< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Net zwanger...nu al beetje ongerust

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Net zwanger...nu al beetje ongerust
24/07/2008 @ 19:34
sharon

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey tresoringe

Hoe gaat het met je??
Kun je het allemaal een beetje aan en verwerken??

Liefs
Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 11:41
amsterdammertje

Online Status
tresoringe
heeeee meiske waarom nou weet te goed hoe jij je nu voelt en als je iemand zoekt om van je af te praten kom gerust naar me toe hoor!

meiske heel heel veel sterkte en k hoop dat je toch ooit een mooi wondertje in je armen mag houden

liefs amsterdammertje
Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 11:06
sharon

hey meis

Wat erg!!!
Ow weet niet wat ik moet zeggen als alleen heel veel sterkte meid!!!
Als er iets is of je wil erover praten dan horen we het wel!!!

Heel veel sterkte en dat je maar snel terug een goede zwangerschap mag hebben!!!

Liefs sharon
Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 10:45
Tresoringe

Online Status Stuur bericht
Dag iedereen

Ik ben gisteren opgenomen in het ziekenhuis voor een curretage. Mijn babytje is gestorven op 8 weken, terwijl ik dacht dat ik ondertussen al over de tien weken was...niks gemerkt.
Ik heb op die twee dagen tijd nog nooit zoveel gehuild als nu en me nog nooit zo eenzaam gevoeld...
Bij alles wat ik deed, voelde ik mij al met twee. Gelukkig heb ik veel steun van mijn vriend en ouders, en de mensen rondom mij.

Bij deze neem ik afscheid voor een tijd van 9maand.com.
Ik wens iedereen veel sterkte en succes.

Inge
Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 16:17
sharon

Hey mensen

Ben ff benieuwd hoe het gaat met jullie allemaal??

Liefs sharon
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 11:53
amsterdammertje

Online Status
gelukt
pfffffff gelukkig die banner is weg is zo confronterend he als je leest hoe t had moeten zijn.
ach we komen er wel als we t de tijd geven om het een plekje in ons leven te geven.
maar weet 1 ding nu 100% zeker een kind neem je niet zoals velen zeggen een kind is t grootste geschenk dat je kunt krijgen.
of denk ik nu verkeerd?
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 11:49
amsterdammertje

Online Status
kindje is uit mn buik
hoi

k baal k weet niet hoe ik mn banner onder mn naam vandaan moet halen maar ach dat is bijzaak

gisteren om 14.55 is ons kindje spontaan uit mijn buik gekomen ,k hoef dan ook niet naar het ziekenhuis vandaag gelukkig denk dat mn baarmoeder na een natuurlijke miskraam beter hersteld dan na een curretage.
k wil jullie bedanken voor al jullie steun en hoop jullie hier op niet al te lange termijn weer terug te zien.
enneeeeee wie weet r hoe lang t duurt na n natuurlijke miskraam voor je weer zwanger mag worden? want dat lees je nergens lijkt me toch wel handig om te weten dit heb ik ook nog nooit meegemaakt.
al moet ik nog zien dat mijn mannetje het nog een keer wil proberen t was voor hem de 2e keer al.

wie weet tot ziens

groetjessssssssssss
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 07:55
Tresoringe

Hey Amsterdammertje

Wat jammer dit te moeten lezen...Ook voor jullie veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode.

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 10:48
Elsje

Online Status
Zo jammer hier ik lees dat enkelen van jullie je kindjes kwijt zijn, ik geef jullie allemaal een dikke knuffel want dit moet super moeilijk zijn voor jullie!!!! sterkte iedereen en hopelijk snel een nieuwe sterke zwangerschap xxx

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 21:27
sharon

hey meis heb je al een berichtje gestuurd maar ook hier nog even meis ik leef met je mee en snap hoe je je voelt praat er vooral veel met je partner over dat brengt je dichter bij elkaar en is het makkelijker te verwerken!!! je bent er samen aan begonnen dus moet je het ook samen afmakenhet is even moeilijk maar naderhand brengt het je dichter bij elkaar!!!
Meis als er ooit iets is ik ben er voor je

Ookal geloof je het nu niet alles komt goed en ook voor jou komt er de tijd!!!

Veel sterkte en we houden elkaar op de hoogte

Liefs sharon
Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 20:41
amsterdammertje

Online Status
kindje overleden
hallo

heb de echo gehad en daar bleek dat ons kindje met 8 weken en 4 dagen is overleden t moet dit weekend spontaan komen anders krijg ik een curretage

bedankt voor jullie medeleven allemaal

groetjes van ons hier
Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 18:50
sharon

hey amsterdammetje hoe is de echo gegaan??

