< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Maart 2009 kindje

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Maart 2009 kindje
Gisteren @ 14:18
Astrid_Lauwers

Online Status Bekijk profiel
Hey,

Ons lag ook niet zo goed voor de 3D-echo. We hebben wel een foto van het gezichtje, maar echt heel duidelijk is het niet. Het belangrijkste aan deze echo was de controle van bepaalde zaken: de doorbloeding van het hart, geen open ruggetje, geen hazenlip,perfect gevormde voetjes en handjes, normaal maagje, tandjes zitten klaar,... We zijn heel blij dat we dit laten doen hebben. We hebben een geruster gevoel nu. Alles ziet er heel goed uit. 90% van de hartafwijkingen zijn zichtbaar met dit toestel, dus de kans is toch weeral kleiner dat we voor een ongaangename verassing komen te staan.

We hebben ondertussen ook al een naam voor ons , Amélie.

Dada,

Astrid

[Laatst gewijzigd door Astrid_Lauwers - Gisteren @ 14:19] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:53
sandra

Online Status
Bij onze 3D-foto zal de navelstreng ook voor het gezichtje, maar niet helemaal. dus de helft van het gezichtje is verborgen door de navelsteng... wel jammer maar vond het niet zo heel erg, hebben toch ons kleintje weer in een ander opzicht kunnen bekijken

Link naar deze reactie
Gisteren @ 01:00
Beebiebel

Online Status
JA, zalig, die bewegingen... van mij mag dat nog 4 maanden zo blijven!!! Ook heerlijk geruststellend als je iets voelt!

Vandaag echo gehad en alles was primadonna - oef! Hij is nu al 28cm (met voeten bij) en weegt 507g. Alles zag er normaal uit.

Maar we wilden ook graag zo'n 3D-foto laten maken (zoals velen van jullie hebben, zo in ornaje-achtige kleur), maar dat ging niet... de navelstreng zat helemaal voor zijn gezichtje, zodat er geen duidelijk beeld was. Jammer!!! Heeft iemand van jullie dat ook gehad?

Maar 't belangrijkste is dat alles goed is met onze zoon
Hebben jullie al namen??? Ben benieuwd! Die van ons is nu echt beslist: Mathijs (met 1 t)!

Dikke xxx

Beebiebel & BeebieMathijsje xxx

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 23:35
garnaaltje

zalig al die bewegingen in de buik,zelf bij een een tweede blijft dit wonderbaarlijk!!!!

groetjes

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 16:36
sacha

Há leuk!! Toch niet de enige de die weet wat het gaat worden!! Bij mijn vorige zwangerschap wisten we het ook niet, toen echt een gevoel dat we een gingen krijgen en dat was ook zo!! Dit keer geen enkel voor gevoel, dus of in maart pas de uitslag!!!

Maar ieder z'n eigen hoor, geen oordeel of veroordeel mee bedoeld!!

Genieten jullie ook zo van het getrappel in je buik??
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 14:45

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Bij ons wordt het ook een . en we hebben het duidelijk gezien

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 10:34
Sterreke

Nee, nee, hier nog een op komst hoor! We hebben het toch onverwachts gezien en bevestiging gekregen

Alles voor de rest hier met ons heel erg goed!

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 09:27
marijke

Dais, volgende week vrijdag mogen wij voor de pretecho gaan laat deze ook weer op dvd zetten
Kost wel wat maar vind het dat zeker wel waard!

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 20:36
Dais

Veel meiden in maart haha.

Wij wilden het heel graag weten, wij houden niet zo van surprises. Ben heel blij dat ik het weet. Het is zo gezellig nu want we praten echt met haar en we hebben al leuke spulletjes gekocht voor ons meisje.

Maar uiteraard iedereen zijn wens, kan me voorstellen dat het ook spannend is als je het niet weet.

Marijke wanneer heb je je pretecho?

Kus

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 14:16
sandra

Online Status
Ook hier hebben we het geslacht niet gevraagd en gaan we voor de verrassing!! spannend hoor!

maakt ons ook totaal niet uit wat het zal worden! houden sowieso van het kleintje

De meesten beginnen wel zo te gokken, en je kent zo die fabeltjes en toestanden die de mensen kennen.... op basis daarvan gokken de meesten op een meisje.
Zelf denk ik een jongetje.
Maar we zullen het toch pas in maart echt weten!!

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 13:36
Muisje

Online Status
Hoi Sacha, wij willen het ook niet weten :-) Dat maakt het extra spannend he!! Mijn man heeft mij eerst moeten overtuigen, maar ben blij dat we voor de ultieme verrassing gaan... Er zijn zo weinig verrassingen in het leven he.

of je bent welkom!!!!

Liefs,
Valérie
xxx

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 12:40
hoolike

ik krijg ook een maar kan zijn da ze vroeger word geboren want mijn gyni had zich 2weken vergist ben al 2weken verder dan ze zei mor ja dan be ik der rapper vanaf want ik zien echt af ze

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 10:12
marijke

Dais mooi buikje hoor!!

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 10:04
sacha

Zo echt stil hier!! De zijn echt aan het winnen hé!! Wij weten niet wat we krijgen....we willen het dus ook niet weten, we gaan voor de verrassing!! Zijn er nog meer die het niet weten? volgens mij niet veel. Ben natuulijk wel heel erg nieuwschierig.

Gaat verder best goed, soms wat rugpijn, moe etc, maarja dat hoort erbij hé!! De baby laat zich heerlijk voelen de hele dag door, dus genieten!!

Ik heb nog geen last van harde buiken (24 weken zwanger).

Groetjes
Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 19:15

Hoi dames ik krijg ook een . Het gaat super met de. Ze stamt wel bijna de hele dag. Heeft er al iemand last van harde buiken? Ik soms. Groetjes

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 11:53
Isabelle

Hoi

Hoe gaat het hier met de meiden? Het is zo stil? En met de en ?

Groetjes Isabelle en Olivia

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 17:03
Dais

Hi allemaal,

Ja babyke mooi hoor, zag het net al op februari 2009.

Hier alles goed. 69,5 kilo en mijn buikomtrek is 101 cm (en dat is erg giga haha).

Dus nu 4,5 kilo aangekomen en vele centimeters. Maar na het overgeven woog ik nog 60 kilo dus in feite veel meer aangekomen haha. Maakt me niets uit. Ik eet niet veel ongezonde dingen. Als ons poppetje maar gezond en gelukkig is.

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 16:19
Babyke*

Hallo meiden!
Hier is alles dus nog oke, computer is gemaakt,
maar staat nu bij mijn moeder (wegens plaatsgebrek).
gisteren avond een echo gehad! en even in 4D
Is hij/zij niet mooi?

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 19:12
garnaaltje

dag dames,

alles goed met jullie?het is hier zo stilletjes!!!
proficiat met alle en

groetjes

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 11:46

Hallo dames, ben ook weer terug van vakantie en inmiddels weer aan het werk!! Alles goed hier?
@ Beebiebel, 1 t is denk ik mooier bij een naam, want het hoeft niet 2 t's! En ik denk dat dat later alleen maar makkelijker is dan 2 t's! Succes!
Nou, onze spruit word ook een !!
Dus toch ook een aantal jongetjes in aantocht!
Naam weten we nog niet! Vrijdag is onze 20 w medische echo!
Ben wel weer benieuwd of alles goed gaat! Ik voel hem dagelijks goed bewegen!
@ Ananaske, ik heb alles een beetje teruggelezen en schrok heel erg van je berichtje. Sterkte in deze moeilijke tijd.

Over het gewicht, ben pas 4 kilo aangekomen, dus dat valt reuze mee! Misschien komt het nog! Dat weet ik haast wel zeker!
Allemaal veel succes met alles!

gr Hanneke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]