< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zwanger en van limburg

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
zwanger en van limburg
Gisteren @ 12:51
Happy

Online Status
Hallo allemaal,

Neen hoor, nog geen spoor van ons pruts !

Ik wacht af en tel ook wel af maar ze zit daar goed hè.
Ze zal wel komen als ze klaar is ervoor...

Dada

Els

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:54

Online Status Stuur bericht
En en en??? Nog niemand aan 't bevallen hier??? Happy??? Ben heel erg benieuwd
Veel succes alleszins en geniet ervan!

Hier alles prima. We zijn naar de gyn mogen gaan eergisteren. Het hartje van ons kindje klopt heel goed en het is al ongeveer 16cm

groetjes Marijke
en alvast een fijn weekend voor jullie allemaal!

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 12:27
Happy

Online Status
Hallo...

@ Jamie, ik voelde voor het eerst iets toen ik 18 weken was. Dacht dat het mijn darmen waren, het waren zo kleine plopjes in mijn buik. Is gek als je dat zo voelt en idd fijn !
Nu is het minder fijn, zo op het laatste, ze heeft minder plaats en soms denk ik dat ze door mijn vel gaat duwen hihi...

Gisteren zijn we op controle geweest. Alles was ok. Baarmoederhals is nog lang dus dan toch nog niet voor dadelijk maar ze kunnen het niet voorspellen hè. Ik mocht gewoon alles op mijn tempo blijven doen en hoef zeker niet te liggen ofzo. Als ze komt, komt ze. Alles is klaar en ze is welkom. Ik ben ook ontzettend benieuwd hoe ze eruit ziet !
Spannend allemaal maar ik hou jullie op de hoogte !

Liefs
Els

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 11:29
Annelies

Online Status Bekijk profiel
hoi jaimie

ik heb mijn kleintje ook nog niet voelen bewegen. Met Iliann voelde ik hem ook pas na 20w als ik mij goed herinner...
ik ben er ook volop op aan het wachten!!! spannend he

straks moet mijn man weer naar duitsland tot morgen ben ik weer een nacht alleen en dat haat ik zofel he! maar misschien dat mijn moeder hier komt slapen hehe

allé tot de volgende dames
voor de rest nog alles ok met iedereen?

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 14:28

Online Status Stuur bericht
happy, waw, hoe spannend dat het al stillekesaan begonnen is! Geniet er maar van, 't is toch elke keer opnieuw weer heel speciaal hè. Hopelijk kan je nog goed wat rusten nu in je laatste dagen.

Wij zijn in 't weekend babykamertjes gaan kijken. Zo leuk om te doen. We hebben er eentje gevonden dat we allebei direct mooi vonden, maar we gaan eerst nog even rondkijken. We hebben nog tijd hè.

Ik heb ons kindje nog niet voelen bewegen, maar ik zit er echt op te wachten. 't Lijkt me zo zalig als je dat voor het eerst voelt. Wanneer hebben jullie jullie 1e kindje allemaal voelen bewegen???

Hoe gaat het ondertussen met alle zwangeren hier??

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 10:40
Annelies

hoi hoi

ik denk da inderdaad ook wel, maar toen ik mijn verloren had op 36w zei de vroedvrouw hopelijk kan hij nog een weekje zitten blijven want nu kan het snel gaan...
met mij ook nog alles prima in orde. veel stress wel dat is ook niet zo spectaculair voor het kindje maar ja! 't zal hopelijk wel beteren he!

ik ga eens kijken wat mijn kleine snuiter hier aan het uitspoken is

groetjes

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 13:51
Happya

Hoi Annelies,

Ja idd, het kan snel gaan. Hier verder niks meer gebeurd ;-)
Wel veel harde buiken en af en toe zo een drukkend gevoel daar beneden dus denk dat ze ah indalen is... er is iets bezig maar rustigaan. Morgen weer naar gynaecoloog dus dan weten we weer wat meer. Misschien weer wat meer opening enzo.
Spannend wel.
Je hoort zo verschillende dingen ook. Sommigen hebben nog 3 weken zonder slijmprop gelopen, anderen een paar dagen, een week. Bij iedereen een beetje anders. Maar ik denk niet dat ik 4/12 haal. We zullen het wel zien en voelen hè ;-)
Ik hou jullie op de hoogte !
Dada
geniet van jullie zondag allemaan !
Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 14:33
Annelies

Hoi happy

met Iliann had ik dat ook op 36w. 's morgens ineens bloedverlies. Ook in alle haast naar het ziekenhuis was ook de slijmprop. De week erna is iliann toen geboren ik had toen zo goed als niks opening en alles was nog ok, het kan inderdaad heel rap gaan.

veel succes
groetjes

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 16:58
Happy

Online Status
Hoi Katrien,

ja echt alles is klaar dus ze kan/mag komen.
Maar toch had ik nog graag wat rust gehad ervoor maar we zien wel.
De natuur kunnen we niet beïnvloeden hè...

Ik hou jullie zeker op de hoogte

Els

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 16:52
Katrien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ Happy: amai meid, wat'n verhaal, spannend dan! Ben je met alles klaar? Geniet maar van je verlof na morgen en laat dat kleintje dan maar komen !

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 13:07
Happy

Online Status
Hallo allemaal...

Snel even een update voor jullie !
Ik ben dus aan mijn laatste week bezig ! Vanaf maandag ben ik thuis met verlof en dan aansluitend mijn zwangerschapsverlof ! Spannend. Het komt echt wel kortbij nu hè.
Gisteren zijn we al op repetitie geweest in het ziekenhuis ;-) !
's morgens stond ik op, niks aan de hand enzo tot ik me wou uitkleden en me wassen en ik had ineens bloedverlies ! Redelijk slijmerig en toch wel behoorlijk wat dus even paniek ! Wij dus naar ziekenhuis ter controle omdat ik zowiezo met bloedverlies binnen moest omdat mijn moederkoek zo laag ligt en dat gevaarlijk kan zijn...
Het was daar superdruk en we hebben veel en lang moeten wachten tussen de onderzoekjes in. Ze hebben me ad monitor gelegd en alles was ok met baby, ze doet het prima en voor de rest ook niks abnormaal. Dat bloed (bruin-rood) is dus mijn slijmprop geweest ! Die ben ik dus al kwijt. Had ook een klein beetje opening en het is ah versoepelen daar beneden. Er is dus iets op til maar het kan nog even duren... Kan binnen 2 dagen zijn maar kan ook evengoed nog 2 weken duren. Denk wel niet dat ik 4/12 haal maar we moeten dus afwachten hè. Echo enzo gemaakt om zeker te zijn ivm moederkoek en alles is ok. Ik mocht nog werken dus morgen nog en dan ben ik thuis. Ik ga dus misschien sneller mama zijn dan ik dacht !
Voor de rest met iedereen alles ok ?

Liefs
Els

Link naar deze reactie
08/11/2008 @ 20:25
Annelies

hoi hoi allemaal!!

hier ook nog alles ok. ook zoals jamie verschrikkelijke hoofdpijn en de dafalgan werkt niet . Ik heb 5 dagen vrij nu!!!! oh hoe zalig lekker genieten van mijn man en zoontje! dat is alweer effe geleden en het was vandaag al een zalig dagje!! fijn naar maastricht geweest en bij mammies kleren gaan kopen!!! dames het is daar opendeurdagen vandaag en morgen en ik heb 10 % korting gekregen op alles dus misschien een aanradertje als jullie niet weten wat te doen morgen!
ik ben ook op die rondleiding geweest in tongeren, maar ik moet zeggen toen ik moest bevallen heb ik niet veel gezien van de bevallingskamer. op da moment zit je daar niet echt mee in je hoofd .
Ik ga eens doorgaan want mijn spookje zit hier op mijn schoot op allerlei knopjes te duwen!!!

groetjes en tot vlug

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 14:53

Online Status
jippie
Ja prutske het einde is voor jouw in zicht! voor mij begint het weer pas allemaal, en al die zwangerschaps-kwaaltjes pff ik denk dat ik ze allemaal heb, en nog nieuwe ok hihi xx
Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 06:48

mercikes katrien nog effe doorbijten zeker want het wordt precies met de dag erger heb nu lekker weekend maar nog zoveel voor te doen amaaaaaaiiiii maar ja de dagen van rust zullen later wel komen kzie zo uit naar de kerstperiode samen met ons beebje effe genieten samen luieren en knoezelen heerlijk hopelijk geen huilbeebje maar dat weten we nooit op voorhand hé...

ben benieuwd wat de gyne zegt en hou jullie op de hoogte hé
groetjes

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 18:10
Katrien

@ Prutske: gelukkig moet je niet meer lang werken, want ik kan begrijpen dat't zwaar wordt!!! Zeker met je rug, veel succes/sterkte nog met de laatste loodjes !
En wat je gyn betreft kan'k je nog niet helpen...sorry.

