volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 18:29 rheac82 ![]() | ik duim voor jullie |
| 20/11/2008 @ 20:58 rheac82 ![]() | nou zo'n goed hart.... dat zou toch iedereen voor zijn/haar vrienden doen!?inmiddels heeft ze een eigen appartementje en hebben we haar kunnen verhuizen. Wat een boel emoties komen er op je af zeg! ben echt super moe! Wel hoop ik dat zij en de ex allebei snel weer gelukkig worden! hetzij apart van elkaar hetzij samen (zij zijn beide vrienden van ons) Gelukkig met jou alles goed! maar angelsounds? dat ken ik niet, wat is dat?? Liselore ik wil jou deze maand ook heel veel sterkte wensen Tine!! ik duim voor je ![]() Sterre! wat fijn dat alles zo lekker gaat!! ik duim voor je!! Groetjes rhea PS mijn trouwringen zijn binnen (http://www.italodesign.nl SI 11 zijn ze) en ik zou het leuk vinden als jullie ook een berichtje op mijn trouwsite willen zetten!! niets hoeft! trouwen.ziedenatuur.com |
| 16/11/2008 @ 12:57 inge ![]() | liselore ![]() dit zijn niet de berichten waar je op zit te wachten wat ontzettend moeilijk om een maand voorbij te laten gaan ik voel echt met je mee liefs inge |
| 15/11/2008 @ 11:57 Liselore ![]() | Sorry maar kan ff niet reageren Wij zijn ![]() , ik heb nl. een cyste van 3.2cm. Moet nu een 3 weken aan de pil. We mogen nu niet verder. Weer een maand voorbij.![]() |
| 12/11/2008 @ 10:40 Sterre ![]() | En Liselore...ga je vandaag testen of niet? |
| 06/11/2008 @ 12:17 Sylvie | hy dames, erg als ik erbij kom? Eerst en vooral proficiat met je kleine wondertje sterre. Ik zie dat jullie ook allemaal clomid gebruiken. Ik heb juist mijn 5 pilletjes genomen en op maandag en dinsdag geklust. Nu heb ik sinds gisteren ontzettend veel pijn zo rond mijn rechtereierstok, het meerderen deel van de tijd zijn het lichte steekjes, maar nu heb ik al een paar redelijke zwanger steken gehad die echt pijn deden. hebben jullie dit ook al gehad? groetjes sylvie |
volgende pagina >
[Reageer]

Starten met Clomid

er dan nog niet zijn
.
dat zou toch iedereen voor zijn/haar vrienden doen!?
ooh zucht .... 
Ik heb nu heel veel last van maagzuur . Verdorie wat kan dat zeer doen zeg ! 

Voor een meisje staat het zo goed als vast, maar voor een jongetje nog niet. Ik heb zelf heel sterk het gevoel dat het een meisje is maar dat zegt natuurlijk niks. Verder voel ik me echt zwanger, ik wist niet dat je zo moe kon zijn van een prille zwangerschap...
en mijn borsten voelen elke dag nog meer gespannen aan. Misselijkheid heb ik maar af en toe, gelukkig niet de hele dag door. Ik heb wel veel meer honger. En het gekke is; normaal ben ik een enorme zoetekauw maar ik heb nu helemaal geen behoefte aan koek of snoep. Daar ben ik wel blij om, maar aan de andere kant heb ik nu een enorme zin in kroketten en dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling
Dat duurt nog een hele tijd voordat je je echo krijgt.
Hahaha ik zit dan zelf ook te lachen tijdens het huilen omdat het de meest stomme dingen zijn waarom ik huil. Verder zijn mijn borsten gevoelig en vooral mijn tepels. Af en toe last van misselijkheid maar dat kan ook komen van de antibiotica die ik nu slik voor mijn blaasontsteking. Verder sinds gisteren begint de vermoeidheid toe te slaan. En sinds gisteren heb ik ook wat pijn in mijn onderbuik. Dat schijnt heel normaal te zijn en het is ook een heel andere pijn dan menstruatiekrampen, maar het blijft toch spannend. Het is meer een trekkerig gevoel aan de zijkanten.