< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » ouders probleem met naam

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
ouders probleem met naam
12/05/2008 @ 18:38
mollie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
toen mijn mama van mijn broer zwanger was was ik een jaar of 11. omdat ik en mijn zusje niet mochten verklappen hoe het kindje ging noemen en wat het ging worden hebben we het kindje in de buik een naam gegeven. het was amedee (toen dat groene beest van vtm)
mijn opa heeft een hele tijd, toen mijn broertje er was en dus niet amedee noemde, amedee blijven zeggen tot grote ergernis van mijn mama maar na een paar maand is hij daar toch mee gestopt hoor. en niemand die ooit nog amedee zegt

t is al te laat natuurlijk maar dat is dus de reden waarom wij de naam nog tegen niemand zeggen. onze meisjes naam is ook redelijk apart en ik weet dat ik zeker commentaar ga krijgen maar als ons kindje er is gaan ze daar niets meer over kunnen zeggen!
het zijn de ouders die beslissen hoe het kindje gaat noemen en niet de grootouders hé.
ik vind alessandro heel mooi! en dat lijkt toch wel heel hard op jullie naam hé! gewoon voor gaan, laat ze allemaal maar zagen. je zal het jezelf waarschijnlijk nooit vergeven als je een andere naam kiest!

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 17:55

Ik zou hem ook gewoon Alejandro noemen.
Ik vind het trouwens erg lelijk van de grootvader dat hij zo zijn wil probeert af te dwingen.
Ik zou hem 'chanteren' door te zeggen dat als hij Alejandro 'kleine' noemt, dat jullie hem ook een naam geven die hij niet graag hoort...

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 17:45
An

Dag Steppie,

Ik zou me van niets aantrekken en als jullie Alejandro willen, dan is dat zo! Uiteindelijk moeten er maar 2 mensen op de hele wereld de naam mooi vinden en dat is jij en je vriend en de rest moet zich maar aanpassen!

Ik vind het een leuke naam!
Succes verder, hoor!

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 17:36
Steppie

Hallo iedereen,

Ik ben nu in mijn 23e week en we weten al een hele tijd dat het een jongen ga worden. Nu zijn mijn vriend en ik al heel vroeg in de zwangerschap op een mooie naam gevallen op het internet. Nl: Alejandro. Het is een spaanse naam en heeft de betekenis : beschermer van het volk. Ik vond het best wel een mooie naam en een mooie betekenis en ik en mijn vriend wisten al van dit wordt het. Maar mijn moeder en mijn schoonvader zijn er niet zo voor. Mijn moeder is zo erg nog niet zij vind het moeilijk om het te onthouden das al maar mijn schoonvader. pfff hij kan nogal doordrammen. Het is nogal een kordate man en zijn wil is wet (wat ik sowieso vreselijk irritant vind) en hij zei recht in mijn gezicht dat hij zijn kleinzoon nooit bij zijn naam zal spreken en altijd kleine zal zeggen. Hij komt continu af met een lijst van vlaamse namen. Nu ik vind de vlaamse namen best mooi maar ik wil alejandro en daar blijft het bij. Wie heeft het ook zo moeilijk met de ouders over de naam??

Ik had hem beter verzwegen tot de geboorte maarja ik en men grote mond

Groetjes aan iedereen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina