Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
30/07/2008 @ 15:23![]() | In Wellen is het veel te heet ik heb zo al veel last van "hitte aanvalletjes" nu is het alleen nog maar erger ... ![]() |
| 30/07/2008 @ 16:27 Babyke* ![]() | Hallo allemaal, ik dacht; ik ga me er eens bijvoegen! Ben ook van limburg, en ga in tongeren bevallen. x (ik ga ff dutje doen ) |
| 30/07/2008 @ 21:59 Babyke* ![]() | Kheb ook astma haha ![]() |
| 30/07/2008 @ 22:02 Katrien ![]() | @ Nancy: ik ben eens op je profiel gaan kijken en ik herken je niet echt... Ikzelf ben altijd in Zonhoven naar school geweest, van kleuter tot middelbaar, en jij? |
| 31/07/2008 @ 10:13 Katrien ![]() | @ Nancy: idd ja... Maar dan weet'k nog niet juist wie jij bent...ken wel 1 nancy van vroeger, begint je achternaam met'n s? |
| 14/08/2008 @ 13:50 Lies | hallo allemaal alles nog cindy het huis valt heel goed mee! veel werk nog en zo maar het is enorm tof! met mij is ook alles terug ok! ik ben de 30ste bij de gyne geweest alles zag er heel goed uit! we mogen terug eraan beginnen en dat zijn we natuurlijk ook volop aan het doen! bij mij is het dus weer het spannend afwachten naar die zwangerschapstest... groetjes!! |
| 17/08/2008 @ 21:10 Katrien ![]() | Proficiat beertje308!!! Alles goed voor de rest met de mama en zoontje? |
< vorige pagina | volgende pagina >

zwanger en van limburg

(ik ga ff dutje doen
)
)

Niet teveel kwaaltjes?