< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Help, net 7/8 weken zwanger en bruine afscheiding...

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Help, net 7/8 weken zwanger en bruine afscheiding...
22/07/2008 @ 21:53
Margo

Hallo
Vandaag echo gehad,en ben 6 weken zwanger in plaats van 7/8,en het hartje klopt iets trager....ben zo blij dat het geen mk was. Heb nog steeds bloedverlies,geen krampen. Volgende week terug voor echo,en dan hoop ik dat het hertje goed gaat kloppen...
Bedankt voor jullie lieve woordjes.
Tot snel weer
Liefs Margo
Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 11:05
silvia

Online Status
hoeft niets te zijn
heb ik ook gehad vanaf 5e week tot 21 weken
heel vervelend
maar heb nu gezonde dochter van 1 jaar
groet
silvia
Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 10:58
mupke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
margo.. Oh meis. wacht de echo dadelijk even af!!
Laat je even iets weten. ik duim heel hard voor je meis.

Liefs

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 10:52

bloedverlies
Hallo

Ben vandaag 8 weken zwanger,en sinds 3 dagen heb last van helder rood bloedverlies,(niet veel)en een beetje buikpijn erbij. Nu wordt het minder.Heb vandaag echo,en ben heel erg beniuwd.
Herkent iemand zo iets?
Een bezorgde mama
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 20:56
Mandy

Online Status
Beste Kirsten, een teleurstelling, maar goed de vorige keer duurde het dus ook een paar rondes. Inderdaad positief blijven denken en het komt vast goed..... Liefs Mandy

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 19:27
Kirsten

Online Status Bekijk profiel
Hoi Mandy , zie je wel dat het niet noodzakelijk negatief blijkt te zijn , tof te horen dat alles goed gaat , geniet er maar van !
Hier zijn zoals je kan zien donderdag de weer gearriveerd , op naar ronde 4, laat mijn hoofd niet hangen , bij de ene duurt het al wat langer dan de andere en bij amber was het ook pas bij ronde 8 zover .
Grtz. Kirsten

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 13:25
Mandy

Online Status
He meiden, we hebben het hartje inderdaad zien kloppen! Echt prachtig, over 2 weken weer een echo, dus hopelijk blijft het goed gaab. Ik heb al 5 dagen geen bruin oud bloedverlies gehad en nu ik heb gezien dat het hartje klopt, komt het hopelijk allemaal goed. Natuurlijk moeten we de 12 weken nog doorkomen, maar ik blijf hopen dat het allemaal goed gaat. Hoe gaat het met jullie?

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 21:29
LunaMinoes

hey meid wat een goed nieuws!! heb je hartje zien kloppen? zal vast wel he.. mooi he.. super, dan officieel gefeliciteerd

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 20:14
Mandy

Online Status
Beste meiden, vandaag een echo gehad en alles is in orde! Over 2 weken heb ik weer een echo, echt heel vervelend... hahaha. Ben helemaal happy! Hoe gaat het met de rest van de meiden? Liefs Mandy

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 17:16
Lies

Online Status
hoi

tot nu toe weten ze de oorzaak niet maar het vruchtje is weggestuurt voor autopsie als ze iets weten zullen we dat binnen nu een dikke week horen...
maar alles ging goed, ze snappen het zelf niet goed!
het was al heel herkenbaar, het was zelfs al zichtbaar dat het een jongetje ging zijn. het was zo schattig met de beentjes opgetrokken...

bedankt! en veel geluk! laat iets weten!

groetjes
lies

[Laatst gewijzigd door Lies - 02/07/2008 @ 17:18] - Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 16:47

lies bedankt ,

dit moet verschrikkelijk zijn geweest. amai zeg jullie kleintje was al herkenbaar zeker ,

heb je dan onderzoeken gehad ? weten ze wat de oorzaak was ?

ik voel me ook onzeker hoor en heb schrik voor morgen maar geef de moed niet op en inderdaad mensen vragen wel hoe het met je gaat maar gaan nooit dieper best dat dit forum bestaat heb daar echt al veel aan gehad . super

sterkte en als je wil praten ik wil een luisterend oor zijn hoor .

groetjes

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 16:37
Lies

Online Status
ik wil er gerust over praten maar ik wil niemand nodeloos ongerust maken...
ik heb op 8w bruinverlies gehad, en dat bleef zo aanslepen , bruinverlies, dan bloedverlies maar altijd wel iets niet af en toe!extra echo en zo gehad en vrijdags ben ik bij gen geweest. alles was ok, het hartje klopte goed, nekplooi was goed, het bewoog goed, geen probleem. maandag verloor ik weer meer bloed maar ik dacht vrijdag was alles ok, dus niet ongerust zijn... woensdag de hele namiddag zo een zeurderig gevoel ik mijn onderbuik gehad en rond 22u ben ik echte weeen beginnen te krijgen. Ik heb thuis rondgelopen tot half 3 en toen naar spoed gegaan. ze hebben mij buscopan gegeven en mij ter observatie opgenomen. maar niet pijnvrij geweest, rond 6u werd de pijn terug verschrikkelijk dus heb ik buscopan bijgekregen en toen ben ik heel erg beginnen bloeden en rond half 7 was het hoofdje daar hebben ze de navelstreng doorgesneden en daar was mijn klein prutske, 13 weken was ik net... ik vind het nog verschrikkelijk erg en het doet goed erover te praten... mijn verhaal te doen, maar dat is niet altijd mogelijk! Ik hoopd at het met jullie allemaal goed gaat!!!!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 16:28

bedankt lies

amai gaat het een beetje met jou ??? hoe was jou verloop of praat je er niet graag over ? hoe is het allemaal gestart ?

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 16:24
Lies

Online Status
hoi steftje

hou ons zeker op de hoogte! ik duim alvast dat alles ok is!!!

groetjes
Lies

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 16:19

hallo ,,

hier ook bang afwachten ben dus ook zwanger van een tweede hoop ik toch want vorige week woensdag had ik bloedverlies alleen bij het afvegen heb onmiddelijk de dokter gebeld en mocht onmiddelijk naar de gyn voor een echo daar was enkel een vructzakje te zien meer nog niet en daarom moet ik morgen terug om te zien of er iets is veranderd of om slecht nieuws te slikken mijn bloedverlies is verergerd en heb toch 5 dagen echt bloed verloren net als mijn regels maar vind het toch een enge periode ik hoop dat alles goed gaat maar heb geen idee hoor.

hou jullie op de hoogte

groetjes

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 00:21
Evy

Ik had ook bruinverlies op 6/7 weken. Kwam door de innesteling en dat oude bloed kwam nu af.
Kan enkele dagen aanhouden en het maakt je natuurlijk mega ongerust!

ik

groetjes

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 13:03
LunaMinoes

hoi lies, wat vervelend zeg!!

ik heb zelf ook 2 mk's gehad dus weet precies wat je nu doormaakt.. heel veel sterkte!!

Bij mij begonnen de miskramen althans de eerste gelijk met helder rood bloedverlies net of ik ongesteld was, en werd alleen maar erger net of ze een kraan open hadden gezet van binnen, zat op een gegeven moment in bad om te ontspannen en voor de buik krampen maar het hele water was rood en dreef van alles is (smakelijk he)

de 2e keer begon het met bruin bloed, en dat ging over maar bleef wel roze slijm afvegen, toen ik 8 weken zwanger was was het hetzelfde verhaal weer, het begon roder te worden en eindige op 5 december op een miskraam..

Ik hoop van harte dat het bij jou goed blijft gaan Mandy

Ik heb ook deze zwangerschap in het begin bloed verloren zowel bruin, roze als rood.. en ben nu inmiddels 17 weken zwanger en alles gaat toppie!! dus bloedverlies hoeft niet altijd alles te zeggen, maar kan ook veel zeggen.. het is heel angstig.. dus sterkte en succes de komende tijd..

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 23:05
Lies

Online Status
hallo

ik had van mijn 8ste week bruinverlies ik was ondertussen nog voor 3 echo's geweest. De laatste vrijdag de 20ste juni alles ging goed met het kindje en er was geen idee vanwaar dat bloed kwam maar alles ging goed. Vanaf maandag was ik meer bloed (helder) beginnen te verliezen en 26juni heb ik uiteindelijk toch een miskraam gehad (op 13w). Ik wil u helemaal niet ongerust maken maar ik wil u er maar op attent maken, laat u goed controleren!

vele groetjes

[Laatst gewijzigd door Lies - 30/06/2008 @ 23:05] - Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 20:55
Kirsten

Hoi Mandy ,
Heb dit bij amber ook voorgehad rond mijn 6/7 de week en heb nu een flinke dochter van 10 maand , ontspan je en woensdag weet je meer. Niet te hard piekeren , stress is niet goed voor je , geniet van je zwangerschap !
Grtz. Kirsten

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 20:48
jes

Mandy , bruin bloed is oud bloed meis.
Volgens mij nog van de innestelling
En idd zolang het niet bloedrood wordt, of je geen erge krampen hebt zou ik me geen zorgen maken

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]