volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 17/07/2008 @ 08:13 | Hey girls, Ik lach nu ook om alles. Vind alles grappig ![]() Zelfs al vinden anderen dat het gewoon is ofzo hihi... Dan moet je ze zien kijken allemaal naar mij! Ale, have a nice day! x |
| 09/07/2008 @ 22:34 Martine ![]() | Het gaat bij mij langzaam wat beter.. vermoed dat het ergste achter de rug is. Alleen vaak nog emotioneel als ik kindjes enzo zie ![]() |
04/07/2008 @ 21:51 ![]() | Ik merk dat ik nu heel veel aandacht opslorp van mijn vriend. Tot zijn grote teleurstelling hehe. ![]() Hoop da da snel gedaan is ze want amai! x |
19/06/2008 @ 16:53 ![]() | hihi en die manne maar afzien ![]() |
| 18/06/2008 @ 21:37 Mandy | He die meiden, ook ik heb een erg kort lontje.. Heb hier vooral 's avonds last van. Vervelend want ben eigenlijk nooit chagie, maar goed het zullen de hormonen wel zijn.. Jullie ook sterkte, liefs Mandy |
| 18/06/2008 @ 18:18 Dais vanuit USA | Nog zo'n "leuk" moment: Gisteravond in bed waren we wat aan kletsen en geinen en mijn vriend zei wat heb je toch een mooi bol buikje. Ik flipte helemaal. Terwijl ik er zelf ook trots op ben. Kijk naar jezelf zei ik en bla bla bla en toen moest ik huilen. Daarna weer lachen. En het stomme is ik weet dat ik vreemd reageer maar kan er niets aan doen. Ik ben altijd dol op mijn vriend (uiteraard) en kan veel van hem hebben maar nu dus helemaal niets. Hij doet alles verkeerd. Heel zielig. |
| 17/06/2008 @ 23:07 | hihi, herken mezelf in al die reacties ![]() eigenlijk raar he, dat een zwangerschap zoveel met een vrouw doet. zou een man dit overleven moest hij het zelf meemaken? ik denk van niet! ![]() we komen er allemaal wel doorheen! veel geniet van die bolle buikjes! x |
volgende pagina >
[Reageer]

zijn jullie ook zo humeurig?