< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Vroeger dan verwacht!!

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Vroeger dan verwacht!!
Vandaag @ 11:41

Ik begrijp heel goed hoe je je voelt, Kelly... Maar ik heb tegen mezelf gezegd dat ik over een kleine 5 maanden terug wil zijn en deze keer ga ik me heel goed voorbereiden. Over een 2-tal weken krijgen we de sleutel van ons huis en dan schilderen. Dan hebben we wat meer tijd. Maandag ga ik werk maken om een andere job te zoeken.
Ik weet niet wat er hier gebeurd is maar ik ben mijn banners kwijt. Ik heb voorlopig geen zin om een nieuwe te maken.
Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:06
kelly

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
het gaat naar omstandigheden wel goed denk ik. als ik jullie banners zie, dan bedenk ik me ook steeds dat jullie allemaal achter de pc zitten met een dikke buik. zo had ik normaal de dikste buik gehad.
ach ja, wat niet is, moet je niet over spreken zeker...

ik mis het zwangere gevoel wel, dat heb ik ook lange tijd gehad na de zwangerswchap van Rune. ik vind het steeds een zalig gevoel om zwanger te zijn en te dromen over de baby. ik zou altijd zwanger willen zijn

ik heb daarstraks de kleinste spulletjes van Rune nog vast gehad. er zaten ook nog wat spulletjes bij voor Eline. dingetjes die ik al gekocht had tijdens de zwangerschap en dingetjes die ik met de zwangerschap van Rune al gekregen had. niemand wist dat hij een jongen zou worden he. die kleinste dingetjes zijn toch altijd zo vertederend he. pfff, ik weet niet goed hoe ik me hierbij moet voelen.

groetjes van kelly, en

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:31
Isabelle

Hallo iedereen

Ik kom eventjes kijken en merk dat er al veel reacties zijn vandaag.

Kelly jou kleine meid is prachtig. Zo klein maar betekend zoveel!!!
Je bent een moedige meid! Hoe gaat het met jou? En met je kleine kapoen?

F'je en Divinia, kimmie en derest: Dat is ook lang geleden! Blij dat alles bij jullie goed verloopt! Hier ook alles ok. Een energievolle kleine meid dat vrolijk in mijn buikje springt . Ze kan best ook hard schoppen/bewegen waardoor ik ook verschiet. Heb ook gemerkt dat wanneer ze haar papa hoor( als ik thuis kom van werken) ze meer beweegt. Toeval of herkent ze hem echt...
s'Avonds Zie ik mijn buik ook bewegen.. zo hard schopt ze !!!
Hier ook een mooi dik buikje. Zal eens zien om een foto op mijn profiel te zetten. Voor de rest niets nieuws?

Veerle: Alec is een prachtige naam en hem zullen we ook nooit vergeten!

Groetjes

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:20
Kimmy

Kelly, mooie foto. Ik ben blij voor jullie dat jullie toch die mooie herinneringen aan haar op papier hebben. Ik word er ook wel wat emotioneel bij moet ik zeggen.
Mijn vriendin heeft gisteren een curettage moeten laten doen nadat het vruchtje was gestorven. Ik was er ook niet goed van moet ik zeggen, ze waren zo blij met die zwangerschap, hadden het al verteld op het werk en zo, en dan dit.

Met mij is het allemaal heel goed: rond (dikke buik, maar toch nog maar 3.5 kilo erbij goddank) en gezond (een beetje minder beweeglijk, om niet te zeggen dat ik begin te waggelen, maar voor de rest redelijk goed).

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:14
wij samen

zeker een mooie foto kelly
hier is het erg druk terwijl ik niet eens mag werken heb al 2 wk de broer van me vriend op bezoek en dat is ook niet echt een pretje hij doet zijn ogen open en gaat gelijk achter de pc en dan van alles er op zetten en verwijderen zou heeft hij al de factuur brieven van mijn vriend zijn zaak perongeluk verwijdert.
maandag terug naar de gyn hoop dat ze nu wel kan zien wat het wordt en dat ik nu eens het hardtje kan horen heb ik nog nooit gehoord alleen gezien maar das anderss he
fijn weekend meiden

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:41
F 'je

Online Status Bekijk profiel
Hey Kelly,
Ik vind je foto heel aangrijpend (en ook heel mooi hoor).
Jouw verhaal is voor mij altijd zo onwerkelijk geweest, maar nu ik je meisje zo zie, zo kleintjes. De tranen rollen gewoon over mijn wangen. Ik kijk echt naar je op. Wat jij hebt moeten beslissen, wens ik niemand toe. Ik wil je dus nogmaals veel sterkte toewensen!

Ok, even iets anders, want anders huil ik voor de ganse dag...
Hier gaat alles goed met ons. Beebje stampt al heel goed en dikwijls ook heel hard (ik moet soms verschieten). 2 december is mijn afspraak bij de gyn en ga ik weer meer kunnen zeggen.

Veel liefs

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:35
kelly

ik heb een fotootje van haar op mijn profiel gezet.
hoe is het hier met de andere dames? druk, druk, druk?
ik hoor jullie niet meer zo vaak, hoe komt het?

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 11:31

Ik hou ook mijn weken bij. Raar, he. Het zullen wel mooie foto's zijn van Eline. Ben nog lekker ziek en dus lekker thuis met mijn zoontje. Kan ik het huishouden rustig doen. Ik sta er toch voornamelijk alleen voor dus waarom zou ik me nog druk maken. Ik ga binnenkort ander werk zoeken. En, eigenlijk wil ik zelfstandige worden maar daar komt zoveel bij kijken! Ik zal nog wel zien of het erdoor komt. Ben al vannalles aan het opzoeken.
Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 13:20
kelly

veel beterschap Veerle

pfff, ik was normaal gisteren op bevallingsverlof gegaan.
verdorie, nu ga ik dus echt ni graag werken.
ik ben vandaag bij de fotograaf geweest om foto's van Eline te laten ontwikkelen.

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 11:43

Awel, geen reacties meer?! Ik dacht dat het goed ging? Ik zit thuis met griep. Niet erg, dan kan ik er thuis eens wat meer tegenaan gaan. Dan nog 3 weken volhouden en hopelijk kan ik dan direct op een ander beginnen!
groetjes!
Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 10:39

Mij hebben ze zelfs geen echo gegeven. Met momenten gaat het wel beter en ik heb eigenlijk goede vooruitzichten. Mijn contract van bep. duur is t.e.m. 14 december en ze zouden in mijn bijzijn het contract moeten verlengen dus ik kan weigeren. Ik moet wel zien dat ik tegen dan zeker ander werk heb, anders kom ik goed in de problemen. Nog 4 weken volhouden. Ik ga sebiet Thomas eten geven en dan mijn huishouden doen.
Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 09:57
kelly

Thomas en Alec staat mooi samen.
ik vind de betekenis ook heel toepasselijk.
Alec is dus een mooie naam en ik zou er voor gaan.
Lieve kleine Alec, jullie beschermengeltje.

gaat het al wat beter met je veerle?

je weet dat je nog altijd welkom bent op http://www.cpels.nl he, dan kan je je hart eens uitstorten of gewoon je verhaal eens neerschrijven. voor mij helpt het echt.

ik heb een mooi hoekje gemaakt voor Eline. haar knuffeltje staat daar, haar geboortekaartje, haar voetafdruk en een echo.

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 19:35
Veerle

Online Status
Ik vind de vorderingen van jullie leuk om te lezen. Dan moet ik vaak denken hoe het bij Thomas was. Toch doet het ook een beetje pijn en de tranen gaan precies maar niet over... ik heb het nu, terwijl ik dit typ, enorm moeilijk: mijn vriend staat te werken met de late en ik voel me voor de moment verschrikkelijk eenzaam en alleen Ik voel me zelfs onbeschrijfelijk leeg. Ik sta er hier meestal alleen voor omdat mijn vriend gewoonweg geen tijd heeft. Ik kan het hem ook niet verwijten want 2 jobs onderhouden is niet simpel.
Ik wil het nog bespreken maar ik zou ook graag een naam voor mijn zoontje geven. Heb opgezocht en bij Thomas klopte het ook dus ik geloof er wel een beetje in.
Wat vinden jullie van de naam Alec? Dat wil zeggen:
Beschermengel
Mama mist je enorm, mijn lieve schat

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 10:07
Isabelle

Hoe gaat het met je Kelly? En met jou Veerle.

Al die praat hier van het geslacht weten en dergelijke moet helemaal niet fijn zijn en vind het moedig van juliie dat jullie zo sterk zijn!

Mannen begrijpen vrouwen in het algemeen niet. Presies alsof wij chinees voor hen zijn. Ze hebben hun manier van denken en wij moeten ook denken zoals zij volgend hen. Zoals dat het huishouden een vrouwen taak is.
Ik kan begrijpen dat wanneer je de hele dag thuis bent met een klein ventje die alle aandacht opeist je helemaal niet veel kunt doen in het huishouden en dat je s'avonds zelfs stik kapot bent!

Mannen wanneer gaan zij ons eindelijk begrijpen.

groetjes

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 09:57
kelly

tja, veerle het zijn moeilijke tijden voor ons. de frustratie komt ook extra boven door het feit dat je het één en ander moet verwerken en eigenlijk heb je de tijd niet om er eens rustig bij stil te staan want er is nog een klein hummeltje dat constant je hulp en aandacht nodig heeft. later op de dag komt je partner thuis en moet je weer voor hem zorgen. eten op tafel en zo.
hij zal waarschijnlijk ook zoiets hebben van: ik ben wel de hele dag gaan werken en jij bent veel meer thuis. veel meer ontspanning dus.
ja, tarara.....
ik ken dat soort mannen, die loopt hier ook rond. een man die mee zorgt voor het huishouden is geen echte man vind hij.

zie ons hier nu klagen...

[Laatst gewijzigd door kelly - 12/11/2008 @ 09:58] - Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 09:46
Isabelle

Hallo iedereen

Ja een meisje . Ik ben zo blij.
Voor mij maakte het niet uit wat het was. Zolang het gezond was maakte het niets uit! Ze weegt zo'n 450 gr en is zo'n 26 cm groot. Ik was 20 weken en 5 dagen ver en de grootte kwam over een met 21 w en 3 dagen dus ze zit heel goed qua groei. Voor de rest was alles super ok. Alle orgaantjes waren aanwezig en rugje was goed dicht. Ze lag met haar hoofdje naar beneden met haar gezichje naar mijn rug toe.

Ja die tranen ken ik ook hoor! Toen mijn vriend onze kleine meid voor het eerst heeft gevoeld hadden wij beide tranen die over onze wangen rolden. Gisteren heeft hij haar nog eens gevoeld. Is zo een fijn moment!

Hoe voelen jullie je?

Groetjes Isabelle en Olivia

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 09:39
F 'je

Hallo allemaal,

Isabelle, fantastisch, een gezonde kleine meid voor jou. Had je graag eerst een meisje gehad, of maakte het niet echt uit?

Divinia, ik weet wat je bedoeld met die tranen in de ogen. Maandag avond heeft mijn vriend de baby ook voor de eerste keer gevoeld. En goed gevoeld hoor. Amai, hij was zo blij.

Hoe gaat het voor de rest?

Liefs

Link naar deze reactie
11/11/2008 @ 10:13
Veerle

Bij mij ook. Hij heeft mij al gezegd dat ik aan het zeveren was over die miskraam maar hij zag zijn fout later wel in en is zich komen excuseren. Van't weekend was het weer ambras. Ik zou geen respect hebben voor anderen. Ik doe precies alles verkeerd! Het enige wat ik goed doe is Thomas. Ik heb zelfs een hekel aan mijn job gekregen. Ik krijg niets anders dan kritiek. Ben dus ondertussen op zoek naar ander werk. Ik sta er in het huishouden meer alleen voor dan wat anders. Ik begrijp dat mijn vriend veel moet werken om de centen binnen te halen voor de lening van ons huis maar ik moet ook veel moeite doen om alles rond te krijgen. Thomas vraagt meer en meer aandacht en als hij soms zo hard huilt, krijg ik het los op mijn zenuwen ervan. Vorige week wou hij zijn fruitpap niet hebben en heb dus een fles gemaakt voor hem. Moest hij ook niet hebben. En maar schreeuwen, schreeuwen, schreeuwen. Heb toen van frustratie een luide toon tegen hem aangezet (juist niet geroepen) en heb de fles tegen de muur gekeild. Alles natuurlijk uiteengespat en heb alles mogen zoeken en opkuisen. Soms word het me echt allemaal te veel. Ik denk soms ook dat Thomas ons samenhoudt en dat is begod zijn taak niet eens!

Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 15:47
kelly

hey veerle, ondanks dat wij bezig zijn voor een klein spruitje versta ik perfect wat je bedoelt. ik vraag me dat soms ook af.
ik heb al eerder verteld dat het sinds de zwangerschapsafbreking bij ons tussen de lakens ook niet veel soeps is (mijn schuld hoor) maar dat doet ook veel met je relatie. we zien elkaar heel graag maar ik vraag me soms af of de relatie enkel blijft duren omdat we het gewoon zijn om bij elkaar te zijn.

we zien elkaar wel graag en we willen alle twee graag twee kinderen snel achter elkaar. ik weet niet wat hij of ik fout doen maar ik heb soms het gevoel dat we samen zijn omdat we het zo gewoon zijn.

een vrouw beleeft een miskraam of een zwangerschapsafbreking gewoon anders dan een man.

Link naar deze reactie
09/11/2008 @ 12:09
Veerle

Ik vind het enorm leuk! Die van jullie. Kelly, ik hoop dat alles goede gaat en dat jullie gauw voor een volgende droom kunnen gaan en dat die gezond en wel mag uikomen.
Spijtig genoeg gaat het tussen ons niet zo best. Ik heb het gevoel dat Thomas ons enkel maar samen houdt want voor de rest is het niet bepaald koek en ei in onze relatie. Dat een miskraam zoveel kapot kan maken in een relatie!
Ik moet eigenlijk nog vanalles doen maar ik kan het niet meer aan. Morgen komt misschien een vriendin helpen want mijn hoofd staat er echt niet naar. Ik hoop wel dat op een dag alles goed komt.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]