< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Zo bang dat het mis gaat!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Zo bang dat het mis gaat!
25/08/2008 @ 21:10
Nienke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
He Louise wat vervelend allemaal. Ik zou inderdaad die gyne maar eens bellen, want dit is niet leuk meer...

Ik denk dat ik inderdaad 2 dagen geleden mijn eisprong heb gevoeld dus dan is mijn cyclus voor de 2e maand achter elkaar hetzelfde... Dus als het goed is moet ik zo rond volgend weekend meer weten!

Ann, hoe is het bij jou?

Duimen draaien voor ons alle3!

x Nienke

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 20:29
Ann

Louise, hopelijk is dat ei deze week nog gesprongen he.
Je hebt groot gelijk dat je nog eens langs de gyn gaat. Het is verschrikkelijk dat je geen vooruitzicht hebt he. Ik echt voor je.

Nienke, Wat goed dat je je eisprong hebt gevoeld. Nu weer dat verschrikkelijke wachten. Hopelijk zijn we snel 14 dagen verder he.

Hier alles oke. Al moet ik zeggen dat ik me momenteel, niet zo goed voel. Bij ons op het werk is de buikgriep de ronde aan het doen en ik vrees dat het bij mij ook aan het opkomen is. Ik hoop het niet want ik zit nu echt wel in mijn groene dagen en dat zou echt ongelegen komen.
Hopen dus dat ik ervan gespaard blijf.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 20:47
Nienke

Ann, goed vitamientjes eten en drinken dan loop je het misschien net mis...
Ik hoop het wel voor je want het is inderdaad een slecht moment om ziek te worden!
Maar goed vandaag in ieder geval goed je best doen mocht je je dan morgen niet zo lekker voelen maakt dat niet uit!
Succes en veel plezier!

En tja...die 14 dagen wachten zijn altijd het ergst he? Ik voel altijd van alles maar tot nu toe is het elke keer niet raak. En trouwens, toen ik wel zwanger was heb ik van te voren niets gevoeld...dus ik zit mezelf iedere keer waarschijnlijk van alles 'aan te praten'...pfff...nog anderhalve week!

Fijne avond,
Liefs Nienke

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 16:08
Ann

Hier alles oke. Ik voel me al veel beter. Ik zal waarschijnlijk iets verkeerd gegeten hebben of zo.

We hebben in ieder geval goed geklust.

Dat wachten is er inderdaad altijd te veel aan he. Ik heb dat ook hoor dat ik altijd vanalles voel. Is normaal denk ik.
We willen het ook zo graag he.

groetjes ann

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 21:09
Nienke

Tja Ann, ik denk dat het daardoor komt.
Deze maand probeer ik er echt zo min mogelijk aan te denken en dus ook niet bij elke steekje of krampje hoop te hebben...
Het is lastig maar ik heb deze maand ook wel genoeg aan mijn hoofd om wel aan te denken dus het lukt aardig. En wie weet helpt het!
Fijn dat je je weer beter voelt en dat het klussen er niet onder heeft geleden!

En Louise, is hij alweer omhoog geschoten? Ik hoop het zo voor je!

Nou op mijn banner is mijn NOD in ieder geval weer in zicht en volgende week moet ik weer werken (na 6 weken vakantie!) dus zal ik ook wel genoeg afleiding hebben...

Fijne avond,
Liefs Nienke

[Laatst gewijzigd door Nienke - 27/08/2008 @ 21:10] - Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 12:19
Ann

Werken verzet de gedachten toch weer he. Voor je het weet is die NOD dag er. Probeer er zo weinig mogelijk aan te denken (ik weet dat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk is)

groetjes Ann

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 10:24
Nienke

Ann, het is deze maand voor het eerst dat ik er écht minder aan denk! We zijn namelijk ook huizen aan het kijken, dus dat is allemaal heel leuk en spannend zo op pad gaan met een makelaar... een goede afleiding dus!
En ik probeer ook bewust niet bij elke dikke buik te denken: 'DAT WIL IK OOK!' En dat lukt best aardig!

Hoe voel je je nu? Is het helemaal over?

Louise, hoe is het met jou? Heb je alweer een hogere temp. gehad? Ik duim voor je...

Liefs Nienke

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 13:29
Ann

Ik voel me terug tip top.

Ja, als je op huizenjacht bent heb je wel je verzet he.

Bij ons gaat het ook. Maandag begint het schooltje dus daar gaat nu veel aandacht naar. Ons Ambertje is ook bijna jarig dus daar zijn we ook al wel wat mee bezig.

Ik ga snel mijn strijk doen terwijl de kleinste slaapt.

Louise, hoe is het met je?

groetjes Ann

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 18:19
Louise

Hey meiden, hier ondertussen nog steeds geen verandering. Ik plan binnenkort wel weer een bezoekje aan de gynaecoloog, zien wat hij te vertellen heeft. Maar eerst wacht ik af of ik toch niet ongesteld wordt. Ben benieuwd!

Nienke, leuk, huizen kijken! Heb je al interessante dingen gezien?
En Ann, jij ook genoeg te doen blijkbaar, da's inderdaad de beste manier he, het heeft toch geen zin om er voortdurend mee bezig te zijn, de tijd gaat niet sneller, integendeel!

Zo meiden, geniet van jullie weekend en ik voor jullie he!
L

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 11:59
Nienke

Hmmm Louise, het blijft wel jammer hoor...ik denk niet dat je ongesteld gaat worden als ik jou zo hoor over je temperatuur... Maar misschien ook wel, you never know! En anders inderdaad maar weer eens een afspraak maken!

Ann, ja maandag beginnen alle scholen weer. Ik sta op woe-do-vrij voor de klas in groep 7 dus ik moet ook weer aan het werk deze week! Wel weer spannend hoor, weer een groep nieuwe kinderen en dit jaar heb ik er ook nog eens 29!

Maar goed, het huizen kijken is erg leuk! We hebben al aardig wat gezien, maar ons échte droomhuis zijn we nog niet tegengekomen...
Dat geeft ook niet want we zitten nu ook in een grote eensgezinswoning en dat bevalt prima. Het jammere is alleen dat het huur is en dat ik dus elke maand een hoop geld afdraag...eigenlijk voor niets!
Maar we hebben dus alle tijd...

Ik ga lekker genieten van het mooie weer, want volgens mij is het maar weer 1 dagje...

Liefs Nienke

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 20:38
Ann

Hoi

Louise, ik hoop voor je dat je toch ongi wordt of dat je temperatuur alsnog de hoogte in gaat.

Nienke, amai 29 kinderen. Veel succes gewenst. Ik zie dat je NOD in aantocht is. Ik voor je

Hier is de 1ste schooldag goed meegevallen. Ze heeft niet geweend en is zelfs al blijven ineten. Ze had alles op! Flink he.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 21:54
Nienke

Wauw Anne, wat een flinke dochter! Toch wel weer een fijn gevoel hè, als ze het naar hun zin hebben...?
Jou NOD is nu ook op de banner zichtbaar, da's toch altijd weer prettig!

Tja, die van mij komt er inderdaad snel aan, ik vind het toch wel weer spannend hoor! Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar voel natuurlijk alweer van alles...pfff...nog even afwachten...

Louise? En? Hoe is het bij jou?

Liefs Nienke

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 07:49
Louise

Hey Nienke en Ann,

met mij alles goed hoor, ik heb weer wat moed teruggevonden, heb gisteren een nieuwe afspraak in het fertiliteitscentrum gemaakt want ben het afwachten beu. Mijn temperatuur is nog steeds laag dus ik vrees dat ik weer vertrokken ben voor een aantal maanden zonder eisprong. Vandaar die afspraak, onze gyn moet mij nu echt verder behandelen. Gelukkig kon ik 9/9 al gaan!

Nienke, 29 kindjes in je klas, is het wat meegevallen gisteren?
En Ann, jouw meid zo flink geweest? Ik kan me voorstellen dat 1 september voor een moederhartje ook niet altijd makkelijk is dus blij dat het zo vlot verlopen is!

Meiden, ik duim super hard dat het jullie deze maand gelukt is! Nienke, voor jou is het niet lang meer he? Wanneer ga je testen?

groetjes,
Louise

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 08:50
Ann

Louise, ik ben blij dat je weer wat moed hebt gekregen. Gelukkig kan je volgende week al gaan he. Nu hopen dat je snel een eisprong hebt he.

Nienke, Het is inderdaad leuk als je NOD zichtbaar wordt op de banner, al moet ik zeggen dat het bij mij dan altijd verschrikkelijk lang duurt vooraleer die dag er is.
Ik kan me voorstellen dat je weer vanalles begint te voelen. Hopelijk houdt je lichaam je niet voor de gek he.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 08:58
Nienke

Louise, fijn dat je zo snel een afspraak kon maken, laat je weten hoe het was en wat hij/zij zei?
Ik werk trouwens woe-do-vrij dus heb morgen mijn 1e dag!

Ann, tja wachten duurt altijd lang!!!

Ik ga trouwens proberen om echt tot donderdag te wachten met testen... (zal de eerste keer zijn dat ik niet voor mijn NOD test!) Hopelijk blijven ze weg!

x Nienke

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 10:48
Ann

Nienke, ik zal voor je duimen donderdag.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 19:28
Louise

Nienke, spannend zeg!

Ook ik ga héél hard !

Laat ons onmiddellijk iets weten he!!

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 21:03
Nienke

Natuurlijk laat ik meteen iets weten!

Ik ben nu al zenuwachtig...

Liefs Nienke

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 10:54
Nienke

Lieve lieve lieve meiden, superbedankt voor het duimen!!! Het heeft geholpen! Ik kon me niet meer inhouden vanmorgen want ik voelde me zo zwanger dat ik een test heb gedaan, en daar stond heel duidelijk (digitaal!) ZWANGER!!!
Oh, ik ben zoooo blij!
Helaas voel ik me ook wel bang hoor, toch wel die angst nu dat het weer mis gaat... Ik probeer zo positief mogelijk te blijven, maar het flitst wel steeds door mijn gedachten...

Nu ga ik héééél hard voor jullie duimen!

Heel veel liefs Nienke en aanstaande grote zus Isa

[Laatst gewijzigd door Nienke - 03/09/2008 @ 10:54] - Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 13:56
Ann

Wow Nienke dat is pas goed nieuws. Van harte gefeliciteerd he meid. Die angst is normaal hoor, dat gaat wel blijven vrees ik vooral die eerste 3 maanden maar probeer positief te blijven.

Ik ben superblij voor je.

Je gaat ons nu toch niet verlaten he.

groetjes ann

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >