volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 02/09/2008 @ 13:50 annemiek ![]() | Hey! Ik heb me 3D gehad was erg gaaf ![]() |
| 28/08/2008 @ 20:37 Trijnie | Haha ik snap wat je bedoeld Britt! Ben afgelopen dinsdag voor het eerst bij Cesar therapie geweest, en wat handige tips gekregen. Ook dus die niet zo charmante houding liggen voor in bed, en dan je knieen ondersteunen met kussens. Werkt bij mij goed om lekker te slapen! nog wel vaak wakker.. maar gaat al beter! En een voedingskussen langs je buik leggen en tussen je knieen. (als je op je zij ligt dus..) Ik persoonlijk vind dat kussen alleen maar in de weg liggen en het voelt helemaal niet fijn! dus dat word niks bij mij.. misschien iets voor jullie? Volgende week weer terugkomen op 4 sept. (druk dagje! eerst echo! KAN NIET WACHTEN! en dan therapie!) dan gaan we kijken of een bekken band (?) iets voor mij is. Geen idee wat dat inhoud maar ik wacht het trouw af. Vanaf maandag 3 weken vakantie en dan gaan we behangen en de vloer leggen in de babykamer en ook lekker shoppen voor de laatste dingetjes! Hebben al zoveel leuks gezien! Tot snel dames!! en succes met alle pijntjes! |
| 22/08/2008 @ 22:35 Trijnie | He hallo, ik zit al een tijdje zonder internet thuis.. nu ff bij mijn ouders.. Mooi te lezen dat alles goed gaat met jullie! wij gaan 4 sept. voor de 3D echo! spannend hoor.. Heb erg last van mijn bekken.. moet daarvoor naar cesar therapie, hoop dat dat gaat helpen.. Kan door de pijn niet meer lekker liggen in bed en daardoor dus niet meer lekker slapen! Jullie nog tips daarvoor? Tot snel! hoop ik... :S |
| 21/08/2008 @ 15:49 Britt ![]() | We zijn vandaag naar de gyne geweest. Alles in orde! Het ligt zelfs voor op schema. Is nu 37 cm en weegt al ne kilo! ![]() |
| 05/08/2008 @ 12:13 annemiek ![]() | Dames de komende 4 tot 5 weken ben ik er even niet... mijn computer wordt gemaakt... ![]() ![]() |
| 26/07/2008 @ 19:31 annemiek ![]() | Hey britt , superrrrrr zeg gaaf hoor en ehm trijnie ik ben al.... 31 en mijn ventje ook... maar ja als t niet 3x fout was gegaan was ik 27 geweest... xxx tot snel! |
volgende pagina >
[Reageer]

Net zwanger... erg eng...
bij mij zit t er nog in , wel veel harde buiken en ze heeft vaak de hik haha
maargoed ik ben er bijna! Nou geniet van je mannen haha t schijnt allemaal snel te gaan...dikke knuffel
en nogmaals heel erg gefeliciteerd!
, dat is minder zo kom je dus NIET aan je slaap... en je mag er niks voor/tegen innemen dus...maargoed het gaat de goeie kant op dus puffen zit er nog steeds in! Succes dames!!!X annemieke