< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Zo bang dat het mis gaat!

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Zo bang dat het mis gaat!
Vandaag @ 13:16
MamaN

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
mail me even op een pbtje want hier op die profielen wordt dat zo klein gezet

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:42
Louise

Oooh neen, lieve MamaN!
Maar meid seg, is het nu nog niet genoeg geweest dat je dit ook nog moet meemaken? Ik zie geen foto's op je profiel, kan dat?
Goh, ik hoop dat je ventje snel thuis is. En ik kan je helemaal begrijpen als je zegt dat je er even genoeg van hebt nu. Sterkte hoor!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:34
MamaN

Hoi dames ,

Ik ben gisteren naar spoed geweest omdat ik twijfelde aan een BBZ en ze vonden ook 2 enorme cysten op elke eierstok terug als het niet beter is tegen maandag moet ik naar mijn gynecoloog.
Ik vond dat ik absoluut niet goed werd opgevangen op spoed ,zo ongeloofwaardig en dan kwam die en die en ze wisten niet wat er met me was of wat dan ook.
Uiteindelijk was ik om 1 uur thuis met antibiotica en thats it ,koorts is al wat minder maar goed ook.

Mijn man is al weg sinds 21 uur vorige nacht voor zijn werk de arme man zal direct zijn bed inkruipen.

Groetjes

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:19
MamaN

Ik heb vandaag het vruchtje per toeval opgevangen in een bekertje.
Ik was al de gansedag zo mottig en echt niet goed (nu nog niet).
Dacht ga een test doen en ik zag het vruchtje drijven in het bekertje...

19/11/08* en ik ben gestopt met bloeden (het bloed was zoals cola zo donker rood/zwart wat ik verloor en veel.

Ff zien of de rest nog gaat afkomen ,want anders ff naar de gynecoloog maandag om te zien of ik gecurreteerd moet worden.

Dit betekent ook dat ik met de pil ga starten ,manlief vind het genoeg zo (ik ook),weet niet of het de mini-pil mag worden of de gewone want Nina drinkt nog bv.

Voor degene die me niet geloven ik heb foto's getrokken van de test die van het vruchtje krijg je per email.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:09
Ann

Mama N wat rot zeg. Misschien zoals Louise zegt toch maar eens naar gyn bellen. Misschien kan die helpen.

Louise, ik hoop echt dat je maandag eindelijk eens een beetje goed nieuws krijgt. Het is je zo gegund meisje.

Wij hebben het nog tegen niemand vertelt. Het is de bedoeling om het geheim te houden tot kerst maar ik weet niet of dit wel gaat lukken. Ik wil het gewoon op een speciaal moment bekendmaken (sinterklaas is te vroeg - kerstmis of oudjaar dus he)
Wel te hopen dat die buik niet te hard groeit voor die tijd. Blijkbaar gaat dit bij een 3de echt wel heel snel

groetjes Ann

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:52
Louise

Oooh MamaN, wat jammer!
Klinkt idd wel alweer als een hele vroege miskraam, zeker met die positieve testjes..
Al eens gedacht om naar de gyn te gaan? Er bestaat medicatie die vruchtjes helpt innestelen he?

Nienke, ik kan me voorstellen dat je het misselijk zijn beu bent. Nog effe op je tanden bijten meid!

Ann, leuk dat je al een buikje krijgt! Heb je het al aan je omgeving verteld of wil je het nog wat geheim houden? En jij Nienke, heb jij het eigenlijk al verteld?

Hier gaat het weer hoor, vorige week had ik even een dipje, we zijn nu ook al ruim 14 maand bezig en we blijven maar slecht nieuws krijgen. Maar goed, ik blijf er wel in geloven hoor, ik hoop alleen dat ik maandag goed nieuws krijg of ze anders met een nieuwe behandeling beginnen want zo is het ook maar aanmodderen.

Meiden, geniet van jullie weekend en speciaal voor MamaN nog een extra dikke

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:59
MamaN

Jep en denkelijk weer misgegaan want heb met kruidvat in't weekend weer licht roze streepje gehad ,na die zogezegde verkeerde test van woensdag en donderdag.
Het nesteld zich gewoon niet in dat is het probleem bij ons...
Op een andere forum(niet hier) hebben ze de testjes gezien gehad en beamen ze hetgene wat ik al dacht maar ik haat dit om te typen echtwaar en ik zet ook bij die cylcus niks van vroege miskraam ofzo.

Ik voel me ziek ,keelpijn ,misselijk tot en met en heviger bloedverlies dan gisteren.

Hoe maak jij het ,veel kwaaltjes?
Nienke ,voel jij je al wat geruster?
Louise ,meid moed niet laten hangen e ,we zijn er voor u en ik ben ook nog belange niet aan tram + test

Tot strakjes ik kruip onder de wol met ventje (heeft nachtschiften tem morgen)

Link naar deze reactie
Gisteren @ 08:13
Ann

Mama N, wat rot voor je. Was dit nu de eerste keer na de MK? Hopelijk volgende maand beter nieuws he.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 20:26
MamaN

ongesteld geworden gisteren

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 20:20
Nienke

Oh Louise wat een vervelend nieuws...alweer! Ik ga voor je duimen dat het toch goed gegroeid is maandag!

