volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Vandaag @ 20:12 Elsje | Hi iedereen ik ben de laatste tijd opnieuw supermoe, precies zoals bij het begin van mijn zwangerschap! Maar op het werk heb ik het vandaag es héél rustig aan gedaan, en nu moet ik wel toegeven dat ik mij heel anders voel vanavond dan wanneer ik me de hele dag uitgesloofd heb. Ik weet wat me vanaf nu te doen staat hoor ik laat de andere wat meer werken in mijn plaats. ![]() Onze kleine mannetje hier begint écht al supersterk te worden hoor, voor zo'n klein beebje kan ie al serieus krachtig stampen! Zo ik ga me lekker in de zetel nestelen en tv kijken. Groetjes xxx ![]() ![]() |
| Vandaag @ 14:00 Zebra | Ik geniet nog steeds van het zwanger zijn, heb dan ook niet veel klachten en (meestal) geen problemen met slapen of omdraaien in mijn bed. Het enige dat met de dag moeilijker begint te gaan zijn schoenen aantrekken en toen ik vorig weekend de ladyshave heb bovengehaald leek dat ook al een stuk minder vlot te gaan, volgende keer zal denk ik voor mijn vriend zijn ![]() De lijst ligt al van in september klaar, wel intussen de nodige aanpassingen gedaan en deze avond nog eens een laatste check zodat ik maandag kan gaan vragen bepaalde dingen reeds voor te feestdagen te leveren. De potjes voor 't doopsuiker hebben we al, nu nog de tulle, lintjes en bonen zelf. De kamer is al geschilderd en de muurstickers hangen er ook al. De meubeltjes zitten zo goed als allemaal in elkaar, nu nog de lamp en 't gordijn omhoog hangen. We weten welk kaartje we willen, volgende week gaan we langs bij de drukker om alles te regelen. 't kraamgeld is aangevraagd, de vaderschapsherkennig is in orde, kraamzorg is besproken alsook een plaatsje bij de onthaalmoeder. Ik denk dat ik de meeste kleertjes maatje 56 heb aangeschaft en ook al een deeltje maat 62 (vroeg eh) van maatje 50 heb ik maar 2 sets, indien nodig kunnen we nog bijhalen. Het bad voor de thuisbevalling hebben we ook al. Er is dus al veel geregeld hier. Vraagje: heeft het bij jullie ook al zoveel gesneeuwd? Hier wel al blijft het niet zo goed liggen (enkel op de daken)... misschien dit jaar een witte kerst??? |
| 20/11/2008 @ 21:06 Elsje | Hi wij hebben alles in huis om aan de kamer te beginnen,dus eenmaal begonnen zal het wel snel gaan. De buggy is besteld geboortekaartjes ook, nu nog enkel lintje met de naam van ons beebje aan de kaarsjes binden. Dus ik heb wel het gevoel dat we goed mee zijn ![]() Hier ook zo zwaar op het werk de laatste tijd, ik dacht van lekker de laatste weken uit te bollen, maar nee hoor! Kreeg vandaag nog extra verantwoordelijkheid nice had dat nog nodig.Ik heb verschrikkelijke wallen onder mijn ogen gekregen, ik voel me moe en kan het duidelijk niet verbergen. Vandaag vroeg een klant me of het een kerstkindje ging worden zegt genoeg over de omvang van mijn buikje hé.@ Kelly gelukkig maar dat er niks ernstig aan de hand is hoor!!!! Nu kan je weer gewoon genieten van je ![]() Zo zijn er weer mee weg groetjes xxx ![]() |
volgende pagina >
[Reageer]

kindje voor Februari 2009

van!
Ik kijk er gewoon zo naar uit om het in mijn armen te hebben.

..

. Tellen jullie ongeduldig af ? voor mij mag het nog lang duren hoor. Ik geniet er wel van om zwanger te zijn en we hebben nog zo'n drukke maanden in't verschiet dat we onze tijd nog zullen nodig hebben om alles tijdig klaar te krijgen.