< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » cyclus na miskraam

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
cyclus na miskraam
20/11/2008 @ 13:10
flairtje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Jelena...
wat goed dat het je allemaal zo goed afgaat zeg...
maar wat die positie betreft... onze rambo lag ook altijd goed met het hoofdje naar beneden, heel de zwangerschap lang en vorige week op de echo heeft meneer beslist van anders te gaan liggen... niet dat ik je ongerust wil maken, maar weet dat het kan want anders zou je mss heel teleurgesteld kunnen zijn.
Nuja, in principe hebben ze tijd tot 35 weken om te keren, dus ik geef het nog niet op. Ik leg nu alle avonden een warm kersenpitkussen op mijn onderbuik en zijn muziekdoosje, in de hoop dat hij naar die warmte zal toekruipen.
Groetjes
Flairtje

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 16:05
Jelana

hihi Flairtje zo grappig dat Rambo zich eens anders is gaan leggen.
Ergens heb ik het gevoel dat onze uk dat echt niet gaat doen. Op de pretecho mag ik links of rechts gaan liggen, het kruipt altijd vanonder weer (want daar zit ook mijn placenta). Maar het kan natuurlijk altijd hé!

Woensdag ga ik eens zwemmen en zo proberen dat het eens een andere positie aanneemt voor de pretecho, daarna geef ik de moed op.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:12
ENGELMAMA

hello,

maandag moet ik opnieuw op follikelmeting want gyné kon niet echt uitmaken hoe het eigenlijk zit.

ik heb links en rechts een follikel zitten , maar hij kon niet echt zien of mijn eisprong nu wel/niet was gebeurd.

maandag komt een volgende meting,dus er zijn nu 2mogelijkheden:
- follikels zijn gegroeid dus de eisprong nog komen (cyclus wordt dan opnieuw veel langer)

- niet gegroeid dan is mijn eisprong voorbij en mag ik eventueel bloed laten prikken om te kijken of ik zwanger ben.

zelf denkt de gyné dat het het laatste zal zijn doordat ik de laatste maanden toch vrij regelmatig ben geweest (met uitzondering van augustus-> geboorte van mijn neefje)

ikzelf denk ook dat het het laatste is (pijnlijke (.)(.) vorige week, zelfde krampen als na eisprong, temp. zit al vrij hoog)

maar ja, ik ben geen dokter hé en een lichaam kan gekke dingen doen.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:41
flairtje

Hallo dames,
net terug van de gyn.
Alles gaat goed, de baarmoederhals is t.o.v. vorige week niet verder ingekort dus dat is een dikke 'OEF!'.
Maaaaar... ik moet terug 2 weken "plat"... hij heeft me op het hart gedrukt dat ik echt wel een risico geval ben voor vroeggeboorte en dat het op elk moment kan beginnen! Kwam hij aanzetten met statistieken om aan te tonen dat mensen die dezelfde operatie als mij hebben ondergaan meestal te vroeg bevallen...
En mijn man zat daar maar van 'jaja, maar die moet ge vastbinden zenne! en ging hij natuurlijk als brave echtgenoot vertellen dat ik vandaag had staan dweilen en eergisteren staan strijken...
De gyn zei dat als ik zijn madam was, dat hij me zou vastbinden op bed! Nuja... lekker kinky... Nee hij heeft wel gelijk natuurlijk. Dus dees trees gaat 2 weken plat...
Al moeten we morgen wel naar een feest en dat kan ik nu niet meer afzeggen... het dansen zal ik dan maar achterwege laten hé?!
Binnen 2 weken terug en dan moet ik ineens een uur aan de monitor. In elk geval... mijn man heeft ook een reality shot gekregen en begint nu toch wat te zweten omdat de babykamer nog niet af is... dus hij zal nu wel in actie beginnen schieten voor die laatste klusjes eindelijk af te werken.

Groetjes
Flairtje

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:15
ENGELMAMA

flairke

en ik zou de gyné maar geloven en hou je rustig.

tot later, het zal maandagavond zijn want dit weekend ben ik bijna niet thuis.

en maandag opnieuw werken en gyné

Link naar deze reactie
Gisteren @ 23:11
thrallgi

Wouw engelmama ik alvast volop.
Flairtje, wouw, weer neerliggen duts, oh ja anderzijds zal 't nu niet al te lang meer duren he, good luck meid

Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:41
Tigris

Online Status Bekijk profiel
Engelmama: , laat die bloeduitslag maar vlug komen!

Flairtje: Plat liggen meid!!!

Hier zal het terug niks zijn, heb al een paar dagen kou en buikpijn , op naar de volgende ??

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:01

Online Status Bekijk profiel
Engelmama: ik duim volop voor jou en al mijn kaarsen in huis branden hoor
Ik hoop echt dat je gevoel juist zit, je hebt het zo hard verdient. Je gevoel kan je serieus in de steek laten of misleiden, maar ik had ook een goed gevoel over deze ronde en zie, 't was raak

Flairtje: ja stilliggen zou ook niks voor mij zijn hoor. Maar als het moet moet het he. 't Zijn de laatste weekjes, dus doe nog maar even wat de dokter zegt. 't Is allemaal voor 't goeie doel.

Tigris: ik had ook buikpijn deze ronde hoor. Had paar dagen voor mijn NOD ongi-krampen enzo, en ik dacht ook van "weer niks". Maar 't was wel iets, dus dat wil niks zeggen die buikpijn. Succes.

Voor de rest hier alles zijn gangetje. Ik slaap veel. Heb vandaag tot half 11 in mijn bed gelegen
Nog steeds niet misselijk, wel nog altijd heel droge huid en exceem enzo. Enfin, woensdag komt dichterbij, dus 't wordt spannender met de dag.
Mijn ventje zei gisteren dat we in januari als 't solden zijn al maar is voor een kinderkamer moesten gaan zien
Goed plan van hem

Fijn weekend allemaal

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]