volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 12:51 Happy | Hallo allemaal, Neen hoor, nog geen spoor van ons pruts ! Ik wacht af en tel ook wel af maar ze zit daar goed hè. Ze zal wel komen als ze klaar is ervoor... Dada ![]() Els |
| 18/11/2008 @ 12:27 Happy | Hallo... @ Jamie, ik voelde voor het eerst iets toen ik 18 weken was. Dacht dat het mijn darmen waren, het waren zo kleine plopjes in mijn buik. Is gek als je dat zo voelt en idd fijn ! Nu is het minder fijn, zo op het laatste, ze heeft minder plaats en soms denk ik dat ze door mijn vel gaat duwen hihi... Gisteren zijn we op controle geweest. Alles was ok. Baarmoederhals is nog lang dus dan toch nog niet voor dadelijk maar ze kunnen het niet voorspellen hè. Ik mocht gewoon alles op mijn tempo blijven doen en hoef zeker niet te liggen ofzo. Als ze komt, komt ze. Alles is klaar en ze is welkom. Ik ben ook ontzettend benieuwd hoe ze eruit ziet ! Spannend allemaal maar ik hou jullie op de hoogte ! Liefs Els |
| 16/11/2008 @ 13:51 Happya | Hoi Annelies, Ja idd, het kan snel gaan. Hier verder niks meer gebeurd ;-) Wel veel harde buiken en af en toe zo een drukkend gevoel daar beneden dus denk dat ze ah indalen is... er is iets bezig maar rustigaan. Morgen weer naar gynaecoloog dus dan weten we weer wat meer. Misschien weer wat meer opening enzo. Spannend wel. Je hoort zo verschillende dingen ook. Sommigen hebben nog 3 weken zonder slijmprop gelopen, anderen een paar dagen, een week. Bij iedereen een beetje anders. Maar ik denk niet dat ik 4/12 haal. We zullen het wel zien en voelen hè ;-) Ik hou jullie op de hoogte ! Dada geniet van jullie zondag allemaan ! |
| 13/11/2008 @ 16:58 Happy | Hoi Katrien, ja echt alles is klaar dus ze kan/mag komen. Maar toch had ik nog graag wat rust gehad ervoor maar we zien wel. De natuur kunnen we niet beïnvloeden hè... Ik hou jullie zeker op de hoogte Els |
| 13/11/2008 @ 16:52 Katrien ![]() | @ Happy: amai meid, wat'n verhaal, spannend dan! Ben je met alles klaar? Geniet maar van je verlof na morgen en laat dat kleintje dan maar komen ! |
| 13/11/2008 @ 13:07 Happy | Hallo allemaal... Snel even een update voor jullie ! Ik ben dus aan mijn laatste week bezig ! Vanaf maandag ben ik thuis met verlof en dan aansluitend mijn zwangerschapsverlof ! Spannend. Het komt echt wel kortbij nu hè. Gisteren zijn we al op repetitie geweest in het ziekenhuis ;-) ! 's morgens stond ik op, niks aan de hand enzo tot ik me wou uitkleden en me wassen en ik had ineens bloedverlies ! Redelijk slijmerig en toch wel behoorlijk wat dus even paniek ! Wij dus naar ziekenhuis ter controle omdat ik zowiezo met bloedverlies binnen moest omdat mijn moederkoek zo laag ligt en dat gevaarlijk kan zijn... Het was daar superdruk en we hebben veel en lang moeten wachten tussen de onderzoekjes in. Ze hebben me ad monitor gelegd en alles was ok met baby, ze doet het prima en voor de rest ook niks abnormaal. Dat bloed (bruin-rood) is dus mijn slijmprop geweest ! Die ben ik dus al kwijt. Had ook een klein beetje opening en het is ah versoepelen daar beneden. Er is dus iets op til maar het kan nog even duren... Kan binnen 2 dagen zijn maar kan ook evengoed nog 2 weken duren. Denk wel niet dat ik 4/12 haal maar we moeten dus afwachten hè. Echo enzo gemaakt om zeker te zijn ivm moederkoek en alles is ok. Ik mocht nog werken dus morgen nog en dan ben ik thuis. Ik ga dus misschien sneller mama zijn dan ik dacht ! Voor de rest met iedereen alles ok ? Liefs Els |
| 07/11/2008 @ 14:53 | jippie Ja prutske het einde is voor jouw in zicht! voor mij begint het weer pas allemaal, en al die zwangerschaps-kwaaltjes pff ik denk dat ik ze allemaal heb, en nog nieuwe ok hihi xx |
| 05/11/2008 @ 12:40 Happy | Waw was je er echt bij, bij je zus. Sjiek ! Moet een fijne ervaring zijn geweest... E |
| 05/11/2008 @ 11:20 Happy | Hallo, @Leen, ja bij mij meet hij de buik, van schaambeen tot waar baarmoeder stopt, zo volgen ze de groei van het babytje. Ik krijg nu geen echo meer, heb alleen de noodzakelijke echo's gehad, dus niet iedere keer. Dan mat hij ook altijd het kindje ahv dijbeentje was dat de laatste keer en ons kindje was toen ook 2.2kg en 43 cm ongeveer dus komt overeen met dat van u... Geschatte geboortegewicht is rond 3.2 en rond 50 cm dus gemiddeld. Maar ja, het is maar een schatting dus kan meer of minder zijn hè. Maar het zou geen baby van 4kg of zo worden tenzij ik nu zou beginnen eten dat het niet normaal is maar dat doe ik niet dus het zal wel binnen de perken blijven ;-) Ik ben zelf in totaal nu 8.5kg bijgekomen. Valt goed mee vind ik. vind wel dat ik zo dikkere voeten en enkels heb 's avonds dan maar het einde nadert dus dat is dan normaal hè dat je meer vocht ophoudt. Groetjes, Els |
volgende pagina >
[Reageer]

zwanger en van limburg

!
. Ik heb 5 dagen vrij nu!!!! oh hoe zalig lekker genieten van mijn man en zoontje! dat is alweer effe geleden en het was vandaag al een zalig dagje!! fijn naar maastricht geweest en bij mammies kleren gaan kopen!!! dames het is daar opendeurdagen vandaag en morgen en ik heb 10 % korting gekregen op alles dus misschien een aanradertje als jullie niet weten wat te doen morgen!
"..