volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 12/11/2008 @ 14:51 Ploppertje | Wat fijn Ann, het gaat allemaal dus goed met je gupje!! Helemaal fijn, zeg...! Moet een hele geruststelling zijn, of niet? |
| 12/11/2008 @ 11:48 Ann ![]() | Wou even laten weten dat de doppler van zozwanger het prima doet! Sinds zondag kan ik het hartje horen ![]() |
| 08/11/2008 @ 21:28 luckybird ![]() | Geweldig!!!! Hopelijk is het zo besmettelijk dat wij volgen. Groetjes ![]() |
| 07/11/2008 @ 22:20 Ploppertje | Heleen is ook weer zwanger! Super nieuws hè? Nu jullie 2 ook nog!!! |
| 05/11/2008 @ 22:12 luckybird ![]() | Ik heb de testen van http://www.geboortewinkel.nl dit was eerst http://www.premom.nl deze heeft nog goedkopere dingen dan zozwanger. Vandaar dat ik hier besteld had. Suc6 ook voor jou!!!! ![]() |
| 04/11/2008 @ 11:17 luckybird ![]() | Ik heb mijn ovu-testen besteld bij http://www.geboortewinkel.nl. Deze is zonder korting nog goedkoper dan zozwanger.nl. Dus vandaar dat ik hiervoor gekozen heb. Is ook een leuke site. Groetjes |
| 27/10/2008 @ 15:12 Ann ![]() | Ik heb me ook de doppler besteld. Hopelijk is er gauw iets te horen! (Was nu nog niet gelukt, maar zou ook heeel vroeg zijn he)... |
| 20/10/2008 @ 22:44 Ploppertje | Ik hoop dat je ze snel kan gebruiken. Kan ook op ovutesten en zwtesten. Ik heb er ovutesten mee besteld en nu net een doppler! |
| 20/10/2008 @ 22:40 luckybird ![]() | thanx, ik ben nog niet zover, maar wie weet dat ik straks wel wat kan bestellen en dan is korting wel mooi meegenomen toch. groetjes |
| 18/10/2008 @ 21:36 Ploppertje | Ja, met de code "onderzoekskorting" krijg je 10% korting op alles. Heb de code al 2 keer gebruikt en hij werkt nog steeds! Toch wel lekker, heeft me al een paar euro gescheeld. |
| 18/10/2008 @ 21:32 luckybird ![]() | Hey dames, Hebben jullie de kortingsbon gekregen dan na afloop van het onderzoek? Ik heb na mijn laatste testreeks in augustus niets meer van hun vernomen... groetjes |
| 10/10/2008 @ 15:51 Ploppertje | Ja, pas over 5 weken krijg ik een echo. Stom hoor, hier in Nederland krijg je er 1 om de termijn te bepalen en 1 met 20 weken. Thats it... Naja, maakt ook niet uit, zolang ik misselijk ben zal het wel goed zitten. Enneh: 20.000 is echt wel goed! Ga jij zo'n doppler halen van de kortingscode die je gehad hebt? Ik wel, denk dat ik meteen een paar shirtjes haal bij dezelfde bestelling, dan geldt de korting ook toch? |
| 10/10/2008 @ 15:24 Ploppertje | Ja, ze zijn duidelijk! Ben helemaal blij... begin zelfs 's ochtends een beetje misselijk te worden. Hoe is het bij jou? Gaat het nog allemaal goed? Ik hoop dat het bij ons beiden goed blijft gaan!! Zijn we bijna gelijk uitgerekend... |
| 10/10/2008 @ 12:49 Ann ![]() | En Ploppertje, zijn ze duidelijker geworden???? (Ik was het topic een beetje uit het oog verloren, sorry...) Ik kijk uit naar nieuws! |
volgende pagina >
[Reageer]

Gratis zwangerschapstesten

, ook ik nog niet helaas.