< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » wie staat ook aan het begin van de mmm en is christen??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
wie staat ook aan het begin van de mmm en is christen??
12/06/2008 @ 23:33
conny

Online Status Bekijk profiel
Hey Lydia,

Nee, ben niet teleurgesteld. Dacht ik al, dat het deze maand niks zou worden.

Het is wel zo dat je eileiders los liggen en gaan bewegen naar het springende eitje toe als de eisprong eraan komt. Ik weet dat soms dan de rechtereileider het eitje van de linkereierstok kan opvangen,maar de kans daarop is wel veel kleiner.
Nou,succes ermee. Toch gewoon doorgaan met proberen!

Conny

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 09:10
Lydia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hé Conny,

Hoe is die??
Las dat je een kijkoperatie gaat krijgen binnen kort, spannend hoor.
Zie je er erg tegenop?? Het is wel een dag opname toch of moet je langer blijven?
Heb je ook al eens een hsg foto gehad??

En hoe is het met jullie verhuisplannen, al een huur huis gevonden??
Wel een hele grote verandering randstad of friesland. Hoe zijn jullie tot dat idee gekomen of moest dat vanwege baanverandering??

Groetjes Lydia

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 09:27
conny

Hoi Lydia,

Ja, heb waarschijnlijk eind volgende week een kijkoperatie. Best wel een beetje spannend,maar ben ooit wel eens eerder geopereerd toen ik 9 jaar was. Vond het toen ook niet eng.
Ja, verhuizen naar friesland. Mijn man heeft daar zijn hele jeugd gewoond en wilde altijd weer terug. Nu hebben we besloten dat te doen. Willen ook erg graag een eensgezinswoning met tuin en garage. En dat kunnen we daar gewoon betalen met een hypotheek op 1 salaris. Ik wil gewoon niet meedoen met de hypotheek i.v.m. kinderen. Als ik dan niet werk, moet het geen last zijn voor het huis. Hier in de randstad zouden we gewoon in een rotbuurt moeten wonen met een klein huisje en tuintje.
Dan reis ik liever wat meer op en neer naar Gouda,dan dat ik geen leuk huis heb. En mijn man`s broer en zus wonen in friesland en dat is ook weer leuk. Die zijn heel erg blij dat wij ook komen! Maar de ouders zijn natuurlijk niet blij, maar we moeten het zelf weten, ze geven ons wel gelijk dat we dit gaan doen.
Vorige huizen stonden we 2e bij een woning. Dus hopelijk volgende week 1e??

Hoe is het met jou? Nog nieuws?

Groetjes,

Conny

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 13:06
Lydia

Hé Conny,

Volgende eind volgende week al, wel lekker snel, je kunt het ook maar beter weer gehad hebben. En wat zei de gyn over dat je lutealefase zo kort is??

In het noorden wonen is inderdaad een heel stuk goedkoper wonen. En een huis met een tuinje is ook een heerlijk vooruitzicht. Hopelijk volgende week eerste op de lijst. Wordt wel elke dag een lange reis naar je werk, ga je dan ook op zoek naar een andere baan?

Bij ons nog geen verder nieuws. Ben wel erg benieuwd wanner ik ongi word. Toen bij de follikelmeting was die al 17mm dus dan zou die 2/3 dagen later ongeveer springen. Maar dat was dus veel eerder dan normaal. En ovutest gaf nog geen heel duidelijk streepje aan, dus ben benieuwd wanneer die gesprongen is. Maar omdat die toch links zat heb ik verder geen testen meer gedaan. Nu maar afwachten of ik dit weekend of volgend weekend ongi wordt.

Groetjes Lydia

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 10:02
conny

Hoi Lydia,

Ja, lekker snel is dat. Maar heb weer wat vreemds hier. Ik werd dinsdag al ongesteld, maar het heeft nog steeds niet doorgezet. is maar heel weinig en geen pijn in mijn buik gehad(normaal heb ik dat heel erg namelijk, niet te houden) en helemaal geen stolsels wat ik ook altijd heb. gewoon een klein beetje maar. Straks dus gesprek in ziekenhuis, en leg dit dan voor, want weet niet wat het is.

Ik ga wel een andere baan zoeken, want dat is wel erg ver rijden.

