volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Vandaag @ 11:41 | Ik begrijp heel goed hoe je je voelt, Kelly... Maar ik heb tegen mezelf gezegd dat ik over een kleine 5 maanden terug wil zijn en deze keer ga ik me heel goed voorbereiden. Over een 2-tal weken krijgen we de sleutel van ons huis en dan schilderen. Dan hebben we wat meer tijd. Maandag ga ik werk maken om een andere job te zoeken.Ik weet niet wat er hier gebeurd is maar ik ben mijn banners kwijt. Ik heb voorlopig geen zin om een nieuwe te maken. |
| Gisteren @ 09:35 kelly ![]() | ik heb een fotootje van haar op mijn profiel gezet. hoe is het hier met de andere dames? druk, druk, druk? ik hoor jullie niet meer zo vaak, hoe komt het? |
| 20/11/2008 @ 11:31 | Ik hou ook mijn weken bij. Raar, he. Het zullen wel mooie foto's zijn van Eline. Ben nog lekker ziek en dus lekker thuis met mijn zoontje. Kan ik het huishouden rustig doen. Ik sta er toch voornamelijk alleen voor dus waarom zou ik me nog druk maken. Ik ga binnenkort ander werk zoeken. En, eigenlijk wil ik zelfstandige worden maar daar komt zoveel bij kijken! Ik zal nog wel zien of het erdoor komt. Ben al vannalles aan het opzoeken. |
| 19/11/2008 @ 11:43 | Awel, geen reacties meer?! Ik dacht dat het goed ging? Ik zit thuis met griep. Niet erg, dan kan ik er thuis eens wat meer tegenaan gaan. Dan nog 3 weken volhouden en hopelijk kan ik dan direct op een ander beginnen! groetjes! |
| 16/11/2008 @ 10:39 | Mij hebben ze zelfs geen echo gegeven. Met momenten gaat het wel beter en ik heb eigenlijk goede vooruitzichten. Mijn contract van bep. duur is t.e.m. 14 december en ze zouden in mijn bijzijn het contract moeten verlengen dus ik kan weigeren. Ik moet wel zien dat ik tegen dan zeker ander werk heb, anders kom ik goed in de problemen. Nog 4 weken volhouden. Ik ga sebiet Thomas eten geven en dan mijn huishouden doen. |
| 15/11/2008 @ 09:57 kelly ![]() | Thomas en Alec staat mooi samen. ik vind de betekenis ook heel toepasselijk. Alec is dus een mooie naam en ik zou er voor gaan. Lieve kleine Alec, jullie beschermengeltje. ![]() gaat het al wat beter met je veerle? je weet dat je nog altijd welkom bent op http://www.cpels.nl he, dan kan je je hart eens uitstorten of gewoon je verhaal eens neerschrijven. voor mij helpt het echt. ik heb een mooi hoekje gemaakt voor Eline. haar knuffeltje staat daar, haar geboortekaartje, haar voetafdruk en een echo. |
| 12/11/2008 @ 19:35 Veerle | Ik vind de vorderingen van jullie leuk om te lezen. Dan moet ik vaak denken hoe het bij Thomas was. Toch doet het ook een beetje pijn en de tranen gaan precies maar niet over... ik heb het nu, terwijl ik dit typ, enorm moeilijk: mijn vriend staat te werken met de late en ik voel me voor de moment verschrikkelijk eenzaam en alleen Ik voel me zelfs onbeschrijfelijk leeg. Ik sta er hier meestal alleen voor omdat mijn vriend gewoonweg geen tijd heeft. Ik kan het hem ook niet verwijten want 2 jobs onderhouden is niet simpel.Ik wil het nog bespreken maar ik zou ook graag een naam voor mijn zoontje geven. Heb opgezocht en bij Thomas klopte het ook dus ik geloof er wel een beetje in. Wat vinden jullie van de naam Alec? Dat wil zeggen: Beschermengel Mama mist je enorm, mijn lieve schat ![]() |
volgende pagina >
[Reageer]

Vroeger dan verwacht!!
wil zijn en deze keer ga ik me heel goed voorbereiden. Over een 2-tal weken krijgen we de sleutel van ons huis en dan schilderen. Dan hebben we wat meer tijd. Maandag ga ik werk maken om een andere job te zoeken.

pfff, ik weet niet goed hoe ik me hierbij moet voelen.
en 
. Ze kan best ook hard schoppen/bewegen waardoor ik ook verschiet. Heb ook gemerkt dat wanneer ze haar papa hoor( als ik thuis kom van werken) ze meer beweegt. Toeval of herkent ze hem echt...

. Ik ben zo blij.