volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/07/2008 @ 08:00 s | hallo allemaal ik benieuwd wat jullie denken dat het geslacht is van jullie kindje. ik heb namelijk zelf sterk het gevoel dat ik zwanger bent van een jongen. en waarom weet ik niet ,maar dat zegt gewoon me gevoel. en ik moet ook zeggen dat ik heel anders zwanger ben dan van mijn dochter. gr s |
| 03/07/2008 @ 09:42 Babyke* ![]() | Mijn gevoel zegt echt een jongen!!!!!! |
| 03/07/2008 @ 12:56 petra ![]() | Ik zal helemàààààl niet teleurgesteld zijn, héél zeker weten, ik hoop zelfs op nog een ventje ![]() ! |
| 03/07/2008 @ 15:09 Neentje ![]() | hier ook andere dracht, ander geslacht. hihihi ![]() ![]() ![]() ![]() |
| 03/07/2008 @ 16:57 an | hier andere dracht, maar zelfde geslacht, nl 2 keer een meisje. van de tweede wist ik van in het begin dat het een meisje ging zijn, gewoon gevoel, hoewel de dracht toch anders was, de gyn heeft dit bevestigd,dus in november krijgen we er nog een meisje bij |
| 04/07/2008 @ 17:53 mama-tje | hey dames, ben voor de 4 de keer zwanger, geen enkele zwangerschap was gelijk. ik heb 3 meisjes al en ben nu opnieuw zwanger. je kan daar niet echt op rekenen denk ik. voornaamste is als de baby maar gezond is nietwaar?? groetjes mama-tje |
04/07/2008 @ 18:01 ![]() | Ik heb geen voorgevoel en eigenlijk maakt het mij niet uit... Een stoer kereltje of een lieve meid, het blijft me gelijk als het maar gezond is! x |
| 09/08/2008 @ 10:54 Muisje | ik had het 3 keer bij het juiste eind nr 1 een meid nr 2 een jongen nr 3 een meid uitgerekend in januari en telkens wist ik het bij het testen, en geloof me het was niet omdat ik een bepaald geslacht wilde hoor, heel vreemd hé. ![]() |
| 09/08/2008 @ 15:17 kim | hey allemaal , ik ben nu nog maar pril zwanger maar zelfs ik heb een voorgevoel kheb altijd gezegd het eerste wil ik wel een jongen maar nu ik zwanger ben heb ik een voorgevoel dat het een meisje gaat zijn het maakt niet echt uit wat het is als het maar gezond is kvraag me af of ik gelijk ga krijgen hihi groeten kim |
| 09/08/2008 @ 16:08 mupke ![]() | bij devon dacht ik een jongen en ik had gelijk..bij de 20 weken werd het bevestigd.. hihihihi Nu heb ik nog helemaal geen idee... Ik wacht in spanning af!!!!!!!! Liefs |
| 10/08/2008 @ 09:23 jessy ![]() | Ik weet sinds gisteren dat we een krijgen :) gaat een aanpassing worden na 2 :) |
| 10/08/2008 @ 11:33 ALEXANDRA | Bij mijn eertse had ik een sterk voorgevoel dat het een jongen was. Ik had ook graag een jongen gewild. De pretecho van 28 weken heeft dat ook bevestigd. Nu ben ik 34 zwanger van mijn tweede kind. deze keer had ik voorgevoel dat ik zwanger was van een meisje maar bleef stiekem hopen op een jongen. Met 21 weken toch te horen gekregen dat ik toch zwanger ben van een meid. het was een enorme telurstelling maar ik was wel blij dat het kindje gezond was. Bij mij klopte mijn voorgevoel dus beide keren wel |
volgende pagina >

jongen of meisje

... We zullen wel zien
.
!

krijgen!!!