volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 05/08/2008 @ 13:20 sharon ![]() | hey mensen gister hebben wij onze teef op kunnen halen... Gelukkig is ze dus weer bij ons wel anders maar wel bij ons... En gister is tevens de hoek om komen kijkenLiefs |
| 26/07/2008 @ 14:42 ann | Van harte gefeliciteerd Marijke! Amai, jij test wel al heel vroeg positief!!! Super! |
| 25/07/2008 @ 18:19 sharon ![]() | hey marijke heb je op NOD 30juli ook al gefeliciteerd maar hier nog een keertje ![]() Liefs |
| 24/07/2008 @ 19:29 sharon ![]() | hey steffie hoe gaat het met je??? Liefs |
| 16/07/2008 @ 08:51 Steffie | Sharon, Ik ben toch ook niet 100% gerust hoor. Ik heb echt dat ongi-gevoel met momenten, maar geen bloedverlies tot nu toe (oef!). Pas als ik een warm bad neem is dat even weg en daarna komt dat weer... Hopelijk blijft het goed gaan... Hoe ver was jij? |
| 15/07/2008 @ 16:16 Steffie | Hoi Sharon, Geen probleem hoor. Mijn mk was vorige maand, dus ik heb erg veel geluk dat het deze maand al terug gelukt is. Randjesfietsentechniek toegepast (staat hier ook als onderwerp op de website), ik weet niet of dat de reden is? Misschien heb ik gewoon veel geluk gehad? Ik heb nog steeds met momenten het gevoel dat mijn er aan komen. Hopelijk is dit vrij normaal en verdwijnt dat binnenkort? Zal blij zijn als ik een hartje hoor op de echo... |
volgende pagina >
[Reageer]

Net miskraam gehad.....en zwanger worden

de hoek om komen kijken
Ik hoop alleen maar dat het gevoel veroorzaakt wordt door het verleden, maar dat de toekomt toch een mooi presentje voor je in petto houdt... 
. En ik herken me in sommige van jullie dat ik ook het met het positief testen niet goed aanvoelde, had een idee dat er iets niet juist was. De week na het testen had ik een hele week lang lage buikpijn, een beetje lijkend op menstruatiepijn, maar met serieus hoge pijnlijke pieken, de pijn trok ook fel naar men rug en benen toe. Het was op sommige momenten zo pijnlijk als da ik bijna nimmer op men benen kon staan van pijn. Na wat rondbellen en rond horen, had dus ook een missed abortion gehad. Had felle bloeding door gekregen en alles is er helemaal afgekomen. Nu een maand na het gebeurde heb ik terug een positieve test gedaan, ik blijk al terug zwanger te zijn. Hopen dit x goed. Dus het is best mogelijk om vlak na je misval meteen terug zwanger te zijn hoor.