< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » wi is nog meer net gestopt met de pil en gaat voor de 2e?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
wi is nog meer net gestopt met de pil en gaat voor de 2e?
19/11/2008 @ 20:00

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Dames

Zwanja leuk dat je weer terug bent en al bijna op de helft van je zwangerschap.
Annavk, spannend he zo'n kamerswitch, wij moeten er ook aan geloven volgend jaar, dan moet Larissa ook naar een groot bed, ik ben heel erg benieuwd hoe dat zal gaan.

Met mij gaat het prima, ik heb net een echo gehad, alles zag er prima uit, ik ben 3 daagjes veder volgens de echo, mijn uitgerekend datum is nu 07-06-2009

Liefs Dianne

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 14:31
annavk

Online Status Stuur bericht
Hey Zwanja... dat is inderdaad lang geleden. Ik ben er zelf ook niet zo veel, maar weet nog wel wie je bent hoor. het schiet ook al aardig op bij jullie :)

Zelf was ik ook wat aan het schilderen. over een weekend begint de grote kaer switch. hahah. wij verkassen naar een andere kamer en dan kunnen we een nieuw peuterkamertje gereed gaan maken. leuk leuk. Ik wil inderdaad meer zekerheid over die echo. het staat op beeld en de echoscopist wist het ook zeker, maar wat als je je er zo'n 15 weken op in steld en het blijkt toch anders :) niet echt handig. misschien over een maand nog wel een keer een echo plannen. hebben jullie touwens allemaal de 20wk echo al gehad? Hier gaat het verder prima. voel me goed en de buik groeit ook goed. ik kom nauwellijks aan en dat is heel erg fijn. De baby eet lekker al mijn vetreservers op. het doet maar, ben ik daar mooi vanaf hahah. wat een voordeel.
ik ga nog snel even wat klussen voordat mijn kleine aapje wakker wordt.

xxx

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 12:47
Patricia

Online Status Bekijk profiel
Zwanja, of ik was het vergeten of ik zie het nu pas, we zijn op dezelfde dag uitgeteld!Leuk!

Hier laat ons muppie zich ook al goed voelen. Heerlijk....

Gisteren extra controle gehad i.v.m. harde buiken. Had er al een aantal dagen last van en ze deden flink pijn. Maar alles lijkt inorde moet het gewoon rustig aan doen. Tja en dat valt niet altijd mee. Kijk zo uit naar de echo volgende week. Hopen dat alles goed is!!

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 10:41
Zwanja

Helaba !

Als dat niet lang geleden is! Hopelijk kennen jullie me nog...

Ik ben ondertussen bijna in de helft van de zwangerschap. Kruimeltje doet heel goed zijn best om te laten voelen dat hij er is. Voor de rest nergens last van.
Alleen van onze Ruben. Allé, last is dat niet hè. Maar hij slaapt niet meer door. En volgens mij is dat een (slechte) gewoonte die we hem aangeleerd hebben. Dus eens hij van zijn verkoudheid verlost is, gaan we dat onder handen nemen, hè. Het zal een harde noot om te kraken zijn, maar dat moet dan maar. Hij loopt nog niet alleen, maar wel heel goed aan de vingers. Volgens mij wil hij niet alleen lopen omdat het sneller gaat als hij houvast heeft. Maar ja, dat komt wel wanneer het komt. Hij eet heel goed: lust alles en babbelt een hele dag. Alleen verstaan we er niet veel van. Op "mama", "papa" en "auto" na, dan.

Amaai, ben ik hier zo lang niet geweest en zit ik al zo hard te zagen! Aiaiai.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

XXX

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 12:50
Patricia

jaaa we gaan zeker vragen wat het wordt. Ben zo nieuwsgierig. En vind het ook wel handig. Als het nu een jongen wordt moet ik toch nog wat babyshoppen. Voor een meisje heb ik natuurlijk nog alles. Ik ga een dezer dagen ook eens een afspraak maken voor eeen 3d echo. Hebben we bij Naomi ook gehad, was echt prachtig!
MissLoes wat leuk trouwens weer een meid!! Had je dat ook al gedacht of dacht je dat het een jongen zou worden?

Nog twee weekjes en dan mogen wij eindelijk voor de echo. Vind trouwens dat de tijd voorbij viegt. Bij de zwangerschap van Nsomi ging alles heel langzaam voorbij en nu vind ik het echt veel te snel gaan!

Marije, fijn dat je man een beetje bijdraait. Uiteindelijk zullen jullie er samen wel uitkomen. Het heeft allemaal zijn tijd nodig denk ik!
Zo ik ga dalijk even shoppen. We zijn druk bezig aan de slaapkamers. Babykamertje nog verven en dan is het zover klaar, meubeltjes staan er al!

Doei doei

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 12:07
Marije

Hi Dames

Dianne, fijn dat alles goed is en je buik al begint te groeien Spannend bijna echo!! Mijn man is al weer wat positiever Ik werk in Utrecht en daar doen ze ook aan Sint Maarten,
hier niet. Heb je nog foto's gemaakt?

Missloes, zeker geeft wel rust!
Leuk zo'n 3d/4d echo, vond dat zo gaaf toen met Joey

nou doeiii

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 09:50
Missloes

Annavk ben wel heel nieuwsgierig hoor. Bij ons werd ook op 16 weken gezegd 100% een meisje, en toen hadden twijfelden we ook heel erg, maar het is nog eens voor 99,9% bevestigd. Even twijfelde ze, maar toen de M van macdonalds in beeld kwam, was alle twijfel weg. hhahaha

Dianne, spannend hoor dalek echo.. Hier kennen we geen sint maarten, lijkt me wel erg gezellig.
Echt grappig om zoveel verschil te zien t.o.v. Belgie en limburg en brabant. voor jullie andersom natuurlijk, hahaha kom uit Zuid holland dus is hoogstens 3 uurtjes rijden.

Marije, wel even rustig denk k om aan de pil te zijn en je even niet druk te hoeven maken. Hoop dat jullie er na de kerst alsnog uitkomen.

Patricia, nog 2 weekjes en dan mogen jullie ook weer genieten van jullie beebje op het scherm. Gaan jullie eigenlijk vragen wat het wordt?

Ik heb ook nog even een pretecho ingepland. 29 november hebben we een 3d/4d echo. Hebben we toen bij Naomi ook gedaan en is echt helemaal geweldig.

Link naar deze reactie
11/11/2008 @ 22:54

Hey Hallo Dames

Sorry dat ik even niets van me heb laten horen, met mij gaat alles prima, bijna 10 weekjes zwanger, volgende week woensdagavond hebben we weer een echo, spannend hoor ik kijk er erg naar uit, en ik hoop dat alles goed is.
Mijn buikje begint wel wat te groeien.

Missloes wat leuk een meisje
Wij willen straks ook wel graag weten wat het wordt ik moet alleen nog even geduld hebben.
Marije weer aan de pil dus, ik hoop dat je man toch nog van gedachten veranderd.
Annavk Jij weet het geslacht dus ook leuk hoor, ik kijk er ook erg naar uit, het zal me niets uit maken wat het wordt, als het maar gezond is toch.

Vanavond sintmaarten gelopen met Larissa, ze vondt het erg leuk en ligt nu uitgeput te slapen. Kennen jullie dat ook??
Of doen jullie er in jullie provincie niet aan??

Groetjes Dianne

[Laatst gewijzigd door Dianne1980 - 11/11/2008 @ 22:54] - Link naar deze reactie
11/11/2008 @ 14:28
annavk

hey hallo

heb zelf tot mijn 18e in limburg gewoond. Wij noemnden de peuterspeelzaal inderdaad ook creche. nu woon ik in brabant en daar is het toch echt alleen het kinderdagverblijf en de peuterspeelzaal. juul gaat 2 dagen naar het kinderdagverblijf van 8 tot 5. We weten nog niet of we hem naar de peuterspeelzaal doen. misschien als hij straks wat ouder is en meer behoefte heeft om met andere kindjes te spelen. Dat duurt nog wel even :) Wij weten het gelacht ook. altans we hebben een echo gehad. we zijn erg onzeker of het klopt. we hebben er een foto van (geslacht) maar tja je hoort ook wel eens dat het verkeerd is.
Bij Juul hadden we het te horen gekregen bij de 20 weken echo en daarna bij de pret echo. Nu wisten we het bij de 20 weken echo nog niet. Misschien toch nog een keer in januari ofzo een echo maken. we zien wel. ach wat maakt het uit. Bij de eerste wist ik zeker dat het een jongetje zou zijn en dat klopte. Nu heb ik steeds gedacht een meisje, maar of dat klopt dat zien we dan in maart wel he..... we wachten en we wachten... heel erg ongeduldig af!

Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 14:21
Marije

Hi

Missloes, leuk weer een meisje

Patricia, jij dus nog een paar weekjes voor de echo!

HIer alles goed.
Ik ben weer aan de pil dus verder niet veel te vertellen

doeii
Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 11:31
Patricia

wij hebben de 27e de 20 weken echo. Ik zie er zo naar uit. Heb altijd gezegd dat de tweede ook een meisje gaat worden maar heb nu toch echt geen idee wat het zal gaan worden. Dat had ik bij Naomi wel direct!

Link naar deze reactie
09/11/2008 @ 20:11
Missloes

hey Halootjes,

Ben nog helemaal vergeten te vertellen dat wij het geslacht weten. Tot 2x toe bevestigd gekregen, dus zal wel kloppen.

We krijgen weer een meisje. Helemaal leuk. Naomi is echt een poppenmoedertje, dus dat zit wel goed hahaha.

Hoe is het met de overige zwangeren?

Patricia, wanneer moest jij ook alweer voor de 20 weken echo?

Link naar deze reactie
09/11/2008 @ 10:19
Patricia

MisLoes klopt ik krijg de peuterspeelzal niet vergoped. En die is ook masar beperkt open. Klopt allemaal watje zegt. Maar dat zal dan wel iets typisch van ons limburgers zijn om creche tegen de peuterspeelzaal te zeggen

Link naar deze reactie
08/11/2008 @ 11:09
Missloes

Hey Patricia,

Ja ben van Nederland. Naomi gaat 2 ochtenden naar de Creche ofwel kinderdagverblijf. Dit is meer opvoedkundig etc. en opvang tijdens werkuren.

Een Peuterspeelzaal is echt meer ter voorbereiding op de basisschool, spelenderwijs van alles leren. Weet dit omdat mijn schoonmoeder bij een peuterspeelzaal werkt, en dat is echt geen creche hoor. Krijg je ook niet vergoed van de belastingdienst.
Op de peuterspeelzaal zijn ze ook veel meer beperkt open. En de creche is echt heel de dag open.

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 19:50
Patricia

MissLoes, weet niet of je van nederlnd of belgie bent. Maar hier bij ons in NL is de creche de peuterspeelzaal. Naomi gaat dus nu naar de peuterspeelzaal, niet naar de kinderopvang of zo.

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 16:03
Missloes

Hey meiden,

Patricia goed onthouden hoor. Gister inderdaad een superecho gehad. Alles was keurig in orde en het geslacht is nog eens bevestigd.

Hier gaat Naomi ook naar de creche en straks als ze 2 wordt gaat ze nog eens 2 ochtendjes naar de peuterspeelzaal, want ze geniet daar echt van.

Met alle andere meiden alles in orde?

groetjes

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 15:20
Patricia

Heey dames, wat is het rustig hier.

MissLoes, alsik het goe heb hadden jullie vandaag de echo? Ales goed met jullie kleintje?

Nacht van maandag op dinsdag heeft Naomi de hele nacht overgegeven, zooo zielig. En gister was ik helaas aan de beurt. Jakkie, als ik ergens niet tegen kan dan is het dat wel. Maar goed ben alweer redelijk op aan het knappen. Al durf ik nog niet goed te eten, het rommelt nog wat daar in de buik.

Gisteren is Naomi voor de eerste keer naar de creche geweest. Ze vond het heel leuk en had er totaal geen moeite mee toen ik naar huis ging. En het eerste wat ik te horen kreeg toen ik haar ging halen was dat ze eigenwijs is. Haha dat wist ik al. Ze had lekker gedaan wat ze zelf wilde. Maar ik denk dat ze gewoon even moet wennen en dat het dan vanzelf goed gaat komen.

Dames, hoe is het met jullie allemaal?

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 19:52
annavk

woensdag controle VK.

Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 09:57
Missloes

Hey meiden,

Marije, fijn dat je ongi bijna over is, en wat goed dat jullie gepraat hebben. Hoop dat alles na de kerst wat rustiger is. En misschien kunnen jullie dan wel opnieuw beginnen. Geef het maar lekker de tijd hoor.

Annavk, wat leuk dat jullie zo'n goede echo hebben gehad. Ben wel heel benieuwd.

Patricia, Ja die kleine kan er echt wat van. Voelde ook al dat gekriebel rond de 16 weken. Wist ook zeker dat dat de baby is. Nu komen langzaam maar zeker de echte schopjes. Heb zelfs al een keer tegen mn hand aangevoeld. Nog ff, dan zijn de ribben weer de pineut hahaha.

Hier zit ik nog af te tellen naar donderdag.Dan zullen we eindelijk bevestiging krijgen hoop ik.hahaha. Ook leuk om de baby weer te zien. spannend hoor.

Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 08:30
Marije

Hi Dames

Hier is de ongi weer bijna over dus dat is beter. En ik voel me ook weer een stuk beter. Weer alle positieve energie bij elkaar geraapt en ff rustig met mijn man gepraat.

Anna, wat je zegt ff rust in de tent dus begin morgen met de pil en waarschijnlijk zien we na de kerst wel weer. Fijn joh zo'n leuke echo! ooe spannend wat het wordt

Patricia, thanx

Missloes, ja hij was heel blij! ja dank je komt wel goed.
Hoe was het gister?

Groetjes
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]