< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Starten met Clomid

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Starten met Clomid
Gisteren @ 18:29
rheac82

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik duim voor jullie
Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:15
Tine

Hey allemaal!

Wel, ik zit eigenlijk verschrikkelijk in spanning! Om de een of andere reden, en alhoewel ik weet dat het dom is, heb ik het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Tuurlijk zal daar weer een grote ontgoocheling op volgen dit weekend... Ik heb met mijn ventje afgesproken dat ik maandagochtend test als mijn er dan nog niet zijn .

Ik zou graag nog wat meer reageren, maar heb geen tijd, ik moet nog boodschappen doen, en dan mijn ventje en zijn broer van de trein afhalen - die woont in het buitenland en is nu even op blitzbezoek...

Fijn weekend, en ik hou jullie op de hoogte!

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 22:47
inge

Online Status Bekijk profiel
dat zij hele mooie ringen rhea
kies je er ook nog voor om een steentje in te doen?
ik ben altijd bang dat ze eruit vallen

gelukkig dat je vriendin weer een plekje heeft kunnen vinden
problemen vreten je altijd helemaal op, dat zal ook wel voor haar gelden.

gelukkig zijn er weer goede berichten van de zwangeren onder ons.
ja en die kwaaltjes zijn niet leuk en ik hoop ook dat ze een beetje dragelijk worden.

3 december is voor mij ook een speciale datum namelijk mijn NOD.
we hebben goed geklust en nu maar weer afwachten
ik ben er deze maand wel heel ontspannen bij maar dat zal wel veranderen een paar dagen voor mijn NOD.
tine zit jij al in spanning?

liefs inge

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 20:58
rheac82

nou zo'n goed hart.... dat zou toch iedereen voor zijn/haar vrienden doen!?
inmiddels heeft ze een eigen appartementje en hebben we haar kunnen verhuizen.
Wat een boel emoties komen er op je af zeg! ben echt super moe!
Wel hoop ik dat zij en de ex allebei snel weer gelukkig worden!
hetzij apart van elkaar hetzij samen (zij zijn beide vrienden van ons)

Gelukkig met jou alles goed! maar angelsounds? dat ken ik niet, wat is dat??

Liselore ik wil jou deze maand ook heel veel sterkte wensen

Tine!! ik duim voor je

Sterre! wat fijn dat alles zo lekker gaat!! ik duim voor je!!

Groetjes rhea

PS mijn trouwringen zijn binnen (http://www.italodesign.nl SI 11 zijn ze)
en ik zou het leuk vinden als jullie ook een berichtje op mijn trouwsite willen zetten!! niets hoeft! trouwen.ziedenatuur.com
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 17:10
a

Liselore ooh zucht ....
Je wilt nooit een maand overslaan .. ik hoop dat je misschien toch een beetje rust kna vinden in die maand ?

Sylvie , welkom

Tine , je Nod staat voor de deur . Succes meid !!
Wat denk je ?

Inge , wordt je deze ronde nu opgevolgd door je gyn ? Ik werd iedere maand opgevolgd en moet zeggen dat me dat telkens vertrouwen gaf . Ik kon het bewuste eitje daadwerkelijk op de echo gezien .

Sterre , ja die kwaaltjes horen erbij he Ik heb nu heel veel last van maagzuur . Verdorie wat kan dat zeer doen zeg !

Rhea , jij heb toch een goed hart he Een vriendin bij jullie laten logeren . LIEVERD !

Hier verder alles zijn gewone gang. Echo was vorige week goed. Alles goed op schema . Het is telkens een spannend moment . De schrik zit er nog steeds in . Heb onlangs een angelsounds gekocht en datstelt me gelukkig wel gerust .

Aan iedereen een hele DIKKE KUNFFEL

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 16:57
Sterre

Hoe is het met iedereen hier?

Hier gaat het goed, ik heb er nog steeds een goed gevoel over en heb last van de echte zwangerschapskwaaltjes: moe, misselijk en gevoelige borsten. Zondag alweer 7 weken zwanger. Op 3 december hebben we de eerste echo en dat vind ik wel spannend maar ik kijk er ook wel heel erg naar uit, dan wordt het misschien wat 'echter'. Nu kan ik me nog niet voorstellen dat er een kindje aan het groeien is in mijn buik.