Ben heel nieuwschierig meis...
Heb toch nog een beetje geduimd voor je..

Liefs Sharon
Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 13:49
Tresoringe

Amsterdammertje, veel succes morgen met de echo.
Ik steek een kaarsje aan en hoop met jullie mee dat alles ok is. Hou je vooral maar zo rustig mogelijk nu.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 13:35
xxx

hoikes,ook ik heb een bloeding gehad toen ik 13wkn zwanger was ben zelfs met ambulance naar kliniek gemoeten.heb er 2dagen moeten in bed blijven liggen.maar eens aangekomen in de kliniek door verloskundige gechequet...en wat bleek...ons babytje was heel hevig aan het bewegen,stampen en zwaaide zowaar naar ons.je kan niet geloven hoe groot onze opluchting was,want wij vreesde het ergste.heb nog 3wkn oud bloed verloren.meid een bloeding kan altijd en is enorm schrikken ,maar volgens de artsen gebeurd het en vinden ze soms zelfs geen reden .bij ons was het vlies vd baarmoeder onderaan wat gelost door een of andere redenen,en t feit dat dat onderaan was en het bloed wegkon hebben wij geluk gehad.en nu is ons prinsseske reeds bijna8wkn en heel gezond.dus een bloeding hoeft niet het einde vd zwangerschap te betekenen.heel veel succes
Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 13:20
amsterdammertje

Online Status
verloskundige moeten bellen i.v.m. bloedverlies
hoi allemaal

sorry dat t ff stil was hier heb me een paar dagen heel rustig gehouden,kreeg vorige week donderdag een bloeding en die wilde maar niet stoppen dus heb vanmorgen de verloskundige gebeld heb geen pijn maar ben wel ongerust.
nou het lijkt wel of de duvel dr mee speelt maar na t telefoontje stopte de bloeding raar maar waar,wel zei ze dat alles nu afhangt van de echo die we morgenmiddag in t ziekenhuis krijgen ze hoopt dat ze daar de oorzaak kunnen zien van de bloeding en of de kleine leeft.
pffffffff ben nu nog zenuwachtiger dan k al was,duimen jullie mee dat alles ok is?
hou jullie op de hoogte

doegggggggggggggg
Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 06:11
sharon

hey allemaal even op de hoogte brengen en me hart luchten als dat mag

Het is afgelopen nacht afgekomen
Heb het op moeten vangen voor verder onderzoek...
Ongelooflijk voor de vrouwen die 8/8,5 week zwanger zijn het is prachtig totaal anders al een echo of dvd natuurlijk...
Super mooi ongeveer 2cm groot en oogjes en al..
Heel apart echt een super klein mensje!!!

Dus meiden wat in je buik groeit lijkt nu echt al een mensje in mini formaat....Dus zorg er maar goed voor

Grtjes sharon
Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 01:27
sharon

en christel meis jij ook hartstikke bedankt en heel veel geluk en succes met je kindje zorg er goed voor en voor jezelf

ik wens het jullie allemaal van harte uit de grond van mijn hart echt waar!!!

liefs sharon
Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 01:25
sharon

hey meis je bent echt een schat

Het is nu afwachten of het vanzelf afkomt of dat we een curretage moeten ondergaan en dan is het gewoon weer verder gaan/klussen....
En dan hopen we zo snel mogelijk leuk nieuws te komen brengen maar denk wel dat ik het de volgende keer wat langer stil zou houden!!!

Ik wens je heel veel geluk met je kleine prijs je trots en wat iemand ook zegt meid denk maar aan mensen zoals ik en dan weet je dat het echt een wonder is en niet zomaar een kindje ofzo!!!

Echt meiske ik wens je alle geluk van de wereld en zorg goed voor jezelf en je kleintje als er iets is dan hoor ik het wel

Heel veel liefs dikke kus sharon
Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 08:08
Tresoringe

Lieve Sharon

Ik wens je heel veel sterkte in deze supermoeilijke periode.

Je was hier net de vrolijke meid onder ons...

Superdikke knuffel en een hart onder de riem.
Als je je hartje wilt luchten en het van je afschrijven,wees welkom.

Liefs

Tresoringe
Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 12:19
Mama-2

Jeetje Sharon...

Wat erg voor je/jullie!
Dat je weer afschid moet nemen van je ukkie...
Ik wens je heel veel sterkte meid!

Liefs Christel

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]