Ann, gelukkig heb je weer een paar kwaaltjes dat stelt toch iets gerust he!
Ik ben zelf nog steeds echt misselijk en hoop echt dat dat met 12 weken voorbij is (net als bij Isa) want nu is het echt niet leuk meer...
Maar goed, ik ben ben nog steeds wel heel blij met de echo en het kloppende hartje want dat had ik de vorige 2 keer idd niet gezien omdat het al met 6 weken mis ging...
Gelukkig mag ik 2 dec. nog een keer voor een echo om te kijken of het goed gegroeid is!

MamaN hoe is het met je?

Meiden ik ga naar bed...ben echt gesloopt!
Liefs Nienke

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 20:04
Ann

Oh Louise wat erg voor je. iK alvast voor maandag.

Hier alles oke. Kwaaltjes zijn terug. Borsten zijn al wat groter , van misselijkheid heb ik soms last maar vooral het opgeblazen gevoel is terug. Ik heb echt al een buikje. Normaal is dit toch niet he. Misschien omdat het al 3de is.
groetjes Ann

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 15:03
Louise

Nienke, wat een leuk cadeau seg, een week verder!
Ik ben heel blij dat alles goed was. Ben je nu al wat geruster? (want bij je miskramen had je toch geen echo gehad he of wel?)

Ann, nu is het aan jou he! Zijn je kwaaltjes alweer wat terug?

MamaN, is je temperatuur nog steeds hoog?

Hier nog steeds minder goed nieuws, mijn follikel was wel een beetje doorgegroeid maar veel te klein voor de duur van mijn cyclus (was toen dag 17 en was 12 mm terwijl het normaal op dag 14 20 mm moet zijn). Maandag moet ik nog maar eens terug gaan voor alle zekerheid. Als er dan nog niks is doorgegroeid vermoed ik dat mijn cyclus afgebroken zal worden en ik met spuiten zal moeten beginnen. Maar goed, eerst maandag maar eens afwachten.

[Laatst gewijzigd door Louise - 20/11/2008 @ 15:04] - Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 15:10
Ann

Kei goed nieuws Nienke en amai een week verder dan je dacht. Dat is helemaal de max. Een weekje vroeger aan de 12 weken dan he.

Ik ben echt zo blij voor je.

Louise hoe was het bij jou?

groetjes ann

[Laatst gewijzigd door Ann - 19/11/2008 @ 15:11] - Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 16:39
Nienke

Nou lieve meiden het duimen heeft tot nu toe goed gewerkt!

We hebben een mooi kloppend hartje gezien en ik ben ook een week verder dan verwacht. Ze heeft 3 metingen gedaan en die zaten tussen de 8 weken en 1 dag en de 8 weken en 3 dagen...
Over 2 weken mag ik weer voor de echo en dan stelt ze de uiteindelijke bevallingsdatum in.
Joepie alweer een echo!
Oh meiden ben echt zo opgelucht!!!
Maar....de angsten zijn nog lang niet weg hoor...dat zal denk ik pas na de 12 weken zijn.

Louise hoe was het bij jou?

MamaN dat zou idd best eens een innesteling kunnen zijn hoor!

Ann, voor jou is te hopen dat je niet zo misselijk wordt als ik, want dit is echt niet leuk meer...
Maar goed aan de andere kant is het voor een heel goed doel!

Lieve meiden ik ga mijn banner even aanpassen!
Liefs Nienke

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 15:20
Ann

Ik denk het niet. het probleem is dat ik zelfs dan nog niet echt gerust kan zijn vrees ik. Bij mijn eerste zwangerschap liep het pas mis met 10 weken dus mijn angst zal blijven.
het zal wel wat minderen eens ik de eerste echo gehad heb maar echt gerust zal ik pas begin januari zijn.
Ik ben al wel blij dat ik ben mogen stoppen met mijn schilkliermedicatie. Nu maar hopen dat mijn schilklier een beetje stabiel blijft.
Ik heb nu in ieder geval al betere start dan toen ik zwanger was van ons Hanne want toen was mijn schilklier helemaal ontspoort en moest ik direct op controle (6 weken al geloof ik)

In ieder geval al goed dat de pijn bij jou beter is.

groetjes

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 14:40
MamaN

Ja we zullen zien pijn is nog niet gans over

Louise en Nienke update komen uitbrengen e!

Ann ,kun je eventueel vroeger op controle mede je angst van je vorgeschiedenis??

[Laatst gewijzigd door MamaN - 18/11/2008 @ 14:41] - Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 12:55
Ann

Louise, hoe is het geweest?

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 08:21
Ann

Nienke, Louise

Mama N, geen idee wat dat kan zijn. We hopen inderdaad op een innesteling he.

Hier alles oke. Gisteren had ik dag zonder kwaaltjes en dan begin ik direct te panikeren. Ik heb het echt wel verschrikkelijk hoor. Ik hoop echt dat die 12 weken direct voorbij zijn want genieten is er hier echt niet bij.
Ik probeer positief te denken maar dat is niet altijd even gemakkelijk.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 08:11
Louise

Nienke, ik voor je echo vandaag! Geniet ervan!
MamaN, die pijn in de liezen is denk ik een goed teken, wie weet al van een innesteling?
Ann, hoe gaat het met jou? Nog niet te veel last van andere kwaaltjes buiten de vermoeidheid?

Zo meiden, ik moet binnen een half uurtje bij de gyn zijn. Ik laat jullie weten wat het verdict was!

liefs,
Louise

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 23:12
MamaN

Jez** ik heb enorme pijnen thv.van mijn liezen niet te doen ,wat zou dit kunnen zijn???

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]