< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Met stress toch zwanger na IUI?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Met stress toch zwanger na IUI?
Vandaag @ 15:14
Eritia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hej meid,

ik ben blij weer wat van je te lezen, maakte me al een beetje zorgen...
Vind het wel een verstandige keuze van je om de afspraak van 9 dec. eerst af te zeggen, dat kan 'later' ook wel weer. Eerst aan jezelf werken en alles op een rijtje zetten.
Das inderdaad balen dat je met de feestdagen alleen bent, maar het is altijd moelijk om alleen te zijn.
Je hebt vast wel vrienden of familie waar je terecht kunt, en zo je zorgen even op zij kunt zetten.
Dus je vriend/ex vertrekt binnenkort? Das ook wel weer raar, waar jullie altjd samen gewoond hebben, woon je straks alleen.
Sterkte meid, er zullen vast nog moeilijke dagen aankomen, maar daar kom je vast wel overheen!!
Sterkte meid, een héle dikke knuffel van mij, voor jou!!!!!!!!

Vanmorgen hadden we\ij dus de IUI, de 10e en tevens laatste..
Zaad gebracht om 8u en om 10u zaten we te wachten op de weekendgyn.
En je raardt het nooit, wie was de weekendgynaecoloog????
Juist, die ene l*l van een paar maanden geleden, waar we een klacht over ingediend hebben. Die l*l die zo raar de fm bij mij deed.
Dus ik baalde wel een beetje.
Bij binnenkomst moest ik me gelijk omkleden, en ik lag nog maar net, of hij bracht de eendenbek al bij me in.
Dus ik vroeg hoe het kwaliteit van het zaad is (bij de andere gyns gingen we eerst rustig zitten en vroegen ze hoe het met mij gaat en vertelden ze rustig hoe het zaad was).
Mijn mannetje had 10miljoen, waarvan 65% goed genoeg was.
Beter dan de vorige keer dus, toen had hij 3 miljoen.
De inseminatie duurde nog geen 2 minuten, hij nam er niet echt de tijd voor. Hij vroeg nog aan mijn mannetje of hij het zaad in wilde brengen, zodat hij toch nog het gevoel had dat hij bijdrage heeft geleverd (vond ik zo'n stomme opmerking!!).
Mijn mannetje wilde het niet.
Zit nu thuis op de bank, heb altijd zo'n pijn onderin mijn buik na de IUI!!
Bah... Heb daar altijd 1 dag last van. Kan niet rechtop staan, doet echt zo'n pijn!!!
Nu 2 weken wachten, wachten en nog eens wachten..
Vanavond beginnen met die vieze bolletjes vaginaal in te brengen...

Liefs, Eritia.

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 20:51
Nouki

Hey Eritia,

Alles gaat goed met me, hoor. Ik heb alleen niet veel tijd om elke dag te komen kijken. Het vergt toch veel van je aandacht als je in een breuk zit. Maar het gaat helemaal goed nu, hoor. Mijn vriend (of ex, maar vind het nog wat raar om zo te zeggen) is ook tot het besef gekomen dat we beter uiteen gaan. Zo kan hij zelf ook op zijn plooi komen en dan zien we wel. We zijn zelfs zover dat we nu zeggen dat we goeie vrienden zullen blijven. Na de fase van ontkenning bij hem is nu de fase van besef, zeker? Nu vind ik het zelfs al spijtig dat hij binnenkort weg is Maar het is echt wel beter zo. We hebben het allebei hard nodig om terug tot onze positieven te komen. Begin december kan hij in een appartemen dat hij deze week getekend heeft. Dus dan begint te verhuis en zal het zeker nog zwaarder worden. Daarna zit ik hier alleen.. En dat juist met de kerstdagen. 'k Denk dat ik veel ga weg zijn!

Seg, en wat een goei nieuws bij jou!! Ik ben ook zo blij voor je! Zaterdag al iUI, dat zal zeker de beloning zijn van het stoppen met roken! Amai, misschien is dit echt wel een goed voorteken, hé?? Ik hoop het zo! En dat zou een prachtig eindejaarsgeschenkje zijn. Nu maar duimen
Een lichaam kan toch raar doen, hé.

Bij mij ligt alles stil voor de moment. Ik heb ook mijn afspraak bij de psychologe van het ziekenhuis afgezegd. Mijn hoofd staat er nu nog niet naar. Het was voorzien voor 9 december, hé, en mij leek dat ineens veel te snel. Dan ben ik net terug helemaal alleen en waarschijnlijk toch niet sterk genoeg in mijn schoenen. We zien wel wat ervan komt, hé. 'k Hoop in ieder geval dat jij veel sneller goed nieuws hebt.

Tot later en al heel veel succes voor zaterdag, hé!

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 10:37
Eritia

Nouki,
gaat het wel met je????????

Hier (weer) een raar en apart bericht van mijn kant:
Vandaag naar het ziekenhuis, 1e fm, cyclusdag 12.
Ik kom binnen, zegt de gyn dat ik te vroeg een afsrpaak heb gemaakt voor een fm. Bij mij is er pas iets te zien rond dag 15 a 16.
Ik vertel dat ik gestopt ben met roken en kreeg een compliment. Heb er bijna huilend verteld dat ik een beetje teleurgesteld ben in mijn vriend, die gewoon doorrookt.
Ze snapte mij volkomen en vertelde dat het echt beter is als hij ook stopt (zal het dus duidelijk tegen hem zeggen!!)

Ik lig daar, zij dat 'ding' in mij, zegt ze dat mijn baarmoederslijm 10mm is, dat is goed.
Altijd heb ik RECHTS follikels (alle 9 keren van de IUI), maar er zat nu niks.
De gyn en ik wat grapjes maken, dat we dat wel verwacht hadden. Hoe zal deze keer mijn cyclus verlopen, weer IUI op cyclusdag 34, zal ik weer uit het niets gaan bloeden rond dag 18, etc.
Zij ondertussen met dat 'ding' naar links en wat denk je?
ZAT EEN MEGA GROTE ZWARTE VLEK!! Oftewel, er zat LINKS een follikel van 20mm!
IK lag echt te huilen. Maakte nog een grapje dat dit niet waar kan zijn, dat er een vlekje op haar 'ding' zat, dat dit een wonder is, etc.
Zij vertelde mij (niet naar mij toe verkeerd bedoeld), dat dit voor haar normaal is om te zien. Veel vrouwen die IUI doen, hebben inderdaad rond cyclusdag 12/13/14 een follikel, en dus de IUI op cyclusdag 14/15.

Ik heb 9 keer de IUI gehad op of dag 25, dag 28, dag 34, etc. Maar nog nooit op dag 14!!!
Ben nu zooooooooooooo gelukkig!!!
Het voelt als een soort beloning voor het niet roken!!
Aangezien ik het niet goed geloof dat er een follikel zit (en ook nog links, zo raar!) zei de gyn dat ik anders a.s. maandag maar terug moet komen voor een inwendige echo, om mij te laten zien dat de follikel gesprongen is (laten we het hopen!).
Progesteronwaarde laten prikken helpt bij mij niet, omdat ik zaterdag na de IUI begin met die bolletjes in te brengen.
Dus al met al:
vanavond 18.15u Pregnyl zetten en a.s. zaterdag de 10e (en waarschijnlijk de laatste) IUI.
Pffff, is dat nou niet raar? En dat in mijn geval? Echt zooooo apart!!!
Dit is het laatste wat ik had verwacht.. Of eigenlijk had ik dit helemaal niets eens durven denken, ben er echt helemaal vanaf nu, haha...

XX

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 17:29
Eritia

Hoi Nouki,

Bedankt voor je lieve woorden, doet me goed!!

Ben gelopen zondag ongesteld geworden.
Mijn vriend zette gisteravond de naald in mijn buik, en echt uit het niets, heb ik de hele avond gehuild.
Wéér elke avond Puregon spuiten, wéér die zenuwslopende follikelmetingen, wéér elke keer 'vrij' vragen aan mijn baas, wéér hopen dat ik niet spontaan op cyclusdag 10 ongesteld ga worden, wéér duimen dat het zaad vant mannetje goed genoeg is, wéér..... En ga zo maar door...
Besef me steeds meer dat dit de laatste IUI kans is, en dan wordt het toch echt IVF (waar ik onbewust toch eigenlijk liever niet aan wil denken), maar aan de andere kant merk ik ook hoe groot mijn (sorry, onze) kinderwens eigenlijk is.
Steeds meer verlang ik ernaar en steeds moeilijker vind ik het positief te blijven en te denken. 9 keer IUI mislukt, waarom deze keer dan wel?
Maargoed, we gaan ermee door, het blijft altijd spannend en een beetje geluk hebben..

Stoppen met roken, gaat goed. Precies nu 1 week geleden!! Ben best trots op mezelf!
En je stukje over mijn vriend, dat hij niet met me mee stopt, snap ik. Ik kan er nog steeds niet bij dat hij niet stopt. We willen toch samen een kind? Moet je zien wat ik er al allemaal voor doe (even egoistisch gezien, ik heb meer te voorduren). Hebben er echt fikse woorden om gehad, en heb hem duidelijk laten blijken dat ik het er (nog steeds) niet mee eens ben!!! (ben een ram van sterrebeeld, haha..)

En jij, echt k*t dat het er bij jullie thuis zo rot aan toe gaat. Maar mag ik vragen waarom je dan bijvoorbeeld niet bij een vriendin tijdelijk gaat logeren? En is hij (of jij) wel op zoek naar een andere woning?
Want dit is natuurlijk ook niks! Je kunt nooit iemand mee naar huis nemen, je ziet elkaar continu, lijkt mij echt helemaal niks!!
En hoe gaat het met spermadonor? Al nieuws?

Liefs, Eritia.

Link naar deze reactie
11/11/2008 @ 21:01
Nouki

Sorry sorry dat ik er zo lang niet ben geweest! Oh als ik nu lees wat je allemaal geschreven hebt vorige week en ik heb je niet kunnen helpen, sorry!!

'k Zal beginnen bij het begin. Ik vind helemaal niet dat je egoïstisch was met je reactie op je nicht. Seg, ik zou juist hetzelfde reageren. Zij wordt zomaar zwanger en heeft dan nog niet eens de stabiliteit te geven aan een kindje zoals jij het wel kan geven. Nee, ik denk niet dat je je dan jaloers mag noemen, hoor. Jij doet al die moeite en het lukt maar niet. Ik kan me best voorstellen dat je heel verdrietig was.
En je vriend kon het niet begrijpen dat je zo reageerde, zeg je? Bizar want ik vind het helemaal niet abnormaal.

En dan het volgende, de negatieve test toch weeral Je komt zo wel dichter bij die IVF die volgens mij wel meer kansen geeft maar toch, het mag nu wel al eens raak gaan zijn, hé.
Wat je daar dan schreef over stoppen met roken vind ik ook weer zo typisch, hé. Ik was vorig jaar in september ook gestopt maar mijn vriend rookte ook gewoon door. Ik was daar ook zo kwaad om! Weet je wat hij zei : wat maakt het nu uit, ze selecteren toch alleen maar de beste zaadjes voor de iui dus er zitten geen slechte meer in! Pff, ja tuurlijk, dat is zo wel maar de kwaliteit van de besten kon misschien ook wel beter zijn als hij ook gestopt zou zijn met roken. Maar 'k heb hem niet zover gekregen, helaas. Ook voor zijn gezondheid zou het veel beter geweest zijn maar luisteren naar goeie raad was niet zijn sterkste kant.

Als je zelf al kan stoppen dan kan je jezelf daar al niets om verwijten, hé. Dus toch maar doorbijten. Misschien volgt je man wel uiteindelijk? Ik ben ondertussen wel weer meer aan het roken maar dat komt puur door de situatie thuis. Vanaf dat dat allemaal achter de rug is kan ik het wel weer gemakkelijker laten. F rookt hier binnen nu altijd terwijl het vroeger niet mocht binnen. En de geur zorgt dat je zelf ook wel sneller zin krijgt in een sigaret en er dus een opsteekt.

En over mij, 'k kan niet veel vertellen. We leven in een psychologische rolercoaster tegenwoordig precies! De ene dag zijn we vriendelijk tegen elkaar, de andere dag krijg ik weer alle verwijten naar mijn hoofd geslingerd. 't Doet enorm zeer dat het allemaal zo moet lopen. Ook blijf je wel met die twijfels zitten of je de juiste keuze hebt genomen maar ondertussen heeft F de sfeer en kans op een eventuele tweede kans al laaaang verpest dus nee, ik moet doorbijten. Na alle moeilijke periodes komt wel weer een betere, zeker? Alleen spijtig dat hij er dan niet meer in mee speelt, ik zal hem toch wel missen...

Voila, ik hoop dat ik binnenkort ook wat meer kan meeschrijven weer, hoor. Ondertussen, probeer nog de moed te hebben om die laatste IUI te doen, hé.

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 11:11
Eritia

Uitslag van bloedtest was (*$&*@#!!**) negatief!!

Nu wachten tot ik ongesteld word, zal nog wel zo'n 4 dgn duren...
En dan gaan we met de laatste IUI ronde beginnen, kan nog net voordat de afdeling gynaecologie dicht gaat (22 dec. t/m 4 jan.)

MAAR... waar ik eigenlijk best wel trots op ben:
IK BEN GESTOPT MET ROKEN, sinds gisteren.
Jaja, nog niet zo lang dus, maar ik wil het in ieder geval proberen.
Ben nog nooit eerder gestopt met roken, dus we zien wel.
Dit omdat als we in februari met IVF gaan beginnen, en je stopt eerder met roken, dan zijn je eicellen mooier en beter, je hebt dan iets van 8% meer kans op een zwangerschap.
Wilde wel eerder stoppen met roken, maar deed ik nooit.
Nu is IVF in zicht en als we in febr. IVF hebben, ben ik er dan (hopelijk) 3 maanden vanaf, en zijn mijn eitje mooier en beter...

Waar ik zoooooooooooo van baal, is mijn vriend. Hij zou ook stoppen (want zijn zaad wordt er ook beter op), maar zei gisteren dat hij de klik er niet voor heeft.
WAT? GEEN KLIK? Willen we nou graag kinderen of niet? Ik stop toch ook puur om onze kinderwens? Niet omdat ik het niet meer lekker vind hoor!
Moet je zien wat ik er allemaal voor moet doen, met die hormonen, acupuntuur, navelpiercing eruit halen, alle follikelmetingen, benen wijd, etc.
Daar baal ik dus zooooooooooo van!!!! Maargoed, ik probeer het vol te houden!

En hoe gaat het met jou Nouki?
Je bent zo stil... Gaat het wel met je?

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 10:24
Eritia

Negatief!
Morgen bloed prikken in het ziekenhuis en morgenmiddag bellen voor de uitslag.
Dan weten we het 10000% zeker....

Link naar deze reactie
03/11/2008 @ 11:41
Eritia

Hallo Nouki,

even een ego berichtje van mij. Zit nu op mijn werk, en heb een tussenuur.
MOET echt mijn verhaal even aan je kwijt, jij begrijpt mij..
Gisteren was het de sterfdag van mijn vader, dus ik was de hele dag wat down, was de hele dag alles opnieuw aan het beleven.
Toen kreeg ik gisteren te horen dat mijn nicht van 34 zwanger is (het verhaal erachter in het kort: ze kent haar vriend 4maanden, het was een ongelukje. Zijn er wel gelukkig mee, maar zij wordt af en toe door hem geslagen en hebben een mega grote lening afgesloten omdat ze geen geld hebben en hij handelt in drugs) Kortom, geen goede basis voor een kind, vind ik!
Al met al, moest ik toch blij en vrolijk voor haar reageren (zij weet dat wij 2jr bezig zijn om kids te kunnen krijgen).
Daarna barstte ik in tranen uit, waarom zij wel, en wij niet?
Héél ego van mij, maar zwart-wit gezien vind ik het NIET eerlijk!
Ik gun echt iedereen een kind, maar waarom een ongelukje en alle omstandigheden erom heen, en wij maar vechten voor een wonder, steeds die teleurstellingen weer.
Beseffen mensen wel wat het is om een kindje te krijgen? Beseffen ze het wonder wel, van een klein mensje in je buik?
Ben zooooooooooo verdrietig, misschien ook wel jaloers, maar ik snap het allemaal soms niet meer.
Waarom overkomt het ons juist? (weet het, erg ego om zo te denken, maar denk het nu wel!!)
Gisteravond maar niet kunnen slapen, werd toen vanmorgen wakker en ben nog moe. Collega's vragen ook of ik een zwaar weekend gehad heb, ik straal niet, ik lach niet.
Klopt, voel me echt even min, niks is nu leuk en straal inderdaad nu even geen vrolijkheid uit.
Vanmiddag als ik thuis kom, gaan mijn mannetje en ik testen. Heb nu al een voorgevoel dat het niet raak is.
Waarom, weet ik niet, is een gevoel. Waarom deze keer wel en die 8 IUI's hiervoor niet?
Ik denk dat als de test vanmiddag negatief is, dat ik echt echt echt in een put raak. Waar haalt een mense de positieviteit vandaan om toch elke lkeer weer door te gaan met hormonen spuiten, bolletjes inbrengen, de fm, etc?
Pfff, wordt een lange dag, weet ik nu al...
Zo, dat moest ik aan je kwijt, want mijn mannetje vindt het namelijk niet kunnen hoe ik er nu over denk.

Laat je vanmiddag/vanavond wel weten wat de uitslag van de test was...

Liefs, Eritia.

Link naar deze reactie
29/10/2008 @ 13:01
Nouki

Hey,

Shani, ik moest die bolletjes ook opsteken. Bevordert ook de innesteling. Brengt je progesteron gehalte omhoog.

Eritia, 'k kan me voorstellen dat je er al zot van wordt! Ik heb da ook altijd, die inlegkruisjes haat'k dan ook altijd.
Seg, deal or no deal? Neen, ik ken dat niet? In belgie kunnen we enkel Ned 1, 2 en 3 pakken. Is het op één van deze zenders? 'k Ken het concept wel. Hier hebben ze ook eens zoiets uitgezonden. Heel onnozol programma maar ja, zoals je zegt, je moet maar eens geluk hebben en die 50.000 euro winnen, hé. Dju, nu wou ik toch dat ik het programma kon zien, als je erin mee gaat doen

Kan je het aftellen nog wat aan?

Over mij. Mijn vriend woont inderdaad nog bij mij. Gemakkelijk is dat niet maar ja, niet iedereen heeft direct de mogelijkheid om iets anders te vinden, hé.

Succes morgen, hé!

Link naar deze reactie
28/10/2008 @ 20:21
Eritia

Shani,
die bolletjes moet ik 3 keer per dag vaginaal inbrengen, om mijn baarmoederslijm dik(ker) te maken.
Vorige keren werd ik 2 en 3 dgn na de IUI al ongesteld, wat dus (waarschijnlijk) kwam doordat mijn baarmoederslijm te dun was.
Sinds ik die bolletjes gebruik (gelijk op de dag van de IUI t/m mijn NOD), ben ik niet meer 'spontaan' ongesteld geworden.
Ze helpen dus bij mij..

Nouki,
meid, hoe gaat het met je? Trek je het allemaal wat?

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 11:32
Shani

Hey eritia,

ben nieuw in dit sooort dingen, volgende week eerste IUI...
Wat zijn vaginale bolletjes???

xxx

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 11:30
Eritia

Hier gaat het goed. Begin nu al genoeg te krijgen van die vaginale bolletjes. Moet bijna elk uur een ander inlegkruisje indoen, zoveel lek ik, bah bah bah...
Verder al aan het aftellen (erg he), de 1e week is maandag weer voorbij, haha.. Voel verder helemaal niks, sta daar ook niet echt bij stil.
Ik ga je maandag pas weer spreken, want mijn vriend en ik gaan vandaag t/m zondag even een weekend weg.
Even er samen tussen uit, héérlijk!!

Maar jullie zijn definitief uit elkaar? Wonen jullie nog wel samen of woon je ergens anders nu? Goh, wat moeilijk allemaal...
En hoe reageren je vrienden? Helpen die je een beetje?

Zeg, even hééééééééél wat anders...
Heb jij misschien ervaring met Deal or no deal, het tv-programma?
Ik werd namelijk gisteravond gebeld, mag a.s. donderdag naar de voorronde van Deal or no Deal komen. Wordt je daar uitgepikt, dan kom je dus in de uitzending, dozen open maken.
Tja, errug onnozel programma, maar stel ik kom door de voorronde, en ik doe mee met de uitzending... Je zal maar 50.000 euro winnen!!! Zou het namelijk fijn vinden om te weten wat er die dag van mij verwacht word, dat ik me een beetje kan voorbereiden....

Fijn weekend meid, sterkte, en tot maandag!!

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 13:23
Nouki

Hey Eritia,

Dat is toch wel een domper op heel het gebeuren, hé. Dat je dan ineens dat nieuws erbij krijgt dat het zaad niet zo goed is.. Pff, 'k begrijp je frustratie. Maar zoals je zegt, niemand kan eraan doen natuurlijk dus je moet blijven hopen en het beste ervan verwachten. 't Zullen weer laaaaange twee weken worden voor jou

Met mij gaat het. De ene dag beter dan de andere. 't Is nooit gemakkelijk om uiteen te gaan, hé. In 't begin van je relatie denk je dat je voor elkaar bestemd bent voor de rest van je leven. En als dat dan niet zo blijkt te zijn dan vraag je je af waar je gefaald hebt. We slaan er ons allemaal wel door maar 't is soms toch moeilijk.

Wanneer moet je testen?

Groetjes en hopelijk tot snel, hé !

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 09:36
Eritia

Nouki,
hoe gaat het bij jou? Nog met je mannetje gepraat?

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 18:26
Eritia

Ik had vamiddag de IUI.
Zaad van mannetje was deze keer (weer) slecht...
De gyn zei dat je alleen in aanmerking komt voor IUI als de man 3 miljoen of meer zaadjes heeft (dat wisten we al).
Vandaag had hij 5 miljoen, waarvan 52% goed genoeg was, en bij mij ingebracht is.
Ze zei dus dat het niet een to[ inseminatie was, want het aantal spermacellen ligt niet boven de 3 miljoen.
Nou, lekker opbeurend!! Ik ben nog niet eens 24uur verder, en ik heb nu al een heel klein beetje het gevoel dat het deze keer toch weer niet zal gaan lukken, bah bah bah... Mannetje baalt zelf ontzettend, maarja, hij kan er ook niks aan doen.
Vanavond weer beginnen met die vaginale bolletjes, elke dag 3 keer, ook zo bah bah bah...
Maargoed, de inseminatie ging vlekkeloos. Heb nu wel errug last van mijn onderbuik, maar dat heb ik altijd na de inseminatie.
En vanavond gaan we lekker van elkaar genieten, even profiteren van de vruchtbare dagen, haha..

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 13:09
Nouki

Ha als het herfstvakantie is bij jullie dan ben je lekker ontspannen. Normaalgezien moet jij na een iui toch altijd gaan werken, hé. Nu kan je je rustig houden vanmiddag.
Succes, hé!

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 08:45
Eritia

Jaaaaaaaaaaa, vandaag is het zo ver, EINDELIJK onze IUI!!
Vandaag is de 1e dag van mijn herfstvakantie, het plan was om de 1e dag uit te slapen.
Ach, vond het niet erg om op te staan, want vandaag is de dag, hehe...
Ik vind het weer zo spannend, hoeveel zaadjes mijn mannetje heeft, pfff....
Om 10u zaad inleveren en 12.15u IUI.
Ik laat je weten hoe het ging!

XX

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 17:49
Nouki

Hey,

Dat is heel goei nieuws dat je morgen je IUI hebt! Zie je, het komt toch nog goed, hé. Ook al duurt het 30 dagen, beter zo dan geen iui, vind je niet?
'k Hoop dat dit goeie nieuws blijft duren, hé!

Hier is het iets minder natuurlijk. 'k Voel me niet zo super. Het weegt meer door dan ik had verwacht. Een mens begint snel aan zijn beslissingen te twijfelen, hé. Maar dat zal wel normaal zijn, een breuk is nooit leuk...

Allee, duimen omhoog voor morgen, ze!

Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 12:23
Eritia

Hej meid,
als eerste, bedankt voor je persoonlijke bericht. In 1 woord: verschrikkelijk...

Ik ben dus gister wéér voor fm geweest. Nog even en ik woon gewoon in het ziekenhuis, maargoed...
Had donderdag 1 follikel van 15mm, gister was deze 17.5mm.Baarmoederslijm was nog altijd 11mm, wat dus erg goed is.
Ik stond er echt van te kijken, 2mm gegroeid in 1dag!!
Hehe, was enorm opgelucht, heb er wel meer dan 30dgn over gedaan, maargoed!
Moest van de gyn gister nog wel 75 eenheden Puregon spuiten (ook gedaan) en vandaag moet ik Pregnyl zetten. (zie er nu al tegenop, moet ik zelf doen!!)
We hebben maandag de IUI, YES YES YES YES YES!!!
Aangezien het maandag wel druk is met de IUI's, moeten we 's middags (nooit eerder gedaan, altijd 's ochtends).
Dus voor mijn vriend komt dat even slecht uit, vanwege zijn werk, maar het kan even niet anders.
Verder heb ik een 'rare' vraag aan de gyn gesteld:
Maandag hebben we dus IUI, en dan is het precies 7dgn geleden dat we voor het laatste gevreeen hebben. Kan dat wel, 7 dgn onthouding?Antwoord was natuurlijk nee, dus we moesten gisteravond ons even vermaken, zodat we nu 3dgn onthouding hebben.
Al met al, vanavond om 20.15u Pregnyl zetten, hehe!!

XX

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 22:02
Nouki

Hey Eritia,

Ik weet het, het is verschieten. Ik heb het er zelf ook heel moeilijk mee omdat ik mijn vriend nog graag zie. Maar er loopt altijd vanalles mis en ik had het gevoel dat het niet meer ging.

Over het overstappen op donor moet ik ook zeggen dat dat nogal snel gaat. De info is er en nu moet ik verder zien wat ik ermee doe. We zien wel, het gaat inderdaad wel snel.

Seg, en jij hebt deze keer toch wel goei nieuws gekregen, hé. Klinkt heel hoopgevend dat het eitje nu niet meer zal krimpen. 'k Hoop dat je effectief zondag of maandag die inseminatie hebt. Misschien ook de laatste!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]