Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/07/2008 @ 09:53 Steffie | Hoi Sharon, Rond vrijdag of zaterdag moet ik terug mijn bloed laten trekken. Deze maand zal het wel niets zijn, want ik voel me totaal niet zoals vorige maand. Toen had ik oa pijnlijke en gespannen borsten, enorm moe, draaierig,... Hopelijk zullen ook alle hormoonwaarden in orde zijn. Maandagavond moet ik dan op controle naar de gynaecologe. Ik heb me een hele tijd vrij goed gevoeld, maar nu mijn nod nadert en ik merk dat het niets wordt is het een stuk moeilijker. Zaterdag ging ik shoppen tijdens de solden. Als ik geen 10 zwangere vrouwen gezien heb, heb ik er geen enkele gezien... Toen had ik het toch wel even lastig... ![]() Ik hoop gewoon dat ik tegen de geplande datum (feb 2009) terug zwanger mag zijn. Ik ben blij dat ik hier mijn gedachten af en toe eens kwijt kan. Ik wil er mijn ventje niet steeds met lastig vallen en ik denk niet dat hij het als man 100% begrijpt... Als vrouw ben je er eigenlijk de hele maand mee bezig. Sharon, ik duim heel erg voor je dat het vlug goed mag gaan! |
| 08/07/2008 @ 22:51 Donnie ![]() | Ai Ann, dat is niet echt een prettige reactie! Kom maar hier bij ons huilen en praten... Ik snap hoe je je voelt! Liefs! |
| 09/07/2008 @ 09:21 Steffie | Bij mannen ligt dat anders, ze beleven dat meer op afstand en voelen hun lichaam niet veranderen... Mijn ventje heeft me dat doen relativeren dat ik `geluk` had dat het zo vroeg mis ging en hij zei ook dat het wel in orde komt. Als ik hem zou zeggen dat ik het nu soms lastig heb, oa als ik zwangere vrouwen zie, dan zou hij dat ook niet begrijpen hoor. `Dat komt toch wel goed.` Bij mij lucht het op om hier af en toe eens te komen praten, de andere onderwerpen op dit forum mijd ik liever nog een beetje. Zoals bij de NOD-groepjes was het leuk tot zolang ik in de `oefenperiode` zat , maar nu ik merk dat het deze maand waarschijnlijk niets wordt en daar stilaan de eerste positieve testjes verschijnen voel ik wel die ontgoocheling... Ik denk dat ik daar pas anders op zal reageren als het terug zover is en ik weet dat alles goed verloopt. Dikke knuffel aan iedereen van jullie! Het komt wel allemaal weer goed met ons en we gaan voor een 2009-baby! |
| 11/07/2008 @ 08:38 Ann ![]() | Hmmmm... We zouden moeten kunnen op een fast forward knopje drukken dat we meteen 12 weken zwanger zijn he... Hoe zalig zou dat niet zijn??? |
| 11/07/2008 @ 09:09 Steffie | Ja, kon dat maar. Jammer dat we geen `aan`- en `uit`knop hebben. Of dat onze kleine teen groen wordt als het zover is, dan moeten we niet telkens in spanning afwachten... Donnie, heb je al getest? |
| 15/07/2008 @ 10:50 Steffie | Dit weekend zijn mijn niet door gekomen en mijn test was zondag licht positief. Vandaag al een stuk positiever, dus vrijdag bloed laten prikken. Ik had geen sypmtomen dus voel me verrast en tegelijk ook bang dat het weer fout loopt... Hoe gaat het met jullie dames? |
| 15/07/2008 @ 11:20 ann | Wat een goed nieuws Steffie!!! Wij moeten een cyclus afwachten dus van mij mogen de snel komen. Maar het ziet er niet naar uit dat ze haastig zijn ![]() |
| 15/07/2008 @ 16:16 Steffie | Hoi Sharon, Geen probleem hoor. Mijn mk was vorige maand, dus ik heb erg veel geluk dat het deze maand al terug gelukt is. Randjesfietsentechniek toegepast (staat hier ook als onderwerp op de website), ik weet niet of dat de reden is? Misschien heb ik gewoon veel geluk gehad? Ik heb nog steeds met momenten het gevoel dat mijn er aan komen. Hopelijk is dit vrij normaal en verdwijnt dat binnenkort? Zal blij zijn als ik een hartje hoor op de echo... |
| 16/07/2008 @ 08:51 Steffie | Sharon, Ik ben toch ook niet 100% gerust hoor. Ik heb echt dat ongi-gevoel met momenten, maar geen bloedverlies tot nu toe (oef!). Pas als ik een warm bad neem is dat even weg en daarna komt dat weer... Hopelijk blijft het goed gaan... Hoe ver was jij? |
| 24/07/2008 @ 19:29 sharon ![]() | hey steffie hoe gaat het met je??? Liefs |
| 25/07/2008 @ 18:19 sharon ![]() | hey marijke heb je op NOD 30juli ook al gefeliciteerd maar hier nog een keertje ![]() Liefs |
| 26/07/2008 @ 14:42 ann | Van harte gefeliciteerd Marijke! Amai, jij test wel al heel vroeg positief!!! Super! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Net miskraam gehad.....en zwanger worden

, maar nu ik merk dat het deze maand waarschijnlijk niets wordt en daar stilaan de eerste positieve testjes verschijnen voel ik wel die ontgoocheling... Ik denk dat ik daar pas anders op zal reageren als het terug zover is en ik weet dat alles goed verloopt.
Het komt wel allemaal weer goed met ons en we gaan voor een 2009-baby!
niet door gekomen en mijn test was zondag licht positief. Vandaag al een stuk positiever, dus vrijdag bloed laten prikken. Ik had geen sypmtomen dus voel me verrast en tegelijk ook bang dat het weer fout loopt...