< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Wie ook bezig met cryo-poging, of wie succes hiermee

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Wie ook bezig met cryo-poging, of wie succes hiermee
07/05/2008 @ 08:37

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo dames,

Onze Cryo tp is afgelopen weekend mislukt...
We mogen gelijk deze maand verder, we hebben nog 4 cryo's in Dusseldorf. Meiden veel sterkte met wachten en heel veel succes!

Groetjes, Lynsie

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 09:48
Nica

iedereen,

Ik heb me vandaag een dagje 'off' genomen. Gisteren verliep de PU toch iets pijnlijker dan de eerste keer en nu heb ik wat krampen in mijn buik. Bij de vorige PU ben ik de volgende dag gaan werken om mijn collega's wat te besparen maar nu denk ik toch eens lekker aan mezelf. Eventjes bekomen van de emoties. Het was even spanning omdat mijn man niet zo goed op commando kon presteren, maar gelukkig is alles in orde gekomen. 14 eitjes hebben ze opgepikt en nu is het wachten voor de TP vrijdag of zondag.

Jule, ik hoop dat dat kleine eskimootje daar lekker blijft zitten in die warme buik. Wie weet, ik voor je!!

Leentje
Gelukkig heb je toch nog een goede collectie in de frigo zitten. Een terugplaatsing van cryo is fysisch toch wat minder belastend. Emotioneel daar en tegen blijft het hetzelfde. Het was net alsof ik meer ontgoocheld was bij het mislukken van de ontdooiing dan bij de eerste IVF. Het is altijd die hoop die het moeilijk maakt..

Nog een fijne dag allemaal,
groetjes
Nica
Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 23:15

Hey Nica,

Veel succes vrijdag met de terugplaatsing! En beterschap met je buikpijn, zo'n punctie is niet niks!

Groetjes, Lynsie

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 19:53
Kyra

Online Status Bekijk profiel
Geef de moed niet op hoor! Het kan echt lukken met cryo's.
Veel succes gewenst!

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 09:20
Leentje

Mooie kindjes Kyra (fotootjes op je profiel), tnx voor de bemoedigende woorden...
Lynsie, veel sterkte meid, maar je klinkt positief, dat is al veel waard...
Nica, ik heb op 'IVF 2008' al gelezen dat er niet zoveel bevrucht
waren, maar dat maakt niet uit, als ze een topper terugplaatsen heb je alle kansen!
Jule, voel jij al iets? Hopelijk gaat alles goed...

Voor ons kwam het verlossende telefoontje er deze morgen om half acht (ik was toch al wakker van de stress...)... we mogen straks gaan voor een TP, ik ben zooooo opgelucht, een kans is een kans!

Groetjes en veel succes he dames!!

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 21:37
Kyra

Leentje, hoe is het gegaan vanmiddag?
Groetjes!

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 09:18
Muis

hoi,

van enkelen hier las ik het verhaal op andere forums, je weet hoet hoe dat gaat, je bekijkt de topics die in het oog springen en waar je je goed bij voelt.

Ik wil nog even zeggen: wij hebben ons 2de dochterje via cryo, de verse waren niet ingenesteld en de maand erop gebruikten we cryo en dat ging wel. Raar hé....

Ik ben benieuwd, voor de eerste keer doe ik mee via een natuurlijke cyclus. Ik las dat Leentje dat ook doet, maar moet je toch pregnyl spuiten?

Groetjes
Muis

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 11:20

Hey meiden,

Kyra,
Werd jij ook zwanger van je tweeling met een cryotp?
Inderdaad mooie kindjes, ging ook kijken op je profiel en ik moet zeggen ze lijken wel sterk op elkaar hé!

Muis,
Ik heb ook 3 tp gekregen met verse poging, maar het werd ook niks, mijn 4de tp was met cryokes van mijn 3de poging en daar had ik ook veel geluk mee, ben nu zwanger van een tweeling!
Ik heb ook tp gehad in mijn natuurlijke cyclus, moest enkel in t begin van cyclus 4 dagen, dacht ik, clomid nemen op cyclus wat sneller op gang te laten komen, omdat ik nogal onregelmatig was!
Ik moest ook Pregnyl spuiten, ik denk dat dit is om je cryokes op de juiste moment in een baarmoeder te plaatsen die ideaal is voor t innestelen!

Nica, Jule en Leentje,
Hoe gaat het met jullie?
Laat jullie embryokes maar lekker in jullie buikjes blijven hé!

Groetjes Saske

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 17:52
Kyra

Hoi,

Saske, ja klopt, 2 kanjers van cryootjes!
Van harte gefeliciteerd met je tweelingzwangerschap! Gaat alles goed?
Iedereen heel veel succes met afwachten en duimen. Ik hoop dat iedereen snel met goed nieuws kan komen!

Groetjes Kyra!

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 22:13
Jule

fucking devils

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 17:35
Leentje

Shit Jule, ik had zo gehoopt dat je positief nieuws zou hebben, maar 't mag weeral niet zijn... zijn er bij jullie wachtlijsten of begin je direct opnieuw met behandelen... of heb je zin om er even tussenuit te knijpen?
Hier alles OK, zaterdag ééntje teruggeplaatst, was van 8-cellig naar 11-cellig gegaan dus wel OK... ik word weer heen en weer geslingerd tussen hoop, 'tzalwelnikszijn' en er gewoon niet bij stilstaan...
Ik mag pas op 26 mei laten bloed trekken, maar ik denk dat ik de zaterdag daarvoor al een test ga doen, da's twee weken na de TP. Ik ben er zeker van dat ik mijn regels al zal hebben dan als het niet gelukt is... we zullen zien...
Ah ja, ik zit in een natuurlijke cyclus, maar de eisprong wordt wel uitgelokt met Pregnyl (handig, wisten wij meteen wanneer we de natuur nog eens extra een handje konden helpen!!! Weinig romantisch, maar mijn man heeft daar weinig problemen mee, gelukkig)

Duimen maar voor wie bezig is, en sterkte voor wie weer even moet wachten...

Leentje

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 22:15
Jule

hey

leentje, langs ene kant wil ik hoe rapper hoe liever der terug tegen aan, en langs andere kant toch nog even wachten en vrees dat het nog even wachten zal MOETEN worden, wij moeten beiden nog bloedtest voor de serologie laten doen en uitslag daarvan is pas binnen 6 à 8 weken bekend, dus eerder mogen we dan al niet starten, en zo een test moet zesmaandelijks opnieuw gebeuren, maarja had er bij de terugplaatsing achter gevraagd om dit te laten doen, maar geen kat dat daar moevde om ons bloed te testen, ze zagen het toen misschien als overbodig, ik zag het als soort geluksbrenger omdat bij de terugplaatsing van (nu) kayley hadden ze ook dienen test gedaan en ja dus overbodig toen, maar nu kunnen wij nog wel is terug gaan natuurlijk, enfin ja morgen moet ik gewoon bloed laten trekken om definitief te bevestigen dat ik niet zwanger ben en dan zal ik wel verder horen hoe het verder moet hé, wanneer heb jij je pregnyl gespoten?? en hoeveel??, maar nen elfcellige cryo is wel goed denk ik hé, mijn eerste cryo dat teruggeplaatst werd was van 4 naar 5 gegaan en bij de tweede weet ik het niet, de tweede zag ik zo precies op het echoscherm wel bewegen, en denk dat die de dag nadien al in men inlegkruisje plakte, daar hing toen ook zo een wit vlokje in, dacht dat dat daar in principe niet kon uitvallen, kon het moeilijk terugproppen hé, enfin veel geluk en hopelijk heb jij wel positieve test hé

[Laatst gewijzigd door Jule - 13/05/2008 @ 22:19] - Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 17:50
Jule

hey

goed nieuw hiers, we hoeven niet te wachten tot augustus, zo een serologietest is blijkbaar niet nodig, enfin ze hebben er niet over gesproken en heb er ook niet achter gevraagd, ze vertelde mij gewoon dat ik vandaag met de pil moest starten tot en met 5 juni, vanaf 1 juni decapeptyl beginnen spuiten, en 12 juni op basisecho gaan, zo uittellende van de vorige keren zal pickup en terugplaatsing in de laatste week van juni plaatsvinden ongeveer
nu vandaag met de pil starten, ik dacht eum kheb er geen meer en ook geen voorschriften tenzij wat overschot van de laatste behandelingen maarja das ook al twee jaar geleden, dus ikke rap in men kast gaan kijken heb hier nog de pil liggen dat ik toen moest gebruiken wel maar voor tien dagen, maar ze ging pakketje met voorschriften enzo opsturen dus hopelijk is dat volgende week ergens wel hier hé

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 20:19
Leentje

Hey Jule,

succes met je nieuwe verse poging, het begin van een poging is vind ik wel aangenaam, effe het gevoel dat alles nog open ligt, dat alles nog moet gebeuren. Tof dat je niet moet wachten, effe pillen en er weer tegenaan!
Ik moest dinsdag ergens Pregnyl spuiten (5000 eenheden), zodat donderdagochtend mijn eisprong viel en ik twee dagen later TP had, gewoon om alles lekker te timen. 3 dagen na TP dan nog eens Pregnyl om de luteale fase te ondersteunen, waarschijnlijk niet nodig maar 't kan ook geen kwaad.
Ik voel nog NIKS, buiten dat ik wel wat moe en zeeeeer ambetant loop (echt abnormaal veel), hopelijk zijn dat symptomen, dan kunnen we daar later eens mee lachen, want nu is 't vooral voor de echtgenoot behoorlijk onaangenaam, en ik weet het maar ik kan er niks aan doen.
Hij is nu gaan werken voor z'n bijberoep, dus ik ga er eens van profiteren om hier nog wat op te kuisen tegen dat ie terugkomt, dan zal hij toch blij verrast zijn.
Andere meiden, laat nog eens van je horen, hoe zit het bij iedereen?

Veel groetjes en veel knuffels
Leentje

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 21:50
Muis

hoi,

ik ben gestart met mijn natuurlijke cyclus. Ik moet op 23 mei voor bloed en echo. (dag 11)
Weet iem.wanneer ik dan ongeveer de TP zou hebben? (als de cryo's het overleven natuurlijk)

succes iedereen!!
groetjes muis

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 14:56
Eefken

Iepekes,

Muis, hoe lang is je cyclus normaal gezien ongeveer? Bij mij is die meestal tussen 28 en 30 dagen, en de pregnylspuit was dan op dag 18 (normaal gezien ligt je eisprong ongeveer op dag 15 à 16, maar bij mij duurde het deze keer precies wat langer) Pregnyl was dus op woensdag 14/5 cyclusdag 18, de ontdooiing is zondag 18/05 en de eventuele terugplaatsing is maandag.

Iedereen alvast heel veel succes gewenst hé ... en mogen er vele embryootjes de ontdooiing overleven!

Groetjes,
Eef

[Laatst gewijzigd door Eefken - 17/05/2008 @ 16:24] - Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 18:31
Leentje

Hier weeral geen goed nieuws, daarstraks al bloeding gezien (en dat nog twee dagen voor NOD)... de teleurstelling valt al bij al mee, gewoon verderdoen met de cryootjes die ik nog heb zeker?

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 08:34
Nathie

Wat jammer Leentje, ik begrijp wat je voelt. Gelukkig heb je nog heel wat cryo's over en zal je weldra een nieuwe cryopoging kunnen doen! Sterkte en hopelijk weldra terug een terugplaatsing met meer succes.

Groetekes,
Nathie
Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 19:39
watervrouw

Hoikes,
Mag ik ook meepraten...
Ik ben momenteel bezig met mijn 2de cryo. Ik heb 4 emmy's in de diepvries zitten van de 3de IVF. Bij de vorige cryo had ik in totaal 6 emmy's, 2 van dag 5 en 4 van dag 3, resp. van IVF 1 en IVF 2. Van de IVF 2 was ik zwanger maar op het 25w een einde aan moeten maken. en dus was het een jaar later voor we aan de cryo's mochten beginnen. Bij de ontdoiing zijn er van dag 3 niets overgebleven en dag 5 uiteindelijk eentje dat is teruggeplaatst geweest maar met een negatief resultaat. idd. ik heb niet zoveel hoop op een cryo maarja... we zien wel he... het verplichte liedje he...Ik voor iedereen.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 16:54
kloef

dames de moed niet verliezen ik ben ook zwanger via cryo .
gisteren bij de gyn geweest en ze hadden er twee terug geplaatst en ben zwanger van één kindje super blij!

dus dames hou de moed erin

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >