< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » onregelmatige cyclus HELP!

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
onregelmatige cyclus HELP!
20/11/2008 @ 19:14
Simba

Online Status Bekijk profiel
Hey Maya, ik geloof dat best, als je er echt constant mee bezig bent en te gespannen, dan komt dat niet. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ik was daar ook constant mee bezig, maar de maand dat het gelukt was, waren we net 3 weken in verlof en was ik veel relaxter en is het gelukt. Dus er moet toch iets van waar zijn.

Sinds vorige week dinsdag voel ik ons babytje schoppen. Terwijl ik hier nu zit te typen, zit hij/zij goed te bewegen.

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 23:58
Maja

dag dames!

tis inderdaad weer veel te lang geleden!
allez simbaatjen; tis dus uitkijken naar de 24sten...alles zal wel goed zijn!

khoop dat het met jou ook goed gaat hé sabineken!

ben momenteel helemaal gestopt met de hormonen en ben al 4x naar acupunctuur geweest... hij zegt dat ik te weinig water drink en dat ik daardoor blokkage heb aan mijn nieren en daardoor werken mijn eileiders ook niet goed ...mag ook geen wijn drinken en geen chocolade5 eten
Heb ook chinese kruiden gekregen die me helpen te ontspannen; ik kan me namelijk heel moeilijk ontspannen enhij zegt dat een baby niet wil komen in een "gespannen buik"

Nu afwachten hoe mijn cyclus zal verlopen; denk dat ik do 13/11 eisprong gevoeld heb, dus verwacht ik MS 26/11

WE zullen zien

dikke dikke knuffels!
maja

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 10:05
Simba

Dag dames hoe is het met jullie?

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
02/11/2008 @ 18:33
Simba

Hey ladies, alles goed hoor! Ik kan er echt beginnen van genieten en heb klein buikje!
Woensdag controle gehad, maar geen echo. Gynea heeft gekeken of er geen opening was en naar hartslag geluisterd. Alles ok! 24.11 uitgebreide echo, dan kijken ze of er geen hazelipje is, hersen- en hartactiviteit goed is en hopelijk het geslacht.

Maja, wat jammer. Ja inderdaad, mss even alles op een rijtje zetten. Ik vind het zo jammer voor je meid.

Sabine, ik duim voor je!

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
01/11/2008 @ 13:10
sabine88

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
aahh nog steeds geen internet in ons nieuwe huisje :(

maja, ik hoop dat je je weer wat beter voelt?? ik zou ook stoppen als ik jou was hoor, uiteraard eerst aan je zelf denken, en er zijn meer middeltjes die hetzelfde effect moeten brengen als clomid!

simba, hoe staat het met jou en je buik ervoor?? het schiet echt al lekker op he!

ik kom zo snel mogelijk terug dames, maar is een beetje hectisch vandaag allemaal haha, maar ben nu bij me ouders, dus moest gewoon even reageren en zeggen dat ik aan jullie denk!

groetjess!

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 11:01
Maja

Hoi meiden,

ben gestopt met de clomid, veel te veel bijwerkingen! sinds vanmorgen zijn mijn ms erdoor gekomen en ik heb nog nooit zoveel pijn gehad
vrijdag nr g geweest en hij heeft me menopur voorgeschreven... ik moest dan nr de verpleegster gaan en zij hft me dan uitgelegd hoe ik doe spuitjes moest inspuiten.... ik kreeg een krop in mijn keel en éénmaal thuis heb ik mij eens goed laten gaan
kziet echt nie zitten en ga er even mee stoppen....
ik heb morgen een afspraak bij de acupuncturist....

daaag
maja

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 13:33
Simba

Hello ladies

Alles goed hier hoor!! Nog een weekje wachten en dan weer op controle, we zijn volop aan het aftellen om ons kleintje nog eens te zien. Gisteren nog eens moeten overgeven, maar ja, dat moeten we er maar bijnemen hè!

Ik hoop dat het voor jullie ook binnenkort prijs mag zijn! Ik duim voor jullie!!

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 23:45
sabine88

heey maja!

amai ik krijg van je babysit verslag echt een glimlach! ik ben het met je eens hoor, al moet ik zeggen dat ik alleen op momenten last heb van de uitspraken en de grote buiken! maar dat komt misschien ook omdat ik er toch wel een beetje heel erg relaxt over ben, geef wel toe, dat word met de dag wel minder hoor haha..

Maar nu ik hier 2 goede vriendinnen zwanger heb die over alles met me praten, ik vind het heerlijk. vooral omdat het dan eens wat anders is dan negatieve testen en al maar dat wachten.

Maar goed ik hou er nu maar over op haha!

Mijn FM was super! heb weer een groot eitje klaar staan! nu aan de rechterkant! dus voor het eerst in de 3 maanden dat ik clomid gebruik is daar activiteit geweest! is toch ook wel weer een geruststelling.
Mijn fert arts gaat er van uit dat ik mijn eisprong dit weekend zal gaan hebben, en maandag dat hij er dan nog net zit of net weg is (het eitje he hihi) want ik moet maandag terug komen voor de gemeenschapstest.. en daar heb ik toch wel een ietsjepiet angst voor, terwijl mijn arts zegt dat ik het kan vergelijken met mijn vorige testen die zij heeft afgenomen bij me. en dat viel allemaal wel mee gelukkig!

ze gaat er gelukkig ook wel van uit dat de gemeenschapstest dat die wel goed zit, aangezien het sperma verder wel oke is, alleen de beweeglijkheid was wat minder, maarja we hadden ook die avond ervoor gemeenschap gehad hihi, terwijl dat 5 dagen niet mocht! en dat vonden we toch te lang..

Simba hoe gaat het met jou?? we zijn heel erg benieuwd!

Maja, hoe zit jij nu met je behandelingen? ik ben wel heel erg benieuwd daarna want eigenlijk heb ik nooit echt precies geweten wat jou behandeling is hihi, ik weet dat jij ook met dubbele clomid bezig bent toch?

Groetjes sabine!

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 15:11
Maja

koekoek!

en sabinetjen, hoe was de fm meting? alles in orde?
eigenlijk is het goed dat je het druk hebt met de verhuis hé...zo ben je 'er' ietsiepietsie minder mee bezig hé

Maar tmag nu wel gaan komen voor ons hé!

babysitten was zalig, hij heeft een hele avond op mijn borst geslapen!
tis raar maar met baby's zelf heb ik het niet zooo moeilijk, tzijn vooral die dikke buiken of die uitspraken: IK BEN ZWANGER!

Niets negatiefs over jou hoor simba, want ben echt blij voor jou; jij had het ook moeilijk hé....en alst bij mij zo zal zijn zal ik het van de daken schreeuwen!

allez ja, we zien wel of de er donderdag doorkomen of niet...

we kunnen alleen maar

dadadoe
dikke knuf
maja

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 11:18
sabine88

heey dames!

even snel een reactie hoor haha, het is hier zo druk!

we zijn gister verhuisd, dus ontzettend veel te doen, en nog geen internet dus kan nog niet zo veel komen

maar maja hoe is het babysitten gegaan?? lijkt me zo heerlijk he!

hier trouwens aankomende dinsdag weer fm meting! heb er echt zin in haha:D

simba? hoe gaat het bij jou??

Kus! en tot snel dames!!

Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 19:15
Maja

HALLO?

Vanavond mag ik babysitten op "Remi Sebastiaan" van bijna 2maand oud!
Om 23u komen papa en mama hem halen..........
T schijnt dat dat goe is voor de vruchtbaarheid: "babysnuiven"

ik wou het gewoon ff kwijt

hoe ist met jullie?

groetjes maja

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 19:57
Maja

koekoek!

ik moet stoppen met de clomid...ik kan der echt nie meer tegen: ik ging vorige week zoontje halen van school en op weg voelde ik me opeens heel duizelig en dacht ik echt dat ik ging flauwvallen; ik heb me aan de kant gezet, heb vriend gebeld om miel te halen, ben half uur blijven staan en dan direct naar dokter gereden; veel te veel bijwerkingen: hartkloppingen, hyperventileren,duizelen, niet kunnen inslapen, lichtflitsen zien....pfffffffffffff

ik zit nu in mijn vruchtbare periode en alst deze maand alweer niet gelukt is moet ik beginnen met menopur(spuitjes) kzie der echt tegenop... mijn vriebdin zegt dat ik met al dienen hormonenbrol moet stoppen en ne X acupunctuur moet proberen...
ik ga da wel ne x doen denk ik, gewoon maar al om ne x te ontspannen...

simba ben blij voor jou dat alles goed gaat!
sabine ben blij voor jou dat je eisprong gevoeld hebt en nu op naar de volgende ronde!

dikke knuf!
Maja

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 19:39
sabine88

heey simba!

wat een goed nieuws van de trippel test zeg!

hier ben ik gister ongesteld geworden, en gister gehoord dat een 2de vriendin zwanger is, en echt veel doet het me niet, ja een paar tranen in mijn ogen maar verder, stond daar van te kijken!

ik ben ook wel heel erg benieuwd hoe het met maja gaat!

Kus Sabine

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 12:05
Simba

Sorry dames, maar ik ben 's avonds zo moe, dat ik meestal niet meer aan de computer zit. Zit nu vlug in mijn pauze even op het forum;

Hier alles goed hoor! Kheb nu ook de uitslag van de triple test en alles is in orde!! Goed hè!! Nu is het volop aftellen naar 29/10 voor mijn nieuwe echo! Ik tel echt af om ons beebje opnieuw te zien.

Allé, Sabine dat is goed nieuws hè! En dat is gemakkelijk hè als je hem voelt. Op naar de volgende...

Maja, alles goed?

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 23:45
sabine88

heey dames!

hoe gaat het hier?
het is zo rustig:(

is toch geen slecht teken he??

Kus Sabine

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 16:25
sabine88

heey simba en maja!

simba, wat een mooi berichtje! en zoveel positieve dingen! ik kreeg het er helemaal warm van, omdat ik ook weet hoe mooi die echos zijn en ik ben zo blij dat je nu niet meer misselijk bent! echt fantastisch nieuws!

maja hoe gaat het met jou? bij jou al meer nieuws??

hier heb ik dus vorige week woensdag wel degelijk mijn eisprong gevoeld! ik was zo blij dat mijn arts dat gister zei, nu heb ik voor het eerst weer een eisprong gehad en hem ook nog eens gevoeld!!

mijn NOD is 8 oktober, dus ik ben heel erg benieuwd:D ik probeer er niet te veel bij stil te staan, ben dus lekker bezig met inpakken voor de verhuizing, mijn eerste huiswerk maken voor mijn opleiding:D

en je ziet er is nu gewoon al een week voorbij! fantastisch!!

groetjes sabine

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 12:17
Simba

Hey

Hier alles goed. Ben niet meer misselijk, alleen mag ik mijn maag niet laten leegkomen, want dan word ik misselijk.
Maandag nekplooimeting gehad en die was 2 mm, en dat is goed. Nu nog wachten op bloedresultaat van tripple test en dan weet ik zeker dat alles goed is. En de echo, oh zo mooi! Echt waar, je ziet al vingertjes en teentjes, ons kleintje is al 6,1 cm groot.

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 23:08
sabine88

heey maja

ik kan je alleen maar de zelfde woorden geven als simba.. en natuurlijk ook een dikke

het is inderdaad niet fijn het wachten, je bent er ook zo mee bezig en elke keer hoop je het ook weer zo erg.. het is niet altijd eerlijk.

maar het gaat gebeuren hoor, wanneer is alleen een beetje afwachten helaas

jij loopt ook al wel bij een gynaecoloog toch??

groetjes sabine

ps. simba hoe gaat het met jou ziek zijn? ik hoop met dit lekkere weer een stuk beter??

groetjes sabine

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 11:05
Simba

Oh Maja, sorry meid! Ik weet niet meer wat te zeggen. Ik vind het zo oneerlijk dat het niet lukt! Waarom kan gewoon niet iedereen een kindje krijgen. Ik zou zeggen, verlies de moed niet, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Simba

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 17:45

koekoek

ik sta alweer niet geregistreerd op het forum!Hoe komt dat toch? ik kan dus niet gewoon naar mijn oude topics gaan kijken...denk beetje zelfde probleem als sabine had....

Ja sabine, klus ermaar op los!

Bij mij zijn ze() erdoor gekomen vandaag zoveel onbegrip... hoe komt dat nu? da kan toch nie! WAAROM?
Ik ben bijna op....elke dag er maar aan denken....ik word daar zo moe van ....

Daaag maja
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]