< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Je lichaam na curretage

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Je lichaam na curretage
16/11/2008 @ 14:48

Hey dames!

Hier veel kommer en kwel, maar we houden stand. Gelukkig gaat het met de kindjes wel goed, buiten veel verkouden en Milo heeft net buikgriep gehad. Maar dat hoort er allemaal bij, denk ik.
Ik kwam eens kijken hoe het met jullie gaat, maar niet zoveel reacties blijkbaar.
Sannie: Nu kan je echt aftellen! Alles klaar voor jullie kleintje?

Hoe gaat het met de andere dames?

Hopelijk lezen jullie toch nog mee!

groetjes, sokje
Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 13:37
sokje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey dames!

Sannie: Je kan al stilletjes aan beginnen aftellen. Nu weet ik ook dat je een dochtertje verwacht! Super hoor. Dat gewicht is toch altijd maar een schatting he. Je zal het wel zien als ze eruit komt hoeveel ze weegt.

Hier is het wat minder. Volgende week dinsdag moeten we met Lander naar een uroloog in het UZ Gent. Zijn linkerniertje functioneert niet zoals het zou moeten. Waarschijnlijk zal hij een kleine operatie moeten ondergaan. Dan de week daarop moeten we met Milo naar een uroloog hier in Mechelen. Zijn balletjes zijn nog steeds niet ingedaalt en ook niet voelbaar plus zijn velletje kan niet naar achter en het is een beetje geïrriteerd als je het toch een stukje weg trekt. Lander vraagt nog steeds om een nachtvoeding, soms zelfs tweemaal! Dus ik zit er wel een beetje door. Ik zou graag zo eens een paar nachten 8 uur aan elkaar slapen. Maar bon, dat zal wel komen zeker? Voor de rest stellen de kindjes het wel. Ze gaan nu naar een nieuwe onthaalmama en het bevalt ze daar goed. Het is een lieve vrouw die het hart op de tong heeft.

groetjes, sokje

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 10:34
Sannie

Hey meiden

Ik leef ook nog hoor haha
Ik heb het gewoon heel zwaar, de bi begint enorm veel parte te spelen en snachts slaap ik erg slecht, ben nu ook nog eens verkouden brr

Ik moet nu 2x per week naar het ziekenhuis voor een ctg omdat de kleine last heeft van een onregelmatig hartje, gelukkig gaat dat nu beter maar toch.

Verder ligt ze qua groei net onder het gemiddelde maar dat kan komen omdat ik ook heel klein was bij de geboorte, verdre is ze helemala gezond hoor en is er niks aan de hand.

mijn placenta ligt niet voor de uitgang en dus mag ik op natuurlijke manier bevallen maar wel in het ziekenhuis van wegen het soms onregelmatige hartje

Liefs

San

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 15:25
sokje

Hey dames!

Ik leef nog hoor. Maar het is zo druk met twee kleine kindjes. En momenteel is er ook niet veel nieuws te melden. Morgen moeten we weer naar de kinderarts met Lander voor zijn niertjes en dan kan ik misschien meer vertellen. Met Milo gaat alles supergoed. Hij is een echt babbelkontje. En maakt nu al twee woord-zinnen. Zijn stappen is nu supergoed. Hij kon direkt ook zich bukken en weer rechtstaan en vanuit zit gaan stappen en omgekeerd. Zoals ik verwacht had, was het gewoon een kwestie van de schrik te overwinnen en zou hij er dan perfect in zijn. Hihi. Hij valt dan ook alleen maar als hij over iets valt ofzo, maar bij het stappen dus nooit. Grappig hoor.
We zijn vorige week of twee weken terug al ondertussen naar de Efteling geweest. Supermooi is het daar nog steeds en de kindjes hebben er echt van genoten. Mijn schoonma was mee en ze viel best wel mee, alleen eiste ze Milo nogal op en dat vond ik wel spijtig. Dus zijn we drie dagen later met Milo alleen naar Plopsaland geweest en dat vond hij ook geweldig. En zo hebben wij ook volop van Milo kunnen genieten.

Hoe gaat het met jullie?
Sannie: hoe is het met de zwangerschap? en met de bi?

groetjes, sokje

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 12:51

Ik ben er nog maar vrees dat ik ook geen tijd meer heb om hier steeds te komen kijken en reageren...
Wat een drukte toch altijd en het wordt steeds erger.
Maar goed zolang we gezond en happy verder kunnen is 't oké

Liefs Stephanie

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 16:23

het is stil hier. joehoe waar is iedereen?

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 14:42

sokje dan toch een proficiat met Milo zijn eerste stappen! Weer een nieuwe mijlpaal...
Maar toch wel normaal dat hij voor de makkelijke en veilige weg kiest!
Cédric kroop eerst over zijn buik en nu kan hij op handen en knieën maar als het snel moet gaan verkiest hij nog altijd zijn buikschuiven....
hopelijk komt het goed met de kleinste hé en je hebt groot gelijk dat je je eigen moedergevoel volgt wat die vaste voeding betreft!
K&G houd zich vooral aan het boekje...
Cédric zou nu 's avond eerst boterhammen moeten eten en daarna een flesje maar als ik bo-kes geef dan drinkt hij niet meer... dus geen bo-kes meer 's avonds! En hij is bere gezond en is een ganse dag super actief!

Liefs Stephanie

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 17:12
sokje

Hey dames!

Stephanie: Nog een late proficiat met de eerste verjaardag van Cédric! Toch speciaal he die eerste verjaardag. Ik weet dat ik bij Milo toch best emotioneel was. Ze zaten nog maar net in de buik en dan plots blazen ze al een kaarsje uit en krijgen ze weer kadootjes.

Johanna: Het is inderdaad bijna terug school. En moest het nu goed weer zijn zou het wat trager gaan, maar met dit slechte weer kan je niet anders dan vooruit kijken. Ik hoop dat we toch nog wat zon krijgen. Want ik krijg best al last van de winterblues. Hihi.

Hier alles redelijk. Met Milo gaat het super. Met Lander iets minder. Hij is wel superlief en slaapt goed 's nachts. Maar de laatste weken weent hij toch vele meer. En met zijn niertje was het ook al niet goed. Het staat twee centimeter meer open dan de vorige keer, wat best wel veel is. Nu gaan ze 22 augustus met een buisje in zijn plassertje om te kijken of er terugvloeiing is van urine. Dit zou hem last kunnen bezorgen en dan moet er zo snel mogelijk iets aan gedaan worden. Als er niets uit dit onderzoek komt, gaan ze nog een ander onderzoek doen en dan ons doorverwijzen naar een kinderuroloog. Ik zie er enorm tegenop tegen die ingreep. Want ik weet dat ik het moeilijk ga krijgen als ik zie dat mijn kleine ventje pijn heeft. Maar bon, misschien goed dat het allemaal zo snel gaat en er iets aan gedaan wordt. Zeker als dit de reden is waarom hij de laatste tijd wat meer weent. Ik ben gisteren ook begonnen met groentepap tegen het advies van K&G in. Bij Milo was het huilen en de krampen ook vele beter met vaste voeding dus ik dacht ik begin er al aan. En het smaakte Lander! Hij hapt het ook al mooi van de lepel, dus hij is er zeker wel klaar voor. Ik geef er wel nog pap bij nu natuurlijk, want het is nog maar een proevertje dat hij eet. Hij heeft nog fel die zuigreflex dus. Milo stapt trouwens alleen! Maar hij doet het nog niet graag en moet veel aangemoedigt worden. Als je hem laat doen, kruipt hij nog steeds rond. Maar enfin, hij kan het dus al wel!

groetjes, sokje

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 18:49

dus erg druk gehad met feestje van je kleine manneke?
Hoop dat het gezellig was. Zal wel heel erg rustig zijn nu hij allemaal vast weer nieuwe speelgoed heeft waarmee hij zich kan vermaken.

Sannie ...joegoe...waar ben je???

Nou hier vakantie bijna omveel te snel. Heb gevoel dat beau maar 6 dagen vakantie had i.p.v 6 weken.
Ik begin ook twee dagen per week te werken dus allemaal ff draai vinden deze week. Ach zal wel goed komen. Verders weinig nieuws. Ga volgende week vrijdag met de kleine richting mijn andere zoon waar we dan hele weekend logeren om dan zondag naar rotterdam te gaan. BAvaria city race. Verder komt de arts die nalatig is geweest in mijn onderzoek(zeg maar rustig grote fout heeft gemaakt) dinsdag avond hier op bezoek. Ze belde om dr excuus te maken maar wou dit ook nog persoonlijk komen doen. NAh ja, ik ben dr blij mee. Eindelijk antwoorden op mijn vragen en dan het naast me neer leggen en verder gaan met leuke dingen.

NOu ik laat het hier ff bij. hoop oook ff van anderen weer te horen

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 12:47

hallo
bedankt voor de felicitatie jo

Het is een feest in drie etappes
zondag was het voor de familie met taart en koffie en gisteren met mijn beste vriendin en lievelingsnonkel voor een lekkere kaasschotel en volgende week woensdag voor de vrienden met kids....

't is best wel een emotioneel moment zo'n 1ste verjaardag... 't besef is er nu dat hij is en wat voor schatje het is

hij zit bij iedereen op schoot en is altijd content aan het spelen in zijn park!
Hij slaapt 13 uur 's nachts en zo'n 2 à 3 uurtjes overdag...

Sannie hoe gaat het met je meisje.... heb je het niet te lastig in dit warme weer!
Ik liep steeds te puffen en kwam nauwelijks buiten.
Cédric is vorig jaar trouwens geboren op de warmste dag van het jaar!

Sokje... mijn buik wil ook maar niet weg gaan... er plakken nog zo'n 5 kg teveel aan in vergelijking met vroeger maar het is best oké vindt mijn ventje.
Maar mijn buikje is net of het terug zwanger is... zou dringend moeten gaan sporten maar ik heb er nog steeds geen energie voor om 's avonds mijn sportkleren aan te trekken....

Maxime stelde voor om de Wii uit te breiden maar dat is in haar voordeel natuurlijk!

Liefs Stephanie

[Laatst gewijzigd door stephanie - 06/08/2008 @ 12:47] - Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 21:41

stephanie..gelefeliciteerd met je stoere 1 jarige knul. Hoop dat jullie vandaag een hele fijne dag hebben. gr johanna

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 12:13

hoi stephanie..

1 jaar alweer. Gaat veel te snel hoor!!.Altijd leuk he om verjaardag van kinderen te regelen. Tenminste ..ik ben dr ook weken mee bezig en mijn eigen verjaardag sla ik liever over.

Trouwens dit jaar is beau zijn verjaardag deels wel verpest door en aankomende ex-vriendin. HEb het nu met dr gehad ...maar dat vond ik zo sneu.

En al leuke plannen voor jouw kleine zijn dag? Verder alles goed? GAan jullie nog met vakantie?
ZO ik ga me achter mijn bordje lasagne zetten

fijne zondag

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 21:04

Over 10 dagen wordt ons klein man al 1 jaar
Hij kan al kusjes geven in zijn handjes klappen en nu leer ik hem blazen zodat hij volgende week zijn eerste kaarsje kan uitblazen...
voor de rest is het en echt schatje en een zeer braafke als ik dat vergelijk met alle kids van vrienden rondom ons!

Ik moet nog even bijlezen om op iedereen te kunnen reageren...

Liefs Stephanie

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 15:21

hoi sannie,

weer een hele geruststelling dat alles zo goed gaat he. En nog steeds een meisje?? Denk dat het ook niet meer veranderd

Jammer van je bi . kan natuurlijk wel behoorlijk lastig zijn. Heb je een beetje hulp iin bv huishouden?

Nou moet ff kort. Heb zwembad vol laten lopen en ben nu met emmertjes water op temperatuur brengen..dus nog ff bezig

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 16:36
Sannie

Hey

Jo rustig aan hoor beetje op lego kauwen ja dat kan natuurlijk ook niet.

sorry dat ik gisteren niet geraegeerd heb, was erg druk en alles was me ff teveel.

De echo was geweldig en alles is goed met de kleine.
Ze groeit goed en ze was dus nog steeds een hihi. Alles is nagekeken en ze ligt al met der koppie naar beneden alleen kijkt ze naar de hemel, maar ze heeft nog 20 weken de tijd om te draaien haha.

Ik voel haar nog niet maar dat kan komen omdat ze erg diep in me bekken ligt. Ze ligt met der hoofdje op de placenta want die is nog niet omhoog gegaan met de baarmoeder groei mee. Ze gaan met 32 weken nogmaals een echo maken om te kijken of de placenta niet voor de uitgang ligt en voldoende omhoog is gegaan anders mag ik me zwangerschap niet volledig uitlopen en krijg ik voor de 40 weken een keizersnee, maar zover zijn we nog laaaaaaaaaaaang niet haha.

Ga nu me eten ff doen en dan lekker liggen..heb erg veel gelopen en heb het gevoel alsof me benen een halve meter langer zijn haha.

rest van de meiden ik denk echt wel aan jullie hoor en lees wel alles!!!

Liefs

San

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 23:26

niks niet eigen ego!!! je moet juist om jezelf en baby denken. je moet nog 20 weken en daarna ritme vinden met een baby dr bij dus gewoon doen wat je lichaam aangeeft.

Ben erg benieuwd naar de echo.

Dus BAs heeft eindelijk zijn bruske?? Leuke namen,Bas en Ben. Ik ben helemaal weg van korte maar krachtige namen. Net als tim en tom en natuurlijk beau!!Nou ik laat het ook hier ff bij. Ben moe. MOrgen weer vroeg dag. Heb vandaag mijn kamer veranderd. AFgelopen dagen 3 dagen tot in de nacht bezig geweest beau zijn lego in elkaar te zetten zoals het volgens papier moet.En hij heeft veel lego!! Heel veel met verjaardag gekregen en hij heeft ook het lego wat zijn broer vroeger had ingenomen Die had ook technisch enz. Maar toen mijn inmiddels 23 jarige zoon kleiner was beet hij op lego. VAndaag heeft beau hem opgebelt en gezegt dat hij dat niet weer moest doen en of hij eerder geen eten kreeg ofzo?? JAwel zegt ronald ...nou zegt beau....waarom zit je dan op lego te kauwen?/ Nu kan de crossmotor niet goed inelkaar!!!!INmiddels heeft hij geld gekregen van pake en beppe en hij gaat nu sparen voor lego politie bureau.....jawel.kan ik nog meer in elkaar zetten.
Nou zoals mijn banner al zegt....ik heb de dagen en dan ben ik actiefDus kamer anders neer gezet en morgen tuin doen en vanavond voor de 7 e keer met honden gelopenDus lekker druk.Helaas zit helft van vakantie er al weer op..van mij mogen kids wel half jaar vrij.

zo ik ga bank hangen en dan slapen. tot morgen
doei

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 13:51
Sannie

Hey

De bi zal niet over gaan tot na de bevalling en dan nog kan het blijven dus ik hoop er maar het beste van, veel rust is goed dus dat neem ik ook en te lang in dezelfde houding is rot

We hebben een kamertje besteld bij de babydump en zal in week 39 geleverd worden, de kinderwagen hebben we al. Een quinny speedy hebben we gekocht in een beetje zand kleur.

