[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 01/07/2008 @ 21:12 Sam | Bedankt voor jullie reacties! Dus toch maar meteen de hele dag door proberen op het potje. Maar dan niet totdat ze er gek van wordt ![]() Ik heb de avond haar luier uitgelaten en toen ze even geconcentreerd aan het spelen was had ze in haar onderbroekeje geplast. Ze had er alleen zelf geen last van want ze zei niets. Maar hopelijk voelt ze het over een tijdje beter als ze wel plast. Ik ben benieuwd... Weer een nieuwe fase. Spannend!! ![]() |
| 01/07/2008 @ 09:30 Sam | Onze dochter wordt over 1 maand 2 jaar. Ze toont interesse in het potje en de w.c en geeft aan wanneer ze heeft gepoept. Ik ben nu ongeveer een week bezig met haar elke keer op het potje te zetten voordat ze gaat slapen en direct als ze wakker is. Dit gaat erg goed want ze doet bijna elke keer een klein plasje. De eerste paar dagen zette ik haar de hele dag door om het uur ongeveer op het potje maar toen deed ze nooit plasjes en werd ze ongeduldig.Ze ging elke keer staan en met andere dingenbezig. Daarom ben ik nu begonnen met haar eerst alleen voor en na het slapen gaan (ook bij haar middagdutje)op het potje te zetten. Dit gaat nu dus erg goed. Ze is erg trots als ze weer een plasje heeft gedaan en ik geef haar dan een sticker. Nu vraag ik me alleen weer af of dit wel effectief is omdat ze de rest van de dag dus gewoon in haar luier plast. Wie heeft hier ervaring mee en kan me vertellen wat het beste is? |
[Reageer]

alleen voor en na slapen op potje zetten?

het wasmachine zal wel wassen