volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Vandaag @ 11:31 thrallgi ![]() | Heel veel succes meisjes |
| Gisteren @ 19:42 ENGELMAMA ![]() | hallo, dat mijn cyclus opnieuw goed is (32dagen) dat ik doorga naar ronde 12maar toch gaan we er opnieuw vol goede moed tegenaan ![]() |
| 03/10/2008 @ 16:42 Sarah | Hey hoi iedereen @ Tigris, Heititike en Leentje balen zeg. Echt moeilijk iedere maand heb je weer hoop en dan word je weer terleurgesteld. Maar het gaat vast goed komen ![]() @ Thrallgi ik zou me niet al te ongerust maken over het aantal cm het is soms maar net hoe ze meten. En heel vaak hoor je dat je de eerste echo niet op je uitgerekende datum uitkomt maar later en de tweede echo komen ze ineens wel weer op de uitgerekende datum uit. Het hartje klopt goed dus @ Flairtje het wel goed doet. Het lijkt me idd erg dubbel om enerzijds blij te zijn met deze vooruitgang en anderzijds zijn broertje te missen. Ik wens jullie heel veel sterkte toe, met alle voorbereidingen rond de begravenis Maar ik hoop dat jullie ontdanks alles kunnen genieten van de andere !!@ Jelana ![]() Hier alles ok zo nu en dan is de kleine de koprol aan het oefenen. Een heel vreemd gevoel. Vandaag was ik weer wat onzeker want ik had steeds een vreemd gevoel in mijn buik en had de kleine nog niet gevoeld. Maar gelukkig heeft hij/zij nu al weer geschopt! ![]() |
| 28/09/2008 @ 19:44 Tigris ![]() | Al de hele dag buikpijn en deze avond licht gekleurd slijm . . . , dus denk dat ze vandaag of morgen wel zullen doorbreken. . .![]() |
volgende pagina >
[Reageer]

cyclus na miskraam
dat wachten is echt klote! Tigris, jij had vorige keer een eisprong aan de goede kant niet? Betekent dat dat je nu weer een maand meer moet wachten of niet?
. Ik hoop echt dat je niet te veel last hebt van je gebroken vingertoppen!
aan allemaal.

Ik dacht nooit dat ik dit ging zeggen, maar toch: ik kijk naar de volgende
uit!! Van dag 3 tot 7 moet ik ze innemen en dan dag 11 ongeveer naar de gyn voor controle. SSSSSSSSSSSSsspannend!!!!!!!!!!! Ik ben eens benieuwd of het gaat helpen. Hij zei wel dat de kans op een tweeling dan wat groter is, maar dat nemen we er maar bij.
doordat het zo snel raak was, en dat het heel normaal is dat het "nog maar" 8 maanden is, dat nog steeds niet het gemiddelde (das een jaar ofzo). Ze zei dat we gewoon moesten verder proberen en als ik tegen jan-feb niet zwanger was (jaar na miskraam) dan maar naar de gyne terug moest en dat die dan mss hormonen ging geven ofzo, maar voor de moment, niks aan te doen, gewoon doen 

.
dat mijn cyclus opnieuw goed is (32dagen)
dat ik doorga naar ronde 12
tigris, ik voel zo met je mee

het wel goed doet. Het lijkt me idd erg dubbel om enerzijds blij te zijn met deze vooruitgang en anderzijds zijn broertje te missen. Ik wens jullie heel veel sterkte toe, met alle voorbereidingen rond de begravenis 
Ik verwacht de