< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » cyclus na miskraam

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
cyclus na miskraam
29/04/2008 @ 08:35
Tigris

Online Status Bekijk profiel
Sarah: Super meid! Wat een geruststelling, en je gaat zien, alles zal wel goed blijven, oh, ik ben heel blij voor jou! Geniet nu maar van je kloppende hartje..

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 22:08
ENGELMAMA

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo sarah,

ik ben blij dat je toch positief nieuws hebt gekregen.
de hoop niet opgeven hé alles zal wel goed komen.

groetjes engelmama

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 21:36
flairtje

oh sarah, dat is al leuker nieuws! Vrijdag zal ons helemaal geruststellen want ook dan zal het wel goed zijn! Ik steek alvast een voor je aan!

Flairtje

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 21:33
Sarah

Online Status
Thanx voor jullie medeleven echt super. Het liep heel anders dan verwacht bij de gyn. Ik zat echt naar het scherm te kijken van het is niet goed en ineens zagen we een hartje kloppen Ik heb echt bijna met open mond naar het scherm gekeken en kon eerst niets uitbrengen. Maar de gyn. zag ook een stolsel boven de Dus het blijft een risico. De kans dat het goed gaat is groter helemaal omdat het hartje nu klopt. Ik moet nu volgende week vrijdag weer.

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 20:03
Mamzel

Sarah, heb je al nieuws????????

Ik heb heel de dag aan je gedacht en hoop echt dat het positief is!

Thrallgi, mijn verjaardag is woensdag en ook ik hoop dat ik dan mijn niet krijg. Maar zoals ik al zei heb ik er niet echt goede hoop op.

We zullen zien.

aan iedereen!

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 18:21
thrallgi

Wow zoveel te lezen . Nu ja ben hier ook al tijdje niet meer geraakt, nogal druk geweest,maar ben er terug .
Morgen mijn B-day zou wel leuk zijn als mijn er dan nog niet zijn, maar durf er niet teveel op hopen. We zien wel.

@jelena: dikke het heeft idd zijn tijd nodig om te verwerken, in het begin heb ik het ook zo wat ontkend, het was 'maar'een 'vruchtje' dat ik verloren had, maar nu zie ik het toch als een kindje dat geen kans kreeg. Lucht je hart maar veel hier maar ook bij vrienden, dat helpt mij te verwerken, het erover praten.

@Sarah: ik hoop dat het beter dan verwacht verliep bij de gyn..

@tigris: veel plezier met het klussen strax

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 12:23
Tigris

Hey Sarah,

Kop op meid, ik ben blij dat je deze middag al mag gaan, ik voor je! Dan heb je tenminste al zekerheid of het het één of het het andere is, ik hoop natuurlijk op positief nieuws!

@ Jelena: Goed dat je nu eindelijk ook terug kan beginnen. En idd slijten doet het wel, maar vergeten niet! Het zal misschien wel wat zachter voelen als we zelf terug zwanger zijn, maar toch . . . het zal steeds een onrustige zwangerschap zijn, zal pas blij zijn als het kindje ooit geboren zal zijn.

Hier zijn de vruchtbare dagen goed bezig, er is alleen nog niks in huis gekomen van klussen, met ons druk weekend, en nu hebben we allebei een stuk van een bronchitis, k' zou zo kunnen slapen waar ik sta of zit . Vanavond zal er zeker eens geklust moeten worden, want heb van deze nacht al steekjes rechtsonder (eisprong?) . . . Enfin, we zien wel.

Groetjes,
T

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 11:06
Sarah

Online Status
He hoi

Ik mag vanmiddag om half 3 voor een echo. Maar heb echt het gevoel dat het niet goed zal zijn. Want vanmorgen werd ik wakker met ontzettende krampen en dacht dit zouden wel eens een soort van weeën kunnen zijn. Dus ik denk dat het deze keer wel een spontane miskraam gaat worden. Aan de ene kant ben ik daar blij om, maar aan de andere kant vind ik het heel eng. Moet nogal bloederig en pijnlijk zijn. En ik ben ook heel bang om dan alleen te zijn. Maar goed iedere keer als ik naar de wc ga neem ik mijn mobiel mee.

@ Jelana ook ik kon me goed houden na de curretage. Waar ik best wel verbaast over was. Maar toen ik voor de eerste keer ongesteld werd was ik helemaal down. Het confronteerd je er weer zo mee dat je helemaal van voor af aan moet beginnen. Sterkte meis Ik hoop voor je dat je snel terug zwanger mag zijn en dat alles dan wel goed is.

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 10:54

Hey,
Sarah, en al geprobeerd om vroeger een echo te pakken te krijgen? Of heb je besloten om te wachten tot vrijdag?
Jelena, nu je de op bezoek gekregen hebt, kun je eindelijk verder,hè! Die triestheid zal je nog wel een hele tijd te parten spelen. t' Is ook niet goed om te negeren, want dan wordt de weerbots nog groter.Bij de ene vrouw duurt dat al wat langer dan bij de andere, maar naar het schijnt slijt het het beste als je weer zwanger bent, maar vergeten doe je het nooit. Bij mij is het nu bijna 5 maanden geleden en ik heb soms nog last van traantjes. Ik kijk er echt naar uit om weer zwanger te zijn (zoals wij allemaal zeker ) Dus voor iedereen hier
Voor mij mogen er nog veel weekends komen zoals dit weekende, zo'n lekker weertje!!!!!!

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 09:17
Jelana

@ Sarah , ik hoop dat alles goed gaat? Ik zou ook wel bellen voor een eerdere echo.

Ik heb de op bezoek gekregen zaterdag (en hoe!!). De borsten gaven al aan dat het een serieuze rode vloed ging worden. We mogen er nu eindelijk mee starten.

Dit weekend waren de hormonen ook behoorlijk van slag. Dan pas is het besef gekomen dat we helemaal opnieuw moeten beginnen met de bijhoordende traantjes natuurlijk. Nu pas spreek ik van mijn kindje en niet van een wormpje (want zo noemde ik het). Raar maar nu pas begin ik met het te verwerken. Heb het lang verdrongen blijkbaar.

Vandaag voel ik me al beter en richt ik me op de nieuwe ronde!!
Ik voel me beter doordat ik zie dat we volgende week al in de groene periode zitten (met een cyclus van 28 dagen). Dat geeft moed!

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 20:00
Mamzel

Hoi Sarah, doen hoor die echo! Je kan niet blijven piekeren.

Het kan heel zeker dat het innestelingsbloed is. Een vriendin van mij heeft zelfs tamelijk zwaar geblod toen ze 10 weken was. Onze gyne was met vakantie en de gyne van wacht had gezegd dat ze een miskraam had gehad. Uiteindelijk bleek dat niet het geval! Toen onze gyne terugkwam heeft ze een echo genomen en daar bleek alles OK.

Moest ik jou zijn zou ik het op zeker spelen en zo snel mogelijk een echo vragen.

Wij voor je!

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 17:39
Sarah

Online Status
Thanx voor jullie lieve reacties Ik blijf bloed verliezen. Het is oud bloed en iedere keer een aantal druppels. Ook heb ik zo nu en dan buikpijn. Dus ik weet het niet Ik ga toch maar proberen of we eerder voor een echo mogen want die onzekerheid is afschuwelijk. Iedere keer als ik weer buikpijn heb en wat bloed verlies denk ik zie je wel het is wel mis. En als ik een tijd niets gevoelt heb krijg ik weer moed. Ontdanks alles blijf ik er toch een beter gevoel over houden als de vorige keer. Maar ik blijf ook denken als het innestelingsbloed is dan had ik het toch wel eerder verloren. Onzekere dagen nu dus nog.

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 13:56
ENGELMAMA

sarah, hoe gaat het ondertussen met je??

ik hoop uit het diepste van mijn hart dat alles goed is.

groetjes engelmama

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 09:37

Hey,
Sarah, we zullen allemaal dat het goed gaat en dat het inderdaad een innestelingsbloeding is.
Pff, we hebben niet gebarbecued, niemand had zin om mee naar de winkel te gaan, en we waren ook wel wat moe gisteravond, dus is het uitgesteld tot de volgende keer dat het goed weer is.
Vandaag is het opendeurdag op de school van Maarten en daar moeten we ook nog naartoe. Jammer dat het zo'n goed weer is want we zitten dan liever gewoon buiten om te genieten van de zon en Maarten moet in de namiddag daar zijn Maar één geluk is er wel: de mensen zijn met zo'n goed weer altijd goedgezind en dat is toch ook al wat, hè!

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 20:29
Mamzel

Oei Sarah!!! Ik kan me levendig inbeelden dat je nu op bent van de zenuwen. Net als Tigris hoop ik dat het innestelingsbloed is

Je weet ons te vinden he!

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 19:06
Tigris

Oh Sarah, , laat ons hopen dat alles in orde is, en dat het gewoon innestelingsbloed is. Ik alvast voor je!

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 18:58
Sarah

Online Status
Weer (een klein beetje nog geen inlegxje vol) oud bloed verloren. De vorige keer ook met 6 week en 1 dag Dus ben heel bang dat het weer mis is. Heb al naar de gyn. gebeld en ze zei dat ik het moest afwachten, zij konden ook niets doen. Nu duurt volgende week vrijdag wel heel erg lang Ben echt helemaal down nu

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 12:52
Tigris

Hallokes,

Bij ons os het morgenmiddag ook bbq, mijn man zijn vrienden komen eens langs (hij komt nl van de andere kant van O. VL, en het is dus wel een uurke rijden tot bij ons). Ik hoop dat het weer beter zal zijn dan vandaag, want heb de zon nog niet gezien.
Heb enkel wat bang dat mijne man wat te diep in het glas ga kijken (elke keer als hij zijn vrienden ziet, is nogal een drinkebroergezelschap) en s'avonds niet veel zin meer zal hebben om te klussen , net nu ik in mijn groene periode kom. En vanavond zal het er ook niet meer van komen, hij heeft tickets gewonnen om naar de voetbal te gaan, dus ja, zal laat zijn.
Zondag is er op school een lentewandeling, en moet ik er al om 8u30 zijn , en dan hij heeft de late, dus . . . opblijven zeker.

Groetjes, T

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 10:08

Hey,
goeiemorgen dames
ik zit tegenwoordig precies meer 's morgens dan 's avonds op de computer Straks nog eens een poging doen als ik het niet vergeet
ja Sarah, vergeetachtig was ik ook toen ik zwanger was, dus je bent niet de enige
Flairtje, goe "oefenen" hè! Proberen wij ook, als Koen thuis is toch Hij is deze groene dagen nog maar 1 keer thuis geweest 's avonds Maar ja, 1 goede keer is genoeg zeggen ze
Ik kijk echt uit naar het weekend! Ventje thuis, hij krijgt trouwens een nieuwe kamion en we mogen die morgen gaan halen. Het wordt goei weer, wat kunnen we ons nog meer wensen. Ik denk dat wij morgenavond lekker gaan barbecueen. Mijn jongste is er dit weekend weer en misschien dat ik mijn ouders ook nog eens hier krijg.
Ik ook nog altijd voor iedereen hier. Misschien als we allemaal de lentekriebels voelen, dat het ons ineens allemaal lukt. Dat zou pas leuk zijn!!!!!

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 22:52
flairtje

Hallo iedereen,

ja sarah, ik kom hier idd wat minder, maar dat heeft geen specifieke rede hoor, gewoon zo druk met ons huisje en dan 's avonds doodop hé

Nu ook weer hoor, 'k ben helemaal stijf en elk spiertje doet pijn. Niet echt leuk als je in je groene dagen zit hé. Maar ja een beetje tanden bijten .

Mijn venteke was gisteren ook zo moe dat we niet meer geklust hebben gisterenavond, hebben wel gisterenmorgen geklust, maar toch 'k was een beetje teleurgesteld toch. 'k heb zoiets van 'het is wel dé moment nu hé!' maar ja. Naar het schijnt is het beter om de 2 dagen te klussen dan alle dagen hé. Maar 'k ben dan bang dat ik dan juist de goeie dag mis.

Allé we kunnen alleen maar hopen dat het prijs is hé

Flairtje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >