< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » afspraken ivm curettage

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
afspraken ivm curettage
19/08/2008 @ 16:20
Nancy

Online Status Stuur bericht
Leentje: de duivels zijn hier idd gepasseerd.
Kijken weeral uit naar de klusperiode.
Altijd spannend hé, en dan die verdomde wachtweken, die voor iedereen zo lang duren.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 09:44

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Leentje, dank je,
hoopelijk stellen ze niet te veel vragen op de babyborrel zondag , alvast het beste.

Nancy, wat jammer dat de zijn gekomen. nu duimen voor een goedde klusperiode

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 10:08

Online Status Bekijk profiel
Hey

nog steeds aan het afwachten hier, maar heb er geen goed gevoel bij. Zit al van gisteren met ongi-krampjes, dus op naar de volgende ronde zeker

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 11:07

Toch blijf ik hopen voor je leentje, hoe is het vandaag?

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 11:18

Zelfde dan gisteren. Nog niks te zien, maar wel krampjes en vooral veel steken in mijn onderbuik, bizar...
Ik durf zelfs al niet meer hopen...

Zit vandaag op 28 dagen, normale cyclus, de vorige was er wel 32. Dus weet niet goed wat ik moet verwachten.
In elk geval, maandag moet ik testen he, als ik de nog niet op bezoek heb, want ik moet in de namiddag mijn allergietesten laten doen.
't Zou een schoon kado zijn voor onze eerse huwelijksverjaardag mocht dat eerste testje van de dag positief zijn
we zien wel...
En daar alles in orde met het kleine katinnetje?

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 20:02

Ik blijf voor je en zal straks mijn kaars voor je aansteken. Zou inderdaad een mooi huwlijksgeschenk zijn een pos test .
Och ik hoop het zo voor je.

Hier alles oke , 1 sept begint te naderen, spannend.
groetjes en een knuffel van me

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 18:00
Natalie

Leentje, ik hoop echt dat morgen blijkt dat je geen allergietesten mag doen!!!! We duimn voor je!!

Nancy: veel succes met je klusperiode

Hier is het druk, druk, druk: verbouwingen aan de badkamer schieten eindelijk terug goed op. Wel frustrerend dat ik vaak alleen maar kan toekijken... het is niet echt een optie dat ik nu nog met zware tegels enzo lig te sjauwen. Maar dan maak ik me maar nuttig door verfwinkles af te lopen om ideetjes op te doen. Kan ik meteen ook al eens kijken voor de kinderkamer. Alhoewel dat nog wel enventjes zal duren voor we daar aan kunnen beginnen...

Ons ukje begint harder en harder te stampen, echt fijn (zolang het niet tegen een volle blaas is). Dinsdag 8 dagen mogen we nog eens langs de gynae. Wat vliegt de tijd vreselijk snel!!! En dat is toch eigenlijk héél relatief hé. Want voor de meiden hier die telkens weer hun klusperiode en NOD moeten afwachten gaat de tijd waarschijnlijk tergend traag voorbij... En de eerste 3 maanden van de zwangerschap leek het ook nog niet zo snel te gaan, maar nu, man toch, het gaat veel te rap achter de rug zijn. En ik geniet er zo van (ben dan ook bij de gelukkigen die geen kwaaltjes heeft en bruist van de energie!!)

Zo meiden, tot gauw!!

Natalie

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 13:53

Hoi

jammer genoeg moet ik straks mijn allergietesten laten doen, dus jullie weten allemaal wat dat betekent: negatieve test
Weeral...
Nog geen in zicht, dus laat die nu maar rap komen als ze toch moeten komen. Ben verdomd onregelmatig aant worden, heb ik vroeger nooit gehad? Behalve moeilijk zwanger geraken, dat er ook nog is bij?
Ja sorry dames, had me voorgenomen er niet meer wakker van te liggen, maar het doet me nog steeds meer verdriet dan ik zou willen.

Groetjes

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 16:25
Jelana

oh zo jammer Leentje
Ben je eigenlijk al overtijd?

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 17:00

Ja en nee, ale weet het eigenlijk ni.
Ben wel over de 28 dagen, maar vorige x was mijn cyclus 32 dagen, zit nu op dag 30.
Dus als het weer 32 dagen ofzo is, ben ik nog ni overtijd nee.
Anders wel... Maar de test was duidelijk: negatief.
Hopelijk ben ik nog ni overtijd en komt het daardoor dat mijn test nog negatief was, maar ja, daar reken ik niet meer op.

Nu hangt mijne rug vol plakkers sinds een uurke en 't jeukt al
Woesdag mogen ze er af en dan vrijdag terug voor de resultaten... Ben is benieuwd.

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 20:42
Natalie

Leentje, als ik van jou was zou ik nu echt beginnen met temperaturen. Mij heeft dat een heel eind verder geholpen. En op die manier weet je tenminste ook wanneer je je regels kunt verwachten en of je echt wel een eisprong hebt ghad.

