhoud.
Dus seffes ist van Slaapwel allemaal!!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 11:13

Online Status Bekijk profiel
Hallo

hier ben ik weer na 2 daagjes Werchter en 2 daagjes Italiaanse vriend op bezoek.
Alles ok hier, alleen 't weer zou veeeeeeeeel beter mogen

Wij zijn vollop aan het klussen, maar ik moet zeggen, ik ben veel meer relaxed dan tijdens het schooljaar en er ook minder mee bezig. Mss omdat ik de laatste dagen hier niet veel op bezoek ben geweest? Ik weet dat het mijn groene periode is maar vraag me niet welke dag en hoever. We doen het gewoon als we zin hebben, ik blijf een beetje langer liggen zodat alles er niet meteen uitloopt en we zien wel.
Gisteren was mijn verjaardag, hopelijk heeft mijn ventje mij een schoon cadeauke gegeven

Mamzel: ja die mannen kunnen soms raar reageren en beseffen dan meestal nog niet dat ze iets verkeerd gedaan hebben. Zeg hem gewoon eerlijk wat je ervan denkt en hoe je je voelt. Zelfs al helpt het niet, dan heb je het toch even gezegd en weet hij het toch.

Flairtje: ik steek alle kaarsen van de wereld aan voor een positieve afloop van je babietje B.

Iedereen goed klussen, goede echo's, veel moed en fijne vakantie als je vakantie hebt.

Tot de volgende

Groetjes

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 11:42
Naomi

Online Status
Hoe gaat het hier?

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 13:15
Kat

Online Status Stuur bericht
Dag dames,

Mamzel, ik snap dat je boos bent, jij had je ook voorbereid op een leuk weekend, he. Heb je het al wat kunnen uitpraten met je man?

Leentje, maak er maar lekker romantische, ontspannen dagen van! Dat is overal goed voor!

Tigris, hoe gaat het nu met je?

Zelf ben ik alleen maar moe, moe, moe. Ik ga elke avond om half tien - tien uur slapen, en de dagen dat ik niet werk, beweeg ik ook heen en weer tussen het bed en de zetel. De misselijkheid valt redelijk mee, af en toe een goeie vlaag, maar niks ergs. Maar dat een mens zo moe kan zijn! Gelukkig werk ik maar halftijds, ik weet niet wat ik zou moeten beginnen als ik voltijds werkte. Heb het wel tegen mijn twee naaste collega's gezegd op het werk, want die begonnen toch ook wel door te krijgen dat er iets scheelde.

Heb ook de indruk dat mijn buik stilaan een beetje gespannen begint te staan. Nog niet dikker, hoor, maar het voelt anders. Hoe zit dat bij jou, Mamzel?

Heititike, nog veel succes met de jobjacht! Hopelijk komt er snel iets leuks uit de bus.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 21:35
Tigris

Hey Mamzel, amaai, beu weekend achter de rug. Ik zou ook zoals anderen al gezegd hebben, gewoon eens proberen te praten met je man en als hij niet wil inzien wat jij er van vond, misschien eens hetzelfde doen . . . . Alvast .

Hier nog steeds niks te zien of te voelen. Dus het is nog steeds afwachten.

Groetjes, T

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 07:28

Hey,
Leentje, misschien wat laat, maar toch nog een gelukkige verjaardag en ja, hopelijk met een mooooooi kadootje erbij! Ik verjaar op het einde van de maand dus hoop het voor mezelf ook

Lijstje nog eens opgediept, anders vinden we het niet goed meer terug

Bijna zwanger:

DOMI: 1ste ronde na mk 03/05/08
Naomi: 5de ronde na mk - NOD 20/06/08
Heititike: 8de ronde na mk - NOD 20/07/08
Leentje: 5de ronde na mk - NOD 22/07/08
Jelana: 2e ronde na mk - NOD 27/06/08
thrallgi: 4de ronde na mk- NOD 01/07/08
Tigris: 4de ronde na bbz - NOD 11/07/08
engelmama: 8ste ronde na Anou*-NOD 25/07/08

Zwanger:

Sarah: 1ste ronde na mk - 17/12/08
Wensje: 1e ronde na mk - 24/12/08
Flairtje: 2de ronde na bbz - 14/01/09
Kat: 1ste ronde na mk - 09/02/09
Mamzel: 1ste ronde na mk - 09/02/09

Ik ga me nu aankleden om gaan te werken

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 08:08
Jelana

Ik verplaats me nu toch naar de onderkant hoor!

Bijna zwanger:

engelmama: 8ste ronde na Anou*-NOD 25/07/08

Zwanger:

Jelana: 2e ronde na mk - maart 09

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 10:34
Tigris

Deze nacht en deze morgen wat ongi-pijnen, dus denk dat de er vandaag of morgen zullen doorkomen.

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 12:13
ENGELMAMA

hier ben ik ook eens, maar met minder goed nieuws.

maandag een autoongeluk gehad met mama.
haar auto is totall loss, er is een andere auto op ons achter ingereden toen we aan de lichten stonden te wachten.
hij had ons niet gezien en dus met een knal op ons gereden en wij dan ook nog eens op de auto voor ons.
gelukkig hebben we enkel maar wat kneuzingen, blauwe plekken en ik een hersenschudding.

ik heb de vakantie dus met een KNAL ingezet (zoals FLAIRTJE het zo mooi zei

dat het maar vlug zaterdag is want dan is ons engeltje 1jaartje
we laten het allemaal op ons afkomen en zullen wel zien wat we gaan doen.
wij hopen dan ook dat er na die dag ons weer een beetje geluk wordt toegewenst.

ik ga jullie laten want mijn hoofd staat weer op springen.

aan iedereen veel succes

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 12:15
ENGELMAMA

hier nog eens, ik zie dat er een foutje bij mijn naam staat.
we zitten in ronde 9 i.p.v. ronde 8

Bijna zwanger:

engelmama: 9de ronde na Anou*-NOD 25/07/08

Zwanger:

Jelana: 2e ronde na mk - maart 09

donderdag mag ik ook nog eens op follikelmeting want normaal krijg ik een eisprong op ons haar verjaardag.
dus wie weet geeft zij ons een mooi cadeautje.

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 10:04
Tigris

Hier zijn de er, . Op naar de volgende zeker?

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 10:38
Sarah

Online Status
@ Tigris balen zeg

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 11:27
Mamzel

@ Tigris

@ Engelmama jesus zeg! Gelukkig zijn jij en je mama OK. Toch ook allemaal wel veel ineens hé. Ik zal aan je denken op de verjaardag van Anou. Hopelijks krijg je dan goed nieuws

Bij mij is er vandaag ook alweer emotie geweest. Gisteren toen ik ben gaan slapen plots last gehad van een kramp in mijn onderbuik. Geen echte mk kramp, maar alsof ik uuuuuren buikspieroefeningen had gedaan en mijn spieren plots samentrokken in een kramp. Vanmorgen direct naar het ziekenhuis gegaan. Gyne is weer op reis, dus bij gyne van wacht. Blijkbaar heb ik een bloeding naast het vruchtje, wellicht een innestelingsbloeding. Baby zelf stelde het goed: normale hartslag, 3cm groot. De kramp kwam waarschijnlijk door die bloeding en ik kan er blijkbaar in de komende dagen nog last van hebben. Zal misschien ook bloed verliezen maar gyne zei dat ik niet ongerust moest maken. Nog twee weken zei hij en de kans op een miskraam daalt naar 0,5%. Tja Ik wordt er soms echt moedeloos van. Ik hoop echt dat het allemaal niets is maar de schrik zit er goed in . Ik werk van thuis uit vandaag en heb gewoon geen energie om ook maar iets te doen. Heb gewoon zin om ergens in een hol te kruipen en te overwinteren tot de geboorte...

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 12:09
thrallgi

Oei engelmama, zooo erg, zo een schrik, een auto die tegen je aan botst.Ik heb het vroeger ooit eens meegemaakt met mijn dat een bus in ons auto inreed, gelukkig reed hij al niet te hard meer tegen dat hij tegen ons botste. Gelukkig dat jullie niet meer gekwetst zijn dan nu het geval is...Veel sterkte zaterdag meid

Tigris, we gaan geloven en uitkijken naar ons volgende ronde, hier zal het weer bijna zover zijn geloof ik...Ahja ik zal me uit het lijstje halen nu ik geen banner meer heb .

Mamzel, pffff weer zo'n stress moment bij jou . Positief blijven denken, alles is ok met je beebje, en ik las hier ergens op een ander toppic dat er nog mensen zijn met zo'n bloedstolsel en waarbij de zwangerschap niet beïnvloed werd.

Bijna zwanger:

Zwanger:

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 13:19
Jelana

Zeg mamzel hoe voelt een mk kramp dan eigenlijk?

Ik heb nooit iets gevoeld en vraag mij nu af of ik het toch wel gevoeld heb maar niet op gelet.
Ik ben wel misselijk geweest tot 11 weken terwijl het vruchtje al van 9 weken gestorven was??
Nu bij iedere kramp denk ik, zou dit ...

Vanavond bloed prikken en morgen de uitslag, zal me weer wat rustiger maken hoop ik.

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 16:09
Mamzel

Bij mij voelde het aan als een mengeling van weeën en erge buikkrampen (net alsof je buikloop gaat hebben)maar dan echt heel laag in de buik zo net achter het schaambeen bijna. Ze hebben bij mijn 2 mk maar 15 min geduurd.

Deze keer wist ik dat het geen mk was omdat de pijn niet niet 'op en neer' ging maar een constante druk was. Maar mijn buik was wel zó gespannen dat ik mijn beebje heb voelen spartelen. Ik wist gisterenavond dat hij leefde, maar ik was bang dat de kramp hem/ haar aan het samenpersen was.

Vandaag heb ik nog niets gevoeld. Ook nog geen spoor van bloed dus ik hoop dat mijn lichaam het gewoon gaan opnemen. Want zelfs als de gyne zegt dat ik er niet mee moet inzitten zal het toch wel schrikken zijn als ik weer dat rood zie.

Dat van de verdwijnende of vage symptomen is normaal hoor. Ik ben zelf ook al een paar keer misselijk geweest en dan dagen niets. IK denk dat we er nu gewoon veel bewuster mee bezig zijn en dat het minste ons al bezorgd maakt. Spijtig genoeg moeten we er doorheen.

Eigenlijk denk ik denk wel dat als het niet goed zit dat je het aanvoelt en echt WEET. En bij twijfel naar de gyne! Mij kan het niets meer schelen hoor als ze denken dat ik hysterisch ben. Ik hb er nooit spijt van gehad dat ik geweest ben.

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 16:54
Jelana

Wel ik heb al de ganse dag zo'n soort gespannen/trekkerig gevoel achter mijn schaambeen. Zo'n gevoel heb ik ook net na een epilatieronde. Alles is daar supergevoelig momenteel. Soms straalt het eens naar link, soms naar rechts met af en toe een steekje en heb ook pijn aan onderrug.

We zullen het morgen wel weten.
Zolang ik geen bloedverlies moet ik nog niet panikeren

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 17:08
Mamzel

Ja Jelana, dat gevoel lijkt me normaal hoor. Een beetje zoals bij je ongi. Bloed is ook niet noodzakelijk een slecht teken hoor, kan ook gewoon innestelingsbloed zijn. Dat komt vrij als het vruchtje bij de innesteling een bloedvatje raakt in de baarmoeder.

Ik zou zeggen Krampen EN bloed zijn niet goed. De rest is niet noodzakelijk een slecht teken.

Ik duim voor je bloedproef!

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 17:22
ENGELMAMA

ik wil jullie nog even laten weten hoe het bij de gyné was geweest.

aan de linkerkant zat er een eitje, maar had het niet overleefd (ja zo zei de gyné het), maar aan de rechterkant zat er ook een eitje van goede kwalitiet.

eisprong voorzien voor dit weekend, dus zal ik alweer een mooie cyclus hebben van 30-31dagen.

voor de rest gaat alles goed met mij.

ook de gyné vind dat het nu wel mag komen.

clomid vind hij zelfs geen goed idee meer omdat ik spontaan al 2eitjes krijg en zit er dus veel kans in dat ik via clomid een 2-3-4ling krijg.

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 18:58
Tigris

Engelmama: goed zo meid! Een eitje dat op springen staat, ik zou zeggen: klussen tot je er scheel van ziet!

Thrallgi: Hopelijk eindigen we deze ronde eens positief hé!

Jelena: Ik zou me niet te veel zorgen maken, is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, altijd met een miskraam in ons gedachten . . . Probeer te genieten van je zwangerschap en zolang de symptomen niet te erg zijn . . . En als je echt ongerust bent, zou ik de gyn eens opzoeken.

Bijna zwanger:

Tigris: 5de ronde na bbz - NOD 07/08/08

Zwanger: