Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/07/2008 @ 14:33 Mira | Hey, Eefje: ik heb een eerste afspraak met kliniek, maar moet hiervoor nog meer dan een maand wachten. Ondertussen ben ik Clomid aan het nemen (aangeraden door gyn) maar daar heb ik niet zo'n hoop op aangezien je daarvoor eigenlijk eerst je regels moet hebben. Gyn zei ook om het eens 'te proberen', maar zag aan het gezicht dat die er zelf niet veel hoop op had. Het frusterende is gewoon dat je gewoon niet op voorhand weet hoelang al die miserie gaat duren, of er ooit een einde aan komt. Ik durf niet aan het slechtste te denken... Kim: weet je, je weet dat ergens wel, van als je jonger bent maar dan is het niet zo'n drama. Je denkt: ach, tegen dan staat de wetenschap al weer zoveel verder dat dat geen probleem meer is. Niet dus. Maar het doet 'goed' om te zien dat er nog mensen in hetzelfde schuitje zitten, dat er hoop is, en dat er een manier is om het van je af te schrijven zonder dat mensen er op reageren van 'ah ja, ik heb ook stress op het werk (!)) dank je! |
| 13/07/2008 @ 12:04 | hrf-pompje Hallo, Ik heb ook eerst clomid moeten nemen en ben ondertussen gestart met het HRF-pmpje.(een kleine 5 weken) Dit valt inderdaad best wel mee, al heb ik veel last van mijn borsten.. Nu gingen wij naar de gyneacoloog een week of 3 geleden en bleek dat ik een eisprong gehad heb. Dus als ik 2 weken later mijn regels niet kreeg was ik zwanger. Dit is ondertussen 5 dagen verder, dus ik had zo'n hoop dat ik zwanger zou zijn. Ondertussen mijn bloed laten onderzoeken: negatief! Ik begrijp er niets van en ben zoooooooooooo ongoocheld. Ik ben dus niet zwanger en ik krijg mijn regels niet, maar heb wel een eisprong gehad!. Ik zal dus wel weer de uitzondering o pde regel zijn.. Kan pas morgennamiddag gyneacoloog bereiken. K ben benieuwd welke uitleg hij hier aan zal geven! Hoe dicht een zwangerschap even leek te zijn, zo VER WEG het nu weer lijkt. Ik hoop dat het er ooit van komt, zowel voor mij als voor jullie! groeten Lies |
| 14/07/2008 @ 11:36 Miranda ![]() | Hey Kim, Zie ik het goed aan je banner????? Groetjes, Miranda |
| 14/07/2008 @ 13:38 Miranda ![]() | jeeeehh kim gefeliciteerd!!! groetjes, miranda ![]() ![]() |
15/07/2008 @ 22:07 ![]() | hey meiden het zal een tijdje duren vooraleer ik nog op ons forum kom .... ben in verlof maar later kom ik zeker terug groetjes xxx |
< vorige pagina | volgende pagina >

pco= poly cysteus ovarium syndroom

waren pijnloos.
)
voor mij 2.5 uur met trein en metro....enkel heen...en dan nog terug hehe.

Maar nee negatief.