Jo iedereen heeft heel erg enthausiast gereageerd hoor, familie enzo wisten helemaal niet dat we in het ziekenhuis leefde, zelfs me vader wist dat niet. Alleen aan mijn schoonfamilie kant wisten ze dat het 3 jaar geleden fout is gegaan en meer niet. Mijn beste vriendin die als enigste wel wist dat we iui hadden barste in tranen uit van opluchting zo blij is ze..maar nu is zij zelf druk, na grote Bas heeft ze nog een zoontje gekregen 2 weken geleden en hij heet Ben

Ik zal pas morgen kunnen zeggen hoe de echo was.. ik moet straks naar fysio en dan vanavond pas de echo, na de echo kan ik bijna niet meer lopen en ga ik dus plat, sorry . Als ik op me rug lig, ligt me bekken knel en kan ik daarna dus moeilijk lopen en aangezien deze echo wel 45 minuten duurt zal het wel weer drama met tranen worden

Ik reageer morgen even op alle verhaaltjes hoor, ik kom nu wel heel erg ego over sorry

Liefs

San

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 22:47

idd Sokje...dat stress heb ik ook geen zin in. Dus geen rechter maar gewoon eens samen aan tafel zitten. Hoe dat gaat weet ik natuurlijk niet ..we zien wel.

BAlen dat Milo nachts wakker word. IS hij ergens van geschrokken of enge droom?

Heb wel eens gelezen dat als je borstvoeding geeft dat je dan sneller een slanke lijn weer hebt maar of het waar is?? K,weet het niet. Ik ben van mijn 1e zoon net 5 kilo aangekomen daarna woog ik zo tussen de 55 en 58 kilo. Toen ik zwanger was van beau woog ik op laatst zo rond de 83 kilo!!! Ben wel veel kwijt maar nu na 6 jaar nog lang niet alles. Gaat gewoon moelijk. Maar ben ook ouder he. Jij hebt nog zoveel tijd. De kleine is er nog maar net. Mss als je straks weer alles in ritme hebt een sportschool of gewoon iedere avond voor bed gaan paar oefeningen?

NOu hier weinig nieuws. GA zo in bed Maar zag een berichtje en dacht ...gel;ijk ff schrijven anders blijft het er weer bij. NOu lekker slapen allemaal en tot ander keer mor weer. oant sjen

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 14:52
sokje

Hey dames!

Johanna: Zo'n nalatigheid aanklagen is altijd veel gedoe he. Zo'n rechtszaak sleept lang aan en het bezorgd je toch maar meer kopzorgen. Maar ik kan het zeker begrijpen moest je het toch doen!

Sannie: Dat had ik even gemist dat het een meisje werd! Proficiat! Geniet je toch een beetje van de eerste bewegingen ondanks de BI?

Hier alles goed. Ook met het nieuwe neefje. Hij komt goed bij! En Lander trouwens ook. Die groeit als kool. We hebben hem zelf even gemeten van de week en we kwamen aan 63cm. Hij begint ook al te grijpen naar zijn beertjes, dus het gaat lekker hard. Milo was twee nachten terug plots wakker om 4 uur totaal overstuur. Hij wilde niet in zijn eigen bedje en maar krijsen als we hem er terug in legden. Uiteindelijk om 6 uur heeft hij de strijd opgegeven. We hadden hem wel even bij ons genomen maar dan begon hij te spelen en dat is de bedoeling natuurlijk niet. Voor de rest wordt hij ook groot. Hij begint nu al wat alleen losse stapjes te zetten dus we zijn weer een stapje dichter bij het alleen lopen.
Ikzelf heb het wat moeilijk met dat uitgezakte lijf van mij, maar dat hoort er bij zeker? Ik hoop dat mijn buik snel wat wegtrekt.

groetjes, sokje

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 11:05

Hoi Sannie.

BAlen dat je zo,n last hebt van je bekken.

LAat je maandag ff horen hoe je echo was?
Hoop dat de pijn snel minder gaat worden....kun je wat meer typenBen namelijk erg benieuwd hoe nou precies reactie van familie en vrienden enz waren op je zwangerschap. Tenslotte neem ik aan dat er best wel wat mensen waren die enorm met jullie meeleefden in de slechtere tijden. Nou dus als je keer tijd hebt...ben erg nieuwschierig en natuurlijk of je al bezig bent met kamertje enz enz enz enz

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]