Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 29/04/2008 @ 08:35 Tigris ![]() | Sarah: Super meid! Wat een geruststelling, en je gaat zien, alles zal wel goed blijven, oh, ik ben heel blij voor jou! Geniet nu maar van je kloppende hartje. . |
| 28/04/2008 @ 22:08 ENGELMAMA ![]() | hallo sarah, ik ben blij dat je toch positief nieuws hebt gekregen. de hoop niet opgeven hé alles zal wel goed komen. groetjes engelmama |
| 28/04/2008 @ 21:36 flairtje ![]() | oh sarah, dat is al leuker nieuws! Vrijdag zal ons helemaal geruststellen want ook dan zal het wel goed zijn! Ik steek alvast een voor je aan!Flairtje ![]() |
| 28/04/2008 @ 21:33 Sarah | Thanx voor jullie medeleven echt super. Het liep heel anders dan verwacht bij de gyn. Ik zat echt naar het scherm te kijken van het is niet goed en ineens zagen we een hartje kloppen Dus het blijft een risico. De kans dat het goed gaat is groter helemaal omdat het hartje nu klopt. Ik moet nu volgende week vrijdag weer. ![]() |
| 28/04/2008 @ 11:06 Sarah | He hoi Ik mag vanmiddag om half 3 voor een echo. Maar heb echt het gevoel dat het niet goed zal zijn. Want vanmorgen werd ik wakker met ontzettende krampen en dacht dit zouden wel eens een soort van weeën kunnen zijn. Dus ik denk dat het deze keer wel een spontane miskraam gaat worden. Aan de ene kant ben ik daar blij om, maar aan de andere kant vind ik het heel eng. Moet nogal bloederig en pijnlijk zijn. En ik ben ook heel bang om dan alleen te zijn. Maar goed iedere keer als ik naar de wc ga neem ik mijn mobiel mee. @ Jelana ook ik kon me goed houden na de curretage. Waar ik best wel verbaast over was. Maar toen ik voor de eerste keer ongesteld werd was ik helemaal down. Het confronteerd je er weer zo mee dat je helemaal van voor af aan moet beginnen. Sterkte meis Ik hoop voor je dat je snel terug zwanger mag zijn en dat alles dan wel goed is. ![]() |
| 27/04/2008 @ 17:39 Sarah | Thanx voor jullie lieve reacties Ik blijf bloed verliezen. Het is oud bloed en iedere keer een aantal druppels. Ook heb ik zo nu en dan buikpijn. Dus ik weet het niet ![]() |
| 27/04/2008 @ 13:56 ENGELMAMA ![]() | sarah, hoe gaat het ondertussen met je?? ik hoop uit het diepste van mijn hart dat alles goed is. groetjes engelmama |
| 25/04/2008 @ 20:29 Mamzel ![]() | Oei Sarah!!! Ik kan me levendig inbeelden dat je nu op bent van de zenuwen. Net als Tigris hoop ik dat het innestelingsbloed is ![]() ![]() ![]() Je weet ons te vinden he! |
| 25/04/2008 @ 19:06 Tigris ![]() | Oh Sarah, , laat ons hopen dat alles in orde is, en dat het gewoon innestelingsbloed is. Ik alvast voor je! |
| 25/04/2008 @ 18:58 Sarah | Dus ben heel bang dat het weer mis is. Heb al naar de gyn. gebeld en ze zei dat ik het moest afwachten, zij konden ook niets doen. Nu duurt volgende week vrijdag wel heel erg lang Ben echt helemaal down nu ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

cyclus na miskraam
Geniet nu maar van je kloppende hartje.
.

voor je aan!
Dus het blijft een risico. De kans dat het goed gaat is groter helemaal omdat het hartje nu klopt. Ik moet nu volgende week vrijdag weer.
niet krijg. Maar zoals ik al zei heb ik er niet echt goede hoop op. 
. Nu ja ben hier ook al tijdje niet meer geraakt, nogal druk geweest,maar ben er terug
.
het heeft idd zijn tijd nodig om te verwerken, in het begin heb ik het ook zo wat ontkend, het was 'maar'een 'vruchtje' dat ik verloren had, maar nu zie ik het toch als een kindje dat geen kans kreeg.
Lucht je hart maar veel hier maar ook bij vrienden, dat helpt mij te verwerken, het erover praten.
. Vanavond zal er zeker eens geklust moeten worden, want heb van deze nacht al steekjes rechtsonder (eisprong?) . . .
Enfin, we zien wel.
Maar één geluk is er wel: de mensen zijn met zo'n goed weer altijd goedgezind en dat is toch ook al wat, hè!
, net nu ik in mijn groene periode kom. En vanavond zal het er ook niet meer van komen, hij heeft tickets gewonnen om naar de voetbal te gaan, dus ja, zal laat zijn.
, en dan hij heeft de late, dus . . . opblijven zeker
Straks nog eens een poging doen als ik het niet vergeet 
Maar ja, 1 goede keer is genoeg zeggen ze