< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Net zwanger... erg eng...

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Net zwanger... erg eng...
12/11/2008 @ 20:33
annemiek

Online Status Stuur bericht
Jeetje britt das zeker een snelle bevalling geweest!!!Heb je nu nog veel last na die keizersnede?Wel heel erg gaaf voor je dat alles goed is en je lekker kan genieten van jullie jochie...bij mij zit t er nog in , wel veel harde buiken en ze heeft vaak de hik hahamaargoed ik ben er bijna! Nou geniet van je mannen haha t schijnt allemaal snel te gaan...dikke knuffel en nogmaals heel erg gefeliciteerd!

Link naar deze reactie
08/11/2008 @ 14:28
Britt

hey dag allemaal! Matthias is geboren op 30 oktober.

Even ons verhaal: Tijdens de nacht woensdag op donderdag werd ik wakker met een natte broek. Dan ben ik een paar keer naar het toilet gegaan maar ik verloor geen vocht meer. Wel was ik klaarwakker dus ben ik maar naar beneden gegaan om wat tv te kijken. Ik heb mijn ventje wakker gemaakt en afgesproken dat ik beneden nog wat zou wachten. Ik had af en toe wel een harde buik maar die deden geen pijn. Ik zag er nog geen weeën in want die harde buiken had ik al heel lang. Om half zeven naar de maternteit gebeld en mijn valiesje gemaakt. Rond half acht waren we in het ziekenhuis. Daar aan de monitor en na driekwartier een testje of ik nog vruchtwater verloor wat niet het geval was.
Op de monitor bleek dat ik al zeer stevige weeën had. Ik voelde ze wel alsof het een harde buik was maar van pijn was nog totaal geen sprake. Ook had ik 1cm ontsluiting. Een half uurtje later was de gyne er en toen had ik al 3cm. De weeën werden ook heviger (volgens de monitor toch want nog steeds geen pijn)
De gyne heeft toen beslist om de keizersnede voor alle andere keizersnedes te doen. Het ging plots allemaal héél snel want twintig minuten later was Matthias er! Met een gewicht van 2,880kg en 49,5cm.

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 12:16
annemiek

Jeetje dames das lang geleden! We hoeven nog maar even... of is hier al iemand bevallen????Jaaaaa britt!!!Gefeliciteerd!!!!!!!!!!Ik ga zoeken naar een forum waar je alles verteld!!!Super! Hoe is t met jullie??? Hier gaat alles goed , ik doe een puf cursus (haha) en alle controles gaan prima... gewoon volhouden nog even. Wel ben ik de afgelopen 2 weken snotverkouden geweest, dat is minder zo kom je dus NIET aan je slaap... en je mag er niks voor/tegen innemen dus...maargoed het gaat de goeie kant op dus puffen zit er nog steeds in! Succes dames!!!X annemieke

[Laatst gewijzigd door annemiek - 06/11/2008 @ 12:19] - Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 16:08
Trijnie

Online Status Bekijk profiel
Nou geen foto gehad dus... :(
Was een niet zo heel vriendelijke gynocoloog die alles heel snel en zakelijk deed.. Maar gelukkig was alles in orde! ons kleintje weegt nu 1896 gram...
Jammer dat hij zo kortaf was, maar goed.. volgende keer beter!
Hoe gaat het met jullie dames? Alles al in huis wat nodig is?

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 22:56
Trijnie

He hallo! Vanmiddag weer bij de verloskundige geweest. Kindje ligt al in de goede houding en het hoofdje is al goed ingedaald... (vond het zelf zo vroeg daarvoor!! maar hoort erbij..) Vandaag ook dat ik meer pijn in mijn bekken met name mijn schaambeen heb.
Ben weer helemaal blij dat alles goed is!
Morgen 30 weken echo bij de gynocoloog.. weer een foto! haha

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 15:33
annemiek

Hey super het gaat met jullie ook goed!!!
(en de kleintjes)
Ik moet nog 4 weken werken en neem 5 weken ervoor verlof(waarvan 1 week vak dagen...)Heb erg last van mijn rug en slaap slecht... ik ben ook wel veel aangekomen hoor! bijna 18 kilo al!!!! Ik kan niet wachten tot de baby eruit is!!! lekker weer mijn eigen lijf terug!(hoop ik) Verder heb ik ook af en toe zuur branden ja. maar niet elke dag. Lekker schoonmaken en kleertjes wassen enzo , heerlijk prutsen! xxx en genieten dames!

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 11:16
Trijnie

Hallo!
Hoe gaat het ermee? schiet al lekker op he nu.. wanneer hebben jullie verlof? ik heb nu nog een weekje vakantie.. dan nog 3,5week werken tot het verlof!
Vannacht heel erg last gehad van brandend maagzuur! echt verschrikkelijk! Hebben jullie hier ook last van? Soms het gevoel dat het kleintje zo hoog zit dat ik haast geen adem kan halen.. moet dan helemaal rechtop gaan zitten om wat ruimte voor me zelf te maken.
Groetjes!

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 18:13
Britt

Net terug van de gyne. Alles is dik in orde met ons kleintje. Hij/zij weegt nu 1,5kg en zit weer netje op schema. De lengte ben ik vergeten te vragen...

Het lag wel in stuit maar heeft nog even om te draaien.

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 10:38
annemiek

Wat een liefie trijnie! tof om te zien hè!!! en idd t is je gelukt em op t forum te zetten!Ook zo n eigenwijs ding haha! je ziet me wel als ik t wil denkt ze... was bij ons ook! (kan niet wachten!!!!!) genietze nog!! groetjes annemiek

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 11:04
Trijnie

Dag dames!
Zoals jullie zien is het gelukt om een foto te plaatsen! Maar is wel een beetje klein he.. Vind zelf echt geweldig mooi die foto's!
Hoe is het verder met jullie? nog last van vervelende dingen of loopt alles lekker? Bij mij gaat het wel lekker eigenlijk, wel last van mijn bekken maar de therapie lijkt te helpen. Af en toe ook last van harde buiken, wat ik wel vervelend vind, maar gaat gelukkig snel over.
Vind zo grappig dat t kleintje nu zo goed te voelen is! Kan echt zien hoe ze zich omdraait.
Tot snel maar weer!

Liefs Trijnie.

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 20:51
Trijnie

Hallo! Ik heb de echo ook gehad vorige week! Heel mooi! En ook ons meisje (nu voor 99% zeker!) had steeds haar handje of haar voetje bij haar gezichtje liggen.. Maar wel heel mooi om te zien allemaal!
Geen idee hoe ik zo'n foto erbij zet! ik ga mijn best doen!

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 13:50
annemiek

Hey! Ik heb me 3D gehad was erg gaaf alleen had ze steeds dr handjes voor dr ogen!Maar levert toch een leuke avatar op! Veel plezier bij jullie echo!!! XXX

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 20:37
Trijnie

Haha ik snap wat je bedoeld Britt!
Ben afgelopen dinsdag voor het eerst bij Cesar therapie geweest, en wat handige tips gekregen. Ook dus die niet zo charmante houding liggen voor in bed, en dan je knieen ondersteunen met kussens. Werkt bij mij goed om lekker te slapen! nog wel vaak wakker.. maar gaat al beter! En een voedingskussen langs je buik leggen en tussen je knieen. (als je op je zij ligt dus..) Ik persoonlijk vind dat kussen alleen maar in de weg liggen en het voelt helemaal niet fijn! dus dat word niks bij mij.. misschien iets voor jullie?
Volgende week weer terugkomen op 4 sept. (druk dagje! eerst echo! KAN NIET WACHTEN! en dan therapie!) dan gaan we kijken of een bekken band (?) iets voor mij is. Geen idee wat dat inhoud maar ik wacht het trouw af.
Vanaf maandag 3 weken vakantie en dan gaan we behangen en de vloer leggen in de babykamer en ook lekker shoppen voor de laatste dingetjes! Hebben al zoveel leuks gezien!
Tot snel dames!! en succes met alle pijntjes!
Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 21:44
Britt

heyhey! fijn die 3D echo's! Zetten jullie ze op jullie profiel? Dan kan ik ook meegenieten.

Annemiek wat leuk dat je je zo kan voorbereiden op de bevalling! Ik ben voorlopig vooral bezig met studeren en werken... Morgen eerste examen alweer...

Trijntje: heb ook last van bekkeninstabiliteit. Wat helpt is met mijn knieën opgetrokken liggen en dan mijn knieën naar buiten plooien en zo 5 min blijven liggen.
Begrijp je het een beetje? als je het idee hebt dat je in een niet zo nette houding ligt dan lig je goed.

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 13:37
annemiek

hè trijnie, ik ga 1 sept voor de 3D (poging 2)Ze lag verkeerd de eerste keer. ben erg benieuwd! Wij hebben lekker vakantie en zijn bezig met t inrichten van t kamertje en lekker shoppen voor de laatste dingetjes , zo kan ik de laatste maandjes lekker rustig aan doen en hoef ik niks anders meer dan pufcursus volgen haha! 4 sept begint ie. daar krijg ik waarschijnlijk tips voor mijn rug (onderrug) en bekken , ik heb er ook erg veel last van vooral bij lang lopen of tillen... trappen op en af... enz enz en idd ook bij liggen . als ik goeie tips krijg zet ik ze hier wel neer!Verder gaat alles toppie hier op mijn rug na dus! veel plezier bij je 3D! tot snel!

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 22:35
Trijnie

He hallo, ik zit al een tijdje zonder internet thuis.. nu ff bij mijn ouders.. Mooi te lezen dat alles goed gaat met jullie! wij gaan 4 sept. voor de 3D echo! spannend hoor..
Heb erg last van mijn bekken.. moet daarvoor naar cesar therapie, hoop dat dat gaat helpen.. Kan door de pijn niet meer lekker liggen in bed en daardoor dus niet meer lekker slapen! Jullie nog tips daarvoor?
Tot snel! hoop ik... :S
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 17:21
annemiek

Gaaf britt! Wij zijn voor een 3D echo geweest maar die lukte niet. ze lag met dr koppie tegen de wand dus zie je niks. over 2 weken mogen we weer, poging 2. en de meubels zijn binnengekomen dus t kamertje is zo goed als af! jeetje al een kilo??? en 37cm??? mooooi!!! groeit goed dus! toppie! over 2 weken wordt ons meissie opgemeten en krijg ik rhesus spuit.(bah) voorlopig ff rust nog! alles goed verder??? lekker schoppen en groeien??? nou meis tot snel weer en geniet ervan hè!X annemiek

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 15:49
Britt

We zijn vandaag naar de gyne geweest. Alles in orde! Het ligt zelfs voor op schema. Is nu 37 cm en weegt al ne kilo!

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 12:13
annemiek

Dames de komende 4 tot 5 weken ben ik er even niet... mijn computer wordt gemaakt... dus tot daarna weer!!!XXX annemiek

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 19:31
annemiek

Hey britt , superrrrrr zeg gaaf hoor en ehm trijnie ik ben al.... 31 en mijn ventje ook... maar ja als t niet 3x fout was gegaan was ik 27 geweest... xxx tot snel!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]