Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 30/04/2008 @ 12:04 Sarah | @ Mamzel gefeliciteerd met je verjaardag Ik hoop voor je dat er nog een mooi kado aan zit te komen. Spannend nog ff wachten. @ Flairtje en Heititike ik had ook enorm veel last van witverlies. Ik hoop voor jullie dat het goeie voortekenen zijn Hier blijft het spannend vanmorgen een paar druppels helder rood bloed Ik hoop maar dat het van het stolsel komt. We gaan een nachtje weg, dus ik hoop dat ik zo de zorgen een beetje kan vergeten. Iedereen hele fijne dagen ![]() |
| 30/04/2008 @ 12:03 Mamzel ![]() | Argh, weer ik dus (de zenuwen he). Flairtje, heb jij nog nieuws van Naomi?! |
| 30/04/2008 @ 10:41 flairtje ![]() | Heititike, goh spannend hé! Weet je wat! Ik ga ook wachten met testen tot moederdag! 'k Vind dat een geweldig idee van je! Groetjes Flairtje |
29/04/2008 @ 21:39 ![]() | Hey, mamzel, ook nog den dikke voor je verjaardag morgen!!Was je vergeten daarstraks, sorry ![]() ![]() ![]() |
| 29/04/2008 @ 16:53 Sarah | @ Heititike dat zou een super moederdag kado zijn! Ik |
| 29/04/2008 @ 11:00 Sarah | @ Thrallgi balen zeg Gefeliciteerd met je verjaardag ik hoop dat je ontdanks alles toch nog een beetje kunt genieten. Laat je ff lekker verwennen vandaag ![]() @ Flairtje ik hoef nu deze vrijdag niet meer naar de gyn. Maar de vrijdag erop. Ik vind het zo super dat jullie allemaal zo meeleven dat terwijl jullie zelf nog niet zwanger zijn. Maar ik hoop voor iedereen dat hier snel verandering in komt ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

cyclus na miskraam

. Als ik morgen mijn
niet heb ga ik naar de ha voor een bloedproef. Normaal gezien krijg ik morgenavond daarvan al het resultaat.

Ik hoop voor je dat er nog een mooi kado aan zit te komen. Spannend nog ff wachten.
Ik hoop maar dat het van het stolsel komt.
Ik wordt er KNETTERGEK van.

, maar mijn borsten zijn nog niet gevoelig. Dus nog eventjes overuren draaien 

of eigenlijk liever helemaal niet meer
.
,en zwangerschapstesten voor de volgende maand
Thrallgi, wat jammer maar toch HAPPY BIRTHDAY
. 
.