Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/06/2008 @ 13:57 Leen1984 | Hoi, Pfff dat is ook heftig allemaal Sofie wat je daar meemaakt! Hoe testen ze die antistoffen? Is dat meteen te zien in een bloedname? Mijn zoontje is vanaf februari dit jaar elke maand ziek geweest en zit nu aan zijn VIERDE bronchitis sinds 4 maanden, ik word er echt gek van. Bij hem hebben ze al zoveel bloed geprikt, maar alles is altijd normaal Hij wordt 4 in november, ik hoopte toch dat het nu zou beter gaan, nog niet dus Veel sterkte met alle zieke kindjes! |
01/07/2008 @ 10:25![]() | Hey, Bij Marie hebben ze de antistoffen nagekeken in het bloed. Je hebt verschillende antistoffen en daar moet je echt achter vragen bij een bloedafname...Ook een Vit.B12 tekort (moet je ook echt achter vragen) kan leiden tot een daling van de werking van het imuunsysteem... Als je wilt dan mag je me altijd mailen: Sofie_Van_Clapdurp@hotmail.com, normaal moet dit lukken en dan geef ik wel mijn tel. eens... Wij hebben ondertussen al een ganse medische weg achter de rug en misschien is het wel nuttig om andere mama's die met zo een probleem zitten hiermee te helpen of misschien dat iemand anders ons kan helpen... Karolien, misschien moet je nog eens proberen... Is raar, mijn mail moet pertang wel werken... Sofie_Van_Clapdurp@hotmail.com... Moest het niet gaan, mail ik je later, heb nu even geen tijd, maar misschien straks wel... Ik hoop dat we misschien elkaar wat kunnen helpen... Marie doet twee technieken bij kine: Hendrickx en Fasciermethode (of zoiets) en nu ga ik ook naar de ostheopaat gaan... Alléé ik hoop je nog te horen... Dikke kus, Sofie X |
| 14/07/2008 @ 11:56 | Hallo, mijn oprechte excuses dat ik hier zomaar binnenval, maar het onderwerp 'spreekt me wel aan'... Voor zover ik dat zo kan uitdrukken. Wij hebben twee dochtertjes, Eva is vier jaar en Antje wordt twee jaar begin oktober. Met Eva is alles goed, flinke grote meid, wat probleempjes met allergie maar niets ernstigs. Antje daarentegen... Antje was van de eerste nacht een echt huilebalkje. Ze had reflux, moet pijn gehad hebben aan haar buikje waarschijnlijk, en huilde soms echt onophoudelijk. Ze bleef overgeven tot nadat ze één jaar was, sindsdien is het overgeven overgegaan in chronische diarree. Ze is al een paar keer vermagerd, en ze is al redelijk klein voor haar leeftijd. Pediater na pediater gedaan, al paar keer in 't ziekenhuis geweest, maar telkens opnieuw vinden ze niets speciaals. Laatste keer was ze twee kilo vermagerd, en mocht ze een week niets anders eten of drinken dan aptamil care poedermelk. Het beterde dan een beetje, maar echt 'hard' is haar ontlasting nooit geweest. Nu heeft ze alweer bijna twee weken diarree, echt platte. Ze jankt nog steeds heel veel, is enorm aanhankelijk, zeurt vreselijk, elk moment van de dag. Het wordt me vaak echt te veel hoor, maar goed, das een ander verhaal. Vannamiddag weer een afspraak met nog eens een andere pediater, deze keer gaat mijn man alleen. Hij werkt heel veel, dus normaal gezien ging hij mee 's avonds na zijn werk, ofwel ging ik alleen, maar deze keer gaat hij van zijn neus gaan maken zegt hij. Er moet iets gebeuren, er is daar vanalles mis in die maag en darmen van ons meisje, en niemand wil/kan ons zeggen wat het is. Antje denkt wel constant aan eten. Ze zou blijven eten als ik het niet aan banden zou leggen. Ongelooflijk wat dat kind kan binnenspelen. Maar goed, ik ben wel zo verstandig van ze maar drie maaltijden per dag te geven en een koek als tussendoor, want het komt er allemaal zeer plat uit. Als drinken krijgt ze enkel water. Ik wilde een afspraak maken met een gastro-enteroloog, maar die behandelen maar patiënten vanaf 12jaar. Ik wil maar zeggen, vooral tegen Sofie dan, je bent niet alleen in je miserie. Veel ouders maken zo'n dingen mee, en begrijpen heel goed wat je voelt. Ik hoop maar dat alles goed komt met mijn Antje, en ook alle andere zieke kindjes. Nog eens sorry voor het binnenwippen zonder meer, maar ik wilde het maar even kwijt. Groetjes, Nele. |
| 16/07/2008 @ 20:02 Evelyne | hallo allemaal ben ik blij,alé niet blij voor al die kindjes die afzien,maar dat we ook niet de enig zijn in deze situatie. Ons zoontje is ook constant ziek,verlede jaar is het efkes in de zomer beter gegaan,maar anders constant bronchite,oorontsteking,amandelontstekingen,luchtweginfecties. Enkele weken geleden bleef hij met antibiotica en suppo's hoge koorts maken. Dan hem moeten binnendoen in ziekenhuis waar ze tal van onderzoeken gedaan hebben. In bloedonderzoek vonden ze idd dat ons tibeke antistoffen te kort heeft. Zou moeten betern in de toekomst. Maar ie heeft ook enorme amandels en te veel vocht in de oortjes. Na ons weekje congé moet oes venteke binnen in ziekenhuis voor poliepen en amandels te verwijderen en oorbuisjes. We houden al 2weken ons hart vast dat hij niet meer hervalt tot na verlof...en wonderwel al 3weken geen creche en niet meer ziek...Toeval of niet? groetjes en sterkte aan alle mamas en papas en de kindjes evelyne |
| 17/07/2008 @ 21:06 Evelyne | dag sofie, neen tibe heeft niet echt motorische achterstand. Wat heeft marie wel van achterstand opgelopen? Nu moet ik wel zeggen,verlede jaar plaste ie soms op potje maar door telkens weer te hervallen is dat allemaal weer van 0 herbeginnen en wil ie ni echt ook. Maar andere dingen heb ik nog niet echt opgemerkt hoor. Ja t is allemaal ellende en dan nog die angst ook dat ie nu net zou hervallen met ons gepland verlof waar we met zijn allen,ook tibe naar uitkijken... Toeval of niet mijn amandelen zijn begin dit jaar op 24jarige leeftijd ook vrwijderd dus kan me al wat voorstellen oe het voor mijn zoontje zal zijn. (ik heb er niet zoveel last van gehad) veel groetjes en knuffel voor marie evelyne |
| 30/07/2008 @ 07:10 Evelyne | Dag sofie vandaag is het de grote dag voor ons tibeke,om 8u moeten we in ziekenhuis zijn:amandels en poliepen er uit en oorbuisjes. Tibe is wel al 3,5 weken kerngezond. We zijn net terug van weekje limburg. T heeft deugd gedaan in dat mooie weer. Ja dat is wel wat hé die onzekerheid hoe alles zal verlopen met je kleine meid... groetekes Evelyne |
< vorige pagina | volgende pagina >

Zoontje steeds weer ziek

)