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 12:57
inge

liselore
dit zijn niet de berichten waar je op zit te wachten
wat ontzettend moeilijk om een maand voorbij te laten gaan
ik voel echt met je mee

liefs inge

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 08:57
rheac82

liselore

sterre en A hoe gaat ie??

en de rest how are you going??

met mij alles goed, druk een verhuizing doordat een vriendin van mij bij haar vriendje weg is, dus er moet een heleboel geregeld worden en ze slaapt al 1,5 week bij ons.

pffff..

Groetjes Rhea
[Laatst gewijzigd door rheac82 - 17/11/2008 @ 11:02] - Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 20:33
Sterre

Liselore ik weet ook even niet wat ik moet zeggen...Natuurlijk kun je nu niet reageren op ons, daar moet je je echt niet vervelend om voelen, jij hebt nu wel even wat anders aan je hoofd.

Hoe komt het eigenlijk dat je zo'n cyste hebt? Als je het vervelend vind om te beantwoorden hoeft het niet hoor.

Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 17:47
Tine

Liselore, ik weet even niet goed wat te zeggen... veel meer dan je een dikke geven, kan ik niet doen.

En je hoeft je toch niet te verontschuldigen omdat je even geen zin om op onze berichten te reageren. Dat begrijpen wij maar al te goed. Neem nu maar rustig de tijd om dit onder jullie beidjes verwerkt te krijgen, en als je ons nodig hebt, dan weet je ons te vinden!

Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 11:57
Liselore

Sorry maar kan ff niet reageren

Wij zijn , ik heb nl. een cyste van 3.2cm. Moet nu een 3 weken aan de pil. We mogen nu niet verder. Weer een maand voorbij.

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 11:00
Sterre

Liselore
Ik hoop dat je snel weer verder kan met clomid!

Inge, namen hebben we eigenlijk al wel een poosje... Voor een meisje staat het zo goed als vast, maar voor een jongetje nog niet. Ik heb zelf heel sterk het gevoel dat het een meisje is maar dat zegt natuurlijk niks. Verder voel ik me echt zwanger, ik wist niet dat je zo moe kon zijn van een prille zwangerschap... en mijn borsten voelen elke dag nog meer gespannen aan. Misselijkheid heb ik maar af en toe, gelukkig niet de hele dag door. Ik heb wel veel meer honger. En het gekke is; normaal ben ik een enorme zoetekauw maar ik heb nu helemaal geen behoefte aan koek of snoep. Daar ben ik wel blij om, maar aan de andere kant heb ik nu een enorme zin in kroketten en dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling Haha ik wil er maar niet teveel aan toegeven want ik weeg al wat te zwaar dus ik wil extra opletten dat ik niet bij ga komen door teveel eten en snoepen. Sommige vrouwen gebruiken hun zwangerschap om vanaf het begin zich helemaal vol te stoppen, maar dat ben ik niet van plan!!

Meiden, ik hoop dat het jullie ook heel snel mag lukken

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 20:14
inge

liselore

wat een ontzettende teleurstelling
ik had zo voor je gehoopt dat het nu in 1x goed zou gaan.
ook van mij krijg je een dikke

tine, gelukkig dat je toch elke keer weer uit die put kan komen.
succes met die moeilijke wachtweken

welkom sylvie
hoeveel moet jij slikken?
en heb je ook al last van bijwerkingen
ik hoop ook dat het voor jou in de eerste keer raak is
wanneer is jou nod?

sterre, benje al stiekem namen aan het bedenken?
en anouk hoe staat et met de aankopen?
al een mooi kamertje uitgezocht?

rhea,
alles nog goed?

hier is het komende weekend weer klussen
ik probeer er een beetje ontspannen mee om te gaan
maar dat is moeilijker gezegt dan gedaan.

liefs inge

ps hebben jullie ook zoveel last van opvliegers?
ik wel en ik slik maar een half tabletje!

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 15:44
Tine

Oh Liselore toch... Ik weet niet goed wat te zeggen. Van mij krijg je alvast een dikke .

Met mij alles redelijk ok, ik ben mijn diepe put van donderdagavond weer uitgeklommen, en wacht nu gewoon af tot eind volgende week. We zien wel...

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 13:52
Liselore

Helaas, geen test hoeven doen....
Gisteravond wat roze verlies, maar vandaag......
Vrijdag naar de Gyn. hopen dat we gelijk weer kunnen beginnen met de Clomid.

Liefs een verdrietige Liselore

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 10:40
Sterre

En Liselore...ga je vandaag testen of niet?

Link naar deze reactie
11/11/2008 @ 16:54
Liselore

Ahhh, Sterre wat leuk om te lezen. Heel aandoenlijk, ik hoop dat ik me snel bij jou mag aansluiten... Dat duurt nog een hele tijd voordat je je echo krijgt.

Sylvie, welkom. Wordt je niet door je Gyn. opgevolgd, om te kijken hoe het met je follikels gaat? Op welke CD zit je?

De andere dames hoe gaat het met jullie, Tine, Inge?

Ik ben ook nog steeds in afwachting van, ..... euhm ja, hoe zal ik het zeggen. Eigenlijk wacht ik niet op de , maar op een positieve test. De wachtweken heb aardig goed doorstaan. Erg druk gehad op het werk en als ik vrij was veel met andere dingen in de weer geweest. Ook nog een weekendje weg geweest met de vriendengroep.
Maar het komt natuurlijk ook, omdat ik in tegenstelling tot de vorige keer helemaal niets voel, geen krampje, geen kriebel, gewoon helemaal niets.....

Liefs Liselore

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 11:14
Sterre

Dames, hoe is het met jullie allemaal?

Hier gaat het goed. Ik voel me echt heel erg zwanger; de hormonen hebben de controle over genomen... Ik moet echt om alles huilen, tot groot vermaak van mijn man Hahaha ik zit dan zelf ook te lachen tijdens het huilen omdat het de meest stomme dingen zijn waarom ik huil. Verder zijn mijn borsten gevoelig en vooral mijn tepels. Af en toe last van misselijkheid maar dat kan ook komen van de antibiotica die ik nu slik voor mijn blaasontsteking. Verder sinds gisteren begint de vermoeidheid toe te slaan. En sinds gisteren heb ik ook wat pijn in mijn onderbuik. Dat schijnt heel normaal te zijn en het is ook een heel andere pijn dan menstruatiekrampen, maar het blijft toch spannend. Het is meer een trekkerig gevoel aan de zijkanten.

Nou, ik zal blij zijn als het 3 december is en dan hoop ik dat we een kloppend hartje te zien krijgen. En ik hoop dat jullie allemaal heel snel mogen volgen

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 20:08
rheac82

hey sylvie

tuurlijk je bent van harte welkom (ik ben de enige vreemde eend in de bijt, maar vond dit een gezellige groep, kwam erbij omdat ik meer van clomid wilde weten,heb nu een break voor zwanger worden, we beginnen in februari opnieuw), hoe meer zielen hoe meer steun... op de vreugd wachten we nog bijna allemaal! en 2 van ons hebben bewezen dat het echt wel goedkomt!

Even over die steken, dat had ik ook als de eisprong rechts was geweest... helaas was het bij mij geen zwangerschap..

en inge..ja ik hoop dat we binnenkort weer op mogen passen, hij is inmiddels al 4 maanden! gaat zo hard!!

Hoe is het met de rest van de dames??
Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 12:17
Sylvie

hy dames,

erg als ik erbij kom?
Eerst en vooral proficiat met je kleine wondertje sterre.
Ik zie dat jullie ook allemaal clomid gebruiken. Ik heb juist mijn 5 pilletjes genomen en op maandag en dinsdag geklust. Nu heb ik sinds gisteren ontzettend veel pijn zo rond mijn rechtereierstok, het meerderen deel van de tijd zijn het lichte steekjes, maar nu heb ik al een paar redelijke zwanger steken gehad die echt pijn deden.
hebben jullie dit ook al gehad?

groetjes sylvie
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]