volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 08/08/2008 @ 19:16 Knuffeltje ![]() | Kaatje, dit is ongelofelijk! Ik hoop echt voor je dat je nu een zorgeloze zwangerschap tegemoet gaat! Veel geluk meid! ![]() |
| 03/08/2008 @ 21:55 tijgertje86 | Hoi Kaatje, Ik mag dinsdag avond al voor een echo komen... dus ik laat je meteen daarna weten hoever ik ben... Ben echt misselijk en borsten doen zo pijn en opgezwollen..., en buik zet al heel erg op.. Liefs tijgertje |
| 01/08/2008 @ 17:14 Keun ![]() | proficiat tijgertje !!!!!!!!!!! ![]() ![]() |
| 01/08/2008 @ 09:29 tijgertje86 | Hoi lieve mensen, zoals jullie weten was ik vanaf mei al niet meer ongesteld. Ik had vorige week nog een negatieve test Vandaag weer getest omdat ik zo last van mijn borsten had en ja hoor een lichte streep ........... ZWANGER... ben nu zo benieuwd hoe ver ik al ben..... ga maandag meteen VK bellen... Alleen ik baal was gisteren jarig dus heb ik veel wijn gehad en filet american zo slecht ben zo boos nu maar was al 3 maanden niet ongesteld en steeds negatieve test..... liefs tijgertje86 * Dit was ik had hiervoor niet ingetekend |
| 01/08/2008 @ 09:20 | Hoi lieve mensen, zoals jullie weten was ik vanaf mei al niet meer ongesteld. Ik had vorige week nog een negatieve test Vandaag weer getest omdat ik zo last van mijn borsten had en ja hoor een lichte streep ........... ZWANGER... ben nu zo benieuwd hoe ver ik al ben..... ga maandag meteen VK bellen... Alleen ik baal was gisteren jarig dus heb ik veel wijn gehad en filet american zo slecht ben zo boos nu maar was al 3 maanden niet ongesteld en steeds negatieve test..... liefs tijgertje86 |
| 28/07/2008 @ 22:24 tijgertje86 | Hoi meid ik heb 5 dagen geleden getest maar gewoon niks en ik heb zooo last van mijn borsten niet normaal maar zit bijna op een cyclus van 100 nu... en nog niks... en de dokter maar zeggen gewoon afwaCHTEN hopelooos dat wordt je........ je zou toch denken als je al 8 maanden bezig bent en al 4 x gewoon normaal ongesteld geweest ben dit echt niet klopt zo lange cyclus erggg wazig..... ik wordt moedeloos.... |
| 23/07/2008 @ 21:48 tijgertje86 | Gefeliciteerd Meisie!!! SUper Ik ben nog steeds niet ongesteld echt super erg duurt wel zo lang... Ik heb het nog nooit zo lang meegemaakt 44 dagen overtijd en cyclus van 78 zit ik nu al... Hoop echt dat ik wel onder de 100 dagen kom want dit is echt niet leuk dokter wil er ook niks aan doen afwachten... heb nu wel steeds steken in mijn baarmoeder miss toch nog 1 test doen voor de laatste x want is nu 2 weken geleden dat ik voor het laatst teste.... Wat vinden jullie ervan?? Echt vreeemd 6 mei laatste ongesteldheid :S Liefs tijgertje ![]() |
| 22/07/2008 @ 15:38 Muisje | @ kaatje, een hele dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() @ meisie, Een dikke proficiat!! Ik dacht het wel, je had identiek dezelfde symptomen als ik en ik testte ook steeds negatief int begin. Liefs, ![]() |
22/07/2008 @ 13:51![]() | hey meisie dat is super!!!!! mag ik je al feliciteren!??? spannend tijd he!! ik hoop er ook nog gauw weer eentje in me handjes te hebben even afwachten wat de dokter vrijdag zegt |
| 22/07/2008 @ 10:23 meisie ![]() | Alles is mogelijk!! Ik had vanochtend een pos.test in handen!! Zal er nog ff een foto bij zetten |
volgende pagina >
[Reageer]

NOD Juni