< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Wie ook bezig met cryo-poging, of wie succes hiermee

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Wie ook bezig met cryo-poging, of wie succes hiermee
07/04/2008 @ 22:16
Leentje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Tnx voor de verhalen alvast!

Watervrouw, jammer dat het voor jou niet gelukt is, de kans is groot dat de cryo bij ons ook niet aanslaat, dat besef ik wel... ik wens je heeel veel succes met je volgende verse poging!
Saske, proficiat meid! Hoop dat alles goed gaat met de tweeling, want dat maakt het een stukje zwaarder he... Moesten (en ik zeg wel 'moesten') de cryo's het bij ons allebei overleven, dan mogen ze ook allebei teruggeplaatst worden, je wil er toch geen in de vuilbak smijten op zo'n moment he... maar het blijven nog spannende momenten of ze hun weekjes in de diepvries goed doorstaan hebben.
Lisa, tuurlijk ken ik je, tnx om me hier ook nog een hart onder de riem te komen steken !! Ik verschoot ook toen de gyn zei '40%', maar ze had het over de spectaculaire resultaten de laatste maanden in het labo van 't UZ Gent, blijkbaar gaan de cryo's daar nu zeeeer goed sinds de manier van invriezen en ontdooien lichtjes aangepast hebben. Maar ik blijf er ook van uitgaan dat het gewoon een extra kansje is.
Hoe dan ook, de embryo's moeten op voor ik aan een verse poging kan beginnen.
En voor 't lichaam vind ik het wel fijn, zo alleen maar wat pilletjes slikken en opsteken, bij mij tot nu toe zonder neveneffecten.

Dames, we gaan er samen voor!

Groetjes
Leentje

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 16:36

Hoi Leentje,

volgens mij ken ik je van nog een ander site hier, niet?
Heel veel succes gewenst natuurlijk
maar als ik je verhaal lees, met de slaagkans van een cryopoging (40%) zit je hoger dan met de slaagkans van een 'verse' poging?
Want die bedraagt 30%...
Of ben ik hierin fout?
Een cryo poging is een bonus hebben ze ons verteld, niet zo n sterke kans als een 'verse' poging maar toch een bonus, want je krijgt een klein kansje bij,
en van kansjes moeten we het hebben hier he

Liesbeth

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 13:39

Dag Leentje,

Ik heb zelf 3 verse icsi pogingen achter de rug, zonder resultaat!
Bij de eerste twee pogingen had ik geen cryokes, maar bij mijn derde poging gingen er 8 in de vriezer...
Dus mocht ik eerst proberen met mijn ingevroren cryokes, ze hebben er van de 8, 2 ontdooid, succesvol, want ze overleefden het beiden, kreeg tp van die 2 en ze deden het goed, want ben zwanger van een tweeling!
Ik zelf moest enkel clomid nemen, ik dacht een dag of 4, en dan echo 's laten doen om het beste moment te bepalen voor de tp!
Bij de ene persoon was het een succes, bij de andere een grote teleurstelling, maar wil je gewoon zeggen dat je ze een kans moet geven en dat je er in moet geloven!
Debby en ik zijn het bewijs!
Ik was ook in behandeling in Jette!

Veel succes meid
Groetjes Saske

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 12:30
debby

hoi ik was in behandeling in jette. ik denk dat je gewoon geluk moet hebben, als het goeie der tussen zit lukt het en anders heb je gewoon pech gehad denk! maar van 13 ingevrozen heb je toch veel kans dat je minstens een terug plaatsing moet krijgen en een terug plaatsing is een kans op een zwangerschap dus... succes !!
Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 10:55
watervrouw

Hoikes,

Ik wil je veel succes wensen maar ik had geen succes.

Wij hadden van poging i 2 emmy's van dag 5 en van poging 2 4 emmy's van dag 3. Men heeft eerst die van dag 3 uitgehaald maar geen enkel heeft het overleefd. Dan dit van dag 5. Die hebben het overleefd maar uiteindelijk was er maar eentje dat doorgroeide en dat is teruggeplaats maar zonder succes...

Ik heb niet veel hoop op een cryo-poging... de ontdooiingperiode is iets heel stressvol...

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 10:38
Leentje

Proficiat Debby!

En dankjewel voor de bemoedigende woorden, een mens weet na een tijdje niet meer hoe je het midden moet houden tussen hopen, realistisch zijn en pessimistisch zijn... we wachten dan maar weer rustig af.
In welk hospitaal ben jij geweest?

Veel groetjes
Leentje

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 20:27

hallo,
ik ben zwanger geworden met een cryo. moest ook alleen progynova en utrogestan nemen. ben nu 14 weken zwanger voor een eerste kindje. had er 5 in de vriezer en de 2 die ze ontdooide hebben ze terug geplaatst. 1 tje zit er dus nu nog in!!
je hebt er 13 dus je kan nog wel enkele pogingen doen en het goeie zal er ook wel tussen zitten. succes ermee!! en duim voor je ! groetjes Debby
Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 19:35
Leentje

Is er hier iemand die succes gehad heeft met een cryo-poging na ICSI? Mijn man en ik hebben nog 13 embryootjes in de vriezer zitten, waarvan er volgende donderdag twee zullen ontdooid worden (labo UZ Gent).
Volgens de gyn hebben ze de laatste maanden daar erg goeie cijfers (ze sprak van 40%)... is er iemand die hier ervaring mee heeft?
We zijn momenteel 2 jaar bezig voor ons eerste kindje, en hebben 4 IUI's en één verse ICSI-poging achter de rug zonder enig resultaat. We zitten nu in een artificiële cyclus (Progynova en Utrogestan)...

Groetjes
Leentje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina