volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/06/2008 @ 20:58 | Hoi, Mijn zoon blijft altijd een soort in het huilen. Op zo'n manier dat hij een tijd alleen een soort hikt, en ik hem echt in zijn gezicht moet blazen. Dan neemt hij ineens een grote hap lucht en gaat weer verder met normaal huilen. Dit deed hij gister ook, alleen duurde het nu zo lang dat hij helemaal blauw werd! Ik vond het doodeng! Ik heb hem wel 5 a 6 keer in zijn gezicht geblazen, maar niks hielp! Moet ik hiermee wat doen? Hij heeft dit altijd al gehad, maar niet op de manier wat hij gister deed! Vind de gedachte dat hij dit ook 's nachts kan doen als ik lig te slapen verschrikkelijk! P.s. mijn zoon is nu bijna 16 maanden. |
14/06/2008 @ 11:06 ![]() | klinkt eng krijgt elk kindje dat wel eens? |
| 15/07/2008 @ 09:56 | Hallo allemaal, Ik heb een dochtertje die dit inmiddels ook al meerdere keren is overkomen. Is inderdaad enorm schrikken alke keer. Waar jullie wel een beetje aan voorbij gaan, is dat het ook kan gebeuren als ze hard gevallen is o.i.d. Haar/hem dan negeren lijkt me dan geen optie. Maar na het flauwvallen komt ze vaak direct weer bij, omdat inderdaad de ademhaling weer normaal gaat. Kan volgens mij geen kwaad. |
| 15/07/2008 @ 12:36 spreeuwtje ![]() | maar als een kindje hard gevallen is.. dan troost je het even en dan is het ook klaar.. hoe langer jij gaat troosten.. hoe harder zij huilen.. |
| 15/07/2008 @ 15:03 Reizende | Wat een onzin, sorry hoor. Als mijn dochter goed hard stuitert, en het is duidelijk geen aanstelleritus mag ze bij mij uithuilen zolang ze wil. Helemaal als ze net is flauw gevallen. Ik vind het echt een verschil als ze huilen om onzinnig iets, of een harde val. In het eerste geval is de opmerking ok... |
| 11/08/2008 @ 09:53 | blauw tijdens huilen hoi allemaal ik ben blij dat ik niet de enige ben en ben blij dat jullie je verhaal hier doen ben meteen gerustgesteld ! heb er der hele nacht over wakker gelegen mijn zoontje keano had het gister dus ook ik pakte zijn flesje af omdat hij het een leuk spel vind om em leeg te gooien over de bank en hij raakte meteen in een shock leek wel. mijn dochter had hem op schoot en riep keano adem nou gewoon toen riep ze mij uit de keuken mamaaa helemaal in paniek hij word blauw !!!ik ren de keuken uit en schrok me echt wezeloos hij is bijna 15 mnd en heb dit met al mijn kinderen heb er 3 nog nooit meegemaakt rondom z,n mondje was ie helemaal blauw ik raakte echt buiten zinnen dacht dat ie dood ging ik begon tegen hem te schreeuwen maar niks hielp en opeens werd ie rustig en heb em inderdaad bijna een half uur op schoot gehouden omdat ik zo was geschrokken en hij was gewoon weer aan het babbelen maar ben vannacht 3 keer opgestaan om te kijken of het nog goed ging maar uit jullie verhaal blijkt gewoon dat het kan gebeuren en ik ben weer gerustgesteld :) gr geeske |
27/08/2008 @ 11:02 ![]() | Ik heb een blogje gemaakt ivm mijn zoontje en zijn breath holding spells http://www.bloggen.be/loran ![]() |
volgende pagina >

Blauw tijdens huilen

en ik deed het steeds meer.