< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » Yasmine

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
02/08/2008 @ 22:07
Anne-Sophie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Petra,

ben je nog altijd dagen en uren aan het aftellen ? Als je kleintje er is, laat het ons dan weten hé, ik zie er naar uit

Gelukkig voor jou is het de laatste dagen iets minder warm.

Liefs,
Anne-Sophie

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 11:50
mamsje

Online Status Stuur bericht
hallo lieverds,

nope nog niet bevallen,was het maar waar.
Bedankt voor jullie woorden,Anne en Dieke.

de gebeurtenissen met Yasmine en jullie kindjes hebben mij over veel dingen aan het denken gezet.
ik ben een enorme piekeraar,ook over geldzaken en werksituaties etc.

dat heb ik nu stukken minder,al blijft het aard van het beestje altijd wel aanwezig.

ik geniet van mijn gezin en hoop zometeen nog een gezond kindje op de wereld te mogen zetten en ga genieten van ons viertjes.
heb zelfs al een vakantie geboekt voor volgend jaar,lekker naar sprookjescamping helemaal gericht op kinderen.

Dieke hoe is het gesprek gegaan??is er wat meer uitgekomen dan je had gedacht??

Anne sophie:natuurlijk laat ik het jullie weten,wanneer ik bevallen ben.

ik heb ook een hyvespagina onder de naam Petra van wieren.

liefs Petra

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 23:33
Anne-Sophie

Hoi Petra,

wat is een hyvespagina ?

Anne-Sophie

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 08:07
mamsje

Hoi Anne sophie,

Hyves is een vriendensite in Nederland.

http://www.hyves.nl.
ik heb er ook wat foto's opgezet die voor iedereen te zien is(slideshow)

er is nog een Petra van Wieren en grappig genoeg is zij ook zwanger(ken haar niet),ik ben degene zonder toegevoegde meisjesnaam erachter.

groetjes Petra

[Laatst gewijzigd door mamsje - 04/08/2008 @ 12:36] - Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 13:06
Marjon

He Peet,

Ben je nu nog niet bevallen? Zit alsmaar te wachten op je sms!

Hier is het echt bloedheet, kan niet buiten mijn parasol, maar Kayleigh heeft het fantastisch in is veranderd in een blonde neger!
Verder heb ik het ook wel naar mijn zin, al heb ik af en toe wel het idee dat ik lekker naar huis wil om even bij Yasmine te gaan kijken. Gelukkig worden haar plantjes goed verzorgd, maar toch wil je het liever zelf doen natuurlijk.
Heb heel veel last van slecht slapen, waardoor ik dus de hele nachten lig te malen en te denken. Als ik wel slaap dan droom ik over Yasmine, over de IC, over de dokters en over kindjes die ook allemaal zijn overleden. NIet echt fijn dus. Gelukkig gaat het overdag wel aardig, dus dat compenseert!

Hoe gaat het met de rest van jullie? Alles goed?

Liefs Marjon
Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 18:37

Hey meiden ben ik weer sorry dat ik nu pas weer iets van me laat horen ben vrij drukkies geweest en 's avonds ben ik aan het frubelen maak borduren op kaart met 3d

Liefs Nicole

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 19:41
mamsje

hallo marjon,

het is lekker heet daar he op mallorca,heb ik op je site gelezen.
haha en een blonde neger als dochter is weer net een uitspraak van jou

Zo te horen ben je nu echt bezig met verwerken,juist als je ontspannen bent dan komt alles voorbij wat er gebeurt is.
en er is veel gebeurt...

ik ben nog niet bevallen,net als bij Bas,vind dit kindje het veel te fijn bij mama in de buik.
we wachten maar rustig af,al is het nu wel zwaar,mijn lijf doet zeer en ik ben erg emotioneel

hoorde gisteren van mijn neef,dat een nicht van zijn vaders kant een dochtertje van drie maanden heeft moeten begraven,ze was er een van een tweeling en zij heeft het uiteindelijk niet kunnen redden

er zou een wet moeten bestaan die het verbied dat ouders dit moeten meemaken

ik weet dat het nergens op gebaseerd is en ik heb er ook alle vertrouwen in,maar toch zal ik blij zijn als wij zometeen een gezond kindje in ons armen mogen sluiten.
maar geld dat niet voor alle zwangere vrouwen...

ha Nicole leuk dat je wat van je laat horen,gaat alles goed met je gezinnetje?

Anne sophie heb je nog gekeken op hyves of kon je het niet vinden?
hoe gaat het met je?

dieke:ik las dat het niet echt ging op vakantie?
wel goed dat jullie naar jullie gevoel hebben geluisterd en naar huis zijn gegaan.
jullie moeten je niets opleggen nu,dus ik denk dat jullie goed gehandeld hebben zo.

dikke knuffel voor jullie allemaal

petra

[Laatst gewijzigd door mamsje - 08/08/2008 @ 19:43] - Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 15:31
Marjon

Ha Meiden.

Peet het is allemaal niet eerlijk he. Mensen horen hun kinderen niet te begraven en kinderen niet hun broertje of zusje.

Ja Kayleigh ziet er echt uit als een neger. Zal je als ik maandag thuis ben wel even een foto opsturen, zal je het zelf zien.
Peet wie weet ga je wel 12 augustus bevallen, die datum komt nu wel heel dichtbij, kan dus makkelijk.

Hier nog steeds bloedje heet, al hebben we gelukkig vandaag heel veel bewolking, (tja dat ik daar ooit nog blij mee zou zijn, hahaha)

We vermaken ons best, maar ben echt blij dat ik morgen lekker in het vliegtuig stap om naar huis te gaan. Mis Yasmine echt te veel hier en wil zo graag even bij haar grafje langs. Verder is Yasmine hier als vlinder wel heel veel aanwezig hoor en ons appartement hangt vol met foto´s van haar.

Ga gauw weer zonnen,

Liefs Marjon
Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 19:33
mamsje

hoi meissie,

echt doen hoor foto's opsturen van kaleigh!
kan me voorstellen dat je het ziet zitten om weer lekker naar huis te gaan en naar Yasmine.

Apart he dat je de hele vakantie een vlinder rond heb fladderen,er is echt wel meer tussen hemel en aarde.

12 augustus komt inderdaad nu heel dichtbij,het worden in ieder geval spannende dagen,zowel 12 aug als 13 aug,want dan moet mijn moeder voor focusonderzoeken het ziekenhuis in een dag,maar...als het gebeurt,dan moet het zo zijn.

toch denk ik zelf dat ik mijn afspraak met de verloskundige donderdag de 14de nog ga halen.
hopelijk kan ze me door te strippen me een eindje op weg helpen.

weten julliie hoe je het gaat doen 12 augustus of laat je de dag op je af komen??

dag lieverd en voor Zometeen een goede vlucht terug

Petra

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 20:37
dieke 9Maand Moderator

Hey meiden

Marjon: ben je ondertussen al langs je meisjes grafje kunnen gaan? Ik miste dat van Gust ook op vakantie. Maar mettertijd zal dat gemis wel draaglijker worden, hoop ik. Fijn dat jullie genoten hebben!

Petra: jij blijft ook wel lekker zwanger rondlopen zeg! Hopelijk helpt het strippen he! Succes!

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 10:45
mamsje

Yasmine's geboortedag!
nu is het zover,het is 12 augustus de geboorte dag van vlindertje Yasmine.

een verdrietige dag voor een geweldig gezin,die ipv taart en feest,een bloemetje brengen naar het grafje van hun bijzondere dochter.

een rare dag eigenlijk,voor mij ,omdat ik vol verwachting ben van mijn eigen bevalling,maar ook vol emotie om mijn vriendin die vorig jaar is bevallen van zo'n mooi meisje,die uiteindelijk niet bij haar en haar gezin mocht blijven.

Hun hart is gebroken
mijn hart gaat uit naar ze.

ik heb een gedichtje gevonden en wat aangepast.

kindje van 1
hoe had je er nu uitgezien?
kindje van 1
had je al kunnen brabbelen mischien?
kindje van 1
zou je blonde haartjes hebben gekregen?
kindje van 1
hoeveel had je moeten wegen?
kindje van 1
we houden zoveel van jou
het doet dan ook zo verschrikkelijk veel pijn
dat jij nooit een kindje van 1 zult zijn!

Petra

[Laatst gewijzigd door mamsje - 12/08/2008 @ 11:13] - Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 10:58
linda'84

Wat een mooi gedichtje...
Krijg er van.

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 11:03
dieke 9Maand Moderator

Lieve Yasmine

Vandaag zou je in dit aardse leven 1 geworden zijn. Hopelijk hebben ze daar bij de sterretjes ook taart en ballonnetjes.

Veel goede moed voor mama en papa. Dit zal ongetwijfeld geen makkelijke dag zijn voor jullie.

Liefs!

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 19:00
@nneke

Lieve Yasmine,

Een hele dikke verjaardagsknuffel!

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 23:44
marnonny

Bloemen voor mijn kindje

Ik ga bloemen kopen voor mijn kindje

geen rammelaar geen mooie bal,
geen rode neus voor het carnaval
Geen vlag voor het bevrijdingsfeest
geen ballon, geen trein, geen knuffelbeest

Geen kleertjes in alweer een grotere maat
geen potje olvarit dat in de reclame folder staat
geen luiers van weer een ander merk
alleen wat plantjes voor in 't perk

't roept verzet op in mijn hoofd
ik ken geen moeder die haar kindje
voor zijn verjaardag bloemen belooft

Een kind moet spelen ontwikkelen en groeien
's lekker met z'n vader stoeien
's Zomers in het badje op het gazon
voor op de fiets met een petje tegen de zon
Bootje varen met een oude schoen
maar wat moet een kind met bloemen doen

iets anders kan, mag, hoeft niet meer
En deze bloemen zet ik dan maar op zijn grafje neer......

Deze kreeg ik vanmorgen over de mail, en je snapt het natuurlijk al. De eerste tranen zijn al gevloeid!

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 00:07
piekeraar

Hey dames,

sorry dat ik hier kom binnenvallen, maar heb wat van jullie verhalen gelezen.

Aan de mama, papa en zus van Yasmine veel sterkte bij deze moeilijke verjaardag.

Aan alle anderen die hun kindjes hebben moeten afgeven: veel sterkte. Mijn hart gaat uit naar jullie.

groeten
Karolien en co

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 09:58
marnonny

He Peet,

Succes straks bij de verloskundige. Hoop dat het strippen gaat werken. Bij Yasmine had het heel goed effect, gelukkig maar, want anders had ik ingeleid moeten worden, en dat vond ik echt verschrikkelijk!

Liefs Marjon

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 09:51
mamsje

hallo,

strippen is niet gelukt,ze kon er niet bij
nu moet ik dinsdag weer terugkomen,als het dan nog niet geboren is en dan gaat ze het nog een keer proberen.

heb aangegeven dat mijn moeder 22ste gedotterd moet worden en dan ben ik 42 weken zwanger en daar wil ik niet op wachten,dat word me echt teveel.

dus woensdag naar het ziekenhuis en dan mag ik vragen of ze me donderdag willen inleiden.
laten we hopen dat het niet zover hoeft te komen en ik no voor dinsdag beval.

michel is ondertussen met z'n geopereerde hand terug geweest en het gaat niet goed dus die zit nu in het gips(wat een familie he)

bijkomend voordeel,hij is lekker thuis,wat betekend dat ik mijn rust kan nemen.

heel verhaal.

knuffel petra

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 10:32
marnonny

He meiden.

Hoe gaat het bij jullie?

Peet nog niet bevallen? Ik hoop zo voor je dat de beeb zich gewoon vandaag of morgen vanzelf meld. Heeft nu wel lang genoeg gezetten vind je niet! Nog bedankt voor de mooie bloemen bij Yasmine's grafje, ze zijn echt schitterend.
Wat is er niet goed met Michel zijn hand, heeft de operatie niet voldoende effect gehad?

Hier even een rot week gehad. De verjaardag van Yasmine viel me alles mee, maar de dagen erna waren dubbel zo rot. Zal ewr ook wel mee te maken hebben dat ze natuurlijk na haar verjaardag naar huis mocht, maar ja dat kan natuurlijk niet meer.

Vrijdag kreeg ik een verrassend telefoontje uit het ziekenhuis. De klinisch geneticus belde me om te vertellen dat ze haar eerdere diagnose; dat Yasmine zo geworden is door een te hoog bloedsuiker spiegel; zelf niet meer geloofd. Ze heeft te veel afwijkingen die niet door de suiker kunnen worden veroorzaakt. Voor mij wel een geruststelling. Ze hebben in het DNA van Yasmine iets extra's aangetroffen. Wat het is en wat het doet kon ze me nog niet vertellen, maar ze belde ons om te vragen of we het er mee eens waren dat ze het allemaal tot de bodem uit mocht gaan zoeken. Dat vinden wij natuurlijk goed, wij willen het ook weten, ook voor een eventueel volgende kindje, en natuurlijk ook voor Kayleigh.
We moeten nu deze week bloed gaan afgeven om te kijken of wij drager zijn van die afwijking in het DNA of dat het iets is wat Yasmine* zelf heeft en waardoor ze dus zo geworden is. Ook wil de klin.gen. Yasmine's* casus door sturen naar klinisch geneticussen in heel europa, in Nederland is ze uniek, maar wie weet in europa zijn er meer die het hebben. Yasmine* word beroemd in heel europa, hahaha. De klin.gen. ging ook uit zoeken hoevel kans op herhaling we hebben. In eerste instantie met haar eerdere diagnose maar 1%, maar denk dat het nu wel iets meer gaat worden.
Vind het heel erg spannend allemaal, maar het houd Yasmine* zeker levend!
Hoop dat we nu ook gauw de uitslag van de obductie krijgen, ben daar wel heel erg benieuwd naar!

Liefs Marjon

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 16:54
Anne-Sophie

Marjon,

ik ben een beetje te laat voor de eerste sterrenverjaardag van Yasmine, maar ik zal vandaag een kaarsje voor jullie branden.

Petra, ben jij nog steeds niet bevallen?

Liefs,
Anne-Sophie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >