toen mijn mama van mijn broer zwanger was was ik een jaar of 11. omdat ik en mijn zusje niet mochten verklappen hoe het kindje ging noemen en wat het ging worden hebben we het kindje in de buik een naam gegeven. het was amedee (toen dat groene beest van vtm)
mijn opa heeft een hele tijd, toen mijn broertje er was en dus niet amedee noemde, amedee blijven zeggen tot grote ergernis van mijn mama maar na een paar maand is hij daar toch mee gestopt hoor. en niemand die ooit nog amedee zegt
t is al te laat natuurlijk maar dat is dus de reden waarom wij de naam nog tegen niemand zeggen. onze meisjes naam is ook redelijk apart en ik weet dat ik zeker commentaar ga krijgen maar als ons kindje er is gaan ze daar niets meer over kunnen zeggen!
het zijn de ouders die beslissen hoe het kindje gaat noemen en niet de grootouders hé.
ik vind alessandro heel mooi! en dat lijkt toch wel heel hard op jullie naam hé! gewoon voor gaan, laat ze allemaal maar zagen. je zal het jezelf waarschijnlijk nooit vergeven als je een andere naam kiest!