< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » afspraken ivm curettage

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
afspraken ivm curettage
20/11/2008 @ 16:07
Jelana

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
waw Nancy, en je hebt zo'n goeie opvolging!
Geniet er nu al maar van

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 16:40

Online Status Bekijk profiel
Hallo

goed zo Nancy, ik hoop mee dat je volgene week hartje hoort. Ik moet volgende week woe ook op controle, ik krijg al de bibber als ik er aan denk. Ik kan echt aan niks anders denken dan dat het weer mis zal gaan
Ben ook nog niet echt misselijk geweest, en iedereen zegt altijd "hoe misselijker, hoe beter, das een teken dat het ok is". Ik weet dat ik me daar niet aan mag laten leiden, maar toch... Ik zou is goed willen overgeven
Mijn man daarentegen die heeft deze ochtend overgegeven. Ik zei hem dat hij mijn kwaaltjes heeft Hij zit met de buikgriep. Hopelijk krijg ik dat wel niet over.
Ik zit ook weer met een verkoudheid. Hadden jullie dat ook int begin? Ik ben constant verkouden. De ene is nog niet over, of de andere begint al. Echt vervelend. Ik voel me dan ook altijd zo'n vod, gene fut, niks...
En heel veel last van exceem en jeuk. Ik heb deze voormiddag na lang twijfelen toch een pilletje tegen de allergie genomen. Mijn gezicht en handen, hals en nek stonden vol uitslag, jeuk lijk zot, rode boebels, echt ni normaal. Ik ben bijna beginnen wenen van misere en was alles open aant krabben. (wss ergens iets in de serre ofzo waar ik niet tegen kan, een bepaalde plant ofzoiets). Gert zei dak iets moest nemen want dat het echt ni te doen was. Dus heb ik dat na lang twijfelen maar gedaan (met beetje schuldgevoel) maar de jeuk was na een half uurtje wel weg. De uitslag zie je nog, maar das 't minste, als het maar niet jeukt. Nu maar hopen dat dat pilletje geen kwaad kon. Volgende week toch maar is vragen...

Katinnetje, jij bent ook al ver hoor, als ik dat zo zie. De weken vliegen toch e. Behalve hier, hier kruipen ze precies
Enfin, tot de volgende

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 12:18
Nancy

Online Status Stuur bericht
Hey hey,

Alles was prima.
Sta perfect op schema.
Was nog geen hartactiviteit maar dat was normaal.
Volgende week woensdag mag ik al terug.
Normaal zou ik dan een hartje moeten zien.
Alles perfect dus, en idd voor 18/7.
Alleen, gyn is in verlof vanaf 15/7, maar met iemand anders zal het ook wel moeten gebeuren é.
Had natuurlijk liever mijn eigen gyn gehad.

Hoe gaat het met jullie???

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 11:37

jelana, ik heb dat ook dat het net terug wat trager gaat.

Natalie hoe is het ermee? Het begint echt te naderen spannend he' , ben je niet zenuwachtig? Ik ga je nu al een goede bevalling wensen beter te vroeg dan te laat .

Nancy, hoe was het bij de gyn ?
Alles verder goed?

Leentje hoe is het met jouw?

groetjes, hier een of dag , geen zin om iets te doen echt lui ben ik , ik begin me te vervelen en die donkere regendagen.

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 15:30
Jelana

ja, die ongerustheid!
Ik merk dat die stilletjes aan weer begint te groeien, maar dan meer over wat zal ik doen als ons ukje ziek is of veel weent of hoe gaat de bevalling lopen.

MAar die eerste 12 weken gaan werkelijk tergend traag.
Dan vliegt de tijd naar de 20 weken en dan valt het weer een beetje stil, vind ik.

't is toch iets hé zwanger zijn!

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 17:22
Natalie

Kattinetje: fijn dat alles rustig is verlopen tijdens de begrafenis. Een heel gededoe kan je wel missen op zo'n dag hé!!

Ivm dat ongerust zijn: ik kan alleen beamen dat de ongerustheid echt wel verminderd na de eerste 12-14 weken. En die eerste weken gaat de tijd tergend traag hé. Daarna was het bij mij een stuk beter. kon ik écht genieten en vloog de tijd bijna te snel voorbij!!!
Nu is er weer een tijd aangebroken dat de ongerustheid toch weer de bovenhand neemt. Ondanks het feit dat je je boeleke bijna de hele dag (en nacht) voelt bewegen, maak je je toch zorgen. Zal er wel mee te maken hebben dat het nu echt wel op zijn einde loopt. Ik kan me echt niet inbeelden dat ik binnen een paar weken mijn ukje in miijn armen zal kunnen nemen. Wat zal dat raar zijn. Nu flitsen toch wel regelmatig de onzekerheden door mijn kop...
Voor de rest nog steeds geen grote ongemakken: ik wens iedereen hier zo'n zwangerschap toe. Als de bevalling ook maar even vlot verloopt... Ik heb al wat oefenweeën gehad. Raar hoor, maar deed nog niet echt veel pijn.

Zo, ik ga me stilletjes aan klaarmaken om met vrienden uit eten te gaan. Italiaans MMMMMMmmmmhhh!!!!!

Groetjes

Natalie

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 10:19

Hoi,
Hoe gaat je met onze kersverse zwangere damens?

Nancy 19 nov is niet lang meer ik zal aan je denken en

Het is zeker normaal hoor dat je ongerust bent, ik ben nu zelfs ook nog ongerust , ik zal maar echt gerust zijn als ik mijn kleintje in de armen heb en zie dat alles goed is en inorde is. Maar de eerste 12 weken zijn het ergst. veel sterkte en ik duim voor jullie.

De begrafenis was raar , Toen we aan de kerk kwamen zagen we dat er iemand van het rusthuis net meme in har rolstoel de kerk binnen duwde, gelukkig waren ik en mijn broer & schoonzus daar of er was niemand van de familie, ze huilde erg. Maar het voornaamste is dat alles goed verlopen is en moeder niet de kans gekregen heeft om mij lastig te vallen. Mijn broer zei: ze heeft nu weer een reden om depresief te zijn en om aandacht te smeken.

groetjes

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 09:50

Nancy

ik ben ook doodongerust hoor, je bent niet de enige. Ik probeer er niet teveel aan te denken en er gewoon van te genieten (ale, nog ni veel genieten aan voor de moment, maar dat komt wel). Positief blijven denken, das de boodschap.

Ik zou het ook met kerstmis willen zeggen, das nog lang, en ik weet ook niet of ik het zo lang ga kunnen verzwijgen, maar ik ga proberen
Moet nu binnen 2 weken op echo, en dan wil ik vlak voor kerst weer een echo, dan zit ik rond de 12 weken. En als dan alles in orde is, vertel ik het met kerst. Mijn zus en vriendin weten het wel al. Maar ik weet dat die kunnen zwijgen. En ik MOEST het aan iemand kunnen vertellen, zo is de druk er wat af
En mijn vriendin is dit jaar ook bevallen, dus ik kan aan haar wat info en tips enzo vragen he.

Groetjes

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 09:08
Nancy

Leentje en alle anderen:
Dank je wel voor jullie felicitaties.

Zijn jullie nu ook zo onzeker of heb ik dit alleen.
Goh, vind het vervelend.

Leentje ik krijg volgende week al een echo omdat ik de vorige keer met die blaasjes zat hé (patriële mola) en dat wil hij nu extra controleren. Heb volgende week ook al een nieuw bloedonderzoek.

Ik ben supercontent !!!!
Wanneer hebben jullie het bekent gemaakt in de familie?
Ik zou heel graag wachten tot met kerstmis, kweet alleen ni of ik zolang kan zwijgen.

Link naar deze reactie
11/11/2008 @ 18:05

Katinnetje, nog vergeten te vragen...
ben je nu naar die begrafenis gegaan? En is het was meegevallen (ivm je moeder dan bedoel ik)?

Link naar deze reactie
11/11/2008 @ 18:01

Nancy, een hele dikke proficiat meid. Idd allemaal zwanger nu Nu alleen maar hopen dat Nancy en ik het blijven he, dat alles goed blijft gaan.

Nancy, 19 nov al echo, das snel. Ik moet nog tot de 26e wachten en ben al paar weken verder dan jou. Ik ben echt doodongerust. Maar ja, we zien wel he. Ben wel snel moe en af en toe vlagen van misselijkheid. Niet echt misselijk misselijk, maar af en toe zo even van "pff, even bekomen". En mijn boops doen ook nog stevig pijn

Weekendje was geweldig. Veel gewandeld, lekker gegeten en van alles genoten. Jammer dat het weer zo snel voorbij is. Heb op voorhand gevraagd om het vlees goed door te bakken...

Natalie, nog een goeie maand voor jou, 't wordt echt spannend...

Groetjes

Link naar deze reactie
11/11/2008 @ 11:08

Nancy, supper!!!! Proficiat. Ik ben echt blij voor je. Nu zijn we met z'n allen zwanger en nu vollop duimen dat jet voor jouw en leentje goed gaat.

Leentje, hoe was het weekendje uit? genoten?

Leuk natalie alles in inelkaar zetten, het word spannend he', het zal niet lang meer duren vooraleer je je wonder in je armen kan ontvangen.

groetjes, en meiden

Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 17:58
Natalie

Super Nancy!!!!!! Toch zwanger!!!! Proficiat en geniet ervan hé!!!

Zijn we nu niet allemaal in blijde verwachting hier? Of heb ik het mis?

Wij gaan straks het park- wieg in elkaar zetten: spannend!!!

Voel me nog steeds super!!!!

Leentje: hopelijk heb je genoeten van je weekndje weg!!! En van het eten!!

Groetjes Natalie

Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 16:26
Nancy

Jelana, Leentje, Katinnetje en alle anderen:

Ik ben .
Vanmorgen bloed laten trekken , daarna gebeld en de gyn zei: BINGO !!!
Op 19/11 krijg ik mijn eerste echo.
Kan het nog ni geloven.

Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 13:07
Jelana

WOW NANCY proficiat!!
Vanwaar opeens die verandering? Want 6/11 schreef je nog dat je NIET zwanger was! Het was misschien nog te vroeg?

Laat het weten als je je bloeduitslag hebt.

Link naar deze reactie
09/11/2008 @ 09:24
Nancy

Dames,

Heb al 2 dagen test gedaan met die van DI en.... er verschijnt al 2 dagen een tweede streepje, wel lichter dan de controlestreep maar ze staat er wel.

Morgen moet ik bloed laten trekken en mag ik s'middags bellen voor de uitslag.
Zou ik nu sebiet nog is testen met kruidvat, heb er hier nog 2 liggen

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 10:07

geniet ervan leentje, je kan ev vragen of ze het vlees goed doorbakken.

Ik ben net terug van de tandarts , hij zei dat de verdovong geen kwaad kon , maar foto's wel. Terwijl ik daar lag was ons prutske, aan het bewegen.

groetjes

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 10:04
Jelana

Geniet er maar van Leentje, zo'n weekendje maakt dat de tijd sneller vooruit gaat!

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 18:13

Nog even...
Zaterdag vertrekken we naar Durbuy voor een weekendje, zal me ook goed doen. Alleen hebben we een gastronomisch etentje gepland (nog kadootje voor mijn ventje zijn verjaardag) en ja, mag ik dus niks drinken he en als 't vlees is, zien dat het goed goed doorbakken is. Maar dat hebben we er allemaal voor over.

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 18:02

Katinnetje, amai zeg, slecht dagje.
Maar 't kan morgen alleen maar beter gaan he.
Volgens mij mag de tandarts niet verdoven. Want een collega van mij haar wijsheidstanden zouden er uit moeten, maar die is ook zwanger en moet daarmee dus wachten tot na de bevalling.

Kom net van de huisarts. Moet weer bloed laten trekken, volgende week bellen voor de uitslag. Maar die weet ik eigenlijk al (toxoplasmose).
Hij heeft me 4 namen gegeven van gynes die in Duffel int ziekenhuis zitten, 2 vrouwen en 2 mannen. Maar dat maakt me nu eigenlijk niet uit. Dus ik loop morgen ofzo even bij de buurvrouw langs (als die al niet aant bevallen is want das voor één dees) en bel dan. Mijn huisarts zei dat ik een afspraak moest maken voor laatste week nov of eerste week dec, maar zolang kan ik niet meer wachten hoor, die is zot. Ik wou rond de 20e gaan, dan ben ik 8 weken. Of mss begin vna de week daarop, maar niet december zenne, zo laat

Groetjes van een moeë (vandaag met onze lln naar boekenbeurs geweest, 't was me weer 't dagje wel).

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]