volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/07/2008 @ 21:03 liefie2 | Hallo Sylvie, Ik lees net toevallig je stukje. Ik denk dat je uit belgie komt vanwege een voeding die bij mij niet bekent is. Ik heb een zoontje van nu bijna 2 maanden en die spuugde ook na zijn fles een mondje terug. Nu dik ik zijn voeding wat in met johannesbroodpitmeel, zodat de voeding wat beter in de maag komt, en moeilijker terug kan komen. Wel is het handig om na zijn voeding hem iets omhoog te houden zodat zijn voeding goed kan zakken. Een keer extra boeren kan ook opluchten. Ik weet ook dat er van VSM(homeopatisch spul) druppels zijn tegen een mondje voeding terug geven. Er bestaat ook voeding waar al johannesbroodpitmeel in zit, en die zorgt ook meteen tegen de krampjes en maakt de ontlasting wat soepeler. Om de ontlasting van mijn zoontje wat soepeler te maken doen we af een toe een beetje olijfolie door de fles. Echt een klein beetje is al genoeg. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en dat je zoontje zich snel prettiger voelt. Bedenk waar je je zelf het prettigste bij zou voelen, dan doe je het al goed voor je kindje. Veel sterkte groetjes Liefie 2 |
| 05/07/2008 @ 14:58 | Deze morgen naar mijn apotheek geweest om nog eens raad te vragen. Ze raadde de sojamelk af. Ik weet het niet meer hoor! Ze stelde voor om gewoon verder te doen en zijn moeilijke stoelgang op te lossen door de glycerine suppo's...maar ik kan hem toch moeilijk elke dag suppo's geven! Toch nog het beste als alles natuurlijk zou komen! Toch de sojamelk aangekocht en deze middag zijn eerste fles doormee gegeven. Amaai stinken dat da doet en slecht smaken! Maar onze man nam het gelukkig goed aan.Na zijn fles nog wat moeten teruggeven maar hij was precies wel al iets rustiger. Nog steeds geen gaviscon bijgegeven. Even afwachten. Motilium geef ik ook niet meer voor de flessen, want de flessen waar hij dat voor kreeg moest hij nog meer teruggeven! Ik betwijfel echter wel of hij koemelkallergie heeft want hij heeft lichamelijk geen uitwendige symptomen: geen uitslag! Kan soja dan kwaad? |
| 07/07/2008 @ 19:48 martine | Hey dames allemaal, een tip voor moeilijke stoelgang: gebruik het water van de Aldi; daar heb je wel 2 soorten, maar niet het amanda-water, maar het andere en wanneer je een flesje klaarmaakt, doe er dan een koffielepeltje olijfolie in. Dat helpt enorm voor een moeilijke stoelgang! En kan absoluut geen kwaad! groetjes |
| 11/07/2008 @ 10:42 Carolinetjebuijsse | Dag Sylvie Ik ben mama van onze Milo Milo is geboren 24/02/2008 Na enkele weken zijn ze te weten gekomen dat Miloke een zeer zware reflex heeft Ocharme mijn ventje heeft veel afgezien ze Ook veel in ziekenhuizen gelegen De ene zei dit de andere zei dat op den duur wie zegt het juiste En uiteindelijk heeft Milo zijn kinderarts hem laten onderzoeken op reflux hoe hoog het zuurtegraad is En toen is alles duidelijker geworden Milo heeft heel zware reflux En ik heb echt lang moeten zoeken hoor om hem beter te laten voelen Eerst en vooral Nutrilon AR voeding had al elke andere Nutilon gehad en van medicijntjes eerst gaviscon hielp niet dan zantac hielp ook niet dus Milo krijgt nu een zware siroop van omaprezole die hij 2 x per dag moet nemen en nog steeds want hij is vorige maand begonnen met patajtes en ik moest proberen te stoppen helaas lukt het nog niet nu eet milo ook fruitpap en binnen 2 maand gaan we nog eens proberen te stoppen maar het kan tot zijn 1,5 zelfs zijn Ohja we weten wellicht allemaal wat het is als je kindje reflux heeft Hopenlijk zijn ze allemaal snel beter Groetjes |
| 15/08/2008 @ 21:37 | Gaviscon Mijn zoontje, vandaag 1 maand oud, krijgt nu sinds een drietal weken Gaviscon siroop na de voeding omdat hij zoveel melk terug gaf. Het was een tijdje beter, gaf nog veel terug, maar had er blijkbaar minder last van. Maar sinds enkele dagen geeft hij nog meer terug en begint er ook steeds meer last van te hebben. Is ook altijd lastig na het eten en wil precies altijd blijven eten. Ik geef hem dus Gaviscon siroop na het eten, maar meestal komt er vrijwel onmiddellijk melk terug, en dus ook waarschijnlijk de Gaviscon, waardoor ik mij afvraag of die Gaviscon dan eigenlijk wel nut heeft. Heeft hier ook iemand dit probleem? |
volgende pagina >

reflux - gaviscon - moeilijke stoelgang

en slecht smaken! Maar onze man nam het gelukkig goed aan.

Een mens zou het meteen willen overnemen al die krampen!