Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/08/2008 @ 23:33 Anne-Sophie ![]() | Hoi Petra, wat is een hyvespagina ? Anne-Sophie |
| 04/08/2008 @ 08:07 mamsje ![]() | Hoi Anne sophie, Hyves is een vriendensite in Nederland. http://www.hyves.nl. ik heb er ook wat foto's opgezet die voor iedereen te zien is(slideshow) er is nog een Petra van Wieren en grappig genoeg is zij ook zwanger(ken haar niet),ik ben degene zonder toegevoegde meisjesnaam erachter. groetjes Petra |
| 07/08/2008 @ 13:06 Marjon | He Peet, Ben je nu nog niet bevallen? Zit alsmaar te wachten op je sms! Hier is het echt bloedheet, kan niet buiten mijn parasol, maar Kayleigh heeft het fantastisch in is veranderd in een blonde neger! Verder heb ik het ook wel naar mijn zin, al heb ik af en toe wel het idee dat ik lekker naar huis wil om even bij Yasmine te gaan kijken. Gelukkig worden haar plantjes goed verzorgd, maar toch wil je het liever zelf doen natuurlijk. Heb heel veel last van slecht slapen, waardoor ik dus de hele nachten lig te malen en te denken. Als ik wel slaap dan droom ik over Yasmine, over de IC, over de dokters en over kindjes die ook allemaal zijn overleden. NIet echt fijn dus. Gelukkig gaat het overdag wel aardig, dus dat compenseert! Hoe gaat het met de rest van jullie? Alles goed? Liefs Marjon |
08/08/2008 @ 18:37![]() | Hey meiden ben ik weer sorry dat ik nu pas weer iets van me laat horen ben vrij drukkies geweest en 's avonds ben ik aan het frubelen maak borduren op kaart met 3d ![]() Liefs Nicole |
| 09/08/2008 @ 15:31 Marjon | Ha Meiden. Peet het is allemaal niet eerlijk he. Mensen horen hun kinderen niet te begraven en kinderen niet hun broertje of zusje. Ja Kayleigh ziet er echt uit als een neger. Zal je als ik maandag thuis ben wel even een foto opsturen, zal je het zelf zien. Peet wie weet ga je wel 12 augustus bevallen, die datum komt nu wel heel dichtbij, kan dus makkelijk. Hier nog steeds bloedje heet, al hebben we gelukkig vandaag heel veel bewolking, (tja dat ik daar ooit nog blij mee zou zijn, hahaha) We vermaken ons best, maar ben echt blij dat ik morgen lekker in het vliegtuig stap om naar huis te gaan. Mis Yasmine echt te veel hier en wil zo graag even bij haar grafje langs. Verder is Yasmine hier als vlinder wel heel veel aanwezig hoor en ons appartement hangt vol met foto´s van haar. Ga gauw weer zonnen, Liefs Marjon |
| 12/08/2008 @ 10:58 linda'84 ![]() | Wat een mooi gedichtje... Krijg er van. |
| 12/08/2008 @ 19:00 @nneke ![]() | Lieve Yasmine, Een hele dikke verjaardagsknuffel! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Yasmine