Lastig als je niet weet wanneer je ongie moet worden. hoop voor je dat je het snel weet, en dat je weer verder kan(of dat het toch raak is, hihi).

Groetjes,

Conny

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 10:53
Lydia

Hé Conny,

Heb je al een zwangerschapstest gedaan??
Ik wil je geen hoop geven, maar er zijn vrouwen die maar heel licht bloedverlies hebben wat niet overeen komt met een normale menstruatie en die dan uiteindelijk zwanger blijken te zijn. Ik ken iemand die dat gehad heeft.
Hoeveel te vroeg ben je ongesteld geworden dan??
Ben erg benieuwd wat ze in het zkh gaan zeggen.

Het zal toch wat wezen als het bij ons het onmogelijke gebeurd zou zijn. Geloof het niet echt, maar je weet maar nooit hé.

Groetjes Lydia

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 12:14
conny

Hoi Lydia,

Nee, heb nog geen test gedaan. Durf eigenlijk niet. Heb wel een ovutest gedaan, ze zeggen dat die ook op HCG reageren en zelfs nog eerder ook. Maar die laat wel wat zien,maar niet even donker.
In ziekenhuis ging goed, moest toch de echte mesntruatie even afwachten. Alles gaat gewoon door, tenzij het wat anders wordt, of als ik dus langer ongesteld ben, moet de datum van operatie verschoven worden misschien. Maar heb nog geen datum, dus nog even afwachten.

Groetjes,

Conny

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 12:06
conny

had toch een testje gedaan. Dacht dat ik een heel licht streepje zag als je goed keek. Maar helaas heb ik nu echt buikpijn,dus kan het wel vergeten.

Groetjes,

Conny

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 12:24
Lydia

Hé Conny,

Wat zou het toch eens fijn zijn als de dingen die toch al anders verlopen wel gewoon normaal blijft gaan. Vind je ook niet??
Ik bedoel, het zwanger worden verloopt al anders dan zou het fijn zijn dat de menstruatie`s en de dingen daar om heen wel gewoon blijven en geen extra onzekerheid meebrengen.
Ik heb zo`n gevoel alsof er een bom op springen staat in mn lichaam, maar ben nog niet ongi geworden. Hoop maar dat het snel gebeurd.

Hoop voor je dat je ook snel duidelijkheid krijgt over wanneer de operatie gedaan wordt. Ben je er veel meebezig en je man??

Liefs Lydia

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 08:52
conny

Hoi Lydia,

Op zich valt het wel mee hoeveel we er mee bezig zijn. Maar moet er wel aan denken natuurlijk,anders gebeurt er niks. Mijn man vindt het ook wel belangrijk,maar hij is er minder mee bezig. Het is dat ik in oktober vorig jaar naar de gyn wilde,omdat ik het niet vertrouwde door die negatieve uitslagen van uitstrijkjes en nog steeds tussentijdse bloedingen. Als ik dat allemaal niet had gehad,dan had ik m isschien wel nog een half jaar gewacht en waren we nu nog lang niet zo ver gekomen.

En jij en jou man?

Groetjes,
Conny

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:18
conny

deze vrijdag moet ik dus geopereerd worden, moet er om half 10 zijn. Best spannend allemaal toch.
Vandaag te horen gekregen dat we een huis hebben in friesland!! Zelfs 2, dus kunnen we kiezen. Morgen gaan we kijken, want na de operatie kan ik even niet meer. Ook konden we gelukkig morgen een gesprek krijgen bij de huurvereniging.
Is weer wat leuks gelukkig.

Groetjkes

Conny

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 16:42
Lydia

Thonge, het komt nu wel ineens heel dichtbij hé.
Kan me voorstellen dat je het nu toch wel spannend vind.
Gelukkig heb je morgen heel de dag afleiding dat scheeld weer.
Wat fijn dat jullie nu ook een huis hebben en met de luxe positie dat je nog kunt kiezen ook.

Heel veel sterkte vrijdag, is je man de hele dag vrij??
Hoop dat de operatie je mee valt.
En veel plezier morgen.

Liefs Lydia

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 10:17
Lydia

Eindelijk ik ben weer ongesteld geworden. Het heeft bijna een week gerommeld, maar ben blij dat het nu eindelijk heeft doorgezet.
Nooit gedacht dat ik nog eens blij zou zijn met mijn menstruatie.
Nu kunnen we teminste op naar een nieuwe maand, met hopenlijk meer kansen maar dat zullen we deze maand helaas niet weten.

We hebben weer nieuwe hoop.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 12:22
conny

Lydia,

Dus ook weer ongesteld, gelukkig voor je. Al dat gedoe.

Hebben dus een huisje in Berlikum!!! juppie, zag er leuk uit met garage en grote tuin. 31 juli kunnen we er in. best snel.

Morgen geopereerd ja, hoop dat het snel voorbij is en het weekend is, dan is alles voorbij.

Wanneer ga jij beginnen met een behandeling, of nog niet?

Groetjes,

Conny

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 08:51
Lydia

Hé Conny,

Allereerst heel veel sterkte vandaag, hoop dat het snel achter de rug is.

Klinkt al erg goed, grote tuin + garage. Gefeliciteerd joh, Dat wordt snel inpakken nadat je lekker hersteld bent. Hebben jullie nu ook een huur huis of moet je het nog verkopen?

Voor ons nog geen behandeling helaas, we moeten officieel nog wachten tot oktober. Maar heb alwel weer heel wat vragen. Want ik was op de 14de dag van mn cyclus bij de gyn en toen was het eitje al 17 mm, maar toch duurd het veel langer vordat die springt.
Maar voorlopig wachten we nog maar af en bidden we.

Liefs Lydia

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 09:00
conny

Hoi Lydia,

Dat duurt ook nog lang zeg. naja, hopen dat de tijd vliegt.

Ja, maar veel bidden, meer kan je zelf toch niet doen.
Het kan zijn dat je eitje doorgroeit tot wel 30 mm hoor! Dat kan nog wel een aantal dagen duren na die meting van 17 mm. Je kan namelijk ook onbewust je LH piek tegenhouden, zodat het groter groeit en dan pas springt. Heb ik namelijk ook een keer gehad.
Ik moet zo gaan, help!!!!
Je hoort het nog.

Groetjes.

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 20:26
conny

Kijkoperatie is gelukt, viel wel mee gelukkig. De uitslag was ook wel redelijk goed. Heb wel wat endometriose, maar niet op de eileiders en baarmoeder, dus dat is goed nieuw. Ze hebben wel wat endo-haardjes weggebrand, maar we kunnen toch nog verder gaan met IUI. Heb nog wel wat pijn in mijn buik en nog opgeblazen buik door het koolzuurgas. Maar dat zal wel snel minder worden.

Groetjes,

Conny

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 17:05
Lydia

Wat fijn om te horen dat de operatie goed gegaan is en dat het meegevallen is. Hoop voor je dat de laatste klachten ook snel afnemen.
Doen ze voor de rest niks aan de endometriose??
Wel fijn om te weten dat jullie nu gewoon verder kunnen met iui. Gaan jullie daar deze maand ook gelijk weer voor??

Fijne zondag verder.

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 20:31
conny

Hoi Lydia,

Nee, ze doen er verder niks aan. Het is ook niet heel veel. Maar als ik dus nog langer zonder zwanger te zijn en zonder de pil doorga, wordt het misschien wel wat meer. Ik weet het niet. Krijg nog wel een gesprek, moet morgen bellen. Deze maand en volgende maand doen we niks meer. Is ook lastig met verhuizen enzo. In september gaan we weer verder denk ik.
Onder tussen proberen we het zelf natuurlijk ook nog steeds. Wie weet gebeurt er wat spontaan! Eerst verder focussen op de verhuizing.

Groetjes,

Conny

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 15:20
Dineke

Hoi dames

Zodra de lucrin uitgewerkt is en ik ongesteld ben geworden gaan wij met de eerste IUI poging beginnen spannend!
Conny, heb jij nu een kijkoperatie gehad? Hoe gaat het nu met je?
Lydia, dat van links een eitje die in de rechtereileider terecht komt schijnt toch echt zo te kunnen, mijn arts vertelde mij dat laatst ook. Ik dacht altijd dat dat echt gescheiden ligt, maar alles ligt zo dicht bij elkaar dat linker eitje in rechter eileider kan komen en andersom. Het wisselt elkaar willekeurig af.
Sterkte allebei!

Groetjes Dineke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >