volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 10:48 conny ![]() | Hey Dineke, hoe gaat het met je? Al wat beweging in je buik? Hopelijk volgen wij jou ook snel. Heb nu nog weinig te melden, moet nog ff wachten. |
| 19/11/2008 @ 19:56 conny ![]() | Lydia, weet niet wanneer je weer fit genoeg ben om op dit forum te komen. Ben wel benieuwd hoe het is gegaan. Conny |
| 15/11/2008 @ 20:09 jippie | Hey Conny Bedankt voor je reactie Ik ben het met je eens dat God mensen de wijsheid en mogelijkheden heeft gegeven om op medisch gebied veel te kunnen. In die zin sta ik er zeker achter als mensen de keuze maken om de mmm in te gaan. God is degene die uiteindelijk het leven geeft. Dus het is hoe dan ook een wonder als je zwanger wordt of et nou via de mmm is of niet. God gaat met iedereen daar ook een andere weg in denk ik. Moet jij nu ongeveer 2 weken wachten voor je mag testen? Dat lijkt me best moeilijk. Lydia, hoe is het met jou? Fijn weekend gewenst! |
| 14/11/2008 @ 11:29 jippie | Hoi Conny, Veel sterkte vandaag of ben je inmiddels al geweest voor de IUI? Ik hoop dat je binnenkort geweldig nieuws gaat melden. Hey Lydia (geweldige naam vind ik dat) Ik kan me zo ontzettend goed voorstellen dat zo'n bericht over je zus pijn doet. Het blijft moeilijk om zulk nieuws te horen, maar als het zo dichtbij is is het nog moeilijker, omdat je weet dat je steeds geconfronteerd zult worden met de zwangerschap. Van een vage kennis die zwanger is kun je nog een beetje afstand nemen, maar bij je zus is dat natuurlijk anders. En het maakt het helemaal moeilijk als je weinig begrip en steun van haar kant ervaart. Moeilijk hoor! Sterkte meid! Wij zitten niet in de mmm op dit moment. We hebben wel diverse gesprekken gehad over IUI. Er is bij ons geen oorzaak gevonden, maar omdat we al 4 jaar bezig zijn komen we direct in aanmerking voor IUI met hormonen, omdat dat de kansen zou vergroten. Vanuit mezelf zou ik die kans heel graag aan willen pakken. Maar toch weten we dat we op dit moment niet de mmm in moeten gaan. We hebben dit verschillende keren bevestigd gekregen. Elke keer als wij de stap willen zetten voor de mmm krijgen we de bevestiging dat we die stap nog niet moeten zetten, omdat God het wonder zal doen op Zijn tijd. Maar het is onwijs moeilijk om hierop te blijven vertrouwen na al die jaren het wachten gaat maar door en de teleurstelling is er elke maand. Momenteel ervaar ik de kinderloosheid als heel zwaar. Gods zegen en tot de volgende keer! |
| 12/11/2008 @ 16:01 jippie | Hey Conny Bedankt voor je welkom! Voor jou een spannende week dus....Ik wens je veel sterkte. Heb je erg veel last van de hormonen? Als ik het goed begrijp is dit jouw 2e IUI poging he? Hoe ervaar jij de mmm emotioneel als ik vragen mag? Groetjes! |
| 12/11/2008 @ 13:11 conny ![]() | Hoi, ik heb vrijdag weer IUI. vanavond pregnyl. Ik ga nu letten erop of ik nu weer diezelfde symptomen krijg. Lydia nog nieuws? |
| 10/11/2008 @ 13:57 conny ![]() | hoi Jippie, Welkom hier. Is wel leuk als je komt mee kletsen. Jij ook Gods zegen. |
| 10/11/2008 @ 12:51 jippie | Hallo meiden, Ik kom even binnenvallen. Ik wil jullie Gods zegen toewensen in deze situatie. Uit ervaring weet ik dat het vreselijk moeilijk is om zo lang te moeten wachten op een wonder. Ik zit er namelijk ook middenin. Wij zijn nu bijna 4 jaar geleden begonnen met het proberen om zwanger te raken, zonder resultaat. Alle onderzoeken hebben we twee jaar geleden doorlopen en er is geen oorzaak gevonden. Het wachten en blijven vertrouwen is onwijs moeilijk. Ik wil jullie Gods zegen wensen in deze situatie en wie weet kom ik nog eens meekletsen. Groetjes! |
| 10/11/2008 @ 12:28 conny ![]() | Hoi Dineke, Wat leuk zeg die echo, gelukkig alles goed. Ik ben alweer aan het spuiten ja, alweer bijna klaar. heb woensdag follikelmeting. Lydia, al nieuws? Groeten, Conny |
volgende pagina >
[Reageer]

wie staat ook aan het begin van de mmm en is christen??