volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 24/07/2008 @ 19:34 sharon ![]() | hey tresoringe Hoe gaat het met je?? Kun je het allemaal een beetje aan en verwerken?? Liefs |
| 19/07/2008 @ 11:41 amsterdammertje | tresoringe heeeee meiske waarom nou weet te goed hoe jij je nu voelt en als je iemand zoekt om van je af te praten kom gerust naar me toe hoor! meiske heel heel veel sterkte en k hoop dat je toch ooit een mooi wondertje in je armen mag houden liefs amsterdammertje |
| 15/07/2008 @ 16:17 sharon ![]() | Hey mensen Ben ff benieuwd hoe het gaat met jullie allemaal?? Liefs sharon |
| 07/07/2008 @ 11:53 amsterdammertje | gelukt pfffffff gelukkig die banner is weg is zo confronterend he als je leest hoe t had moeten zijn. ach we komen er wel als we t de tijd geven om het een plekje in ons leven te geven. maar weet 1 ding nu 100% zeker een kind neem je niet zoals velen zeggen een kind is t grootste geschenk dat je kunt krijgen. of denk ik nu verkeerd? |
| 07/07/2008 @ 11:49 amsterdammertje | kindje is uit mn buik hoi k baal k weet niet hoe ik mn banner onder mn naam vandaan moet halen maar ach dat is bijzaak gisteren om 14.55 is ons kindje spontaan uit mijn buik gekomen ,k hoef dan ook niet naar het ziekenhuis vandaag gelukkig denk dat mn baarmoeder na een natuurlijke miskraam beter hersteld dan na een curretage. k wil jullie bedanken voor al jullie steun en hoop jullie hier op niet al te lange termijn weer terug te zien. enneeeeee wie weet r hoe lang t duurt na n natuurlijke miskraam voor je weer zwanger mag worden? want dat lees je nergens lijkt me toch wel handig om te weten dit heb ik ook nog nooit meegemaakt. al moet ik nog zien dat mijn mannetje het nog een keer wil proberen t was voor hem de 2e keer al. wie weet tot ziens groetjessssssssssss |
| 07/07/2008 @ 07:55 Tresoringe ![]() | Hey Amsterdammertje Wat jammer dit te moeten lezen...Ook voor jullie veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode. ![]() |
| 05/07/2008 @ 10:48 Elsje | Zo jammer hier ik lees dat enkelen van jullie je kindjes kwijt zijn, ik geef jullie allemaal een dikke knuffel want dit moet super moeilijk zijn voor jullie!!!! sterkte iedereen en hopelijk snel een nieuwe sterke zwangerschap xxx |
| 04/07/2008 @ 20:41 amsterdammertje | kindje overleden hallo heb de echo gehad en daar bleek dat ons kindje met 8 weken en 4 dagen is overleden t moet dit weekend spontaan komen anders krijg ik een curretage bedankt voor jullie medeleven allemaal groetjes van ons hier |
| 04/07/2008 @ 18:50 sharon ![]() | hey amsterdammetje hoe is de echo gegaan?? Ben heel nieuwschierig meis... Heb toch nog een beetje geduimd voor je.. Liefs Sharon |
| 03/07/2008 @ 13:49 Tresoringe ![]() | Amsterdammertje, veel succes morgen met de echo. Ik steek een kaarsje aan en hoop met jullie mee dat alles ok is. Hou je vooral maar zo rustig mogelijk nu.![]() |
| 03/07/2008 @ 13:35 xxx | hoikes,ook ik heb een bloeding gehad toen ik 13wkn zwanger was ben zelfs met ambulance naar kliniek gemoeten.heb er 2dagen moeten in bed blijven liggen.maar eens aangekomen in de kliniek door verloskundige gechequet...en wat bleek...ons babytje was heel hevig aan het bewegen,stampen en zwaaide zowaar naar ons.je kan niet geloven hoe groot onze opluchting was,want wij vreesde het ergste.heb nog 3wkn oud bloed verloren.meid een bloeding kan altijd en is enorm schrikken ,maar volgens de artsen gebeurd het en vinden ze soms zelfs geen reden .bij ons was het vlies vd baarmoeder onderaan wat gelost door een of andere redenen,en t feit dat dat onderaan was en het bloed wegkon hebben wij geluk gehad.en nu is ons prinsseske reeds bijna8wkn en heel gezond.dus een bloeding hoeft niet het einde vd zwangerschap te betekenen.heel veel succes |
| 03/07/2008 @ 13:20 amsterdammertje | verloskundige moeten bellen i.v.m. bloedverlies hoi allemaal sorry dat t ff stil was hier heb me een paar dagen heel rustig gehouden,kreeg vorige week donderdag een bloeding en die wilde maar niet stoppen dus heb vanmorgen de verloskundige gebeld heb geen pijn maar ben wel ongerust. nou het lijkt wel of de duvel dr mee speelt maar na t telefoontje stopte de bloeding raar maar waar,wel zei ze dat alles nu afhangt van de echo die we morgenmiddag in t ziekenhuis krijgen ze hoopt dat ze daar de oorzaak kunnen zien van de bloeding en of de kleine leeft. pffffffff ben nu nog zenuwachtiger dan k al was,duimen jullie mee dat alles ok is? hou jullie op de hoogte doegggggggggggggg |
| 29/06/2008 @ 12:19 Mama-2 ![]() | Jeetje Sharon... Wat erg voor je/jullie! Dat je weer afschid moet nemen van je ukkie... Ik wens je heel veel sterkte meid! ![]() Liefs Christel |
volgende pagina >
[Reageer]

Net zwanger...nu al beetje ongerust

!!!
het is even moeilijk maar naderhand brengt het je dichter bij elkaar!!!
en hoop met jullie mee dat alles ok is. Hou je vooral maar zo rustig mogelijk nu.