volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 16/11/2008 @ 14:48 | Hey dames! Hier veel kommer en kwel, maar we houden stand. Gelukkig gaat het met de kindjes wel goed, buiten veel verkouden en Milo heeft net buikgriep gehad. Maar dat hoort er allemaal bij, denk ik. Ik kwam eens kijken hoe het met jullie gaat, maar niet zoveel reacties blijkbaar. Sannie: Nu kan je echt aftellen! Alles klaar voor jullie kleintje? Hoe gaat het met de andere dames? Hopelijk lezen jullie toch nog mee! groetjes, sokje |
24/08/2008 @ 16:23 ![]() | het is stil hier. joehoe waar is iedereen? |
05/08/2008 @ 21:41 ![]() | stephanie..gelefeliciteerd met je stoere 1 jarige knul. Hoop dat jullie vandaag een hele fijne dag hebben. gr johanna |
volgende pagina >
[Reageer]

Je lichaam na curretage

veel te snel. Heb gevoel dat beau maar 6 dagen vakantie had i.p.v 6 weken.

hihi. Alles is nagekeken en ze ligt al met der koppie naar beneden alleen kijkt ze naar de hemel, maar ze heeft nog 20 weken de tijd om te draaien haha.
Die had ook technisch enz. Maar toen mijn inmiddels 23 jarige zoon kleiner was beet hij op lego. VAndaag heeft beau hem opgebelt en gezegt dat hij dat niet weer moest doen en of hij eerder geen eten kreeg ofzo?? JAwel zegt ronald ...nou zegt beau....waarom zit je dan op lego te kauwen?/ Nu kan de crossmotor niet goed inelkaar!!!!
Dus kamer anders neer gezet en morgen tuin doen en vanavond voor de 7 e keer met honden gelopen
Dus lekker druk.Helaas zit helft van vakantie er al weer op..van mij mogen kids wel half jaar vrij.

. Als ik op me rug lig, ligt me bekken knel en kan ik daarna dus moeilijk lopen en aangezien deze echo wel 45 minuten duurt zal het wel weer drama met tranen worden