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 21:38

dag meiden, zal ook nog eens wat schrijven hé hier alles ok behalve een beetje veel moe de laatste tijd maar das normaal niet!!! probeer te werken tot eind week 47 maar daar ik wat overuren had moet ik nog welgeteld 7 dagen in de komende 2 weken finallyyyyyy ben aant aftellen want van 8 tot 18.00 uur is keer op keer lang en het lijkt ook langer te duren
voeten ook opgezwollen en mijn onderbenen en buiten dat begint mijn hernia nu zo te duwen dat ik constant pijnscheuten krijg in mijn poep en achterbeen dus tis wel genoeg nu
vrijdag naar de gyne ben benieuwd daar ik maar 3 echo's gehad heb hoop ik dat ons pruts zich uiteindelijk gedraaid heeft en niet nog altijd in stuit ligt want nu wordt de kans op keizersnede toch groter hoop het niet maar sta voor alles open dus tzou geen ramp zijn alleen dat het dan vroeger zal gebeuren hé

zijn er buiten het vaginaal uitstrijkje nog dingen die de gyne dan moet doen weet iemand dit??? want de gyne is een man van weinig woorden en weet niet altijd wat vragen daar hij precies verveeld geraakt door een vraag ik hoor het wel hé dames

groetjes en tot tot

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 19:27
Katrien

Hier was gisteren alles ok bij de gyn, wel de assistent gehad omdat die van mij overboekt zat...maar nu kon'n onmiddellijk naar binnen, dat is ook wel leuk.
Wel heel wat bijgekomen...maar daar zei'm toch niet echt iets van.
Het werken gaan is nu wel ff zwaar, maandag en dinsdag zijn altijd de zwaarste dagen en dat voel'k op woensdag ook nog wel... Het is tot op heden al'n hectische week geweest, dus dat speelt ook wel mee.

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 12:40
Happy

Online Status
Waw was je er echt bij, bij je zus. Sjiek !
Moet een fijne ervaring zijn geweest...

E

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 11:51
Babyke*

Hallo meiden!

Happy: voor mij is dat geen probleem hoor, ik was bij de bevalling
van mijn zus in juni, en dat was ook in tongeren.
Dus ik heb die kamers gelukkig wel al gezien, en ik vond ze mooi hoor!
Achter je van die grote ramen, met een mooi uitzicht op de velden.
Als je ligt de bevallen heb je daar geen oog naar,
maar toen ik mijn klein nichtje vasthad liep ik automatisch even naar
de ramen. Zo van "welkom op de wereld"..

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 11:20
Happy

Online Status
Hallo,

@Leen, ja bij mij meet hij de buik, van schaambeen tot waar baarmoeder stopt, zo volgen ze de groei van het babytje.
Ik krijg nu geen echo meer, heb alleen de noodzakelijke echo's gehad, dus niet iedere keer. Dan mat hij ook altijd het kindje ahv dijbeentje was dat de laatste keer en ons kindje was toen ook 2.2kg en 43 cm ongeveer dus komt overeen met dat van u... Geschatte geboortegewicht is rond 3.2 en rond 50 cm dus gemiddeld.
Maar ja, het is maar een schatting dus kan meer of minder zijn hè. Maar het zou geen baby van 4kg of zo worden tenzij ik nu zou beginnen eten dat het niet normaal is maar dat doe ik niet dus het zal wel binnen de perken blijven ;-)
Ik ben zelf in totaal nu 8.5kg bijgekomen. Valt goed mee vind ik.
vind wel dat ik zo dikkere voeten en enkels heb 's avonds dan maar het einde nadert dus dat is dan normaal hè dat je meer vocht ophoudt.

Groetjes,
Els

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]