Jelena: hoe stel jij het? De eerste 12 weken goed doorgekomen. dat is toch al een mijlpaal hé.

Natalie

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 09:49
Jelana

Ai Leentje klinkt pijnlijk.
Wat ga je dan krijgen van resultaten?

Natalie, ja de 12 weken zijn voorbij maar ik ben nog altijd niet gerust.
Ik mag volgende week terug gaan, en ik kijk daar weer zo naar uit.

De laatste dagen verandert er zo weinig lichamelijk waardoor ik schrik krijg, had gedacht iedere week iets anders te voelen of te zien. Afwachten dus ...
Ik maak mezelf wel gek want alles was tot hiertoe tip top. Ik weet het maar het is soms sterker dan mezelf.

Hoe gaat het bij jou?

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 10:08

goeddemorgen

Leentje, , het is normaal hoor dat het verdriet doet, ik hoop het zo voor je.
die klevers ambetand dat ze zo jeuken ,en je kan niet krabben he.

natalie, leuk te horen dat alles goed gaat, die verbouwing kunnen wel zwaar zijn he'. wij gaan in sept aaan de kinderkamer beginnen.

Jelana,Ik denk dat we nooit gerust zullen zijn. ev ook een babysound kopen . ik luister elke morgen en dat heeft toch een beetje een grustelling.

Nancy, voor jouw

maandag moeten we ook nar de gyneacoloog, en hoopelijk weten we dan het geslacht. en is alles goed. Ik heb gehoord dat je de echo's kan laten opnemen zodat je ze thuis kan bekijken leuk he.

groetjes.

Ik ga deze namiddag naar een ex collega, ze zit nu ook thuis meten gebroken duim.

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 16:04

Jelana, das niet pijnlijk hoor die testen. Dat zijn gewoon plakkers op mijn rug met staaltjes van productern waaraan ik eventueel allergisch zou kunnen zijn.
En dat waar ik niet tegen kan, zwelt op (beetje zoals muggenbeet) en jeukt he.
Maar 't valt al bij al nog mee de jeuk, had het erger verwacht.

Katinnetje en Jelana: jullie echo volgende week zal wel dik in orde zijn.

Hier voorlopig nog geen teken van de
Kan het zijn dat je te vroeg test waardoor die negatief is? Nu maak ik mezelf dat weer wijs
Ach ja... zucht.

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 16:58
Jelana

Leentje, ik wil je zeker geen valse hoop geven maar ik had bij deze zwangerschap ook eerst een negatieve test. Een schatting was ik dan zelfs al 11 dagen na de eisprong.
Pas na 17 dagen na de eisprong (weet ik door het tempen) heb ik nog eentje gedaan en die was positief met bloedtest van 525 (nog niet super veel). Dus eigenlijk logisch dat ik negatief teste de eerste keer.
Probeer rustig af te wachten en als je 4 dagen na je langste periode zit zou ik nog eentje wagen. (ja, ik heb wel makkelijk spreken)

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 18:47

Bedankt Jelana
ja hoeveel dagen ik na mijn eisprong zit dat weet ik niet.
Zit nu op 32 dagen, 't langste dat ik al gehad heb (de eerste cyclus na mijn curettage niet meegerekend).
Ik wacht zeker nog af hoor.

Ik had voor 't weekend precies ongi-krampjes maar die zijn nu verdwenen. Voor de rest voel ik niks, beetje gespannen borsten maar die heb ik meestal rond mijn NOD.

Ik blijf positief denken, ook al is dat niet simpel.
Ik ben nu vooral bang dat ik onregelmatig ga worden, of dat het keilang gaat duren dat die er door komen.
Of erger nog, zoals bij mijn zus: dat ze er helemaal niet gaan doorkomen. Die is een maand of 4 geleden met haar pil gestopt en wacht nog altijd op haar eerste ...

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 19:45
Natalie

Amai, volgende week wordt een spannende week voor ons drieeën. We hebben allemaal een echo!!!

Jelena: geen zorgen maken dat er lichamelijk weinig of niks verandert. dat was en is bij mij ook zo (buiten de buik dan) en alles is prima in orde. Aftellen tot je je kleine uk voelt bewegen, dat geeft toch elke dag een hele geruststelling.

Natalie

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 17:15

La nouvelle est arrivée!

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 09:17
Jelana

doeme toch, ik had nochtans een goe gevoel voor u Leentje!
Hopelijk kan je met het nieuwe schooljaar je zinnen verzetten en wordt de volgende ronde een goeie!!

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 11:56

verdikke toch , mijn kaars helpt niet , ikkga een andere moeten kopen geloof ik.

groetjes en voor de zwangeren het beste vooe de echo volgende week.
maandag of dinsdag laat ik weten hoe het bij mij geweest is.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >