Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/07/2008 @ 09:09 heleen ![]() | luckybird ik ga er gewoon weer voor heb alleen nog geen testen ontvangen ik hoop wel dat ik nog mee mag doen |
| 21/07/2008 @ 22:45 luckybird ![]() | nog een weekje en dan kan ik weer testen..... ben heel benieuwd. |
| 09/08/2008 @ 15:02 mirella ![]() | hallo ik wil ook wel gratis testen hoe kan ik dat regelen liefs mirella |
| 09/08/2008 @ 22:27 luckybird ![]() | Hoi Mirella, Ze stopen met het onderzoek. Deze periode was de laatste dat ik voor hun mee deed. Ik heb ook geen extra testen meer gekregen, dus moest ze zelf kopen helaas.... Wel jammer, want het was een mooie actie zo. Op hun site kun je wel goedkoop testen kopen. Zelf heb ik in het verleden bij http://www.premom.nl gekocht (als ik het adres zo goed spel) groetjes en suc6 |
| 12/08/2008 @ 07:52 luckybird ![]() | Weer en ik was nog wel zolang overtijd.... op naar de volgende ronde dan maar weer.Nu geen testen meer, dus misschien wat minder druk op de ketel. |
| 13/08/2008 @ 09:29 heleen ![]() | jammer lucybird ik denk zal eens kijken maar ik zie dat je door gekomen zijn.Hier zijn ze na 11 dagen alweer aanwezig ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Gratis zwangerschapstesten

is toch

en positief hebben).
)

op naar de volgende ronde dan maar weer.