[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 28/06/2008 @ 13:35 L1 | hallo Kelleke, heel goed, ik wacht af. Vanmorgen heeft ze nog kaka in bad gedaan, ik dacht dat ik haar iets ging adoen . De papa was er nog nooit zo snel uit, pfff.Ben die kak echt beu en eigenlijk mag je niet kwaad worden, moet je alles negeren, maar soms toch sterker dan mezelf .tot binnenkort en hopelijk werkt je nieuwe manier x |
| 26/06/2008 @ 22:13 L1 | hallo, hier juist hetzelfde probleem. Ons meisje wordt 3 in augustus en pipi doet ze flink op het toilet, maar de kaka in de onderbroek. Om idd. onozel van te worden .Ik merk het wanneer ze moet gaan ze, ze begint dan windjes te laten, maar ik krijg ze er niet op. En dan 5 min. later in de broek pffff. Tips zouden idd heel erg welkom zijn. x |
[Reageer]

kaka ôp de wc

) en kaka doen, hé' en onmiddellijk daarna zeg ik 'daaaag' en ga ik weg (blijf wel in de buurt, maar niet zichtbaar). En ja, hoor, meneertje bleef de eerste poging direct zitten en al spiedend kon ik zien dat hij inderdaad begon te duwen en het lukte! Nu moet ik er wel bij zeggen dat hij na elk drolletje direct rechtspringt om mama te komen halen en ik moet dus meermaals leeggieten, uitspoelen en terug herbeginnen, want heeft niet altijd van de eerste keer helemaal gedaan, natuurlijk.
kaka ôp de grond, meneer met handen en voeten erin...
. De papa was er nog nooit zo snel uit, pfff.
.
.
Op een dag zag ik hem "duwen", heb toen snel zijn broekje uitgedaan en hem op het potje gezet: de kaka viel nog net in het potje en sindsdien ging hij probleemloos op het potje. Ik denk dat hij het eens moest "gezien" hebben dat het best zo ook kon.