< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Net miskraam gehad.....en zwanger worden

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Net miskraam gehad.....en zwanger worden
08/07/2008 @ 09:53
Steffie

Hoi Sharon,

Rond vrijdag of zaterdag moet ik terug mijn bloed laten trekken. Deze maand zal het wel niets zijn, want ik voel me totaal niet zoals vorige maand. Toen had ik oa pijnlijke en gespannen borsten, enorm moe, draaierig,... Hopelijk zullen ook alle hormoonwaarden in orde zijn. Maandagavond moet ik dan op controle naar de gynaecologe.

Ik heb me een hele tijd vrij goed gevoeld, maar nu mijn nod nadert en ik merk dat het niets wordt is het een stuk moeilijker. Zaterdag ging ik shoppen tijdens de solden. Als ik geen 10 zwangere vrouwen gezien heb, heb ik er geen enkele gezien... Toen had ik het toch wel even lastig...
Ik hoop gewoon dat ik tegen de geplande datum (feb 2009) terug zwanger mag zijn.

Ik ben blij dat ik hier mijn gedachten af en toe eens kwijt kan. Ik wil er mijn ventje niet steeds met lastig vallen en ik denk niet dat hij het als man 100% begrijpt... Als vrouw ben je er eigenlijk de hele maand mee bezig.

Sharon, ik duim heel erg voor je dat het vlug goed mag gaan!
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 13:04
Donnie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag lieve dames,

ik vind het ook heel prettig om hier met jullie over het gebeurde te praten, mijn ventje is er bij lange na niet zoveel mee bezig als ik. En inderdaad, waar ik winkelen voorheen zo leuk vond, nu ben ik er minder enthousiast over omdat er veel zwangere vrouwen rondlopen, en dat doet pijn.

Mijn eisprong zou al langer dan 2 weken geleden zijn geweest, maar ik weet niet meer zo zeker of mevrouw de gynaecoloog dat wel juist heeft gezien. Ik heb nog steeds geen regels gekregen. Op verzoek van mijn man ga ik morgenochtend testen maar ik voel mij helemaal niet zwanger. Ik heb ook nog steeds bij tijd en wijlen roze- en bruinverlies dus van een zwangerschap kan nu toch helemaal geen sprake zijn toch? Of wel?

Ik wou dat ik niet zo onzeker was nu m.b.t. mijn lichaam. Als de test morgen negatief blijkt ga ik volgende week mijn algehele hormoonspiegel laten nakijken. Ik kan maar geen rust en geruststelling vinden dat alles in orde is...

Liefs!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 20:01
Ann

Hmmmm, venten... Toen ik vandaag zei dat ik een mindere dag had en weer beginnen huilen was, zei hij droogweg: heb je het nu nog niet verwerkt!?! Half om te lachen, maar al lachend zegt de zot de waarheid... Hij snapt niet goed dat ik daar "zo lang" down om ben. Volgende keer beter, wat hem betreft

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 22:51
Donnie

Ai Ann, dat is niet echt een prettige reactie! Kom maar hier bij ons huilen en praten... Ik snap hoe je je voelt!

Liefs!

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 09:21
Steffie

Bij mannen ligt dat anders, ze beleven dat meer op afstand en voelen hun lichaam niet veranderen...
Mijn ventje heeft me dat doen relativeren dat ik `geluk` had dat het zo vroeg mis ging en hij zei ook dat het wel in orde komt. Als ik hem zou zeggen dat ik het nu soms lastig heb, oa als ik zwangere vrouwen zie, dan zou hij dat ook niet begrijpen hoor. `Dat komt toch wel goed.`

Bij mij lucht het op om hier af en toe eens te komen praten, de andere onderwerpen op dit forum mijd ik liever nog een beetje. Zoals bij de NOD-groepjes was het leuk tot zolang ik in de `oefenperiode` zat , maar nu ik merk dat het deze maand waarschijnlijk niets wordt en daar stilaan de eerste positieve testjes verschijnen voel ik wel die ontgoocheling... Ik denk dat ik daar pas anders op zal reageren als het terug zover is en ik weet dat alles goed verloopt.

Dikke knuffel aan iedereen van jullie! Het komt wel allemaal weer goed met ons en we gaan voor een 2009-baby!
Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 08:38
Ann

Hmmmm... We zouden moeten kunnen op een fast forward knopje drukken dat we meteen 12 weken zwanger zijn he... Hoe zalig zou dat niet zijn???

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 09:09
Steffie

Ja, kon dat maar. Jammer dat we geen `aan`- en `uit`knop hebben. Of dat onze kleine teen groen wordt als het zover is, dan moeten we niet telkens in spanning afwachten...

Donnie, heb je al getest?
Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 12:42
sharon

hey mensen ik lees de verhalen wel maar lijkt nu ff alsof ik ze niet snap en niet weet wat ik moet antwoorden heb ik normaal nooit!!!

Ik ben gewoon super moe want we zijn als verassing voor mijn moeder haar huis aan het schilderen...

Maar we zijn gister bij de gyn geweest
En ze dachten dat er nog iets zat maar wisten het niet zeker
Nu moet ik maandag bloed laten prikken en dan woensdag terug naar de gyn en dan gaan ze pas beslissen of er nog iets zit ja of nee...

Word er zenuwachtig van da heen en weer getrek we hebben overgens wel te horen gekregen dat we meteen door mogen gaan en dat we testen krijgen of er iets mis is met ons....

Ga straks de ha bellen voor de uitslag van ons kleintje
hopelijk is die er al!!!

Liefs sharon
Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 10:50
Steffie

Dit weekend zijn mijn niet door gekomen en mijn test was zondag licht positief. Vandaag al een stuk positiever, dus vrijdag bloed laten prikken. Ik had geen sypmtomen dus voel me verrast en tegelijk ook bang dat het weer fout loopt...
Hoe gaat het met jullie dames?
Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 11:20
ann

Wat een goed nieuws Steffie!!!

Wij moeten een cyclus afwachten dus van mij mogen de snel komen. Maar het ziet er niet naar uit dat ze haastig zijn
Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 16:04
sharon

hey steffie van harte gefeliciteerd...

Heb je er lang op moeten wachten na je mk??
Sorry als je het al een keer heb gezegt maar praat nog niet lang mee vandaar...

Liefs sharon
Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 16:16
Steffie

Hoi Sharon,

Geen probleem hoor. Mijn mk was vorige maand, dus ik heb erg veel geluk dat het deze maand al terug gelukt is.
Randjesfietsentechniek toegepast (staat hier ook als onderwerp op de website), ik weet niet of dat de reden is? Misschien heb ik gewoon veel geluk gehad?
Ik heb nog steeds met momenten het gevoel dat mijn er aan komen. Hopelijk is dit vrij normaal en verdwijnt dat binnenkort?
Zal blij zijn als ik een hartje hoor op de echo...
Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 16:28
sharon

hey steffie

Vind echt kei leuk voor jullie....
En snel ben benieuwd naar dat mooie kloppende hartje...
Ik moet eerlijk zeggen wij hebben onze mk gehad op 2juli maar soms voelt het alsof ik alweer/nog steeds zwanger ben...zal wel niet maar zo voelt het wel
Mijn borsten zijn na de mk af genomen met gevoelig heid maar dat begint weer terug te komen lijkt wel
en mijn buik lijkt ook maar niet te verdwijnen en super chagi....

Liefs sharon
Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 08:51
Steffie

Sharon,

Ik ben toch ook niet 100% gerust hoor. Ik heb echt dat ongi-gevoel met momenten, maar geen bloedverlies tot nu toe (oef!). Pas als ik een warm bad neem is dat even weg en daarna komt dat weer... Hopelijk blijft het goed gaan... Hoe ver was jij?
Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 17:50
sharon

hey steffie ik was 8,5 week

Ben vandaag naar de gyn geweest en er zat niks meer
Maar wel een eisprong op komst
Nu moet ik temp enzo bij houden en dan bloed laten prikken bij de eventuele volgende menstruatie...

Liefs
Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 19:29
sharon

hey steffie hoe gaat het met je???

Liefs
Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 20:18
Marijke

Online Status Bekijk profiel
Hoi dames,

eerst en vooral sterkte aan iedereen hier. Heb zelf enkele weken geleden een vroege miskraam gehad van ons derde kindje. En ik herken me in sommige van jullie dat ik ook het met het positief testen niet goed aanvoelde, had een idee dat er iets niet juist was. De week na het testen had ik een hele week lang lage buikpijn, een beetje lijkend op menstruatiepijn, maar met serieus hoge pijnlijke pieken, de pijn trok ook fel naar men rug en benen toe. Het was op sommige momenten zo pijnlijk als da ik bijna nimmer op men benen kon staan van pijn. Na wat rondbellen en rond horen, had dus ook een missed abortion gehad. Had felle bloeding door gekregen en alles is er helemaal afgekomen. Nu een maand na het gebeurde heb ik terug een positieve test gedaan, ik blijk al terug zwanger te zijn. Hopen dit x goed. Dus het is best mogelijk om vlak na je misval meteen terug zwanger te zijn hoor.

Sterkte iedereen

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 18:19
sharon

hey marijke heb je op NOD 30juli ook al gefeliciteerd maar hier nog een keertje

Liefs
Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 14:42
ann

Van harte gefeliciteerd Marijke! Amai, jij test wel al heel vroeg positief!!! Super!
Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 14:03
Marijke

Online Status Bekijk profiel
Bedankt meiden,
Ik had getest met de testen van sensitest op nl. Ze testen tot 6 dagen voor de nod. Maar ik voel me niet zo goed, ik krijg terug hevige pijn en het voelt gewoon weer niet goed aan. Ik vrees dat ik weer een misval ga krijgen, omdat de vergelijking met vorige maand hetzelfde is van pijn enz. Begin al te denken dat er iets mis is met men lichaam, ik heb bij de vorige twee zwangerschappen niks problemen gehad, altijd meteen raak en nooit een misval. Wat zou dat nu toch allemaal kunnen zijn zeg. Ik ben zo bang om ook weer dit te verliezen. Men man zegt altijd rust wat, ga wat liggen, doe rustig aan. Maar dat lukt me niet, ik ben er gewoon te stressie voor nu. Men twee andere kids vragen constant aandacht ook en voelen het precies aan dat mama een beetje in de put zit. God ik hoop dat ik alsnog me beter ga voelen hoor
liefs

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >