Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/10/2008 @ 11:51 Elsje | Héhé straks naar gyneacoloog spannend spannend spannend ![]() ![]() ![]() |
06/10/2008 @ 12:14 ![]() | 3D is gewoon dat je uw kindje ja in 3D ziet e 4D is eigelijk een 3D maar dan zie je je kindje ook bewegen enz...EN je hebt ook 5D maar wat dat nu weer exact is weet ik niet |
| 06/10/2008 @ 12:17 marijke ![]() | leuk! dat is nog even wachtte maar wel met het beste resultaat zei ze vanmorgen tegen me ![]() Maar volgens mij is 3d en 4d gewoon hetzelfde. Het verschil van 2d en 3 of 4d staat op deze site http://www.babyview.nl/nl/fotosfilmpjes.aspx Elsje SUCCES! ![]() |
| 06/10/2008 @ 12:19 marijke ![]() | baby_dutske THX weet ik dat ook weer ![]() |
| 06/10/2008 @ 13:06 Mir. | Ha Marijke, Ik heb ook net een afspraak gemaakt... bij.... Babyview, maar dan in Haaksbergen, dat is in Overijssel. Toevallig weer!! Wij kunnen 4 november terecht. Ben heel benieuwd... En ja... het kost wel wat inderdaad.... maar heb je veel lol van hihi... mooie foto's, een dvd.... en ze nemen daar alle tijd voor je... |
| 06/10/2008 @ 13:07 Vke ![]() | ik ben vrijdag voor pretecho geweest bij C for 9. http://www.cfor9.be Wij zijn van regio gent en zijn er ook voor naar kortrijk gereden en twas echt de moeite. Wij gaan nog 3 keer en die 4keer(20weken-24-28 en 32weken) krijgen we telkens 2 foto's mee en de laatste keer krijgen we een dvd met alle bewegende beelden en een CD-rom met ALLE foto's. €150 is het. En telkens 20min. |
06/10/2008 @ 20:23 ![]() | Hier ook eentje die probeert van de snoep af te blijven..MAar das makkerlijker gezegd dan gedaan ...Hopelijk kom ik deze maand niet te veel bij.. |
| 06/10/2008 @ 21:17 Bo ![]() | Ben net aan een Viennetta ijs begonnen... Oh wat is dat lekker!!! Morgenavond maar gaan zwemmen! verder niks te klagen, vrijdag de 20 weken echo! ![]() |
| 06/10/2008 @ 21:19 marijke ![]() | Hmmm lekker Bo heb ik ook wel zin in ![]() |
| 06/10/2008 @ 21:25 Elsje | Halloooooo, vandaag bij gynea was super hoor !!! Alles gaat goed en groeit zo te zien goed en en en ... Wij krijgen een ![]() ![]() ![]() Papa sprong bijna uit zijn basketten van blijdschap we zijn dan maar direct gaan shoppen voor een stoere jeans en wit hemdje zo zaalig om het eindelijk te weten!!!Ik was maar 2kilo bij in 6 weken, oef oef . Maar alles gaat goed dus ik ben een gelukkige mama in spe ![]() Groetjes iedereen xxx |
| 07/10/2008 @ 07:38 Lonneloes ![]() | Hé, Ben al blij dat ik niet de enige ben die echt moeite moet doen om niet te veel te snoepen!! Er is dus nog een jongetje onder ons!!! Proficiat!! Groetjes |
07/10/2008 @ 08:17 ![]() | Elsje proficiat met je zoontje.. ![]() Hoeveel jongentjes en meisjes zijn hier nu zoal?? |
| 07/10/2008 @ 08:44 mupke ![]() | hallo dames.. Jullie hebben ook al ff niks van babyke gehoord.. Maak me een beetje zorgen om haar.. |
< vorige pagina | volgende pagina >

kindje voor Februari 2009

e 4D is eigelijk een 3D maar dan zie je je kindje ook bewegen enz...
is er dit: (heb het al eens gestuurd hoor) Een body hydrothermmassage; je ligt op je rug op kussen gevuld met warm water. Ze masseren je achterkant ook door onder je rug en de kussens te gaan vermits die meegeven. Ik heb er eentje geboekt voor 30 oktober met de flair actie 2 voor de prijs van 1. Zal dan pas weten of het echt goed is maar klinkt toch al zalig.
...Hopelijk kom ik deze maand niet te veel bij..