< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » kindje voor Februari 2009

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
kindje voor Februari 2009
06/10/2008 @ 11:51
Elsje

Online Status
Héhé straks naar gyneacoloog spannend spannend spannend

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 12:14

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
3D is gewoon dat je uw kindje ja in 3D ziet e 4D is eigelijk een 3D maar dan zie je je kindje ook bewegen enz...

EN je hebt ook 5D maar wat dat nu weer exact is weet ik niet

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 12:17

De 2D-echo geeft bewegende beelden van jullie kindje. Je kunt dus ‘live’ volgen als jullie kindje zich omdraait, de armpjes strekt of zich afzet tegen de baarmoederwand. Een 2D-echo is gedurende de gehele zwangerschap mogelijk.

De 3D-echo gaat een stapje verder. Het betreft hier weliswaar een stilstaand beeld, maar het beeld is ‘levensechter’. De rondingen van bijvoorbeeld de wangetjes zijn heel goed zichtbaar. Houd er wel rekening mee dat de kwaliteit van de echo afhankelijk is van de hoeveelheid vruchtwater en de ligging.

4D-echo is driedimensionaal bewegend beeld.

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 12:17
marijke

Online Status Bekijk profiel
leuk! dat is nog even wachtte maar wel met het beste resultaat zei ze vanmorgen tegen me
Maar volgens mij is 3d en 4d gewoon hetzelfde.
Het verschil van 2d en 3 of 4d staat op deze site http://www.babyview.nl/nl/fotosfilmpjes.aspx

Elsje SUCCES!

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 12:19
marijke

baby_dutske THX weet ik dat ook weer

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 13:06
Mir.

Online Status
Ha Marijke,

Ik heb ook net een afspraak gemaakt... bij.... Babyview, maar dan in Haaksbergen, dat is in Overijssel. Toevallig weer!!
Wij kunnen 4 november terecht. Ben heel benieuwd...
En ja... het kost wel wat inderdaad.... maar heb je veel lol van hihi... mooie foto's, een dvd.... en ze nemen daar alle tijd voor je...

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 13:07
Vke

ik ben vrijdag voor pretecho geweest bij C for 9.
http://www.cfor9.be
Wij zijn van regio gent en zijn er ook voor naar kortrijk gereden en twas echt de moeite.
Wij gaan nog 3 keer en die 4keer(20weken-24-28 en 32weken) krijgen we telkens 2 foto's mee en de laatste keer krijgen we een dvd met alle bewegende beelden en een CD-rom met ALLE foto's.
€150 is het.
En telkens 20min.

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 14:10
Liesje

hey,
hebben jullie dat ook, die zwangerschapsdementie wordt altijd maar erger en ik word ook nog eens onhandig. Ik zit altijd te smossen met eten enzo, en dan blijft dat zo prachtig op mijn buik plakken hé

Ik wou ook naar die Babybeurs gaan, maar ik ben ziek. Zwaar verkouden, geen koorts of zo, gewoon heel veel snuiten en hoesten, een kop vol zeg maar

Elsje, succes bij de gyn, altijd leuk als je nog eens mag piepen hé.

Ik voel het kleintje nu ook echt vaker. Eerst had ik zo mijn twijfels en soms voelde ik haar, maar dan was ze weer een hele week weg. Nu is het echt de hele dag soms, maar altijd ook 's avonds en 's morgens. Leuk om dan samen met je partner met ingehouden adem, de handen op mijn buik, te wachten tot ze schopt.

@Kelly,
jij hebt je laten masseren jij gelukzak. kan mij wel inbeelden dat het deugd deed.
Wij (mijn zus, mama en ik) gaan ons ook laten verwennen en er is ook een massage bij. Ik maak mij ook wel een beetje zorgen hoor, ik ga dan dikke 5 maanden zijn (eind oktober). We zullen wel zien, des noods doen ze mijn benen maar ofzo.

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 15:36

Online Status Stuur bericht
Hoi Goedele,

Bedankt voor de info heb al direct gebeld en ga ook op 13 december Wie weet kom ik je daar wel tegen he.

Vandaag ben ik weer heel moe. Maar heb ni veel pauze gehad, zal mss daarmee zijn. Ik moest bewaking doen van de refter en dan moest ik een uur aan een stuk bewaking doen. En dat is toch wel vermoeiend vind ik.

Ik ga ne keer wa verder verbeteren.

Kelly

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 18:36
Goedele

Voor wie zich graag ook wil laten masseren maar bang is voor op de dikke buik te liggen is er dit: (heb het al eens gestuurd hoor) Een body hydrothermmassage; je ligt op je rug op kussen gevuld met warm water. Ze masseren je achterkant ook door onder je rug en de kussens te gaan vermits die meegeven. Ik heb er eentje geboekt voor 30 oktober met de flair actie 2 voor de prijs van 1. Zal dan pas weten of het echt goed is maar klinkt toch al zalig.

Kelly, zal tegen dan een korte beschrijving van mezelf geven Jij staat ook in onderwijs, zoals ik, tot wanneer ga jij werken en wanneer je begin je terug? Ik tot met Kerst, dacht deze morgen: komaan goedele, nog 9 maandagen opstaan en je bent thuis

Iedereen vindt dat mijn gezicht zo veranderd is. Dik ofwa? vraag ik dan. Nee, gewoon anders zeggen ze dan, je straalt zo. Ik dan maar naar mezelf aant kijken, zie alleen een dik gezicht met uitslag
Ik ga eten...

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 20:02
Lonneloes

Hé,

Ik doe zo mijn best om niet te veel te snoepen...maar da's zo moeilijk want het is allemaal zo lekker hé!! Ik hoop echt volgende keer bij de gyn geen 3.5 kilo meer te zijn bijgekomen!! We moeten volgende week vrijdag weer gaan (17 oktober)

Ik krijg vaak complimentjes dat ik heel mooi zwanger ben. Ik heb enkel een gigantische buik maar verder heb ik nog hetzelfde figuur als voordien. Langs achter zie je niet eens dat ik zwanger ben...

Wij gaan geen 3 of 4D echo laten nemen omdat wij vinden dat we al niet mogen klagen over het aantal echo's dat we krijgen. Bovendien mag het wel een verrassing zijn hoe ons kindje er uit ziet.

Deze zwangerschap mag iedereen weten dat we terug een jongen krijgen. Maar de naam willen we wel graag geheim houden. Gisteren verspreekt Johan zich toch wel bij mijn ouders zeker!!! Hij legt iets op mijn buik en zegt dit is voor ... !! Ik kijk hem aan en begin keihard te lachen!! Mijn ouders beweren dat ze het niet gehoord hebben, maar ik heb toch mijn twijfels!!

Zwijgen hé!!! 't is niet onze sterkste kant!! Zijn er nog al die zich versproken hebben of zijn wij de enige kiekens!

Groetjes

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 20:23

Hier ook eentje die probeert van de snoep af te blijven..MAar das makkerlijker gezegd dan gedaan ...Hopelijk kom ik deze maand niet te veel bij..

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 20:46
marijke

Hey Mir,

Zeker toevallig weer lijkt wel of we alles van mekaar aanvoelen ofzo haha
Ik ben nog nooit eerder bij babyview geweest maar wel veel goeie verhalen gelezen op internet dat ze alle tijd voor je nemen enz.
Ik ben ook zeker benieuwd naar de echo lijkt me echt heel mooi die 4d echo.
Bij onze andere dochter hadden we de 2d echo laten maken bij een huisarts in Garijp hier ergens in Friesland, neemt ook alle tijd voor je.
Alleen deze man deed de komende tijd geen pretecho's meer dus wijken we nu uit naar babyview lijkt me ook wel veel mooier die 4d nog 5 weekjes geduld

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 20:47
marijke

Hier trouwens nog 1tje die zo min mogelijk probeert te snoepen valt niet mee hoor af en toe
Ben al 3 a 4 kilo bij en dat is veel vergeleken bij mn vorige zwangerschap toen was ik in mijn hele zwangerschap maar 7 bij
Zal ik nu wel over heen gaan en ben niet 1 van de magerste, maar goed zien we na de bevalling wel weer dan

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 21:17
Bo

Ben net aan een Viennetta ijs begonnen... Oh wat is dat lekker!!! Morgenavond maar gaan zwemmen!
verder niks te klagen, vrijdag de 20 weken echo!

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 21:19
marijke

Hmmm lekker Bo heb ik ook wel zin in

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 21:25
Elsje

Online Status
Halloooooo, vandaag bij gynea was super hoor !!! Alles gaat goed en groeit zo te zien goed en en en ... Wij krijgen een

Papa sprong bijna uit zijn basketten van blijdschap we zijn dan maar direct gaan shoppen voor een stoere jeans en wit hemdje zo zaalig om het eindelijk te weten!!!

Ik was maar 2kilo bij in 6 weken, oef oef. Maar alles gaat goed dus ik ben een gelukkige mama in spe

Groetjes iedereen xxx

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 07:38
Lonneloes

Hé,

Ben al blij dat ik niet de enige ben die echt moeite moet doen om niet te veel te snoepen!!

Er is dus nog een jongetje onder ons!!! Proficiat!!

Groetjes

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 08:17

Elsje proficiat met je zoontje..

Hoeveel jongentjes en meisjes zijn hier nu zoal??

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 08:44
mupke

hallo dames..

Jullie hebben ook al ff niks van babyke gehoord..
Maak me een beetje zorgen om haar..

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >