[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 14/07/2008 @ 10:56 Colle ![]() | Nick heeft maatje 21/22 dus kleine voetjes als ik dat hier zo lees! |
| 14/07/2008 @ 09:07 LiLLeBi ![]() | Hier kleine voetjes voor een klein meisje! Ons meiske heeft maatje 20 met nog een vingertje plaats ertussen!![]() |
| 13/07/2008 @ 22:05 barbara | dat zijn wel groote voeten! mijn zoontje schijnt al best groote voeten te hebben, en hij heeft maat 27 en is bijna 3, een leeftijdsgenootje die is precies even oud en die heeft maat 24, ook een meid van 3 die heeft maat 25 verschilt erg per kind he |
13/07/2008 @ 16:57 ![]() | haha nee dat valt nog mee maar Yano heeft maatje 26 bijna 27.. en is 2 jaar en 2 maand ![]() en gecorriceerd is hij pas net net 2 jaar ![]() |
| 12/07/2008 @ 21:23 Laura ![]() | Sommige kindjes leven op grote voet ![]() Kayleigh had altijd vrij grote voetjes vond ik, maar ze heeft nu maat 21. Das toch zeker niet groot voor 2 jaar en 3,5 maand. |
12/07/2008 @ 20:54 ![]() | mijn zoontje heeft serieus echte bootjes hahaha zegt de arts zelfs ![]() dat moest ik even delen ![]() |
| 03/07/2008 @ 22:39 mams | Inderdaad Kimmy; 27 is behoorlijk! dochtertje is 2 weken jonger, heeft maat 20 (nou is het natuurlijk meestal een verschil he, jonges/meisje) Ach, heeft'ie ook meer grip he ![]() |
| 03/07/2008 @ 22:37 mams | bedankt voor jullie ervaringen! zal voorzichtig zijn..... denk dat ik ze niet kan laten staan en toch een paar schoentjes koop en dan twee maten groter dan ze nu heeft, dan zou het toch mogelijk moeten zijn...hoop ik.... 50% op een goed merk scheelt gewoon zoveel dus ik waag de gok... bedankt voor de reacties |
| 03/07/2008 @ 10:02 barbara | mijn oudste heeft nou maat 27 schoenen, ietsje te groot nog om in te groeien toen hij ging lopen met 16 maanden had hij maat 22 geloof ik |
| 03/07/2008 @ 09:55 Lies ![]() | Wij doen een seizoen of meer met een maat ... hij heeft nu maatje 21/22. 't Is ook wel een klein ventje en een trage groeier. gr. Lies |
| 02/07/2008 @ 21:23 mams | Hallo, Hoop hier op ervaringen van jullie; Dochtertje is nu 14 maand, ze loopt nog niet los dus ik heb nog geen schoentjes gekocht. Er is hier bij ons een tijdelijke winkel waar ze merkschoentjes verkopen voor de helft van de prijs en omdat ik m'n geld zinvol uit moet geven lijkt het me verstandig om nu m'n slag te slaan. Groeien de voetjes van de kindjes rond deze leeftijd veel, moet ik ze 1 of twee maten groter kopen als ze er bv over drie maandjes op gaat lopen? Ik snap dat het bij niemand hetzelfde is maar misschien toch een richtlijn? ik zou er erg blij mee zijn, alvast bedankt!! |
[Reageer]

hoe snel groeien de voetjes?

met nog een vingertje plaats ertussen!