volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 18/08/2008 @ 15:13 ann | Amai Kreeftje, dat klinkt behoorlijk heftig! Ik wist niet dat je zo zwaar kan reageren op CMV... Herstel eerst maar, daarna is het nog tijd genoeg om aan zwanger worden te denken he. Nu ga jij zelf voor! ![]() |
| 02/07/2008 @ 13:09 ABke ![]() | Madeleine, wat ik mij nog afvroeg. Is die CMV dan vastgesteld met tests of gaan de artsen gewoon uit op veronderstellingen? |
01/07/2008 @ 10:11 ![]() | dankje, was moeilijk maar ben erdoorheen. heb ondertussen alweer een goede relatie ![]() |
| 30/06/2008 @ 11:12 ann | Goh Madeleine, ik schrik wel van jouw reactie. Ik dacht altijd dat de gevolgen minder groot zouden zijn, als je het later in de zwangerschap oploopt (dat is toch bij veel van die ziektes zo he). Maar cmv is blijkbaar weer eens de uitzondering. Ik hoop dat je zoontje het verder goed zal doen, en dat hij er niets aan overhoudt! ![]() |
| 30/06/2008 @ 08:44 ann | Ongelofelijk hoe loemp sommige mensen kunnen reageren he... Een jaar lijkt een eeuwigheid he, als je probeert zwanger te worden. Wij zijn dan wel telkens snel zwanger geraakt, maar als je het dan niet kan houden, is het ook geen troost zunne. Mensen zeggen dan ook: maar je geraakt wel snel zwanger. Dat ik dan in mijn achterhoofd denk: ja, maar wat als er nooit geen baby meer volgt op een zwangerschap???? Daar houden ze geen rekening mee he. Al die angsten, twijfels... In januari ben ik ook direct weer gaan werken. Op zondagavond begon de bloeding (maar ik wist al dat het eraan zat te komen), op maandag ben ik gewoon gaan werken. Op dinsdag ben ik dan wel halfweg de dag naar huis gegaan, want het werd nogal hevig. Ik heb toen ook maar een week gebloed. Nu is het helemaal anders. Emotioneel vond ik het dit keer (nog) erger. Fysiek viel het de eerste week erg goed mee (weinig bloedverlies, vrijwel geen krampen), maar nu... De laatste vier dagen is het wel andere koek Nu ja, het zal wel passeren he... Hopelijk mogen we snel weer zwanger worden, en ervan genieten tot het / er is. Al vrees ik ook wel een beetje dat ik nooit meer een onbezorgde zwangerschap ga meemaken... Maar we proberen positief te blijven he |
volgende pagina >
[Reageer]

Miskraam 5-6 weken - link CMV

!
Nu ja, het zal wel passeren he...
/
er is. Al vrees ik ook wel een beetje dat ik nooit meer een onbezorgde zwangerschap ga meemaken... Maar we proberen positief te blijven he
7 cycli ipv 10 - tja en die 2-3 maanden erbij nu dat is toch niet erg, het zal wel snel weer lukken'.
dan mogen we er terug voor gaan.
Was direct aan het wenen natuurlijk... Gelukkig ging het vandaag al een stuk beter!